SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ziet er veel minder heftig uit dan ik op basis van jouw reactie had verwacht.quote:
De uitkomst is minder heftig. Wat hij doet is schandaligquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ziet er veel minder heftig uit dan ik op basis van jouw reactie had verwacht.
Ook de actie. Ziet eruit als een domme inschattingsfout en niet iets opzettelijk. Overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:22 schreef franklop het volgende:
[..]
De uitkomst is minder heftig. Wat hij doet is schandalig
Dan ben je een van de weinige die dat vindt, want de meerderheid vindt dat hij dat expres deed.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook de actie. Ziet eruit als een domme inschattingsfout en niet iets opzettelijk. Overdrijven is ook een kunst.
Zeker omdat de ideale lijn ook gewoon links is. Hij heeft geen enkele reden daar naar rechts te gaan. Zat ook niemand sneller achter op dat momentquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige die dat vindt, want de meerderheid vindt dat hij dat expres deed.
Behalve de stewardsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige die dat vindt, want de meerderheid vindt dat hij dat expres deed.
Hij heeft meerdere verschillende verhalen opgehangen en dus ook tegen de stewards. Dat hij expres naar Dunne toestuurde heeft hij in tweede instantie wel toegegeven. Dat zou al reden genoeg moeten zijn. Van voren was het sowieso nog beter te zien.quote:
quote:Vrijdag 3 mei
16.00 uur training 1
21.20 uur training 2
Zaterdag 4 mei
16.25 uur kwalificatie
20.05 uur race 1
Zondag 5 mei
19.05 uur race 2
Dat is echt bizar. Jonge talenten straffen voor het rijden in meerdere kampioenschappen, lekker bezig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:22 schreef Starflyer het volgende:
Sowieso moesten hij en Martinus Stenshorne) dat gisteren ook voor het deelnemen aan een wedstrijd op een circuit waar ook de Formule 3 nog komt.
Tsolov reed in de Eurocup-3 op Spa, terwijl Stenshorne dat deed in de GB3 op Silverstone. Beiden zijn voor die desbetreffende race Formule 3 race geschorst.
Zonder toestemming in soortgelijk materiaal op een circuit waar de F3 nog moet komen. Men vindt dat een oneerlijk voordeel ten opzichte van de rest.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Jonge talenten straffen voor het rijden in meerdere kampioenschappen, lekker bezig.
Tja, ik zie het zorgen dat je ook ergens anders kunt rijden niet als oneerlijker voordeel dan wanneer je terecht komt in een team waar men de zaken nou eenmaal veel beter op orde heeft, bijvoorbeeld. Maar goed, het heeft weinig zin als ik me er over op ga winden, gok ik, dus ik negeer de FIA maarquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zonder toestemming in soortgelijk materiaal op een circuit waar de F3 nog moet komen. Men vindt dat een oneerlijk voordeel ten opzichte van de rest.
Ook hier zijn er door track limits aanpassingen. Reverse grid pole is nu voor Kacper Sztuka. Leon op P2 en Tramnitz op P3.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:45 schreef Starflyer het volgende:
Een Trident 1-2-3 met Ramos op pole voor Fornaroli en Megetounif. Van Hoepen 9de.
Reverse grid pole is er voor Leon, voor Tramnitz en Browning.
Zou niet weten welk ander moment het moet zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:46 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer, iemand die zo dom is zou de overwinning niet mogen krijgen. Tenzij dat moment juist de straf opleverde.
Dat hebben we toch echt wel eens eerder gehoord in de autosport hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:54 schreef heywoodu het volgende:
Mexicaans volkslied
Dat we dat in de autosport ooit nog eens zouden horen.
Ik bedoelde nóg eensquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hebben we toch echt wel eens eerder gehoord in de autosport hoor
neh, om 16:00 begint F1 kwaliquote:
Valt achteraf wel redelijk mee denk ik.quote:
Marti 10 secquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:32 schreef Starflyer het volgende:
Verschoor en Marti under investigation voor een starting procedure infringement
Allard zei stop & go of 10s bij de einduitslagquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Huh, er stond toch gewoon +10s tijdstraf ipv stop & go?
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Huh, er stond toch gewoon +10s tijdstraf ipv stop & go?
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marti 10 sec
EDIT stop and go kennelijk. Stond niet in beeld.
Ja, dan ga je toch nóóit voor de stop & go?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Allard zei stop & go of 10s bij de einduitslag
o jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dan ga je toch nóóit voor de stop & go?
Als dat de keuze is, dan kies je tussen +10s of +30s ofzo...
Het was 10s stop & go volgens Allard, alleen stond er maar +10s in beeld.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dan ga je toch nóóit voor de stop & go?
Als dat de keuze is, dan kies je tussen +10s of +30s ofzo...
Ook bij de FIA chaosquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:21 schreef Starflyer het volgende:
Olivier Goethe heeft toch de F3 race gewonnen. Zijn penalty is teruggedraaid![]()
Die penalty was trouwens wel voor de safety car voor de VSC, waar hij te snel gereden zou hebben. Alleen reed de SC dus ook te snel en moest hij binnen 10 autolengtes achter de SC blijven.
Leon daarentegen heeft wel 5s gekregen voor weaving en valt terug naar P3 achter Tramnitz omdat diens penalty ook is teruggedraaid.
Maar als ze die later hadden gepland gingen mensen weer zeuren dat F1 zo laat was.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:05 schreef Zorro het volgende:
Ik ben d'r!
Wie die F3 zo vroeg heeft gepland mogen ze meteen ontslaan.
Idioot.
Dan schaffen ze die onzinnige platte kar ronde maar af. Ze zijn geen kampioen geworden of zoquote:Op zondag 19 mei 2024 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als ze die later hadden gepland gingen mensen weer zeuren dat F1 zo laat was.
Maar dan gaan de fans langs het circuit weer klagen, en terecht, dat de coureurs nóg meer onbenaderbaar zijn. En F1 is wat dat betreft al drama.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan schaffen ze die onzinnige platte kar ronde maar af. Ze zijn geen kampioen geworden of zo
Even een serieuze noot: Ik zou er echt totaal niet op zitten wachten als ik daar zou zitten, om die poppetjes op een platte kar langs te zien komen. Duurt alleen maar langer voor de race begint en je hebt er geen ruk aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan gaan de fans langs het circuit weer klagen, en terecht, dat de coureurs nóg meer onbenaderbaar zijn. En F1 is wat dat betreft al drama.
Ja, maar dan ben je toch echt gewoon in de minderheidquote:Op zondag 19 mei 2024 10:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even een serieuze noot: Ik zou er echt totaal niet op zitten wachten als ik daar zou zitten, om die poppetjes op een platte kar langs te zien komen. Duurt alleen maar langer voor de race begint en je hebt er geen ruk aan.
Maar dat gaat om races, dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je toch echt gewoon in de minderheid
Er zijn ook hordes mensen die op zo'n dag pas rond 10u ofzo op het circuit aankomen, dat snap ik ook écht niet, dan mis je gewoon de helft van de actie
Moraal van het verhaal: zet gewoon op tijd je wekker, lutser.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dat gaat om races, dat snap ik ook niet.
Doe eens niet zo raar. Een wekkerquote:Op zondag 19 mei 2024 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: zet gewoon op tijd je wekker, lutser.
Onnodig eigenlijk ja, ik werd netjes een kwartier voor de F3 wakker, zonder wekkerquote:
Wil ik nou niet zeggen, over die gevechten tussen Schumacher en Alonso in 2005ven 6 om de overwinning spreekt men nu nog… elke ronde denk je zou ie hem ernaast zitten ? Ander soort spanningquote:Op zondag 19 mei 2024 10:59 schreef Zorro het volgende:
Nou ik weet weer waarom ik niet zo enthousiast ben over dit circuit.
Zonder fouten is inhalen vrijwel onmogelijk. Dit wordt doodsaai vanmiddag.
Dat is fictieve spanning. Net als dat je het in Monaco spannend kan vinden terwijl je weet dat daar niks gaat gebeuren.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:13 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wil ik nou niet zeggen, over die gevechten tussen Schumacher en Alonso in 2005ven 6 om de overwinning spreekt men nu nog… elke ronde denk je zou ie hem ernaast zitten ? Ander soort spanning
Jammer. Zoals ik het nog steeds jammer vindt dat er geen Masters meer op Zandvoort zijn. Was tof om de jonge helden daar van dichtbij te zien, zoals Hamilton, Vettel en Max. En ook al geen F3 of F2 tijdens de GP daar.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:27 schreef Starflyer het volgende:
Vanaf dit jaar is de Macau Grand Prix niet meer voor Formule 3 wagens, maar voor Formule Regional wagens. De Grand Prix is van 14-17 november.
https://www.fia.com/news/(...)cau-fia-fr-world-cup
Pole position voor Verschoor, erg netjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:26 schreef Perox het volgende:
Pfff bijna een mega crash van Hadjar in de tunnel, langzaamrijdende Rodin waar hij bijna vol op zat.
Verschoor met provisional pole.
Goed dat je mention, want ik wou bijna naar de bakker gaanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
F3 race zo!
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
YW!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed dat je mention, want ik wou bijna naar de bakker gaan
Handen af van ONZE Max!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoho, het was Perez die de blokken opzij duwde in de pitsstraat.
hauger was hetquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
De cameraman krijgt een MEGAKLAP te verduren!
Tijd om te oefenen in vrije luchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |