Op zijn leeftijd? Kan ik me niet voorstellen, die jongen zit vast gewoon op TikTokquote:Op zondag 10 maart 2024 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Hey, wisten jullie dat Eitrem graag oude allroundtoernooien kijkt?
Ik kan het me prima voorstellen, maar om het nou bij élke race van hem, jaar in jaar uit, expliciet te melden...quote:Op zondag 10 maart 2024 16:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd? Kan ik me niet voorstellen, die jongen zit vast gewoon op TikTok
Hard roepen = goed coachen, vraag maar aan de Duitse biatlonexperts.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:21 schreef wimderon het volgende:
Hoe weet Herbert nou dat ONZE Rykkje hem heel goed aan het coachen is?
Misschien roept hij wel dat hij dadelijk niet moet vergeten de wc door te trekken.
Zenuwpees Rykkje roept gewoon dat ie hard door moet schaatsenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:21 schreef wimderon het volgende:
Hoe weet Herbert nou dat ONZE Rykkje hem heel goed aan het coachen is?
Misschien roept hij wel dat hij dadelijk niet moet vergeten de wc door te trekken.
Je moet wel erkennen dat dat een winnende tactiek is.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zenuwpees Rykkje roept gewoon dat ie hard door moet schaatsen
Dan moet hij rondjes 29.8 rijdenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:39 schreef Aguero het volgende:
Zou Roest durven om op z'n PR te vertrekken?
Stolz gooide zichzelf voorlangsquote:Op zondag 10 maart 2024 16:41 schreef AgnesGru het volgende:
Ik miste net de kruising, wat gebeurde er?
Stolz ging iets te dicht voorlangsquote:Op zondag 10 maart 2024 16:41 schreef AgnesGru het volgende:
Ik miste net de kruising, wat gebeurde er?
Hij sprong ook wel eens over de blokjes heen in de bochtquote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Toby56 het volgende:
Hedrick kruiste wel eens op het rechte stuk voor de hoofdtribune. Dat was lachen.
Ja, in Calgary.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij sprong ook wel eens over de blokjes heen in de bocht
Sven reed 'm uit met een binnenbaan teveel toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, in Calgary.
Maar ach, dat deed Sven ooit ook. Hehe.
Yep, die sprong weer naar buitenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sven reed 'm uit met een binnenbaan teveel toch?
Gerard Kemkers lette even niet opquote:Op zondag 10 maart 2024 16:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
gewoon net als Max meteen goed hard weg rijdenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
roest moet nu gewoon een paar rondjes 29,5 doen om een flink stukje afstand te nemen
Ja, die had prima gewisseld maar sprong over de blokjes omdat Kemkers dat nodig vond.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:
Wat was de richttijd voor de Adelskalendern ook alweer?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met de beloofde versnelling is sub-13 mogelijk.
13.03,90quote:Op zondag 10 maart 2024 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat was de richttijd voor de Adelskalendern ook alweer?
Dat was een week of twee na zijn 20e verjaardagquote:
Ik zie 'm nog gewoon op tv hoor.quote:
waar baseer je dat nu op? hij is juist uitstekend bezigquote:
Ja, daaromquote:Op zondag 10 maart 2024 16:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waar baseer je dat nu op? hij is juist uitstekend bezig
het commentaar is inderdaad alsof ze nek aan nek rijden.quote:
De jets gaan aan!quote:
als mn oma wielen had was ze een fietsquote:Op zondag 10 maart 2024 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Als Stolz nu ineens de 35'ers in gaat en Roest gaat naar de 27'ers dan wordt het nog héél spannend!
Nog even een wereldrecordje op de 1500mquote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Apart dat ie nog niet eerste staat op Adelaarskalender
Zijn 5k en 10k PR's zijn op een laaglandbaan gereden.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hersman stond sowieso enorm aan dit weekend.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef Toby56 het volgende:
Dichterbij een virtuele achterstand van 20 seconden kwam Roest niet, maar Hersman werd he-le-maal gek.
De beste pillen.
Werken bij de NOS.
Zegt genoeg over de potentie van Roestquote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar zal ie er daar de komende jaren veel van gaan rijden?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn 5k en 10k PR's zijn op een laaglandbaan gereden.
Verliest een halve minuut en 12 seconden op de 10 en 5k t.o.v. de PR's van Roest, dat is nog wel een fors verschil.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In SLC (met goede omstandigheden) kan er nog wel wat af.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar zal ie er daar de komende jaren veel van gaan rijden?
wat is dat met de theemutsen?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
Stolz kan gaan slapen, de slaapmuts van een Fries heeft hij al binnen
SPOILER: Woman AllroundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Men AllroundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zoveel verschil maakt dat niet uit op de 10km.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inzell is niet laagland.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk vandaag toevallig weer eens een keer sinds jaren naar het schaatsen omdat ik bij mijn ouders de 5km had gezien en dus de 10 ook wel even wilde kijkenquote:
Officieel wel. Boven de 1000 is dacht ik hoogland.quote:
En ik maar denken dat het "snel aangebrand" betekende.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit al eens genoemd door onze teerbeminde commentatoren?
*paywall omzeiling*quote:
Laagland is onder de 500 meter hoogte. Inzell zit er een beetje tussenin.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Officieel wel. Boven de 1000 is dacht ik hoogland.
Maar Inzell was altijd, bij goede omstandigheden, een supersnelle baan. Ook al in de buitenlucht.
Misschien als ie de sport heeft uitgespeeld dat ie het voor de lol gaat doen.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Stolz laat de kermisonderdelen links liggen
Laten we dit maar onder de pet houden.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit al eens genoemd door onze teerbeminde commentatoren?
Middenlandsbaan dan.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laagland is onder de 500 meter hoogte. Inzell zit er een beetje tussenin.
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Toby56 het volgende:
Hedrick kruiste wel eens op het rechte stuk voor de hoofdtribune. Dat was lachen.
https://youtu.be/cuhUZZ-KEdA?t=3976quote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij sprong ook wel eens over de blokjes heen in de bocht
Aber der gute Jordan hat es doch verstanden.quote:
Femke Fatalequote:Op zondag 10 maart 2024 17:07 schreef vaarsuvius het volgende:
wacht maar, straks weet een of andere femme fatale Jordan aan de haak te slaan en dan is het over en uit
https://en.wikipedia.org/wiki/Max_Aicher_Arena#Track_recordsquote:Op zondag 10 maart 2024 17:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Middenlandsbaan dan.
Zijn daar ook aparte statistieken van?
Of hij wint 3-4x goud in Milaan en kapt dan direct met die folklore.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:07 schreef vaarsuvius het volgende:
wacht maar, straks weet een of andere femme fatale Jordan aan de haak te slaan en dan is het over en uit
die heeft al een Tjerkquote:
En daarna gaat hij net als Heiden de Tour rijdenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Of hij wint 3-4x goud in Milaan en kapt dan direct met die folklore.
Net als Heiden overstappen naar de koers. Met Zeeman en Plugge wint hij op Alpe d'Huez en de Champs Elysees.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Of hij wint 3-4x goud in Milaan en kapt dan direct met die folklore.
Stolz gaat echt niet 7 maanden per jaar op een vulkaan trainen.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Net als Heiden overstappen naar de koers. Met Zeeman en Plugge wint hij op Alpe d'Huez en de Champs Elysees.
Dan doet-ie het beter dan dokter Heiden.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Net als Heiden overstappen naar de koers. Met Zeeman en Plugge wint hij op Alpe d'Huez en de Champs Elysees.
Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?quote:
ja maar dat zijn Friezen, die zijn ook raarquote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?
Conservatieve nationalisten will be conservatieve nationalisten.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?
topografie is een vak apartquote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht altijd dat Inzell in Oostenrijk ligt
Hier zullen ze wel met een Panzerkampfwagen IV op het ijs gaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
In Heerenveen komt er ook zo'n kar met Friese paarden het ijs op. Doen ze dat hier nu met een BMW?
Uiteindelijk is het allemaal het Derde Rijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht altijd dat Inzell in Oostenrijk ligt
Poah, das mien merkquote:Op zondag 10 maart 2024 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier zullen ze wel met een Panzerkampfwagen IV op het ijs gaan.
zat aan de krans, net als in Thialf dat ze er een Fries lint aan hangen.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb de huldigingen niet gezien... wat was er met een Duits lint?
Ja, dat is al heel lang een traditie.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat aan de krans, net als in Thialf dat ze er een Fries lint aan hangen.
Aardig van @AllesKaputt dat hij z'n waggie uitleent daarvoor!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier zullen ze wel met een Panzerkampfwagen IV op het ijs gaan.
Volgens Bob Corby is ie ook van plan om gewoon lang te blijven schaatsen, dus er moet maar snel een waardige concurrent opstaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Aardig van @:AllesKaputt dat hij z'n waggie uitleent daarvoor!
Stolz, een ongekend fenomeen. Definitief einde tijdperk Nederlandse folklore, hier kan zelfs Cees-Rein niet tegenop
Ik neem aan dat een van de analisten of Robbert de Rijk hem wel gesproken heeft. We horen het vast in de schaatspodcast morgenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er nog een interview met Nils VDP geweest om die een terugkeer overweegt?
Je hebt geluk, het seizoen begint komend jaar lekker laat met maar 2 World Cups voor de kerst!quote:Op zondag 10 maart 2024 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, jeetje, het seizoen is al voorbij
Blijft toch bijzonder dat het zo vroeg al klaar is, jammer. Maar op naar volgend seizoen dan maar
Pffquote:Op zondag 10 maart 2024 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt geluk, het seizoen begint komend jaar lekker laat met maar 2 World Cups voor de kerst!
Ze moeten natuurlijk wel in april op trainingskamp kunnen!quote:Op zondag 10 maart 2024 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, jeetje, het seizoen is al voorbij
Blijft toch bijzonder dat het zo vroeg al klaar is, jammer. Maar op naar volgend seizoen dan maar
Heb het idee dat zij al 100 schaatsers in de ploeg hebben zo’n beetjequote:
Net zoals de sporters die nog wel een week of twee door gaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel in april op trainingskamp kunnen!
Maar schaatsen is een technische sport@quote:Op zondag 10 maart 2024 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net zoals de sporters die nog wel een week of twee door gaan.
De ISU is fan van less is more.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff
Zijn alle buitensporten al lang weer bezig en dan moet een binnensport nog zo'n beetje beginnen, net zoals het nu andersom is (met de meeste buitensporten die nog bezig zijn en schaatsen dat al klaar is)
Tegen Bert zei ze dat ze er nog totaal niet mee bezig was geweest.quote:
Verstandig besluit. Dit jaar reed ze op de langere afstanden technisch echt dramatischquote:
Echt? Had eerder verwacht dat Beune daarheen zou gaan.quote:
Waarom zou die weggaan na zo’n seizoen?quote:Op zondag 10 maart 2024 22:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt? Had eerder verwacht dat Beune daarheen zou gaan.
Ze hebben nog steeds een prima ploeg voor de lange afstanden met Snellink, Jansman, Huizinga en Remco Stam die nog een stap kan zetten.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat zij al 100 schaatsers in de ploeg hebben zo’n beetje
Wel benieuwd of ze daar ook een sprong kan maken. Bij Jumbo moet het dan wel heel erg van Leerdam en Wennemars/Scheperkamp gaan komen. Tenzij ze nog iemand gaan halen?
Beune zit toch goed waar ze nu zit? Zou nu niet weg willen bij je ploeg na 1 heel goed seizoenquote:Op zondag 10 maart 2024 22:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leerdam loopt ook af.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat zij al 100 schaatsers in de ploeg hebben zo’n beetje
Wel benieuwd of ze daar ook een sprong kan maken. Bij Jumbo moet het dan wel heel erg van Leerdam en Wennemars/Scheperkamp gaan komen. Tenzij ze nog iemand gaan halen?
Oh, benieuwd wat zij gaat doen dan. En of er überhaupt nog financiële mogelijkheden zijn bij de ploegquote:
Anemaquote:'Hij heeft als een sissy gereden': Jordan Stolz krijgt draai om zijn oren van Jillert
SCHAATSEN
06:44, 11-03-2024
Opmerkelijke teksten van Jillert Anema nadat Jordan Stolz zich op 19-jarige leeftijd voor het eerst tot wereldkampioen allround kroonde. De Amerikaanse schaatser werd door vrijwel iedereen met lof overladen, maar daar wilde de Friese coach niets van weten.
"Hij heeft als een sissy gereden", zei Anema in De Telegraaf over Jordan Stolz. De Amerikaan reed in Inzell een wereldrecord punten en dus de snelste vierkamp ooit, maar er had volgens zijn Nederlandse coach meer ingezeten. Volgens Anema had Stolz ook het WK sprint moeten rijden op donderdag en vrijdag. Dan had hij pas écht geschiedenis geschreven. En hij had op de 1500 meter voor een wereldrecord moeten gaan.
Dat Miho Takagi zich vrijdag tot wereldkampioen sprint kroonde en vervolgens op zaterdag het WK allround al na één dag voor gezien hield, zei volgens Anema helemaal niets. "Stolz is geen Takagi. Stolz kan schaatsen zonder moe te worden. Hoe hij dat doet? Dat ga ik hier niet vertellen. Maar dat kun je leren als je vastbesloten bent. Je moet niet over het paard getild zijn en meteen denken dat je de nieuwe Sven Kramer bent."
"Of ik een mooi weekend heb gehad?", ging Anema verder. "Nee. Ik heb altijd meer last van dingen die niet lukken dan van dingen die wel lukken. Als Jordan nou 12.55 had gereden op de 10 kilometer was het anders geweest." Stolz kwam tot 13.04,76, ruim voldoende voor de wereldtitel. "Nu heeft hij heel lafjes die rit uitgereden. Ik denk dus echt dat hij op alle individuele afstanden olympisch goud kan winnen. Daar geloof ik echt in."
Reactie Jordan Stolz
"Zei hij dat?", reageerde Stolz verbaasd toen hij hoorde wat Anema te melden had. "Ik denk niet dat ik een wereldrecord had kunnen rijden. Ik was te vermoeid van de 5000 meter van zaterdag om snel te kunnen openen. Ik had die sprint niet in de benen."
Beune zit enorm goed op haar plek bij IKO.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik hoop op een Conijn die nu echt de stap kan zetten.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds een prima ploeg voor de lange afstanden met Snellink, Jansman, Huizinga en Remco Stam die nog een stap kan zetten.
Ben wel benieuwd wat ze bij de vrouwen gaan doen. Daar blijven alleen een paar eilandjes over.
Bert had het toch al over een eigen ploegquote:Op maandag 11 maart 2024 08:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, benieuwd wat zij gaat doen dan. En of er überhaupt nog financiële mogelijkheden zijn bij de ploeg
Komt Koen Verweij er dan ook weer bij?quote:Op maandag 11 maart 2024 11:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Bert had het toch al over een eigen ploeg
quote:Op zondag 10 maart 2024 22:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou die weggaan na zo’n seizoen?
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beune zit toch goed waar ze nu zit? Zou nu niet weg willen bij je ploeg na 1 heel goed seizoen
Dat was meer vanuit de gedachte dat als ze een opvolger voor Schouten zouden willen, Beune dan een logische keuze zou zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beune zit enorm goed op haar plek bij IKO.
Maar Schouten zat niet bij Reggeborghquote:Op maandag 11 maart 2024 15:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat was meer vanuit de gedachte dat als ze een opvolger voor Schouten zouden willen, Beune dan een logische keuze zou zijn.
Mijn brein is er niet best aan toequote:Op maandag 11 maart 2024 15:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Schouten zat niet bij Reggeborgh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |