Je bent 1 van de weinigequote:Op zondag 10 maart 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik weet nog niet wat er gebeurd is maar ik begrijp de afkeer van Tyron voor Ashley heel goed. En gelukkig ben ik niet de enige.
Hij is ook aardig, juist omdat hij de wijste is gaat hij uit die slaapkamer om erger te voorkomenquote:Op zondag 10 maart 2024 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vind hem juist steeds aardiger worden
Het probleem was haar geclaim van alles ze duwde bekant mensen weg voor het scherm en iedereen moest zien hoe knap en sterk haar kerel is. Toen de foto binnenkwam begon het weer opnieuw andere konden amper kijken. Ze liet zich vandaag van haar meest narcistische kant zien.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geen zin meer in dat sneue geklaag van Ty en Randy moet alleen maar blij met haar zijn vandaag, dankzij haar (Bart) moeten we nog een week naar die luie donder kijken
Doe nou niet, straks zitten we weer in die discussiequote:Op zondag 10 maart 2024 22:06 schreef marky het volgende:
[..]
Het probleem was haar geclaim van alles ze duwde bekant mensen weg voor het scherm en iedereen moest zien hoe knap en sterk haar kerel is. Toen de foto binnenkwam begon het weer opnieuw andere konden amper kijken. Ze liet zich vandaag van haar meest narcistische kant zien.
yep en scherm kussen en alice zei toen ze Ik hou van je naar familie gilde dat Ashley zei hou je mond. stilquote:Op zondag 10 maart 2024 22:06 schreef marky het volgende:
[..]
Het probleem was haar geclaim van alles ze duwde bekant mensen weg voor het scherm en iedereen moest zien hoe knap en sterk haar kerel is. Toen de foto binnenkwam begon het weer opnieuw andere konden amper kijken. Ze liet zich vandaag van haar meest narcistische kant zien.
Nee. Karen is een onzeker meisje maar absoluut niet iemand met een beperking.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:02 schreef schizolientje het volgende:
Karin is een lief meisje met een beperking zoals ze dat tegenwoordig zo netjes zeggen
Kwam erop neer dat Ashley het water om de badkamer te kuisen niet in een emmer had gedaan maar de pan gebruikte en Ty had die pan nodig. En Ash zei dat er geen emmer voor de badkamer gebruikt wordt. Ty loppt de badkamer in met een emmer en giet het water in de emmer en zegt kwaad dat iedereen die altijd gebruikt en hij die pan nodig heeft. Waarop Ashley zegt dat hij dat normaal kan zeggen en Ty zegt ja jij valt mij aan. En dan verdere woordenwisselingquote:Op zondag 10 maart 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het staat er beknopt in als woordenwisseling met een citaat van @:kissingbird.
De precieze reden blijft mij wat onduidelijk dus ik ga het er niet in zetten
Bottomline is dat Ashley gewoon met respect toegesproken wenst te worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het staat er beknopt in als woordenwisseling met een citaat van @:kissingbird.
De precieze reden blijft mij wat onduidelijk dus ik ga het er niet in zetten
daar is-ie weer, de narcistquote:Op zondag 10 maart 2024 22:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar meer is er niet echt op de streamsquote:Op zondag 10 maart 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik begin de hele Ashley discussie wel een beetje moe te worden.
Vooropgesteld geen fan van Ashley hier, maar dit gehakketak brengt ook niks
De Huub van het BB-huis.quote:
En daar is de discussiequote:Op zondag 10 maart 2024 22:09 schreef Verida het volgende:
[..]
daar is-ie weer, de narcist
ik zag een heel enthousiaste vrouw, die (als enige) haar partner op het scherm zag ( de rest moest het doen met vrienden of familie)
wat was ze blij hem te zien, en wat was ze enthousiast en blij dat ze de anderen ook haar partner kon laten zien.
En die won nog ook, nadat hij op hele goede wijze het zusje van Randy had gecoached.
en toen de foto kwam, konden ze allemaal kijken, niet ash alleen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
Ash had een pan, ty wou die pan, ty mocht die pan niet, gaf Ash een emmer... en toen Boem!
Zoiets..
Er stond niemand voor het scherm, stonden er een eind vanafquote:Op zondag 10 maart 2024 22:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op de discussie in het huis.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar meer is er niet echt op de streams
en tegen Alice zeggen ( als ze ik hou van jou ) naar familie gilt, Stil houd je mond! is ok?quote:Op zondag 10 maart 2024 22:09 schreef Verida het volgende:
[..]
daar is-ie weer, de narcist
ik zag een heel enthousiaste vrouw, die (als enige) haar partner op het scherm zag ( de rest moest het doen met vrienden of familie)
wat was ze blij hem te zien, en wat was ze enthousiast en blij dat ze de anderen ook haar partner kon laten zien.
En die won nog ook, nadat hij op hele goede wijze het zusje van Randy had gecoached.
en toen de foto kwam, konden ze allemaal kijken, niet ash alleen.
De boerenknurften daar hebben nooit gehoord van protocol.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
yep en scherm kussen en alice zei toen ze Ik hou van je naar familie gilde dat Ashley zei hou je mond. stil
ze is heel even naar het scherm toegelopen en heeft wat lippenstift op het scherm gezoend.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er stond niemand voor het scherm, stonden er een eind vanaf
Ja die zijn ook niet echt uitgebreid voorzien in de gespreksonderwerpenquote:Op zondag 10 maart 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op de discussie in het huis.
Vandaar die lippenstift op het scherm Ik weet dat ze grote lippen heeft maar een eind er vanaf kan nietquote:Op zondag 10 maart 2024 22:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er stond niemand voor het scherm, stonden er een eind vanaf
Ja sowieso man.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Randy is vrijgesteld, deze luie profiteur had er volgende week uit gemoeten ...
quote:Op zondag 10 maart 2024 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De boerenknurften daar hebben nooit gehoord van protocol.
Mijn meningquote:Op zondag 10 maart 2024 22:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks zitten we weer in die discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |