quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]JumpscareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door die Belgische DJ en producer USED die al eens in een video van Stubru zei dat hij het lied van Joost al had gehoord voor het uitkwam en het toen al zei dat het heel goed is idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zijn beelden van een remix van Europapa (niet door Daniël Dekker gelukkig)
België heeft Nederland weer ingehaald, dus het is een 6e plaats ondertussen. Hoog tijd dat jij je spaarpot omkeert en inzet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Strani het volgende:
Waarom staan we nog steeds vijfde? Doen jullie wel een beetje je best zeg?
Oh hier is Nederland nog 5e. Maar hoe dan ook, de hype is overquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
België heeft Nederland weer ingehaald, dus het is een 6e plaats ondertussen. Hoog tijd dat jij je spaarpot omkeert en inzet.
Eens. Grote gunfactor ook echt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:37 schreef blackswangreen het volgende:
Alles klopt aan deze gast, qua Eurovisie-inzending. Hij spreekt ook nog eens uitstekend Engels en kan heel goed zijn gedachten verwoorden.
Wel een beetje gemaakt, kan me wel voorstellen dat ik het op een begeven moment zat ben als de media exposure te groot zou worden. Maar ik kan wat dat betreft ook slecht tegen dit soort 'acts' heb hetzelfde met een Ronny Donny.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Grote gunfactor ook echt.
Ik denk dat er verdomd weinig mensen zijn die hem niet zullen mogen qua uitstraling en hoe hij overkomt.
Er is echt niets gemaakts aan. Hij is alleen zeer hyper en all over the place (als hij ADHD heeft zou me dat niet verbazen).quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel een beetje gemaakt, kan me wel voorstellen dat ik het op een begeven moment zat ben als de media exposure te groot zou worden. Maar ik kan wat dat betreft ook slecht tegen dit soort 'acts' heb hetzelfde met een Ronny Donny.
Okee, ik hap welquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Strani het volgende:
Waarom staan we nog steeds vijfde? Doen jullie wel een beetje je best zeg?
Met een winkans van zes procent, ben jij gek!?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Okee, ik hap wel![]()
Zet nou verdorie een deel van al die monnies nou es in op Joost
Misschien kan me alleen nooit voorstellen dat mensen echt zo zijn ook in thuis/privésituaties, lijkt me in ieder geval heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er is echt niets gemaakts aan. Hij is alleen zeer hyper en all over the place (als hij ADHD heeft zou me dat niet verbazen).
Ik vind er weinig gemaakt aan eigenlijk. Ik zie een heel creatief iemand die veel wil (en kan).quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel een beetje gemaakt, kan me wel voorstellen dat ik het op een begeven moment zat ben als de media exposure te groot zou worden. Maar ik kan wat dat betreft ook slecht tegen dit soort 'acts' heb hetzelfde met een Ronny Donny.
NOEM JE MIJ NOU GEKquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Met een winkans van zes procent, ben jij gek!?
JAquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ NOU GEK![]()
Waar is je Vaderlandliefde
Bij die laatste heb ik dat ook hoor, vreselijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ben ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
JA
Mijn vaderlandliefde en mijn portemonnee zijn niet met elkaar bevriend op Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |