Doet de ISUquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:07 schreef Zorro het volgende:
Alles wat de NOS rechtsonder in beeld zet is walgelijk irritant.
Blijft walgelijkquote:
Het bevalt mij eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:07 schreef Zorro het volgende:
Alles wat de NOS rechtsonder in beeld zet is walgelijk irritant.
Ja! Kap met dat Rijpma.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:19 schreef Zorro het volgende:
Kunnen we gewoon eens een keuze maken?
Antoinette Rijpma of Antoinette De Jong.
Dat dubbele daar word ik een beetje gaar van.
Atje Keulen-Deelstra.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:19 schreef Zorro het volgende:
Kunnen we gewoon eens een keuze maken?
Antoinette Rijpma of Antoinette De Jong.
Dat dubbele daar word ik een beetje gaar van.
Karin Kania en Andrea Ehrig zijn nou net de voorbeelden van naamswijzigingen die gewoon de andere naam gingen gebruiken. Niks dubbel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Atje Keulen-Deelstra.
Stien Baas-Kaiser.
Karin Kania-Busch-Enke en vast nog wel wat meer.
Andrea Ehrig-Schöne-Mitscherlich en wellicht nog een paar.
Johann Nikolaus Graf de la Fontaine und d'Harnoncourt-Unverzagt.
Johann Gambolputty de von Ausfern-schplenden-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingle-dangle-dongle-dungle-burstein-von-knacker-thrasher-apple-banger-horowitz-ticolensic-grander-knotty-spelltinkle-grandlich-grumblemeyer-spelterwasser-kurstlich-himbleeisen-bahnwagen-gutenabend-bitte-ein-nürnburger-bratwustle-gerspurten-mitzweimache-luber-hundsfut-gumberaber-schönendanker-kalbsfleisch-mittler-aucher von Hautkopft aus Ulm.
Eigenlijk bevindt ze zich in prima gezelschap.
Ik zal er de volgende keer maar weer een smiley achter plakken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Karin Kania en Andrea Ehrig zijn nou net de voorbeelden van naamswijzigingen die gewoon de adnere naam gingen gebruiken. Niks dubbel.
Niet echt een ergernis maar meer vermoeiend. Net als Gunda Niemann-Stirnemann-Kleemannquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer maar weer een smiley achter plakken.
Verder denk ik dat mijn ergernisgrens gewoon wat lager ligt dan die dan jou.
Ze wil zelf als Rijpma-de Jong door het (schaats)leven gaan. Nou, af en toe kort men dat ff af en dan bakt men er Rijpma of De Jong van. Ik denk dat, gezien de context, de meeste volgers en kijkers wel snappen om wie het gaat. Als haar zusje meedoet, dan is het wel handig dat de naam Rijpma erbij betrokken wordt.
Maar verderz:
What's in a name.
We blijven haar maar gewoon Gunda noemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet echt een ergernis maar meer vermoeiend. Net als Gunda Niemann-Stirnemann-Kleemann
Ach, het is allemaal beter dan jarenlang horen "daar staat Kevin Crockett, de voormalige Kevin Overland"quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Karin Kania en Andrea Ehrig zijn nou net de voorbeelden van naamswijzigingen die gewoon de andere naam gingen gebruiken. Niks dubbel.
Ik vind het inmiddels wel prima dat iedereen zo gelijk mogelijke omstandigheden treft.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Jan Ykema vindt het terecht ook kut dat er een dak op zit, waardoor ook Inzell gewoon eenheidsworst is.
Dit is juist ultiem allroundenquote:
13:17 zie ik ook nog wel richting de 13:10 gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij heeft iets rond de 6:07 nodig voor de adelskalender, dus vandaag nog iets te vroeg.
Ice Jordan, haha.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Jordan Mercx
Jordan Heiden
Jordan van der Poel
Natuurlijk maar hij komt razendsnel richting Roestquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij heeft iets rond de 6:07 nodig voor de adelskalender, dus vandaag nog iets te vroeg.
Jordan Bol.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Jordan Mercx
Jordan Heiden
Jordan van der Poel
Hij heeft er 13-14 ongeveer nodig op de 10 morgen, dus komt nog te vroeg dit weekend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
13:17 zie ik ook nog wel richting de 13:10 gaan
Jordean van Foreest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Jordan Mercx
Jordan Heiden
Jordan van der Poel
13.03,90 als ik goed rekenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij heeft er 14 ongeveer nodig op de 10 morgen, dus komt nog te vroeg dit weekend.
Jordan Stenmarkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Jordan Mercx
Jordan Heiden
Jordan van der Poel
Wat heb ik gemist, wanneer is de 1500m precies afgeschaft?quote:
Ik denk niet dat bij Stolz de formule 2*5km + 30s op gaat. Roest zou daar een halve minuut moeten kunnen goed maken.quote:
Voor de Adelskalenderquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, wanneer is de 1500m precies afgeschaft?
Gezien deze 5km zie ik Stolz wel heel dicht in de buurt van de 13 komen eigenlijk, dan wordt het toch goed lastig voor Roest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat bij Stolz de formule 2*5km + 30s op gaat. Roest zou daar een halve minuut moeten kunnen goed maken.
Maargoed, dan moet hij nu wel 6:05 rijden.
Stolz is Kramer en Davis voorbij en staat nu 2e.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:17 schreef Faraday01 het volgende:
We pakken de adelskalendern er alvast bij
Interessant ook of ze tegen elkaar rijden op de 10. Als het net meer dan 31 seconden wordt, kun je nog een vreemde situatie krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat bij Stolz de formule 2*5km + 30s op gaat. Roest zou daar een halve minuut moeten kunnen goed maken.
Maargoed, dan moet hij nu wel 6:05 rijden.
Roest verknalt zijn 1500 meter welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien deze 5km zie ik Stolz wel heel dicht in de buurt van de 13 komen eigenlijk, dan wordt het toch goed lastig voor Roest.
ohquote:
Nou, dan is die 1e plek op de Adelskalenderen wel verzekerd!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, wanneer is de 1500m precies afgeschaft?
Ik denk dat die twee het ook prima met elkaar kunnen vinden, bijzondere kerels die hun eigen ding doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:34 schreef Toby56 het volgende:
"I'm gonna sit with Van der Poel and watch it."
Goed idee wel. Leek me best gezellig daar.
Prachtig toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blij zijn dat je een sprinter net aan verslaat op de 5k
Heiden was wel de ultieme allrounder. Die kon alles winnen van de 500m tot aan de 10kquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Prachtig toch?
Het lukte Stenshjemmet bijna op de 5k in Lake Placid 1980.
Daarom is de sprinter Heiden dan ook de beste allrounder aller tijden.
HIJ VERSNELD!!quote:
Ach, ik geloof niet dat hij heel veel harder had gereden met een normale opbouw. Dan eindig je met rondjes van bijna een seconde langzamer en verlies je weer wat je halverwege zou winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:13 schreef Toby56 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat er soms allemaal voor bagger in dat hoofd van Roest zit. Want daar zit - weliswaar niet meer zo heftig als vroeger - toch nog steeds het probleem.
Normaal had hij hier Ghiotto - met alle respect voor de Italiaan - moeten (kunnen) kloppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de 50e 5km van Roest is waarbij hij halverwege wat vertraagt, de commentatoren oeioeioei en dergelijken gaan roepen, en Roest daarna weer flink versnelt. Inmiddels weet je dat toch, kom op zeg, die opleving is nog minder verrassend dan Stolz' 500m-zege.
Maar het is hier vooral zo dat Ghiotto een fantastische race rijdt, veel meer dan dat Roest een matige race rijdt. Kom op, ze rijden beiden 6:06, dit zal bij elkaar opgeteld toch wel een van de betere ritten ooit zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Normaal had hij hier Ghiotto - met alle respect voor de Italiaan - moeten (kunnen) kloppen.
Maar je hebt wel een punt: verbazing over alle fratsen van Roest is eigenlijk wat naļef (en hardleers).
6:06 is prima, daar is geen twijfel aan, maar toch denk ik dat Roest zelf ook niet zo happy zal zijn. Ghiotto was in Calgary ook sneller dan Eitrem, dus die presteren beiden op (zeer hoog) niveau.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het is hier vooral zo dat Ghiotto een fantastische race rijdt, veel meer dan dat Roest een matige race rijdt. Kom op, ze rijden beiden 6:06, dit zal bij elkaar opgeteld toch wel een van de betere ritten ooit zijn geweest.
Het is veel efficiėnter om vlak te rijden (luchtweerstand neemt kwadratisch met de snelheid toe). Bovendien is het zonde om met hoge snelheid (kinetische energie) te finishen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik geloof niet dat hij heel veel harder had gereden met een normale opbouw. Dan eindig je met rondjes van bijna een seconde langzamer en verlies je weer wat je halverwege zou winnen.
SPOILER: Ladies AllroundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Men AllroundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Nou ja, aan de Wennemars act zijn we al een kwart eeuw langer gewend dan aan de Roest act.quote:
Ca 1,5 om op het schema van ca 32 seconde op de 10k te blijven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Roest mag morgen maximaal een seconde op de 1500m verliezen.
Je was me net ff voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:37 schreef Remco het volgende:
Tuitert kopt het Parijs tegen Nice grapje niet in.
Heeft die prima gedaan trouwens vandaag
Bij de vrouwen gaat het nog best aardig! De mannen zijn in een wak beland ja en qua talenten ook niemand die eraan komt, geloof ikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:31 schreef Toby56 het volgende:
De hele ranglijst na 1 dag geeft aan dat Team NL niet meer heerst op allround gebied.
Zeker, de dames doen het uitstekend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de vrouwen gaat het nog best aardig! De mannen zijn in een wak beland ja en qua talenten ook niemand die eraan komt, geloof ik
Morgen blijkbaar Stomphorst, maar hij deed het goed jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:37 schreef Remco het volgende:
Tuitert kopt het Parijs tegen Nice grapje niet in.
Heeft die prima gedaan trouwens vandaag
Tien keer liever Tuitert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen blijkbaar Stomphorst, maar hij deed het goed ja
Dat snap ik wel; Tuitert vindt het ongetwijfeld leuker om gewoon vrijuit zijn eigen mening te geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tuitert doet het sowieso beter dan Stomphorst, die bij elke sport overkomt alsof hij eigenlijk niet echt weet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar had net zo goed Ronald van Dam kunnen staanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuitert doet het sowieso beter dan Stomphorst, die bij elke sport overkomt alsof hij eigenlijk niet echt weet waar het over gaat.
Maar dat is gedeeltelijk ook zijn functie; zodat thuis op de bank ook de minder ervaren liefhebber zijn of haar vragen gesteld ziet worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuitert doet het sowieso beter dan Stomphorst, die bij elke sport overkomt alsof hij eigenlijk niet echt weet waar het over gaat.
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar had net zo goed Ronald van Dam kunnen staan
Tuurlijk, maar die vragen kun je ook stellen op een manier en met een intonatie waaruit wel blijkt dat je 'iets' met de sport hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar dat is gedeeltelijk ook zijn functie; zodat thuis op de bank ook de minder ervaren liefhebber zijn of haar vragen gesteld ziet worden.
Hij heeft iets houterigs en een zekere schuchterheid over zich... iets dat je normaliter niet verwacht bij een tv-presentator (ongeacht of hij/zij zich met sport of iets anders bezighoudt).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die vragen kun je ook stellen op een manier en met een intonatie waaruit wel blijkt dat je 'iets' met de sport hebt.
Hier mist wat info of een tweet ofzo denk ik.quote:
Ze stopt ermee voor dit weekendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier mist wat info of een tweet ofzo denk ik.
Helaas, maar dat zat er dik in natuurlijk.quote:
Helaas worden het er 3quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Commentatoren kunnen nog steeds niet rekenen, die hadden het dat Stolz meer dan 2 seconden op de 1500 meter moest winnen om 1.5 punt voor te staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zou echt zomaar kunnen, zo'n zure 1:45.7 ofzo, Kramer maakte ook vaak een potje van zijn 1500 meter op een allround toernooi.quote:
Had er ook wel een paar hele goede tussen zitten, sowieso 1 in Collalboquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit zou echt zomaar kunnen, zo'n zure 1:45.7 ofzo, Kramer maakte ook vaak een potje van zijn 1500 meter op een allround toernooi.
Kramer was meer een stayer...dan is de 1500m een vieze afstand. Nochtans was die 1500m op het EK in Collalbo door een ringetje te halen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit zou echt zomaar kunnen, zo'n zure 1:45.7 ofzo, Kramer maakte ook vaak een potje van zijn 1500 meter op een allround toernooi.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer was meer een stayer...dan is de 1500m een vieze afstand. Nochtans was die 1500m op het EK in Collalbo door een ringetje te halen.
Heerlijke race, prachtige baan.quote:
Dat was ook best lang zijn PR toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer was meer een stayer...dan is de 1500m een vieze afstand. Nochtans was die 1500m op het EK in Collalbo door een ringetje te halen.
Als je zo'n filmpje van Kramer terugkijkt dan is het verschil in uitstraling echt enorm. Dat alleen maakt je natuurlijk nog geen groot kampioen maar het helpt wel en het ontbreekt totaal bij Roest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:24 schreef hhh38 het volgende:
Alles terug moeten kijken, maar wat een heerlijk toernooi
Mental midget Roest
Inderdaad, ik heb niks met die Roest. Groot schaatser, maar kan zijn prestaties niet opnoemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als je zo'n filmpje van Kramer terugkijkt dan is het verschil in uitstraling echt enorm. Dat alleen maakt je natuurlijk nog geen groot kampioen maar het helpt wel en het ontbreekt totaal bij Roest.
Fabris met z'n 90 graden-hoek. Kramer schaatst rechtop vergeleken met Fabris.quote:
Roest is de beste 5km rijder ter wereld. Hij rijdt met ogenschijnlijk gemak 6.05 in Heerenveen en de omstandigheden in Inzell dit weekend zijn vergelijkbaar. Ik kan er echt niet bij dat ie Ghiotto niet gewoon durft te volgen, de man die hij al meer dan 10x heeft verslagen in 2 jaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als je zo'n filmpje van Kramer terugkijkt dan is het verschil in uitstraling echt enorm. Dat alleen maakt je natuurlijk nog geen groot kampioen maar het helpt wel en het ontbreekt totaal bij Roest.
Alweer een totaal nietszeggende rit van de saaiste schaatser ooit.quote:
Gewoon het EK allround begin januari, daarna het WK sprint. Eind februari het WK afstanden en als de mussen al van het dak vallen het WK allround.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon het ene jaar het WK sprint, het andere jaar het WK allround, helemaal prima.
Blijft vreemd hoe wanstaltig slecht die Italianen blijven op de 500m, zeker in een jaar als dit is er volgensmij alle reden om daar wat op te trainen gedurende het jaar, zodat je niet meteen uitgeschakeld bent bij een WK allround voor de medailles.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:25 schreef hhh38 het volgende:
Je kan straks de bijzondere situatie krijgen dat de nummer 4 van de 5km niet mee mag doen aan de 10km.
Je moet top 16 staan in het klassement en Malfatti staat nu 15e met Odor en Cepuran binnen schootsafstand. Die hebben normaal ook een betere 1500m.
Mwah, juist voor de Italianen kan ik me ook wel voorstellen dat ze deze jaren gewoon volle bak voor de 5 en 10 gaan, daar liggen immers medaillekansen op de Spelen. Als ze doorgaan is het na Cortina dan de perfecte tijd om te kijken of er wat allrounden betreft wat mogelijk is..quote:Op zondag 10 maart 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blijft vreemd hoe wanstaltig slecht die Italianen blijven op de 500m, zeker in een jaar als dit is er volgensmij alle reden om daar wat op te trainen gedurende het jaar, zodat je niet meteen uitgeschakeld bent bij een WK allround voor de medailles.
Bij de dames is Beune nu Antwanet voorbij en staat vlak achter Blondinquote:Op zondag 10 maart 2024 04:14 schreef hole1988 het volgende:
Adelskalender update:
Als Stolz de koppositie wil pakken moet hij 13:03.91 rijden. Vanuit gaande dat op de 1500 geen PR's worden gereden.
Canadese sporters moeten zelf alles betalen omdat het allroundschaatsen niet olympisch is.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit door wat uitslagen te bladeren en dan zie je dat mannen als Dawson en Fish een soort vierkamp in SLC en Calgary rijden, terwijl ze mindere goden Cepuran en Weidemann naar Inzell sturen.
Vorige week reed Ichinohe ook nog een nationale wedstrijd (en een baanrecord op de 5km van 6.18). Waarom moeten wij dan naar Tsuchiya kijken?
Dat weet ik, maar ik vind het alsnog stomquote:Op zondag 10 maart 2024 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Canadese sporters moeten zelf alles betalen omdat het allroundschaatsen niet olympisch is.
Na de 1500 vrouwen gaan ze hen alsnog voorbeschouwen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze beschouwen alleen voor op de mannen. Volgens mij zijn nu de vrouwen aan de beurt
Tijdens de dweilpauze is er geen tijd voor. Dan is namelijk Joep aan het woord.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze beschouwen alleen voor op de mannen. Volgens mij zijn nu de vrouwen aan de beurt
Natuurlijk is dat prima, alleen is het gewoon bij lange na niet goed genoeg tegen het geweld van Stolzquote:Op zondag 10 maart 2024 13:16 schreef Remco het volgende:
Heeft Roest wel gelijk aan 36.0 en 6.06 is gewoon prima. Wennemars doet net alsof die 4 seconde heeft laten liggen.
Het zouden de voorrijders kunnen zijn, maar het kan ook de NOS traditie zijn...quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zouden de voorrijders kunnen zijn, maar het kan ook de NOS traditie zijn...
En op de 5km zag je gewoon dat ie veel over had waardoor hij gewoon 1,5/2 seconden sneller had gekund. Daar kan je het straks gewoon op verliezen.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat prima, alleen is het gewoon bij lange na niet goed genoeg tegen het geweld van Stolz
Maar volgend jaar weer kijken toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben echt klaar met het "ik ga/moet/wil gewoon [x] goeie afstanden rijden" cliché
Die lijkt me wel de topfavoriete ja. Minder ruim dan Stolz, maar toch.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Beune vrij makkelijk wereldkampioen wordt.
Klopt, hoewel ik eigenlijk denk dat we vanavond terugkijken en zien dat hij 5:55 had moeten rijden voor de titel, achteraf gezienquote:Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En op de 5km zag je gewoon dat ie veel over had waardoor hij gewoon 1,5/2 seconden sneller had gekund. Daar kan je het straks gewoon op verliezen.
Nee, op dit moment missen we rit 3, rit 2 is al klaar!quote:
Durf ik voor de 1500m niet te zeggen. Met de vorm van het begin van het seizoen kan Groenewoud best sneller zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Beune vrij makkelijk wereldkampioen wordt.
Nee.quote:
Dat is zeker mogelijk. Zeker als Roest weer een klassieke Roest-10km rijdt.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik eigenlijk denk dat we vanavond terugkijken en zien dat hij 5:55 had moeten rijden voor de titel, achteraf gezien
NOS traditie helaas.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zouden de voorrijders kunnen zijn, maar het kan ook de NOS traditie zijn...
Joy is echt een verademing. Gewoon lekker nuchter en altijd bereid te antwoorden.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:21 schreef Toby56 het volgende:
Goed zo Erben!
Groenewoud staat 1.
Soms krijg je het idee dat de tv-camera (NOS) van Beune een allroundversie van Leerdam wil maken.
Maar Beune is totaal anders. Straalt veel meer "lekker belangrijk allemaal" uit. Ouderwetsche Hollandsche School.
Misschien krijgen we wel iets unieks te zien vandaag..: Roest met de handen op de knieėn op de 1500!quote:Op zondag 10 maart 2024 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is zeker mogelijk. Zeker als Roest weer een klassieke Roest-10km rijdt.
Gaat hem niet helpen tegen Stolz in zijn RedBull.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel iets unieks te zien vandaag..: Roest met de handen op de knieėn op de 1500!
Lijkt deze rit weer te lukken.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:32 schreef Montov het volgende:
Mooi op een rijtje, elke rit sneller en degene in de buitenbocht heeft gewonnen.
https://live.isuresults.e(...)tition/13/start-list
Dat was in eerste instantie ook het plan volgens mijquote:Op zondag 10 maart 2024 13:40 schreef wimderon het volgende:
Als Wiklund gas had gegeven had ze voorlangs gekund.
Qua stijl meer Merel Conijnquote:Op zondag 10 maart 2024 13:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Myers lijkt wel het jongere zusje van Esmee Visser, qua uiterlijk dan.
Ze hield volgens mij al in bij het uitkomen van de bocht, maar Myers viel steeds meer stil op die kruisingquote:Op zondag 10 maart 2024 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie ook het plan volgens mij
Wel wat knapper, maar ze lijken inderdaad wel wat op elkaar.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Myers lijkt wel het jongere zusje van Esmee Visser, qua uiterlijk dan.
Snelste opening van haar carričre!quote:Op zondag 10 maart 2024 13:49 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk met z'n talloze feitjes![]()
Zesde tijd ooit op deze baan
Vierde snelste opening voor Pietje
Snelste tussenrondje voor Klaasje op zeeniveau
Hij weet van elke schaatser ook of het de snelste opening van hun carriere isquote:Op zondag 10 maart 2024 13:49 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk met z'n talloze feitjes![]()
Zesde tijd ooit op deze baan
Vierde snelste opening voor Pietje
Snelste tussenrondje voor Klaasje op zeeniveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |