SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Een groots tegenstander van Trump.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Hij zat bij Bill Maher gisteren. Inmiddels 80 jaar oud, maar welbespraakt en nog volop actief:Bananarama - Robert De Niro's Waiting
Dat Ma-ma-ma-madness stukje doet me denken aan Kraftwerk met Autobahn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Er komt veel moois aan - oud en nieuw - waaronder een super-sterke nieuwe single van Elbow. Verzoekjes / suggesties zijn welkom via DM. Nu:Muse - Madness
Beetje wel. Het heeft ook een zeker Queen-gehalte, dat nummer, vind ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat Ma-ma-ma-madness stukje doet me denken aan Kraftwerk met Autobahn.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:42 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon gaat de laatste tijd steeds meer naar concerten, naar voor mij wat onbekende bands en hij heeft de mosh pit ontdekt![]()
Komt bont en blauw thuis na elk concert en vindt het geweldig
Klinkt als de meer ruige bands danquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:42 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon gaat de laatste tijd steeds meer naar concerten, naar voor mij wat onbekende bands en hij heeft de mosh pit ontdekt![]()
Komt bont en blauw thuis na elk concert en vindt het geweldig
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt als de meer ruige bands danMetal of stevige hardrock. Tenminste... daar denk ik aan bij mosh-pits.
Ja, klopt inderdaad. Hij gaat naar dat soort concerten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt als de meer ruige bands danMetal of stevige hardrock. Tenminste... daar denk ik aan bij mosh-pits.
Ik zal extra kritisch luisteren. Ik ben normaal niet zo weg van Elbow.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Peter Gabriel - Sledgehammer
Hierna: de nieuwe single van Elbow. Die is een beetje elektronischer dan hoe ze normaal klinken, maar ik vind het nummer erg geslaagd. Ook met blazers erin. Benieuwd naar jullie oordeel
De toetsenist heeft destijds ook het album van C Duncan geproduceerd dat het muziekjaar 2019 voor mij domineerde. Ik hoor die sound hier soms een beetje terug.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal extra kritisch luisteren. Ik ben normaal niet zo weg van Elbow.
Tja, nog steeds niet helemaal mijn band/muziek. Niet onaardig hoor, maar het blijft niet hangen.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Note to self: volgende keer niet als 16e, maar als 17e nummer draaien.
En hoe ging dat presenteren hem af?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Jaren later werd hij MTV-presentator, de zanger van deze band. Weer later verkocht hij verzamel-cd's in tv-spotjes:King - Love & Pride
Hij was wel succesvol in die eerst MTV-jaren.quote:
Ik heb eigenlijk nooit MTV gekeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was wel succesvol in die eerst MTV-jaren.
Goed hoor. Hij presenteerde onder meer "First Look", dat ik trouw keek. Een programma met nieuwe videoclips.quote:
Eentje recent, de andere nog recenterder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Hierna twee nummers van dit jaar. Eentje recent, eentje nog veel nieuwer
Kloptquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Eentje recent, de andere nog recenterder.
Dat kan en mag. Ik was onmiddellijk fan. Gave productie, leuke akkoorden...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
Nee, dit nummer vind ik niets. Werkt een beetje op mijn zenuwen op 1 of andere manier.
Gelukkig. Want dit is - na Rock Me Amadeus en Jeanny - zijn derde grote hit.quote:
Ik vind het zeker mooi.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Moeilijk.... maar zo mooi dat ik het echt wel moet draaien.Jordan Rakei - Learning
Immer gerade aus?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Last-minute wijziging, maar dat merken de luisteraars toch nietA-ha - Stay On These Roads
Oh ja..... ik ben niet zo goed in herkennen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee joh, dit is:Yazz - The Only Way Is Up
Ik draai alleen maar goede binnenkomersquote:
Deze is wel ouder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me wel aan Fairground van Simply red denken
Dat doet het zeker, met Neil Tennant op zang. Ideale instinker voor de popquizquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef Melting het volgende:
Dit klinkt heel erg PSB achtig, vind ik.
Vind je dat zelf niet een beetje teveel? Al die liefde? Mag het een onsje minder zijn?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had het al een beetje aangekondigd hè?![]()
ABBA - Lay All Your Love On Me
Ik vind daar iets van, maar ik zal mijn bescheiden mening voor me houdenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:54 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong - hierna - is volgens mij echt geschreven met het oog op deelname aan het Songfestival. Dezelfde producer als die van "Arcade" zit erachter.
Ik heb zelf echt helemaal niks met dat Europapa, inmiddels met superstip op #1 in de Top 40 en op #5 bij de bookmakers voor het Songfestival
Ja, ik was meteen van slag.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Klikte iets te vroeg weg, nou ja...![]()
Bedankt voor de reacties!
Dat heb ik nog niet gehoord, en ik hoop dat dat zo blijftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Melting het volgende:
Dit is toch een heel ander ESF nummer dan dat van Joost.
Dat is voor iedereen beter…quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehoord, en ik hoop dat dat zo blijft
Het is gewoon weer 1995 - en dan niet op de goede manier.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehoord, en ik hoop dat dat zo blijft
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Deze Nederlander leeft er nog goed van
Ja, dat leek in ieder geval wel zo.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat leek in ieder geval wel zo.
Had hij eigenlijk kinderen?
Volgens mij niet, hij is met een man getrouwdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat leek in ieder geval wel zo.
Had hij eigenlijk kinderen?
Ah..... dat zou ook kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij is met een man getrouwd
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedtijd voor mij, 2 slaapjes overdag waren kennelijk niet genoeg
Welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedtijd voor mij, 2 slaapjes overdag waren kennelijk niet genoeg
Was dat jaren 80?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Die film heb ik nog in de bioscoop gezien
Absoluutquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit heeft wel een heel hoog Puppet On A String-gehalte
Klopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit heeft wel een heel hoog Puppet On A String-gehalte
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker orgeltje![]()
![]()
(en verder kom ik niet)
Je hebt van die orgels waar je allerlei soorten geluiden uit kunt halen, door bepaalde knoppen aan of uit te zetten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:06 schreef Melting het volgende:
Deze man heeft een multi-sound organ.
Ik denk dat dat de voorloper van de synthesizer is.
Het is de inspiratiebron voor Stef Meeder geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:06 schreef Melting het volgende:
Deze man heeft een multi-sound organ.
Ik denk dat dat de voorloper van de synthesizer is.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:12 schreef livelink het volgende:
Ha, nu fop je me niet. Dit is echt Wim Sonneveld!!!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:12 schreef livelink het volgende:
Ha, nu fop je me niet. Dit is echt Wim Sonneveld!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:15 schreef DJ11 het volgende:
Kan dit nog wel?Dit kan nog. Net als het Dorp ook gewoon kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Kan dit nog wel?Dat heb ik dan even gemist. En het kan zeker. Ben je belazerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Eens hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit kan nog. Net als het Dorp ook gewoon kan.
Hier (in hetzelfde pand) woont een Gerritquote:
Kan dit nog wel?Ik zal heel wijselijk niets zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Gerrit de Boskabouter?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier (in hetzelfde pand) woont een Gerrit![]()
Hij is wel klein jaquote:
Hebben nog best veel 'hits' gemaakt ook.quote:
Zo lang al?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Als ik het goed onthouden heb: Conny Vink de toeteraar
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef livelink het volgende:
Dit is een gevalletje Rijdende Rechter.
Nou blijkt het dus, dat je trouper schrijft.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef livelink het volgende:
Dit is een gevalletje Rijdende Rechter.
Het zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou blijkt het dus, dat je trouper schrijft.
Ik vond het ook een aparte spelling, omdat ik The Trooper van Iron Maiden gewend ben.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou blijkt het dus, dat je trouper schrijft.
Ik vond het ook een aparte spelling, omdat ik The Trooper van Iron Maiden gewend ben.
Kijk.... daar hebben we wat aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende dingen.
Een trouper is a successful entertainer who has had a lot of experience
En een trooper is een soldaat.
Collega van me gaat ook, vertelde hij.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga morgen naar een theater voorstelling van Anneke van Giersbergen.
Dan zingt ze onder begeleiding van een strijkkwartet + pianist allerlei hardrock en metal klassiekers
Ik heb al een Iron Maiden trui klaar liggen.
Zin in
Gaat lukken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Collega van me gaat ook, vertelde hij.
Veel plezier alvast!
Coolquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat lukken.
Ik had wel mazzel dat ik een mail kreeg van het muziekgebouw dat ik kaarten kon kopen in de zogeheten pre-sale. Heb dus best goede plaatsen morgen
En dinsdag ga ik ook al naar Philippe Geubels.. Ook enorm veel zin in...
Bonsoirquote:
Het is nochtans niet een heel bekende van Boudewijn, dacht ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Deze tekst ken ik helemaal uit mijn hoofd
Ik hoor dit volgens mij nu voor het eerst..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb dit nog nooit gehoord, lijkt op die vlinder…quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
#metooquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Het heeft wel dezelfde sfeerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gehoord, lijkt op die vlinder…
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:57 schreef Symphonic het volgende:
Gebroeders brouwer Ik heb geen toeter op mijn waterscooter
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Wie dit raadt, krijgt een goede whisky van me…
Er was er vandaag eentje, maar die heb ik geskipt omdat het honkbalseizoen vandaag zou beginnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Binnenkort nog proeverijen op het programma staan?
Dat is ook een mooi vooruitzicht.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was er vandaag eentje, maar die heb ik geskipt omdat het honkbalseizoen vandaag zou beginnen.
Na het sluiten van de inschrijving van de tasting werd de wedstrijd naar morgen verplaatst…![]()
Verder voorlopig even niks, eerst even een paar weken duiken bij Curaçao…
Lekker vooruitzicht hoor. Geniet ervan!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was er vandaag eentje, maar die heb ik geskipt omdat het honkbalseizoen vandaag zou beginnen.
Na het sluiten van de inschrijving van de tasting werd de wedstrijd naar morgen verplaatst…![]()
Verder voorlopig even niks, eerst even een paar weken duiken bij Curaçao…
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Me and Miss Jones - Billy Paul ?????
Dit is er 1 van:quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn biersoorten die worden gebrouwen met Gagel in plaats van hop.
We hebben nu een prachtige gagelstruik in de tuin staan. Dat ruikt echt zo lekker
Ik heb jarenlang in een van de woningen gewoond die om de Amstel brouwerij waren gebouwd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:04 schreef Symphonic het volgende:
We hebben nu een prachtige gagelstruik in de tuin staan. Dat ruikt echt zo lekker
Als ik het ooit tegenkom ga ik het zeker meenemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is er 1 van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een aparte smaak.
Anders regel ik dat wel eens voor je.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik het ooit tegenkom ga ik het zeker meenemen.
Was laatst ook al een item over bij Binnenstebuiten. Ben wel benieuwd hoe dat smaakt
Brouwen stinkt ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een van de woningen gewoond die om de Amstel brouwerij waren gebouwd.
Daardoor heb ik geleerd: Bier en het brouwproces stinken.
Ook dat whisky, is eigenlijk hetzelfde, maar dan gedestilleerd op het eind…
Ik heb er hier nog eentje in de koelkast liggen van een regionale brouwerij (omgeving Meppel). Bijzonder biertje is dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:04 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders regel ik dat wel eens voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |