abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212783173

Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️ Slowchat

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf15 januari om 20,30 uur op RTL5.
[NL] Op zaterdagvond om 20.00 uur de live-show waarin ook de afvallers bekend gemaakt gaan worden.

[BE] Vanaf 15 januari dagelijks om 20.30 uur op Goplay en 22 uur op play 4
[BE] Liveshow om 20.00 uur (elke zaterdag)via Telenet 247 &goplay stream 1
Finale Big Brother is op zaterdag 13 april
Big Brother Insta uitzendkanaal

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners
Foto's zijn aanklikbaar, je komt dan rechtstreeks in het topic waar meer info over de bewoner staat.

Bron bewonersfoto's: Tom Cornelissen & Rob Jacobs

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_212783189
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:22 schreef mazaru het volgende:

[..]
:Y
Maar het tegendeel wordt hier tentoongesteld.
Tyron wil niet meer bij Ashley in de buurt komen. Hij claimt een plek in de andere slaapkamer waardoor er midden in de nacht met bedden moet worden gesjouwd. Hij dwingt af dat zijn groep niet meer aan tafel gaat als zij nog zit te eten en hij verziekt de sfeer in het hele huis door zijn puberale gedrag.
Heeft Tyron echt de rest van hun groep gedwongen, te wachten met eten tot zei klaar was? en accepteerde de rest van de groep dat? heb je daar beelden van? ik vind dit heel erg namelijk
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_212783207
Drama met die SL's

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 11 maart 2024 @ 10:28:47 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212783232
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef rinardo het volgende:

[..]
Heeft Tyron echt de rest van hun groep gedwongen, te wachten met eten tot zei klaar was? en accepteerde de rest van de groep dat? heb je daar beelden van? ik vind dit heel erg namelijk
Nee, tenminste, ik heb er niks van gezien cq gehoord.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 11 maart 2024 @ 10:29:08 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212783241
Ik wil de "dakstream" terug }:|
  maandag 11 maart 2024 @ 10:29:38 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_212783247
quote:

[..]
Ze zitten normaal altijd met zijn allen te eten, het kan misschien een paar minuten schelen voor de een of de ander aan tafel komt. Nu werd er gewacht tot de andere groep weg was voor ze kwamen eten. Tyron wil niet meer bij Ashley in de buurt komen. De anderen hebben daar geen last van. Als ze hem niet zouden volgen dan had hij alleen aan de tafel gezeten met dat puberale gedrag. Dan komt het toch door hem dat ze nu met zijn allen niet aan tafel gaan voor Ashley klaar is met eten?
Als dit andersom was geweest dan was er al een topic vol geweest over hoe bang iedereen voor Ashley was omdat ze niet gingen ontbijten voor Tyrone uit de buurt was.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_212783249
Morgen.
Misschien krijgen ze een lange uitleg en mogen we ze straks in de regen in de tuin een opdracht zien doen.
Meestal roept BB ze eerst om en daarna een opdracht.
  maandag 11 maart 2024 @ 10:30:07 #8
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212783254
quote:

[..]
Nee joh. Is gelul om mensen op de kast te jagen. :+

Alice en Randy en Tyron zijn al zolang het programma duurt later aan tafel dan de rest.

Al ten tijde van onze beste Lenie :+ die stelde dat er om 9 uur diende te worden ontbeten waren Alice en Randy en Tyron, en volgens mij nog meer die nu thuis zitten, later en trokken zich er niks van aan. Zij deden hun eigen ding eerst of waren later uit bed.

Ik heb geen idee wie nu bepaald heeft dat ze om 9 uur gaan onbijten en om 9.30 de tafel moet worden afgeruimd...maar dat moet wel afgesproken zijn. Met een reden.

Volgens mij om Alice, Tyron en Randy te straffen. Tegen te werken.

Of.

Op de kast te jagen.... :+
No mercy for animal abusers
  maandag 11 maart 2024 @ 10:30:29 #9
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212783258
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ze zitten normaal altijd met zijn allen te eten, het kan misschien een paar minuten schelen voor de een of de ander aan tafel komt. Nu werd er gewacht tot de andere groep weg was voor ze kwamen eten. Tyron wil niet meer bij Ashley in de buurt komen. De anderen hebben daar geen last van. Als ze hem niet zouden volgen dan had hij alleen aan de tafel gezeten met dat puberale gedrag. Dan komt het toch door hem dat ze nu met zijn allen niet aan tafel gaan voor Ashley klaar is met eten?
Als dit andersom was geweest dan was er al een topic vol geweest over hoe bang iedereen voor Ashley was omdat ze niet gingen ontbijten voor Tyrone uit de buurt was.
Onzin.
pi_212783259
quote:

[..]
ahh gelukkig het was dus een aanname, ik schrok al
  maandag 11 maart 2024 @ 10:30:55 #11
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_212783261
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:30 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Onzin.
Ohhhh het is toeval :P
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_212783263
Ik vind Ashley echt verschrikkelijk maar ik ben die puber van een Tyron ook echt zat met zijn gedram :{w Begrijp heel goed dat hij gefrustreerd is en dat hij heel erg baalt dat het maar niet lukt om haar weg te krijgen maar hij verziekt zelf ook de hele sfeer wat hij haar aanrekent. Hij is zelf net zo sfeer bepalend met zijn gejank en gezeur en geklaag de hele tijd.. en dat doet hij ook echt al weken :{w Ga lekker osso of zo :W
  maandag 11 maart 2024 @ 10:31:16 #13
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212783267
quote:

[..]
Het is toch niet zijn schuld dat ze hem volgen? Daar heeft hij niet om gevraagd :?
pi_212783277
quote:

[..]

Alice en Randy en Tyron zijn al zolang het programma duurt later aan tafel dan de rest.

Al ten tijde van onze beste Lenie :+ die stelde dat er om 9 uur diende te worden ontbeten waren Alice en Randy en Tyron, en volgens mij nog meer die nu thuis zitten, later en trokken zich er niks van aan. Zij deden hun eigen ding eerst of waren later uit bed.

Ik heb geen idee wie nu bepaald heeft dat ze om 9 uur gaan onbijten en om 9.30 de tafel moet worden afgeruimd...maar dat moet wel afgesproken zijn. Met een reden.

Of.

Ja precies, dit loopt al vanaf dag 1
pi_212783280
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Misschien krijgen ze een lange uitleg en mogen we ze straks in de regen in de tuin een opdracht zien doen.
Meestal roept BB ze eerst om en daarna een opdracht.
Of ze worden tot halt geroepen met dat gezeik en geklaag de hele tijd.
  maandag 11 maart 2024 @ 10:33:10 #16
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212783284
Overigens heeft hij niet midden in de nacht met bedden lopen slepen, dat was rond 22.00 uur gisteren avond, want daarna ben ik naar bed gegaan .
pi_212783286
quote:

[..]

Of.

Ik vermoed dat het met de opdracht te maken had.
pi_212783287
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:31 schreef Ireth het volgende:

[..]
Het is toch niet zijn schuld dat ze hem volgen? Daar heeft hij niet om gevraagd :?
Maar normaal gedrag is het ook zeker niet.
pi_212783305
psst.... SC
pi_212783306
Misschien in opdracht van de redactie. Inplaats van ash hiervan weer de schuld te geven
  maandag 11 maart 2024 @ 10:34:57 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212783307
Duurt wel heel erg lang
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 11 maart 2024 @ 10:35:40 #22
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212783313
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:33 schreef Snensie het volgende:

[..]
Maar normaal gedrag is het ook zeker niet.
Eens. Maar hij heeft ze er niet toe gedwongen. Dat doen ze toch echt zelf?
  maandag 11 maart 2024 @ 10:36:27 #23
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212783318
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat het met de opdracht te maken had.
Dat kan ook. Ik lees hier net over dat er in de tuin iets wordt opgebouwd en dat ze dus een opdracht/challenge krijgen.

We gaan morgen zien of het begin van het ontbijt ook zo strak wordt aan gehouden.
pi_212783326
ik vind het overigens vrij normaal dat je om een uur of 9 gaat ontbijten, vooral ook omdat het brood dan klaar is, de sinasappels uitgeperst enz.

En Danny is het netjes wezen melden, zal hij andere dagen ook wel hebben gedaan.
  maandag 11 maart 2024 @ 10:36:58 #25
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212783327
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:36 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Dat kan ook. Ik lees hier net over dat er in de tuin iets wordt opgebouwd en dat ze dus een opdracht/challenge krijgen.

We gaan morgen zien of het begin van het ontbijt ook zo strak wordt aan gehouden.
De shutters bij de ramen waren al de hele ochtend dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')