Dat heeeel erg ja!quote:
Die is altijd freezequote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:34 schreef bull1966 het volgende:
randy wist niet eens dat er een freeze was
is een gescripte boodschap om Ashley te laten twijfelenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:33 schreef kiki2024 het volgende:
iemand had een boodschap voor Ty. meeste oprechte persoon in het huis
Joe...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:34 schreef danilel het volgende:
[..]
is een gescripte boodschap om Ashley te laten twijfelen
die trilde niet alleenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:34 schreef PunkieePie het volgende:
Jimmy bewoog al veel te veel.
Trillen van Alice is nog wel begrijpelijk
haha hoe dan ook leuk. zal hem een boost gevenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Zijn mensen die fan van je zijn, ze zijn allemaal aandachtsgeil daar dus ze vinden dit alleen maar leukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:32 schreef kiki2024 het volgende:
ik zou dit echt niet leuk vinden hoor, gewoon mensen die selfies maken zonder dat je iets kan doen
En 'n rechte rugquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:33 schreef Joyce-43 het volgende:
en ALice wat heb je geleerd hiervan
Armen omlaag he
Ik kon haar niet vinden.....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op bank fan heeft al selfie gemaakt net
Ze krijgen denk ik allemaak wel zo'n boodschap.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Echt? Je zit vrijwillig in een huis waar honderd cameras je de hele dag volgen, en je gaat een selfie vervelend vinden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:32 schreef kiki2024 het volgende:
ik zou dit echt niet leuk vinden hoor, gewoon mensen die selfies maken zonder dat je iets kan doen
LOL Er worden de hele dag door caps van je gemaakt als je in dat huis zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:32 schreef kiki2024 het volgende:
Dat zou echt grappig zijn..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:36 schreef tassie127 het volgende:
Nu hopen op een deel 2 direct er achteraan zodat ze niet voorbereid zijn en dus heel ongemakkelijke in hun freeze staan
dat als Jimmy dit al moeilijk vindt hij zich zorgen maakt dat als er bekenden komen het dan helemaal niet luktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:36 schreef Rhosyn het volgende:
Dilano en Jimmy woordenwisseling? Over dat Jimmy bewogen heeft?
Hoop het niet, en ook die vlaamse van ons niet. Zou die beiden willen nomineren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:37 schreef Joyce-43 het volgende:
vermoed dat er nog wel een rondje komt met geraldine
Geweldig......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:33 schreef kiki2024 het volgende:
iemand had een boodschap voor Ty. meeste oprechte persoon in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |