Als het dan maar niet Gerda uit Schiedam isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:56 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat 1 van die fans Jimmy vertelt dat Dilano een smerig spelletje met hem speelt
Misschien is haar string gebroken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef Ireth het volgende:
Ik miet met de hond naar buiten, zal je zien dat ze dan net binnen komen![]()
Loopt Alice nou te snotteren??
Nou ik gok dat die wel overduidelijke instructies hebben gekregen wat of niet te zeggen. Misschien zelfs wel compleet gescript...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:56 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat 1 van die fans Jimmy vertelt dat Dilano een smerig spelletje met hem speelt
Die keukenverkoper uit Brabant is waarschijnlijk ook fan. Hoe heet die nu ook weer ? Mike ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Gerda in schiedam die wat van me vindt
jaaaaa
inb4 een huilende Jimmy door Gerda uit schiedam
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ik gok dat die wel overduidelijke instructies hebben gekregen wat of niet te zeggen. Misschien zelfs wel compleet gescript...
Doet die Jeneverneus ook mee?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als het dan maar niet Gerda uit Schiedam is
Denk eerder Jopie Parlevliet uit Rotterrrrrdamquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Gerda in schiedam die wat van me vindt
jaaaaa
inb4 een huilende Jimmy door Gerda uit schiedam
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die keukenverkoper uit Brabant is waarschijnlijk ook fan. Hoe heet die nu ook weer ? Mike ?
Vraag maar aan @Joyce-43, ik kom nog uit de tijd van sancties van 100k dus ik hou me een beetje gedeistquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je straks binnen bent .. kun je Dilano even een schop in z'n edele delen geven namens de hele CoS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |