Heeft Tyron echt de rest van hun groep gedwongen, te wachten met eten tot zei klaar was? en accepteerde de rest van de groep dat? heb je daar beelden van? ik vind dit heel erg namelijkquote:Op maandag 11 maart 2024 10:22 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar het tegendeel wordt hier tentoongesteld.
Tyron wil niet meer bij Ashley in de buurt komen. Hij claimt een plek in de andere slaapkamer waardoor er midden in de nacht met bedden moet worden gesjouwd. Hij dwingt af dat zijn groep niet meer aan tafel gaat als zij nog zit te eten en hij verziekt de sfeer in het hele huis door zijn puberale gedrag.
Nee, tenminste, ik heb er niks van gezien cq gehoord.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heeft Tyron echt de rest van hun groep gedwongen, te wachten met eten tot zei klaar was? en accepteerde de rest van de groep dat? heb je daar beelden van? ik vind dit heel erg namelijk
Ze zitten normaal altijd met zijn allen te eten, het kan misschien een paar minuten schelen voor de een of de ander aan tafel komt. Nu werd er gewacht tot de andere groep weg was voor ze kwamen eten. Tyron wil niet meer bij Ashley in de buurt komen. De anderen hebben daar geen last van. Als ze hem niet zouden volgen dan had hij alleen aan de tafel gezeten met dat puberale gedrag. Dan komt het toch door hem dat ze nu met zijn allen niet aan tafel gaan voor Ashley klaar is met eten?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heeft Tyron echt de rest van hun groep gedwongen, te wachten met eten tot zei klaar was? en accepteerde de rest van de groep dat? heb je daar beelden van? ik vind dit heel erg namelijk
Nee joh. Is gelul om mensen op de kast te jagen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zitten normaal altijd met zijn allen te eten, het kan misschien een paar minuten schelen voor de een of de ander aan tafel komt. Nu werd er gewacht tot de andere groep weg was voor ze kwamen eten. Tyron wil niet meer bij Ashley in de buurt komen. De anderen hebben daar geen last van. Als ze hem niet zouden volgen dan had hij alleen aan de tafel gezeten met dat puberale gedrag. Dan komt het toch door hem dat ze nu met zijn allen niet aan tafel gaan voor Ashley klaar is met eten?
Als dit andersom was geweest dan was er al een topic vol geweest over hoe bang iedereen voor Ashley was omdat ze niet gingen ontbijten voor Tyrone uit de buurt was.
ahh gelukkig het was dus een aanname, ik schrok alquote:Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zitten normaal altijd met zijn allen te eten, het kan misschien een paar minuten schelen voor de een of de ander aan tafel komt. Nu werd er gewacht tot de andere groep weg was voor ze kwamen eten. Tyron wil niet meer bij Ashley in de buurt komen. De anderen hebben daar geen last van. Als ze hem niet zouden volgen dan had hij alleen aan de tafel gezeten met dat puberale gedrag. Dan komt het toch door hem dat ze nu met zijn allen niet aan tafel gaan voor Ashley klaar is met eten?
Als dit andersom was geweest dan was er al een topic vol geweest over hoe bang iedereen voor Ashley was omdat ze niet gingen ontbijten voor Tyrone uit de buurt was.
Het is toch niet zijn schuld dat ze hem volgen? Daar heeft hij niet om gevraagdquote:Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja precies, dit loopt al vanaf dag 1quote:Op maandag 11 maart 2024 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee joh. Is gelul om mensen op de kast te jagen.![]()
Alice en Randy en Tyron zijn al zolang het programma duurt later aan tafel dan de rest.
Al ten tijde van onze beste Leniedie stelde dat er om 9 uur diende te worden ontbeten waren Alice en Randy en Tyron, en volgens mij nog meer die nu thuis zitten, later en trokken zich er niks van aan. Zij deden hun eigen ding eerst of waren later uit bed.
Ik heb geen idee wie nu bepaald heeft dat ze om 9 uur gaan onbijten en om 9.30 de tafel moet worden afgeruimd...maar dat moet wel afgesproken zijn. Met een reden.
Volgens mij om Alice, Tyron en Randy te straffen. Tegen te werken.
Of.
Op de kast te jagen....
Of ze worden tot halt geroepen met dat gezeik en geklaag de hele tijd.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Misschien krijgen ze een lange uitleg en mogen we ze straks in de regen in de tuin een opdracht zien doen.
Meestal roept BB ze eerst om en daarna een opdracht.
Ik vermoed dat het met de opdracht te maken had.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee joh. Is gelul om mensen op de kast te jagen.![]()
Alice en Randy en Tyron zijn al zolang het programma duurt later aan tafel dan de rest.
Al ten tijde van onze beste Leniedie stelde dat er om 9 uur diende te worden ontbeten waren Alice en Randy en Tyron, en volgens mij nog meer die nu thuis zitten, later en trokken zich er niks van aan. Zij deden hun eigen ding eerst of waren later uit bed.
Ik heb geen idee wie nu bepaald heeft dat ze om 9 uur gaan onbijten en om 9.30 de tafel moet worden afgeruimd...maar dat moet wel afgesproken zijn. Met een reden.
Volgens mij om Alice, Tyron en Randy te straffen. Tegen te werken.
Of.
Op de kast te jagen....
Maar normaal gedrag is het ook zeker niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is toch niet zijn schuld dat ze hem volgen? Daar heeft hij niet om gevraagd
Eens. Maar hij heeft ze er niet toe gedwongen. Dat doen ze toch echt zelf?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar normaal gedrag is het ook zeker niet.
Dat kan ook. Ik lees hier net over dat er in de tuin iets wordt opgebouwd en dat ze dus een opdracht/challenge krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met de opdracht te maken had.
De shutters bij de ramen waren al de hele ochtend dicht.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik lees hier net over dat er in de tuin iets wordt opgebouwd en dat ze dus een opdracht/challenge krijgen.
We gaan morgen zien of het begin van het ontbijt ook zo strak wordt aan gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |