quote:
Met condoom.quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Hoezo er komt toch geen bloed uit haar clit?quote:
de wattes... geen zin om te googlen! sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:49 schreef Luuntje het volgende:
Met vorige partner wel, gewoon onder de douche. Mijn huidige vriend is er niet zo van dus gebruik ik dan de Bamboozy menstrual disc. Werkt prima
Een flexibele schijf die ik inbreng om de baarmoeder hals te omsluiten. Die vangt dan het bloed op. Om de 12 uur maak je die dan schoon.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef g60forced het volgende:
[..]
de wattes... geen zin om te googlen! sorry
OK hendig (denk ik) nouja je bent eraan gewent zegmaar...quote:Op maandag 11 maart 2024 06:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Een flexibele schijf die ik inbreng om de baarmoeder hals te omsluiten. Die vangt dan het bloed op. Om de 12 uur maak je die dan schoon.
potentieel restjes poep is wel ok?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:36 schreef Catalunya. het volgende:
Soms wel, soms niet.
Ik mag haar compleet anaal en facefuckend uitwonen als ze ongesteld is, maar gewoon normaal de liefde bedrijven is ook een optie.
Wij gaan meestal voor de eerste twee alternatieven, scheelt bloedsappen overal.
Nergens last van als volwassenen. We zijn hygiënisch en douchen dagelijks, en bij anaal een klysma. Misschien is dat een rare of nieuwe gedachte voor je.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef g60forced het volgende:
[..]
potentieel restjes poep is wel ok?
Neuh, je merkt er niks van.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:50 schreef g60forced het volgende:
[..]
OK hendig (denk ik) nouja je bent eraan gewent zegmaar...
en de piemel is dat niet lang genoeg om dr tegenaan te stoten?
echt heel erg leuk dat je vrouw een klysma vooraf moet doen, omdat jij dr zo nodig in dr kont moet neukenquote:Op maandag 11 maart 2024 10:00 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Nergens last van als volwassenen. We zijn hygiënisch en douchen dagelijks, en bij anaal een klysma. Misschien is dat een rare of nieuwe gedachte voor je.
Jij weet precies niks over ons, ze wilt zelf ook gewoon in haar kont of bek gebald wordenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:25 schreef g60forced het volgende:
[..]
echt heel erg leuk dat je vrouw een klysma vooraf moet doen, omdat jij dr zo nodig in dr kont moet neuken
en te ongeduldig bent om te wachten tot haar vagina regulier beschikbaar is
een rookie omdat ik anaal niet benoemenswaardig vind? de voor en nadelen zijn duidelijk niet in balans...quote:Op maandag 11 maart 2024 11:33 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Jij weet precies niks over ons, ze wilt zelf ook gewoon in haar kont of bek gebald wordenAls ze ongesteld is wordt ze altijd mega geil.
Maar ik praat hier dus duidelijk tegen een rookie, dan hoef ik dus niets van je aan te nemen.
Ik snap je perspectief, het is al goed. Ben blij dat je je aannames niet meer op mij toepast, vandaar mijn harde toonquote:Op maandag 11 maart 2024 11:49 schreef g60forced het volgende:
[..]
een rookie omdat ik anaal niet benoemenswaardig vind? de voor en nadelen zijn duidelijk niet in balans...
(als het van nature schoon was en klysma's niet nodig waren zou ik t nog een beetje begrijpen als alternatief)
dat ze extra geil is wanneer ze ongesteld is geloof ik ook nog wel,
maar dat ze het dan maar anaal moet doen omdat jullie niet kunnen wachten?
isze zo gevoelig dat ze ervan klaarkomt (of doet alsof)
ja ik snap dat ze kan spelen met haarzelf terwijl jij bezig bent
sorry dat ik jullie veroordeel en doe lekker waar jezelf zin in hebt
maar anaal wordt te makkelijk over gesproken alsof het t perfecte alternatief is...
kijk als je homo bent heb je al wat minder opties zullen we maar zeggen!
EDIT: pas als je vrouw zou zeggen dat ANAAL zo superfucking lekker is
dat ze er graag het extra gedoe zoals klysma voorover heeft...
tja in zeldzame gevallen zou ik dan zeggen ok ik begrijp het
kan het me alleen moeilijk voorstellen haha
Nee van die schijf natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
... van die piemel? ai dat verklaard het wel denk ikj/k
En toch is het lekker.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:49 schreef g60forced het volgende:
[..]
een rookie omdat ik anaal niet benoemenswaardig vind? de voor en nadelen zijn duidelijk niet in balans...
(als het van nature schoon was en klysma's niet nodig waren zou ik t nog een beetje begrijpen als alternatief)
dat ze extra geil is wanneer ze ongesteld is geloof ik ook nog wel,
maar dat ze het dan maar anaal moet doen omdat jullie niet kunnen wachten?
isze zo gevoelig dat ze ervan klaarkomt (of doet alsof)
ja ik snap dat ze kan spelen met haarzelf terwijl jij bezig bent
sorry dat ik jullie veroordeel en doe lekker waar jezelf zin in hebt
maar anaal wordt te makkelijk over gesproken alsof het t perfecte alternatief is...
kijk als je homo bent heb je al wat minder opties zullen we maar zeggen!
EDIT: pas als je vrouw zou zeggen dat ANAAL zo superfucking lekker is
dat ze er graag het extra gedoe zoals klysma voorover heeft...
tja in zeldzame gevallen zou ik dan zeggen ok ik begrijp het
kan het me alleen moeilijk voorstellen haha
haha t was een grapje om aan te duiden dat ie em niet raakt,quote:Op maandag 11 maart 2024 12:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee van die schijf natuurlijk.
En wat zou het dan moeten verklaren volgens jou?
wellicht voor een heel klein percentage van de vrouwen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |