quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL Er worden de hele dag door caps van je gemaakt als je in dat huis zit.
Denk wel, met Geraldine. Ze hadden 2 van die wazige vlaggetjes vast op instagram toch?quote:
Zit je net te bouten, moet je stoppen met persenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
bij freeze stell ik me plassen
moeilijk vor
je kann toch dat water niet
ophouden
Daar is toch niemand die het ziet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
moeilijk vor
ophouden
Ja dat. Ik had geen zin om dat allemaal te typenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:37 schreef danilel het volgende:
[..]
dat als Jimmy dit al moeilijk vindt hij zich zorgen maakt dat als er bekenden komen het dan helemaal niet lukt
Nee, gewoon in de broek zeiken dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
moeilijk vor
ophouden
je zag er ook niet maar ik hoorde die fan zeggen wil nog foto met Ashley was voor ze bijna wegliepen daar en toen liep ze erheen denk dat ze in die hoek zatquote:
Dilano wil z'n enige vriend daar ook kwijtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Je mag er ook een beetje om lachen. Het was een absurde situatie. Het was voor het eerst. Je hoeft er niet gelijk boos om te worden.
Dilano : Ik ben er niet boos om.
Jimmy : Nou, zo klinkt het wel.
Dilano : Het is een freeze, doe gewoon normaal. Als je dit nu nu al niet lukt, wat ga je dan doen als het wel je familie is. Zo denk ik meer.
Wat een zak stront is die gozer tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Je mag er ook een beetje om lachen. Het was een absurde situatie. Het was voor het eerst. Je hoeft er niet gelijk boos om te worden.
Dilano : Het is een freeze, doe gewoon normaal. Als je dit nu nu al niet lukt, wat ga je dan doen als het wel je familie is. Zo denk ik meer.
Dyllie heeft never nooit gezien hoeveel Jimmy bewoogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
in de oproep stond dat je tot 00.00 uur beschikbaar moest zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat zou echt grappig zijn..
En dan de hele avond door, elk uur hahahaha
Ga maar alvast oefenenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
moeilijk vor
ophouden
Jij houd van alles wat borsten en een vagina heeft Mario (ik ook soms, maar geen make-up)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef mario390 het volgende:
hou van dit meisje met de grote
vorbouw in rote pulli
echt he, kan echt nergens plezier in hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat een zak stront is die gozer toch
Klopt ... ging niet over Jimmy.. het stukje mist context, maar ging over iemand anders. Weet ook niet wie.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dyllie heeft never nooit gezien hoeveel Jimmy bewoog
hij heeft het over iemand anders
maar ondertussen is zijn bff ook een hoofdreden om 1000 uit de pot te halen
ja wat anders hahaquote:
Droeftoeter! Einde steun Dilano hopelijk. Het is tijd om kleur te bekennen!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy bewoon zijn hoofd omhoog en omlaag zou hij daar bozig om zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
???quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:42 schreef mario390 het volgende:
in italie is soms bij eten freeze gewezen
mensen hebben hun eten weggenomen
Dan ben je echt triest zegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:42 schreef mario390 het volgende:
in italie is soms bij eten freeze gewezen
mensen hebben hun eten weggenomen
Ik ben bang dat Jimmy onvoorwaardelijk in die gladjakker gelooftquote:
waarom vind hem wel hilarischquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, dit is wel het slechtste idee ooit van de febo.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:43 schreef s1lverz het volgende:
Het fijne aan deze freeze week is dat ik me niet af hoef te vragen of het een jpg of gifje is van Randy
Ik vind het niet eens een gladjakker, het is gewoon een kneus uit Eindhoven, zoals er velen daar zitten!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jimmy onvoorwaardelijk in die gladjakker gelooft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |