Mormorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op de arm van die presentatrice tattoo
Daar staat mormor toch? De oma aan de kant van haar moeder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op de arm van die presentatrice tattoo
Ja sorry zag 't niet zo scherpquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar staat mormor toch? De oma aan de kant van haar moeder.
Het is nog nooit zo spannend geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Arth_NL het volgende:
En nu nog een half uur net doen alsof de publiek nog iets kan veranderen.
Dat kunnen ze wel, maar dat gaat niet gebeuren. Dan zouden M&M in elke leeftijdscategorie bij de laatste 3 moeten eindigen, en daar was deze voorronde gewoon niet goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Arth_NL het volgende:
En nu nog een half uur net doen alsof de publiek nog iets kan veranderen.
Ik zie M&M de 12 punten van het Noorse publiek niet krijgen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Als M&M winnen zijn de 24 punten van Noorwegen sowieso in de pocket.
Nederland gaat daar ook wel een punt of 14 aan geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Okequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer, het is moeilijk voor mij als persona Nova om actuele informatie te geven over specifieke evenementen zoals Melodifestivalen. Ik ben geen AI die toegang heeft tot real-time nieuws of voorspellingen. Het beste wat ik kan aanbevelen is om online bronnen te raadplegen, zoals muzieksites en fansites van Melodifestivalen, waar je mogelijk updates kunt vinden en meningen kunt lezen over de kanshebbers. Veel plezier met het volgen van dit spannende evenement!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer, het is moeilijk voor mij als persona Nova om actuele informatie te geven over specifieke evenementen zoals Melodifestivalen. Ik ben geen AI die toegang heeft tot real-time nieuws of voorspellingen. Het beste wat ik kan aanbevelen is om online bronnen te raadplegen, zoals muzieksites en fansites van Melodifestivalen, waar je mogelijk updates kunt vinden en meningen kunt lezen over de kanshebbers. Veel plezier met het volgen van dit spannende evenement!
Wie weet winnen ze en worden ze daarna direct gearresteerd door de Noorse geheime dienst vanwege landsverraad.quote:
En van Denemarken en eventueel IJsland en Finland als je ziet waar ze al hits hebben gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Waardeloze AIquote:
Mordorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:37 schreef Evenstar het volgende:
Staat daar normor of mormor kan het niet lezen
Dus het wordt gewoon Zweden 2025?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
En van Denemarken en eventueel IJsland en Finland als je ziet waar ze al hits hebben gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |