abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2024 @ 21:14:07 #1
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212777878
Deel 2
quote:

De mobiele eenheid (ME) heeft zondagmiddag ingegrepen bij de demonstratie tegen de Isralische president Isaac Herzog tijdens de opening van het Nationaal Holocaustmuseum in Amsterdam. Verschillende demonstranten klommen op politiebusjes die als afzetting waren neergezet.
Dat gebeurde bij de afzetting tussen het Waterlooplein en het Mr. Visserplein. Rond de synagoge is veel politie op de been in verband met het protest. De ME had de weg tussen de synagoge en het Waterlooplein versperd met onder meer politiebusjes, om te voorkomen dat demonstranten richting de synagoge trekken.

Desondanks zijn verschillende demonstranten op de politiebusjes geklommen. De ME heeft de demonstranten met behulp van wapenstokken van de politiebusjes af geslagen, vertelt een verslaggever van het ANP.

De demonstranten protesteren tegen de aanwezigheid van de Isralische president Herzog. Hij is in onze hoofdstad voor de opening van het Nationaal Holocaustmuseum. Maar niet iedereen is daar blij mee. Herzog deed meerdere omstreden uitspraken over de Hamas-aanval van 7 oktober en de oorlog in Gaza.

Buiten de synagoge demonstreren zo'n duizend mensen. Ze luisteren naar toespraken en roepen leuzen. Op het Waterlooplein zwaaien demonstranten met Palestijnse vlaggen en dragen borden met teksten als 'Amsterdam is saying no to genocide' en 'Ceasefire now'.

Koning Willem-Alexander opende het museum. Vlak daarvoor gaf hij een speech in de synagoge, waarbij meerdere staatslieden en hooggeplaatste functionarissen aanwezig waren. Na de ceremonie vertrok hij naar het museum, waar hij met boegeroep werd ontvangen door demonstranten.

https://www.nu.nl/midden-(...)nt-in-amsterdam.html
Tja, bijzonder triest dat we deze groep waanzinnigen naar hier hebben gehaald. :{

Stem tegen dit soort mensen, stem PVV. :!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 10 maart 2024 @ 21:15:11 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212777898
Mooie OP/10
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212777984
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:06 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Hamas is een verzetsbeweging tegen de overheersen van Israel. Mocht Israel zich terugtrekken dan is er geen overheersing meer. Probleem opgelost..

De meesten van jullie zijn ook zo naief..
Bijvoorbeeld het feit dat Israel wel kernwapens mag en landen erom heen niet. Denk je dat dit geen kwaad bloed zet en het gevoel van eigenwaarde verminderd bij die landen die het niet mogen?
En ook hier zijn het de Westerse landen die hebben bepaald wie wel en wie niet.

Als je niet inziet dat dit de wereldvrede niet bepaald bevorderd dan heb je weinig op met EQ vrees ik.
Hamas is een extremistische kutclub die de sharia in wil voeren en graag roept dat islam de oplossing is, "naastenliefde", maar dan eigenlijk alleen voor moslims. :r
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_212777985
Jammer dat het moet, maar fijn dat het kan.
Google is your friend, abuse your friends
  zondag 10 maart 2024 @ 21:25:57 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_212778163
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:01 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Weer iemand die van toeten noch blazen weet _O-
Je doet alsof de Israeliers geen blaam treft. Zij hebben gedaan wat ze konden om de Palestijnen een leuke en fijne toekomst te geven? Palestina is 65 jaar bezet door de Israeliers. Israel heeft ook al zo lang een rechtse president die niet zit te wachten op een eigen land voor de Palestijnen.
Geen wonder dat Hamas toen is gekomen.

De aanval van Hamas was een reactie op hoe Israel met de moskeeen in Gaza omging. Plus ze wilden Israeliers meenemen naar Gaza om die te ruilen voor de gevangen genomen Palestijnen (die vaak zonder rechtspraak werden vastgehouden, en zonder dat de familie wist waar ze zaten. In WOII noemden ze dit "verdwijnen in nacht und nebel". https://nl.wikipedia.org/wiki/Nacht_und_Nebel)...

Over uiklokking trouwens verder gesproken: Israel had al kennis van deze aanval 1 jaar voor de toedracht. De inlichtingendiensten hadden al geadviseerd om meer soldaten in/bij Gaza te plaatsen en ze weg te halen bij de WestBankOever. Maar nee, Netanyahu en zijn rechterhand zagen meer in de WestBankOever om de kolonisten te helpen bij het verdrijven van de Palestijnen aldaar.
Dat is pas uitlokking geweest.

Maar wel logisch hoor, want dankzij 7 Oktober schaart de meute zich weer rond de vlag en kan Netanyahu wat langer op het pluche zitten.
Hoe weet jij nou wat ik over deze kwestie weet ? Ik denk er gewoon niet hetzelfde over als jij. Ik vind moorden domweg altijd fout. Het maakt mij echt helemaal niet uit wat Isral wel of niet met moskeen deed. Dat kan nooit moord rechtvaardigen, tenzij je een moslim bent want die vinden het blijkbaar heel normaal om mensen te doden als die iets doen wat hun niet bevalt.
Als ik het voor het zeggen had dan zouden de Palestijnen destijds meteen een eigen staat hebben gekregen. Maar dat maakt het nog niet begrijpelijk of goed dat ze door de jaren heen steeds maar weer joden vermoord hebben.
Maar nogmaals we denken duidelijk heel anders over deze zaak en ik verwacht geen moment dat jij in staat bent om redelijk hierover te gaan nadenken. Ik heb sterk de indruk dat het voor jou simpel zo is dat als een Palestijn een joden vermoord dit begrijpelijk is en als de joden in reactie op de eeuwige moordpartijen een oorlog beginnen om dit probleem aan te pakken, nou dan heet dat genocide.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_212778268
Weer niet hard genoeg ingegrepen. Lekker vuurwerkjes op zich laten gooien, vinden ze prima. De ME :') Als ze maar voetbalsupportertjes blauw kunnen slaan, dan is hun dag wel geslaagd
U MAD?
pi_212779031
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:29 schreef de_boswachter het volgende:
Weer niet hard genoeg ingegrepen. Lekker vuurwerkjes op zich laten gooien, vinden ze prima. De ME :') Als ze maar voetbalsupportertjes blauw kunnen slaan, dan is hun dag wel geslaagd
Politie is bang voor de politiek.
Dat is het probleem dat de overheid alles bepaald.
Daardoor is de politie dus onbetrouwbaar.
pi_212779649
Ik word echt kotsmisselijk van die antisemieten. Niet alleen de demonstranten, maar ook die idioten bij de gemeente Amsterdam die zo’n plek aanwijzen voor een demonstratie.

En maar druk maken om ‘grondrechtschendingen’ van de PVV (deels terecht, ook niet mijn club). Maar kutclubjes als GL/PvdA, Denk, Bij1, enz de hand boven het hoofd blijven houden. Door en door verrot, net als een veel te groot deel van het ambtenaren apparaat.
  zondag 10 maart 2024 @ 22:16:52 #9
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212779845
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Hamas is een extremistische kutclub die de sharia in wil voeren en graag roept dat islam de oplossing is, "naastenliefde", maar dan eigenlijk alleen voor moslims. :r
Kan je met bronnen onderbouwen waaruit blijkt dat Hamas de sharia wilt invoeren?
  zondag 10 maart 2024 @ 22:19:38 #10
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212779876
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van die antisemieten. Niet alleen de demonstranten, maar ook die idioten bij de gemeente Amsterdam die zo’n plek aanwijzen voor een demonstratie.

En maar druk maken om ‘grondrechtschendingen’ van de PVV (deels terecht, ook niet mijn club). Maar kutclubjes als GL/PvdA, Denk, Bij1, enz de hand boven het hoofd blijven houden. Door en door verrot, net als een veel te groot deel van het ambtenaren apparaat.
Dus de demonstratie moest verboden worden in het kader van de grondwet?
  zondag 10 maart 2024 @ 22:20:26 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212779884
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:16 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Kan je met bronnen onderbouwen waaruit blijkt dat Hamas de sharia wilt invoeren?
https://www.bnnvara.nl/jo(...)vertellen-over-hamas

Hier
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212779894
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:08 schreef VEM2012 het volgende:

Dus mensen die een demonstratie aanwijzen zijn antisemieten?

Wat een enorme bullshit. We leven in een democratie, vrij nog wel. Dus vrijheid van meningsuiting en protest mag.. Maar blijkbaar tegen een Israelier mag dat niet? Vanwege wat?
Misschien moet je CIDI niet volgen, die vinden " wijzen naar een Israelier" al antisemitisch...

Maar feitelijk zijn de anti Palestijnen nog veel meer antisemitisch. Aangezien Arabieren ook semieten zijn.
  zondag 10 maart 2024 @ 22:21:22 #13
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212779909
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:29 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is er een in het kader van "ze treden wel op tegen boeren maar niet tegen QR". Geloof mij, de politie treedt altijd hard op, of je nou boer activist bent of klimaatactivist.
pi_212779912
quote:

[..]
Dat kan niet. Want Hamas is altijd al een "verzetsgroep" geweest.. Vandaar dat je Hamas ook niet op 1 hoop moet gooien met ISIS of AlQuada.
  zondag 10 maart 2024 @ 22:22:30 #15
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212779932
quote:
16s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooie OP/10
Niet mijn op. Disclaimert.

Die zit in deel 1
1947-2016
pi_212779983
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:21 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dit is er een in het kader van "ze treden wel op tegen boeren maar niet tegen QR". Geloof mij, de politie treedt altijd hard op, of je nou boer activist bent of klimaatactivist.
Schei uit man. Meten met twee maten zijn ze ontzettend goed in bij de Politie.
U MAD?
pi_212779985
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Niet mijn op. Disclaimert.

Die zit in deel 1
Ja en die was @FlippingCoin begonnen ;)
pi_212780024
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hoe weet jij nou wat ik over deze kwestie weet ? Ik denk er gewoon niet hetzelfde over als jij. Ik vind moorden domweg altijd fout. Het maakt mij echt helemaal niet uit wat Isral wel of niet met moskeen deed. Dat kan nooit moord rechtvaardigen, tenzij je een moslim bent want die vinden het blijkbaar heel normaal om mensen te doden als die iets doen wat hun niet bevalt.
Als ik het voor het zeggen had dan zouden de Palestijnen destijds meteen een eigen staat hebben gekregen. Maar dat maakt het nog niet begrijpelijk of goed dat ze door de jaren heen steeds maar weer joden vermoord hebben.
Maar nogmaals we denken duidelijk heel anders over deze zaak en ik verwacht geen moment dat jij in staat bent om redelijk hierover te gaan nadenken. Ik heb sterk de indruk dat het voor jou simpel zo is dat als een Palestijn een joden vermoord dit begrijpelijk is en als de joden in reactie op de eeuwige moordpartijen een oorlog beginnen om dit probleem aan te pakken, nou dan heet dat genocide.
Dus ze zijn eerst zelf vermoord en dan vind je het vreemd dat ze zelf aan het moorden slaan?
Dit zie je toch in elke gemeenschap voor komen? De NL die door de nazi's vermoord werden vermoorden Indonesiers. De joden die eerst vermoord werden vermoorden later Palestijnen. En de Palestijnen die vermoord werden moorden nu Israeliers...

Tevens ben ik het niet eens met "een oorlog beginnen". Die oorlog is al 100+ jaar aan de gang. Lees "100 jarige oorlog tegen Palestina" maar eens..
Dan weet je ook meteen waarom de Westerse kijk op dit conflict van geen kanten klopt.
pi_212780054
quote:

[..]
Ze zijn een spin-off van de moslimboederschap.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moslimbroederschap
https://en.wikipedia.org/wiki/Islamism_in_the_Gaza_Strip
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_212780096
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:21 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Dat kan niet. Want Hamas is altijd al een "verzetsgroep" geweest.. Vandaar dat je Hamas ook niet op 1 hoop moet gooien met ISIS of AlQuada.
Ik gooi ze dan ook op 1 hoop met de moslimbroederschap, en niet met ISIS of Al Qaida.
pi_212780173
quote:

[..]
Kan jij bewijzen dat het niet zo is?
Met bronnen?
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_212780610
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:19 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dus de demonstratie moest verboden worden in het kader van de grondwet?
Lees beter. Ik heb het over de plek. Wijs gewoon een plek aan waar ze geen overlast veroorzaken.
pi_212780620
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:20 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]

Wat een enorme bullshit. We leven in een democratie, vrij nog wel. Dus vrijheid van meningsuiting en protest mag.. Maar blijkbaar tegen een Israelier mag dat niet? Vanwege wat?
Misschien moet je CIDI niet volgen, die vinden " wijzen naar een Israelier" al antisemitisch...

Maar feitelijk zijn de anti Palestijnen nog veel meer antisemitisch. Aangezien Arabieren ook semieten zijn.
Doe niet zo naef (al vrees ik dat je niet naef bent, maar gewoon pro-Hamas).
pi_212780929
quote:

[..]
Eh...ja dat moet je wel, het is gewoon 1 pot nat. En als jij dat niet snapt moet je ook gewoon lekker oprotten naar Gaza.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 11 maart 2024 @ 01:09:04 #25
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_212780986
quote:

We leven in een democratie, vrij nog wel. Dus vrijheid van meningsuiting en protest mag.. Maar blijkbaar tegen een Israelier mag dat niet? Vanwege wat?
In dit geval is demonstreren tegen Israel, demonstreren voor Hamas. Want 'jullie' vergeten gemakshalve dat het dat laffe clubje honden is die op 07 oktober 2023 dit hebben aangericht.

En alsof Hamas jou in de Gazastrook vrij zou laten demontreren tegen hun acties....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 11 maart 2024 @ 01:44:38 #26
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212781088
quote:

[..]

Geregistreerd opzondag 10 maart 2024 @ 17:22

Ook weer zo'n troll.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_212781295
quote:

[..]
Hamas is een terroristische organisatie die moord, ontvoerd en verkracht en bovendien zijn eigen bevolking zwaar onder de knoet houdt. Dat is een feit. Als jij dat goed praat dan ben je niet veel beter dan dat tuig.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_212781616
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:01 schreef Narjeb1986 het volgende: [..] Weer iemand die van toeten noch blazen weet _O- Je doet alsof de Israeliers geen blaam treft. Zij hebben gedaan wat ze konden om de Palestijnen een leuke en fijne toekomst te geven? Palestina is 65 jaar bezet door de Israeliers. Israel heeft ook al zo lang een rechtse president die niet zit te wachten op een eigen land voor de Palestijnen. Geen wonder dat Hamas toen is gekomen. De aanval van Hamas was een reactie op hoe Israel met de moskeeen in Gaza omging. Plus ze wilden Israeliers meenemen naar Gaza om die te ruilen voor de gevangen genomen Palestijnen (die vaak zonder rechtspraak werden vastgehouden, en zonder dat de familie wist waar ze zaten. In WOII noemden ze dit "verdwijnen in nacht und nebel". https://nl.wikipedia.org/wiki/Nacht_und_Nebel)... Over uiklokking trouwens verder gesproken: Israel had al kennis van deze aanval 1 jaar voor de toedracht. De inlichtingendiensten hadden al geadviseerd om meer soldaten in/bij Gaza te plaatsen en ze weg te halen bij de WestBankOever. Maar nee, Netanyahu en zijn rechterhand zagen meer in de WestBankOever om de kolonisten te helpen bij het verdrijven van de Palestijnen aldaar. Dat is pas uitlokking geweest. Maar wel logisch hoor, want dankzij 7 Oktober schaart de meute zich weer rond de vlag en kan Netanyahu wat langer op het pluche zitten.
Net zoals Hamas 7 Okt gebruikt om een tegenreactie uit te lokken en de wereld kan laten zien hoe vreselijk Isral wel niet is.... De uitvoerders van 7 Okt zitten lekker in Dubai en misbruiken hun eigen mensen voor persoonlijk gewin.
pi_212781641
quote:

[..]

Eerder al gezegd,

Waar zijn die massademonstraties tegen andere conflicten waar moslims de dupe zijn, zoals Jemen?

Oh nee, no Jews, no news.

Puur antisemitisme wat we hier in NL zien. Kotsmisselijk van die figuren en partijen politici die zich positief uitspreken over deze figuren.

En straks op 4 mei weer huiliehuilie doen...

Echt, schandalig...
  maandag 11 maart 2024 @ 07:55:19 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212781663
quote:

[..]

Wat een enorme bullshit. We leven in een democratie, vrij nog wel. Dus vrijheid van meningsuiting en protest mag..
Op politiebusjes klimmen, vuurwerk en andere dingen naar de politie gooien en genocidale leuzen roepen mag niet en valt niet onder het demonstratierecht of de vrijheid van meningsuiting.
quote:
Maar blijkbaar tegen een Israelier mag dat niet? Vanwege wat?
Dat is niet waar, hoe kom je erbij?
quote:
Dit kulargument is zo vermoeiend h... Je hebt het niet eens zelf verzonnen, het is niet slim of grappig en je maakt er geen punt mee.
  maandag 11 maart 2024 @ 07:57:03 #31
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212781682
Oh ja, en die eikel die "Hamas is my brother" brulde naar de bezoekers van het museum die is af.
pi_212781778
Ik denk dat 95% van die demonstranten niet eens Gaza zou kunnen aanwijzen op de wereldkaart :')

Dan krijg je van die Vakantieman taferelen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212782021
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:05 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat 95% van die demonstranten niet eens Gaza zou kunnen aanwijzen op de wereldkaart :')

Dan krijg je van die Vakantieman taferelen
Ergste zijn wel die linkse huppeltrutjes die lekker willen deugen. Of erger, die LHBQT figuren die pro-palestina zijn....
Ze zullen je met open armen ontvangen daar....
:')
  maandag 11 maart 2024 @ 08:31:08 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212782146
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:18 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ergste zijn wel die linkse huppeltrutjes die lekker willen deugen. Of erger, die LHBQT figuren die pro-palestina zijn....
Ze zullen je met open armen ontvangen daar....
:')
Het zijn (net) devote gelovigen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212782215
twitter

twitter

Verheug mij op de dag dat we de linkse en islamitische nazi's keihard gaan aanpakken.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 11 maart 2024 @ 08:45:17 #36
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212782262
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:39 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

[ x ]

Verheug mij op de dag dat we de linkse en islamitische nazi's keihard gaan aanpakken.
Wat bedoel je met die uitspraak? Dat ‘we’ ze keihard gaan aanpakken?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212782274
Waarom gaan ze niet lekker strijden in Gaza ipv de boel hier op stelten zetten? Zonde van mijn belastingcentjes.
pi_212782341
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat bedoel je met die uitspraak? Dat ‘we’ ze keihard gaan aanpakken?
Zou jij je beter niet kunnen afvragen wat de mensen in die tweets bedoelen met die uitspraken en je dan afvragen of je wel aan de kant wil staan van nazi's?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 11 maart 2024 @ 09:05:02 #39
438527 MissButterflyy
pi_212782404
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Zou jij je beter niet kunnen afvragen wat de mensen in die tweets bedoelen met die uitspraken en je dan afvragen of je wel aan de kant wil staan van nazi's?
Ik heb de tweets niet eens gelezen, er komt zoveel rotzooi voorbij op Twitter.
Er zijn gisteren 13 mensen opgepakt, er is een politiebusje vernield, er waren mensen dingen aan het roepen die niet kunnen…
Maar ik zag ook veel mensen die vreedzaam en netjes demonstreerden. Zoom je niet te veel in op de rotte appels? En gooi je niet alle demonstranten op een hoop?
Dus nogmaals: wat bedoel jij met: ‘we’ gaan ze keihard aanpakken? Ik vraag me af of jij ergens wel een onderscheid kan maken, dat is net zo gevaarlijk.
pi_212782454
quote:
[ x ]

[ x ]

“Maar er is geen anti-semitisme hoor”.
pi_212782493
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik heb de tweets niet eens gelezen, er komt zoveel rotzooi voorbij op Twitter.
Er zijn gisteren 13 mensen opgepakt, er is een politiebusje vernield, er waren mensen dingen aan het roepen die niet kunnen…
Maar ik zag ook veel mensen die vreedzaam en netjes demonstreerden. Zoom je niet te veel in op de rotte appels? En gooi je niet alle demonstranten op een hoop?
Dus nogmaals: wat bedoel jij met: ‘we’ gaan ze keihard aanpakken? Ik vraag me af of jij ergens wel een onderscheid kan maken, dat is net zo gevaarlijk.
Dus aan de ene kant moeten we ons geen zorgen maken over de verdwaalde tweet die alle joden dood wil hebben, mensen die de holocaust toejuichen, mensen die de gijzelaars dood wensen, of de gewelddadige protesten van anti-semitisch tuig, maar aan de andere kant moeten we ons wel zorgen maken over wat Tekaschi wil doen met dat soort lui? Begrijp ik je argument zo een beetje?
  maandag 11 maart 2024 @ 09:19:15 #42
438527 MissButterflyy
pi_212782515
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dus aan de ene kant moeten we ons geen zorgen maken over de verdwaalde tweet die alle joden dood wil hebben, mensen die de holocaust toejuichen, mensen die de gijzelaars dood wensen, of de gewelddadige protesten van anti-semitisch tuig, maar aan de andere kant moeten we ons wel zorgen maken over wat Tekaschi wil doen met dat soort lui? Begrijp ik je argument zo een beetje?
Dat zeg ik toch niet? Natuurlijk moeten lui met extreme uitspraken aangepakt worden.
Lees nu eens goed wat ik schrijf. Je geeft er een geheel eigen draai aan Scorpie
pi_212782538
quote:
[ x ]

[ x ]

En de rechtse nazi's?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_212782539
Eerst continue klagen over racisme, discriminatie en islamofobie en vervolgens "kankerzionisten" en "vuile joden" naar joden roepen. :')
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  maandag 11 maart 2024 @ 09:22:09 #45
438527 MissButterflyy
pi_212782553
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:20 schreef recursief het volgende:

[..]
En de rechtse nazi's?
Het is wel in om degene die lijnrecht tegenover je staat qua politieke mening uit te schelden voor nazi.
Putin noemt ons west- Europeanen ook nazi,s. Wij hem een nazi, enz enz. :') :')
pi_212782794
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:20 schreef HSG het volgende:
Eerst continue klagen over racisme, discriminatie en islamofobie en vervolgens "kankerzionisten" en "vuile joden" naar joden roepen. :')
Willempie had begrip voor de "demonstranten"

Hij was al af, maar nu helemaal.
pi_212782830
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is wel in om degene die lijnrecht tegenover je staat qua politieke mening uit te schelden voor nazi.
Putin noemt ons west- Europeanen ook nazi,s. Wij hem een nazi, enz enz. :') :')
Uiteraard, vandaar mijn vraag. Ik vind het helemaal prima als je een bloedhekel hebt aan alles dat "links" is, die vrijheid heb je hoor (ook al deel ik je mening niet). Maar om alles waar je een hekel aan hebt maar gelijk nazi te noemen is vooral verschrikkelijk dom.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 11-03-2024 10:06:17 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 11 maart 2024 @ 09:55:48 #48
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_212782908
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:05 schreef MissButterflyy het volgende:

Zoom je niet te veel in op de rotte appels? En gooi je niet alle demonstranten op een hoop?
het is altijd een kleine groep die het verpest voor de rest. Net als in Gaza.
pi_212782922
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:46 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Willempie had begrip voor de "demonstranten"

Hij was al af, maar nu helemaal.
Ja maar volgens hem was dat natuurlijk allemaal gericht naar de Isralische president. :')
pi_212783018
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet? Natuurlijk moeten lui met extreme uitspraken aangepakt worden.
Lees nu eens goed wat ik schrijf. Je geeft er een geheel eigen draai aan Scorpie
Om dan maar in je eigen woorden te spreken, zoom je niet teveel in op de “rotte appels”?
  maandag 11 maart 2024 @ 10:39:06 #51
438527 MissButterflyy
pi_212783348
pi_212783372
quote:
Ja dat is Nederland, belachelijk. Bij de opening van een museum dat stil staat bij de uitroeiing van zo'n 6 miljoen joden. Idioot gedrag is een nachtje in de cel en weer vrij. Hopelijk komt er een kabinet dat dit soort tuig goede straffen geeft.
  maandag 11 maart 2024 @ 10:45:16 #53
438527 MissButterflyy
pi_212783389
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:42 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Ja dat is Nederland, belachelijk. Bij de opening van een museum dat stil staat bij de uitroeiing van zo'n 6 miljoen joden. Idioot gedrag is een nachtje in de cel en weer vrij. Hopelijk komt er een kabinet dat dit soort tuig goede straffen geeft.
Neem aan dat ze alsnog vervolgd worden voor het slopen van een politiebusje en gooien met vuurwerk en haatzaaiende teksten roepen.
pi_212784032
De groep van tweehonderd personen die op pad gingen heb ik niet meegekregen, maar 'de ME greep in' is een schromelijke overdrijving van wat er gebeurde.

Er zijn twee (het waren steeds dezelfde twee) mannen van een busje gebonjourd, maar ik denk dat er maar anderhalve wapenstok doel heeft getroffen. De rest van de ME'ers die overigens maar met hooguit twintig waren stonden uit voorzorg in linie.

En ja er zijn wat eieren gegooid, en het vuurwerk was overduidelijk bedoeld als lawaai en niet tegen de politie. Het was ook geen vuurwerk waar je iets aan overhoudt tenzij het letterlijk in je helm zou komen.

Verder weer veel gebruikelijke onzin over een antisemitisch motief gelezen. Waarom is het zo moeilijk voor mensen om te accepteren dat Isral met wat ze nu doen een grotere terrorist is dan Hamas?
What Would Goku Do
pi_212784190
https://www.geenstijl.nl/(...)reden-Holocaustuseum

Nou dat is wel begrijpelijk natuurlijk, gisteren heeft de politie ook weer talloze demonstranten doodgeslagen. Oh wacht...
  maandag 11 maart 2024 @ 12:17:16 #56
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212784359
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)reden-Holocaustuseum

Nou dat is wel begrijpelijk natuurlijk, gisteren heeft de politie ook weer talloze demonstranten doodgeslagen. Oh wacht...
twitter

Ik vond deze wel grappig in deze context
pi_212784368
quote:

[..]
Op het moment dat het kabinet hier de straffen bepaalt ga ik emigreren.
zie email 27 oktober
  maandag 11 maart 2024 @ 12:25:29 #58
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212784430
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 12:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ x ]

Kinderachtige tweet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 11 maart 2024 @ 12:28:02 #59
182233 thedeedster
pi_212784444
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 12:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ x ]

Hond plakt zich vast aan man? :?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212784453
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 12:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Op het moment dat het kabinet hier de straffen bepaalt ga ik emigreren.
Je zou niet de eerste zijn die emigreert omdat die het zat is. Veel zijn al vanuit onder andere Amsterdam gemigreerd naar Almere of nog verder op. Wil je het echt goed aanpakken dan zijn er zat Nederlanders gemigreerd naar Spanje of naar Canada. Uiteraard ook nog veel andere mogelijkheden.

Uiteraard snap ik dat het een verkapte "kijk mij eens de trias politica kennen"maar dan hoop ik dat je hem doortrekt. Maar ik zal hem maar even doen. Kabinet kan met de tweede kamer voorstellen indienen voor wetswijzigingen. En daar zie ik nog veel mogelijkheden.

Er wordt al langer geroepen dat de straffen voor het aanvallen van brandweermannen, medisch personeel, politie etc omhoog moeten. Dien dan maar eens een voorstel in ;-) zal het huidige demissionaire kabinet niet meer doen maar wellicht de volgende.
pi_212784513
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 12:28 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Je zou niet de eerste zijn die emigreert omdat die het zat is. Veel zijn al vanuit onder andere Amsterdam gemigreerd naar Almere of nog verder op. Wil je het echt goed aanpakken dan zijn er zat Nederlanders gemigreerd naar Spanje of naar Canada. Uiteraard ook nog veel andere mogelijkheden.

Uiteraard snap ik dat het een verkapte "kijk mij eens de trias politica kennen"maar dan hoop ik dat je hem doortrekt. Maar ik zal hem maar even doen. Kabinet kan met de tweede kamer voorstellen indienen voor wetswijzigingen. En daar zie ik nog veel mogelijkheden.

Er wordt al langer geroepen dat de straffen voor het aanvallen van brandweermannen, medisch personeel, politie etc omhoog moeten. Dien dan maar eens een voorstel in ;-) zal het huidige demissionaire kabinet niet meer doen maar wellicht de volgende.
Dat laatste wordt al jaren geroepen maar het blijft bij stoere taal.
pi_212785487
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 07:52 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Eerder al gezegd,

Waar zijn die massademonstraties tegen andere conflicten waar moslims de dupe zijn, zoals Jemen?

Oh nee, no Jews, no news.

Puur antisemitisme wat we hier in NL zien. Kotsmisselijk van die figuren en partijen politici die zich positief uitspreken over deze figuren.

En straks op 4 mei weer huiliehuilie doen...

Echt, schandalig...
En ik word kotsmisselijk van dit soort "argumenten". Altijd weer die joden die slachtoffer zijn, ween ween...

Het is een feit dat dit conflict nu op tv en internet is. En dat het daarom zo breed word uitgemeten. Dat heeft niks met die andere zaken te maken..
Komt nog bij dat die andere conflicten vaak binnenlandse conflicten zijn en niet dat 1 land een ander land kapot maakt of volk in dit geval...
Toen Rusland Syrie bombardeerde heb ik ook veel ophef hierover gelezen.
En toen ISIS de Yehidi's wilden kapot maken heb ik ook een algehele ophef hierover gelezen en gehoord en toen hielpen de Westerse landen netjes de mensen die in nood zaten.
Nu niet, nu helpen veel Westerse landen juist de aanvallende partij..

Dus niet zo vreemd reageren meer alsof de mensen zich enkel druk maken omdat het hier om Israeliers gaat..

En niet joden trouwens..

Er zijn ook heel veel joden en israeliers die tegen de acties van de staat Israel zijn. Die zijn ook antisemitisch zeker?
pi_212785513
quote:

[..]
Wat is er precies belachelijk aan? Mag je enkel demonstreren als het mosterd na de maaltijd is?
Of ergens op een veldje achteraf waar niemand ziet dat je aan het demonstreren bent?

Is het zo hoe je een vrije democratie ziet?
pi_212785534
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:08 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Wat is er precies belachelijk aan? Mag je enkel demonstreren als het mosterd na de maaltijd is?
Of ergens op een veldje achteraf waar niemand ziet dat je aan het demonstreren bent?

Is het zo hoe je een vrije democratie ziet?
Demonstreren mag maar dan moet het zijn zonder dat je je schuldig maakt aan vandalisme en zonder dat je de openbare veiligheid in gevaar brengt. Snap je dat dan niet? Je mag via borden en uitspraken zeggen dat je het niet ermee eens bent maar zodra je politie busjes kapot maakt is het geen demonstreren meer maar vandalisme.
Je mag in een groep nee zeggen maar doe dat niet op de snelweg.

In Nederland heb je o.a het Malieveld maar veel meer locaties waar je kan demonstreren, waar kan je zeggen dat je het er niet mee eens bent zonder dat je je schuldig maakt aan overtredingen en/ of misdrijven.
pi_212785536
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:38 schreef viagraap het volgende:
De groep van tweehonderd personen die op pad gingen heb ik niet meegekregen, maar 'de ME greep in' is een schromelijke overdrijving van wat er gebeurde.

Er zijn twee (het waren steeds dezelfde twee) mannen van een busje gebonjourd, maar ik denk dat er maar anderhalve wapenstok doel heeft getroffen. De rest van de ME'ers die overigens maar met hooguit twintig waren stonden uit voorzorg in linie.

En ja er zijn wat eieren gegooid, en het vuurwerk was overduidelijk bedoeld als lawaai en niet tegen de politie. Het was ook geen vuurwerk waar je iets aan overhoudt tenzij het letterlijk in je helm zou komen.

Verder weer veel gebruikelijke onzin over een antisemitisch motief gelezen. Waarom is het zo moeilijk voor mensen om te accepteren dat Isral met wat ze nu doen een grotere terrorist is dan Hamas?
Eindelijk een fatsoenlijke post over dit onderwerp. Voor de rest is het vooral "kritiek op Israel is jodenhaat of antisemitisme". Want de CIDI zit hier ook mee te lezen, en daar zijn de reaguurders hier bang voor..

Gelukkig op andere fora en sites wel fatsoenlijke verslagen gelezen en gelezen dat men het vooral vrijheid van demonstratie vind.
Zelfs de joodse mensen die het betrof reageerde beter dan de gemiddelde fokker hier.
pi_212785591
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:10 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Eindelijk een fatsoenlijke post over dit onderwerp. Voor de rest is het vooral "kritiek op Israel is jodenhaat of antisemitisme". Want de CIDI zit hier ook mee te lezen, en daar zijn de reaguurders hier bang voor..

Gelukkig op andere fora en sites wel fatsoenlijke verslagen gelezen en gelezen dat men het vooral vrijheid van demonstratie vind.
Zelfs de joodse mensen die het betrof reageerde beter dan de gemiddelde fokker hier.
Je noemt het een fatsoenlijke post omdat het jouw mening bevestigt. Als je zoekt vind je altijd wel ergens een artikel of een mening die ook een extreem standpunt bevestigt. Je zag het o.a bij 09/11 (USA)
pi_212785669
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:17 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Je noemt het een fatsoenlijke post omdat het jouw mening bevestigt. Als je zoekt vind je altijd wel ergens een artikel of een mening die ook een extreem standpunt bevestigt. Je zag het o.a bij 09/11 (USA)
Over welke extreme standpunten heb je het precies?

Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen als gisteren op fok. Er werd mij zelfs verweten antisemitisch te zijn. Omdat ik stelde dat ik voor de onschuldige Palestijnen op kom!
Dan ben je toch wel erg van de pot gerukt, om het netjes te verwoorden..

Maar dat merk ik in dit conflict heel vaak. Dat mensen die oog hebben voor de onschuldigen die omkomen antisemitisme word verweten. Zo erg in de ban van CIDI zijn sommigen al (al is dat een extreme uitspraak denk ik). Die maken namelijk van wijzen naar de staat Israel en wat die al 65 jaar doet al antisemitisme om zo elke kritiek bij voorbaat al kapot te maken.

Ik vond het een fatsoenlijke post omdat het van iemand was die erbij was. In tegenstelling tot de mensen hier die dingen roepen op basis van foto's en filmpjes zonder context.
  maandag 11 maart 2024 @ 14:24:59 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212785694
Elke gaza-aanhanger die over een genocide begint hoef je automatisch niet serieus te nemen, als je eerste "argument" al een bewezen leugen is is de rest van het betoog islam-taqiyya en niets meer.

Als israel een genocide had gewild was elke gazaan op 8 oktober dood.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_212785876
quote:
13s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Elke gaza-aanhanger die over een genocide begint hoef je automatisch niet serieus te nemen, als je eerste "argument" al een bewezen leugen is is de rest van het betoog islam-taqiyya en niets meer.

Dit roep ik al weken. Gelukkig niet meer als de enige in de woestijn. Hear hear
pi_212785908
quote:

Hoe zeg je een simpele ziel te zijn zonder te zeggen dat je een simpele ziel bent.

Wat een argument weer, kolere.
What Would Goku Do
pi_212785926
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:41 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Dit roep ik al weken. Gelukkig niet meer als de enige in de woestijn. Hear hear
Dat je die mening kunt vormen en vervolgens denken dat je de enige bent die achterlijk is zegt veel.
What Would Goku Do
pi_212786131
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:05 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
En ik word kotsmisselijk van dit soort "argumenten". Altijd weer die joden die slachtoffer zijn, ween ween...

Het is een feit dat dit conflict nu op tv en internet is. En dat het daarom zo breed word uitgemeten. Dat heeft niks met die andere zaken te maken..
Komt nog bij dat die andere conflicten vaak binnenlandse conflicten zijn en niet dat 1 land een ander land kapot maakt of volk in dit geval...
Toen Rusland Syrie bombardeerde heb ik ook veel ophef hierover gelezen.
En toen ISIS de Yehidi's wilden kapot maken heb ik ook een algehele ophef hierover gelezen en gehoord en toen hielpen de Westerse landen netjes de mensen die in nood zaten.
Nu niet, nu helpen veel Westerse landen juist de aanvallende partij..

Dus niet zo vreemd reageren meer alsof de mensen zich enkel druk maken omdat het hier om Israeliers gaat..

En niet joden trouwens..

Er zijn ook heel veel joden en israeliers die tegen de acties van de staat Israel zijn. Die zijn ook antisemitisch zeker?
Hou toch op met je gedweep..
"Altijd die Joden die slachtoffer zijn" Klopt idd, lees de geschiedenis er maar op na.

Het is puur Jodenhaat wat de klok slaat. Hamas wil de Joden uitroeien, dat is een feit.

Israelers willen en kunnen gewoon naast moslims leven, er wonen 2 miljoen Arabieren in Isral he?

Maar Hamas stopt niet, nu niet, nooit niet tot alle Joden weg zijn.
pi_212786299
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 15:04 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hou toch op met je gedweep..
"Altijd die Joden die slachtoffer zijn" Klopt idd, lees de geschiedenis er maar op na.

Het is puur Jodenhaat wat de klok slaat. Hamas wil de Joden uitroeien, dat is een feit.

Israelers willen en kunnen gewoon naast moslims leven, er wonen 2 miljoen Arabieren in Isral he?

Maar Hamas stopt niet, nu niet, nooit niet tot alle Joden weg zijn.
Voordat de staat Israel opgericht werd leefden joden en arabieren ook naast elkaar...

Wist je trouwens dat Arabieren in Israel als derderangsburgers worden weggezet? Dus kom niet met halve waarheden, want halve waarheden zijn nog steeds hele leugens.

Hamas stopt als Israel weg is uit de Gazastrook en uit de WestBankOever. Zoals het al een tig jaar geleden is afgesproken. Wat Israel doet op de Westbankoever is illegaal volgens iedereen, maar Israel lapt zijn laars eraan.

Opkomen voor onschuldige kinderen en baby's en volwassenen die gebombardeerd worden is geen Jodenhaat. Dat is juist mijn probleem met jullie retoriek die jullie wel lijken af te kijken van CIDI en andere joodse belangenorganisaties, die hun tentakels in de politiek hebben geslagen.
Elke kritiek word nu weggezet als jodenhaat. En iedereen die kritiek uit word als antisemiet weggezet. Zo blaas je discussies op en kan een bepaalde staat doen wat het wil..

Als jullie terechte kritiek hebben op moslims dan is het toch ook geen moslimhaat maar gewoon kritiek op? Als jullie kritiek hebben op Rusland in Oekraine dan is het toch ook geen Ruslandfobie? Waarom dan wel die term gebruiken bij kritiek op de STAAT ISRAEL (wat dus ook geen jodenhaat kan zijn, of antisemitisme)?
pi_212786356
Halsema had dit moeten voorkomen. Demonstreren okay maar niet op die plek.
pi_212786876
Alleen maar goed dat ze met fluwelen handschoentjes aangepakt worden

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 11 maart 2024 @ 16:10:58 #76
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212786903
quote:

Beetje kul argument natuurlijk; een langzame Genocide is ook een genocide.
  maandag 11 maart 2024 @ 16:11:41 #77
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212786912
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 15:19 schreef Dutchguy het volgende:
Misschien kan haar zoon nog wat met dat wapen
pi_212786953
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2024 16:07 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen maar goed dat ze met fluwelen handschoentjes aangepakt worden

[ x ]
Laat 't een wijze les zijn. Die vent van de politiebus aframmen en laten zien wie het sterkste is had misschien voor escalatie gezorgd. Die man op de politiebus laten staan en zijn ding laten doen laat zwakte zien en dat zorgt sowieso voor escalatie. Die lui kennen alleen maar macht en wie 't sterkte is, communiceer dus in hun taal
pi_212787198
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 15:16 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Voordat de staat Israel opgericht werd leefden joden en arabieren ook naast elkaar...

Wist je trouwens dat Arabieren in Israel als derderangsburgers worden weggezet? Dus kom niet met halve waarheden, want halve waarheden zijn nog steeds hele leugens.

Hamas stopt als Israel weg is uit de Gazastrook en uit de WestBankOever. Zoals het al een tig jaar geleden is afgesproken. Wat Israel doet op de Westbankoever is illegaal volgens iedereen, maar Israel lapt zijn laars eraan.

Opkomen voor onschuldige kinderen en baby's en volwassenen die gebombardeerd worden is geen Jodenhaat. Dat is juist mijn probleem met jullie retoriek die jullie wel lijken af te kijken van CIDI en andere joodse belangenorganisaties, die hun tentakels in de politiek hebben geslagen.
Elke kritiek word nu weggezet als jodenhaat. En iedereen die kritiek uit word als antisemiet weggezet. Zo blaas je discussies op en kan een bepaalde staat doen wat het wil..

Als jullie terechte kritiek hebben op moslims dan is het toch ook geen moslimhaat maar gewoon kritiek op? Als jullie kritiek hebben op Rusland in Oekraine dan is het toch ook geen Ruslandfobie? Waarom dan wel die term gebruiken bij kritiek op de STAAT ISRAEL (wat dus ook geen jodenhaat kan zijn, of antisemitisme)?
Dat weet je of heb je ergens gehoord? Waarom leven die Arabieren er dan al jaren?

Daarbij heb je een punt dat kritiek op Isral een recht is, maar uitlatingen door bepaalde instanties en groepen gaan in mijn ogen te ver. Dat doet de oproep tot vrede geen goed.

Er zijn Joden bij betrokken en heel de wereld komt in opstand.

Oorlog in andere landen zoals Jemen...tumbleweed incoming....
pi_212787229
De politie is wederom een slappe boel gebleken.
  maandag 11 maart 2024 @ 16:46:19 #81
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_212787247
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 15:19 schreef Dutchguy het volgende:
Halsema die ingrijpt bij een demonstratie :')
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_212787248
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 15:16 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]

Hamas kan zich ook gewoon overgeven, is de oorlog ook voorbij. Ik zou niet weten waarom Isral zou moeten stoppen met het afmaken van elk wandelend Hamas lid, ook al gebruiken ze burgerschilden. Misschien kunnen de Palestijnen zelf eens de Hamas leden uit gaan leveren, krijgen ze wat goodwill terug vanwege 7 oktober toen ze nogal luidruchtig de dode Isralirs vierden door op hun lijken, die als trofeeen werden rondgereden, te spugen en er een nationale feestdag van maakten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2024 16:49:35 ]
pi_212787290
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:22 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Over welke extreme standpunten heb je het precies?
1200 Isralirs worden op barbaarse wijze afgeslacht “maar joden moeten niet zo zeiken en altijd maar het slachtoffer spelen”.

:D dat zei jij toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2024 16:52:33 ]
  maandag 11 maart 2024 @ 16:57:37 #84
182233 thedeedster
pi_212787359
quote:
15s.gif Op maandag 11 maart 2024 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]
Halsema die ingrijpt bij een demonstratie :')
Dat is als een Rutte die de waarheid spreekt, of beloftes nakomt. :Y
  maandag 11 maart 2024 @ 17:09:18 #85
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212787508
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:44 schreef Canopus het volgende:

[..]
Kan jij bewijzen dat het niet zo is?
Met bronnen?
Ik moet bewijzen dat een bewering niet klopt?
quote:
Ik zie de link met het MBS niet?
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 23:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lees beter. Ik heb het over de plek. Wijs gewoon een plek aan waar ze geen overlast veroorzaken.
Wat is overlast?
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Schei uit man. Meten met twee maten zijn ze ontzettend goed in bij de Politie.
De politie dient alleen de staat. Dat ze frauderen bij de politie met aangiftes en aansporen om geen aangifte te doen bij vermeende slachtoffers, om elk jaar Nederland op papier veiliger eruit te laten zien zegt genoeg. Is algemeen bekend.
  maandag 11 maart 2024 @ 17:14:58 #86
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212787585
In oktober 2021 gebruikte de politie geweld in Rotterdam tegen demonstranten van het woonprotest. Vorig jaar werd een minderjarige boer bijna gedood door een politieagent die besloot om te schieten op een wegrijdende trekker.

https://nos.nl/artikel/24(...)oonprotest-rotterdam

@de_boswachter

Edit: Mijn punt de politie gebruikt tegen beide groepen geweld
pi_212787625
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:14 schreef Origami94 het volgende:
In oktober 2021 gebruikte de politie geweld in Rotterdam tegen demonstranten van het woonprotest. Vorig jaar werd een minderjarige boer bijna gedood door een politieagent die besloot om te schieten op een wegrijdende trekker.

https://nos.nl/artikel/24(...)oonprotest-rotterdam

@:De_Boswachter

Edit: Mijn punt de politie gebruikt tegen beide groepen geweld
Dus....?
pi_212787935
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:09 schreef Origami94 het volgende:

Ik zie de link met het MBS niet?

De beweging is een afsplitsing van de Egyptische Moslimbroederschap, in 1973 in Palestina opgericht door sjeik Ahmad Yassin als de Islamitische liefdadigheidsorganisatie Al-Mujama' al-Islami. In 1987, tijdens de Eerste Intifada werd mede door hem de verzetsbeweging Hamas opgericht. De Izz al-Din al-Qassam Brigades, genoemd naar verzetsstrijder Izz ad-Din al-Qassam, vormen de militaire tak van Hamas.
pi_212788493
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 16:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat weet je of heb je ergens gehoord? Waarom leven die Arabieren er dan al jaren?
Meen je deze nou echt? Waarom denk je zelf dat ze daar wonen? Denk er even over na en kom dan terug. Tering zeg. Ben je twaalf?
quote:
Daarbij heb je een punt dat kritiek op Isral een recht is, maar uitlatingen door bepaalde instanties en groepen gaan in mijn ogen te ver. Dat doet de oproep tot vrede geen goed.

Er zijn Joden bij betrokken en heel de wereld komt in opstand.

Oorlog in andere landen zoals Jemen...tumbleweed incoming....
Een belangrijk verschil met veel andere conflicten is dat mijn regering en de bondgenoten er meestal niet bij staan te juichen als er duizenden mensen over de kling gejaagd worden. Men hoeft jou er niet op te wijzen dat het in Soedan flink mis is of dat Jemen een slachtoffer is van mondiale machtsverhoudingen. Dat weet je zelf namelijk al. Op de een of andere manier kun je dan weer niet beseffen dat Isral geen enkele goodwill meer verdient en geen haar beter is dan Hamas.
What Would Goku Do
pi_212789333
[quote]0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:24 schreef viagraap het volgende:

quote:
Meen je deze nou echt? Waarom denk je zelf dat ze daar wonen? Denk er even over na en kom dan terug. Tering zeg. Ben je twaalf?
Lang geleden idd,
Maar hebben alle Arabieren datzelfde idee dat ze 3de rangs burgers zijn? Denk ook niet dat alle Israelirs zo denken..
quote:
Een belangrijk verschil met veel andere conflicten is dat mijn regering en de bondgenoten er meestal niet bij staan te juichen als er duizenden mensen over de kling gejaagd worden. Men hoeft jou er niet op te wijzen dat het in Soedan flink mis is of dat Jemen een slachtoffer is van mondiale machtsverhoudingen. Dat weet je zelf namelijk al. Op de een of andere manier kun je dan weer niet beseffen dat Isral geen enkele goodwill meer verdient en geen haar beter is dan Hamas.
De Palestijnen hebben zelf Hamas in het zadel geholpen he?
  maandag 11 maart 2024 @ 19:44:20 #91
37887 Dauthi
Progressive
pi_212789447
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef Red_85 het volgende:
stem PVV. :!
Zolang PVV tegen sparen is, en drugscriminaliteit in stand wil houden.
Fuck PVV!
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_212789673
twitter
  maandag 11 maart 2024 @ 19:59:20 #93
182233 thedeedster
pi_212789773
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Vandaar ook die harde aanpak van die snelwegbezetters.

Echt, volstrekt ongeloofwaardig die man.
pi_212789851
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Vandaar ook die harde aanpak van die snelwegbezetters.

Echt, volstrekt ongeloofwaardig die man.
Rutte is net als het Kremlin; zodra hij iets ontkent is het tegenovergestelde waar.
  maandag 11 maart 2024 @ 20:05:50 #95
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212789950
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Zolang PVV tegen sparen is, en drugscriminaliteit in stand wil houden.
Fuck PVV!
Niet mijn op he.
1947-2016
  maandag 11 maart 2024 @ 20:06:33 #96
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212789965
quote:
[ x ]
:D
1947-2016
pi_212790255
quote:
[ x ]
Nou Halsema heeft de schijn anders nogal tegen na dat BLM en XR gedoe :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2024 20:17:37 ]
  maandag 11 maart 2024 @ 20:17:23 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212790260
quote:
[ x ]
Goede post van Mark.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212790978
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou Halsema heeft de schijn anders nogal tegen na dat BLM en XR gedoe :')
Plus al die antisemitische figuren in de GroenLinks achterban.
pi_212791188
quote:
[ x ]
Misschien kan onze demissionair Premier ook eens wat zeggen over het groeiend antisemitisme in Nederland en de schande wat we gisteren hebben mogen aanschouwen gezien ons verleden. De opmerking van Wilders over Halsema is onnodig, maar de rest van zijn reactie klopt gewoon. En het blijft beschamend dat onze politieke leiders, inclusief achterban, dit groeiend extremisme maar blijven doodzwijgen maar zich ondertussen wel druk maken over een reactie op X.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')