quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL Er worden de hele dag door caps van je gemaakt als je in dat huis zit.
Denk wel, met Geraldine. Ze hadden 2 van die wazige vlaggetjes vast op instagram toch?quote:
Zit je net te bouten, moet je stoppen met persenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
bij freeze stell ik me plassen
moeilijk vor
je kann toch dat water niet
ophouden
Daar is toch niemand die het ziet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
moeilijk vor
ophouden
Ja dat. Ik had geen zin om dat allemaal te typenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:37 schreef danilel het volgende:
[..]
dat als Jimmy dit al moeilijk vindt hij zich zorgen maakt dat als er bekenden komen het dan helemaal niet lukt
Nee, gewoon in de broek zeiken dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
moeilijk vor
ophouden
je zag er ook niet maar ik hoorde die fan zeggen wil nog foto met Ashley was voor ze bijna wegliepen daar en toen liep ze erheen denk dat ze in die hoek zatquote:
Dilano wil z'n enige vriend daar ook kwijtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Je mag er ook een beetje om lachen. Het was een absurde situatie. Het was voor het eerst. Je hoeft er niet gelijk boos om te worden.
Dilano : Ik ben er niet boos om.
Jimmy : Nou, zo klinkt het wel.
Dilano : Het is een freeze, doe gewoon normaal. Als je dit nu nu al niet lukt, wat ga je dan doen als het wel je familie is. Zo denk ik meer.
Wat een zak stront is die gozer tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Je mag er ook een beetje om lachen. Het was een absurde situatie. Het was voor het eerst. Je hoeft er niet gelijk boos om te worden.
Dilano : Het is een freeze, doe gewoon normaal. Als je dit nu nu al niet lukt, wat ga je dan doen als het wel je familie is. Zo denk ik meer.
Dyllie heeft never nooit gezien hoeveel Jimmy bewoogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
in de oproep stond dat je tot 00.00 uur beschikbaar moest zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat zou echt grappig zijn..
En dan de hele avond door, elk uur hahahaha
Ga maar alvast oefenenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
moeilijk vor
ophouden
Jij houd van alles wat borsten en een vagina heeft Mario (ik ook soms, maar geen make-up)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef mario390 het volgende:
hou van dit meisje met de grote
vorbouw in rote pulli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |