De poll is incompleet. "Ja, soms" zou natuurlijk ook een optie kunnen zijn ipv alleen "Ja, altijd".quote:
Echt?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Bij ongesteldheid mag ik altijd anaal
Vind je dat niet viesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:09 schreef Elan het volgende:
Niet neuken. Hooguit wat vingeren als ze echt geil is.
Zonder e er achter is het geilquote:
Wist ik nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:33 schreef Foklore het volgende:
Ben meestal niet zo erg ongesteld, gaat prima met handdoekje eronder. Alleen niet beffen, voor de rest kun je ook gewoon alles wassen, het is niet alsof er bij seks normaal geen lichaamssappen vrijkomen.
Er zijn trouwens ook sekstampons, dat is misschien ook nog een optie. Edit: zie dat Koettie dit ook ook al zei
Alsof we dat zelf niet in kunnen vullenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:00 schreef Mylene het volgende:
TS begint, onbeschoft om vragen te stellen en zelf geen antwoord te geven.
quote:
Met condoom.quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Hoezo er komt toch geen bloed uit haar clit?quote:
de wattes... geen zin om te googlen! sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:49 schreef Luuntje het volgende:
Met vorige partner wel, gewoon onder de douche. Mijn huidige vriend is er niet zo van dus gebruik ik dan de Bamboozy menstrual disc. Werkt prima
Een flexibele schijf die ik inbreng om de baarmoeder hals te omsluiten. Die vangt dan het bloed op. Om de 12 uur maak je die dan schoon.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef g60forced het volgende:
[..]
de wattes... geen zin om te googlen! sorry
OK hendig (denk ik) nouja je bent eraan gewent zegmaar...quote:Op maandag 11 maart 2024 06:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Een flexibele schijf die ik inbreng om de baarmoeder hals te omsluiten. Die vangt dan het bloed op. Om de 12 uur maak je die dan schoon.
potentieel restjes poep is wel ok?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:36 schreef Catalunya. het volgende:
Soms wel, soms niet.
Ik mag haar compleet anaal en facefuckend uitwonen als ze ongesteld is, maar gewoon normaal de liefde bedrijven is ook een optie.
Wij gaan meestal voor de eerste twee alternatieven, scheelt bloedsappen overal.
Nergens last van als volwassenen. We zijn hygiënisch en douchen dagelijks, en bij anaal een klysma. Misschien is dat een rare of nieuwe gedachte voor je.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef g60forced het volgende:
[..]
potentieel restjes poep is wel ok?
Neuh, je merkt er niks van.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:50 schreef g60forced het volgende:
[..]
OK hendig (denk ik) nouja je bent eraan gewent zegmaar...
en de piemel is dat niet lang genoeg om dr tegenaan te stoten?
echt heel erg leuk dat je vrouw een klysma vooraf moet doen, omdat jij dr zo nodig in dr kont moet neukenquote:Op maandag 11 maart 2024 10:00 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Nergens last van als volwassenen. We zijn hygiënisch en douchen dagelijks, en bij anaal een klysma. Misschien is dat een rare of nieuwe gedachte voor je.
Jij weet precies niks over ons, ze wilt zelf ook gewoon in haar kont of bek gebald wordenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:25 schreef g60forced het volgende:
[..]
echt heel erg leuk dat je vrouw een klysma vooraf moet doen, omdat jij dr zo nodig in dr kont moet neuken
en te ongeduldig bent om te wachten tot haar vagina regulier beschikbaar is
een rookie omdat ik anaal niet benoemenswaardig vind? de voor en nadelen zijn duidelijk niet in balans...quote:Op maandag 11 maart 2024 11:33 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Jij weet precies niks over ons, ze wilt zelf ook gewoon in haar kont of bek gebald wordenAls ze ongesteld is wordt ze altijd mega geil.
Maar ik praat hier dus duidelijk tegen een rookie, dan hoef ik dus niets van je aan te nemen.
Ik snap je perspectief, het is al goed. Ben blij dat je je aannames niet meer op mij toepast, vandaar mijn harde toonquote:Op maandag 11 maart 2024 11:49 schreef g60forced het volgende:
[..]
een rookie omdat ik anaal niet benoemenswaardig vind? de voor en nadelen zijn duidelijk niet in balans...
(als het van nature schoon was en klysma's niet nodig waren zou ik t nog een beetje begrijpen als alternatief)
dat ze extra geil is wanneer ze ongesteld is geloof ik ook nog wel,
maar dat ze het dan maar anaal moet doen omdat jullie niet kunnen wachten?
isze zo gevoelig dat ze ervan klaarkomt (of doet alsof)
ja ik snap dat ze kan spelen met haarzelf terwijl jij bezig bent
sorry dat ik jullie veroordeel en doe lekker waar jezelf zin in hebt
maar anaal wordt te makkelijk over gesproken alsof het t perfecte alternatief is...
kijk als je homo bent heb je al wat minder opties zullen we maar zeggen!
EDIT: pas als je vrouw zou zeggen dat ANAAL zo superfucking lekker is
dat ze er graag het extra gedoe zoals klysma voorover heeft...
tja in zeldzame gevallen zou ik dan zeggen ok ik begrijp het
kan het me alleen moeilijk voorstellen haha
Nee van die schijf natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
... van die piemel? ai dat verklaard het wel denk ikj/k
En toch is het lekker.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:49 schreef g60forced het volgende:
[..]
een rookie omdat ik anaal niet benoemenswaardig vind? de voor en nadelen zijn duidelijk niet in balans...
(als het van nature schoon was en klysma's niet nodig waren zou ik t nog een beetje begrijpen als alternatief)
dat ze extra geil is wanneer ze ongesteld is geloof ik ook nog wel,
maar dat ze het dan maar anaal moet doen omdat jullie niet kunnen wachten?
isze zo gevoelig dat ze ervan klaarkomt (of doet alsof)
ja ik snap dat ze kan spelen met haarzelf terwijl jij bezig bent
sorry dat ik jullie veroordeel en doe lekker waar jezelf zin in hebt
maar anaal wordt te makkelijk over gesproken alsof het t perfecte alternatief is...
kijk als je homo bent heb je al wat minder opties zullen we maar zeggen!
EDIT: pas als je vrouw zou zeggen dat ANAAL zo superfucking lekker is
dat ze er graag het extra gedoe zoals klysma voorover heeft...
tja in zeldzame gevallen zou ik dan zeggen ok ik begrijp het
kan het me alleen moeilijk voorstellen haha
haha t was een grapje om aan te duiden dat ie em niet raakt,quote:Op maandag 11 maart 2024 12:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee van die schijf natuurlijk.
En wat zou het dan moeten verklaren volgens jou?
wellicht voor een heel klein percentage van de vrouwen...quote:
Maar een anaal orgasme bestaat wel degelijk. Zowel bij mannen, als bij vrouwenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef g60forced het volgende:
[..]
wellicht voor een heel klein percentage van de vrouwen...
echter kan me wel voorstellen, dat t meer het idee is om je man wat extra's te bieden
zodoende dat je ervan geniet... bedoel van beffen merk ik ook niks,
maar vind t heerlijk om te doen als ik zie hoe geweldig ze het vind
ik ga er dan maar vanuit dat het iets vergelijkbaars zal zijn!
weet je... ik ga je gewoon geloven omdat je met bronnen komtquote:Op maandag 11 maart 2024 13:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar een anaal orgasme bestaat wel degelijk. Zowel bij mannen, als bij vrouwen
https://www.womenshealthm(...)1532489/anal-orgasm/
https://badgirlsbible.com/anal-orgasms
https://thefemedic.com/se(...)e-asked-three-women/
https://www.healthline.com/health/anal-orgasms#a-spot
Hoeveel bronnen wil je lezen?
Een TL;DR voorkomend: het bestaat bij vrouwen, en is lekker en intens en langer dan een vaginaal of clitoraal orgasme - mits het niet (te veel) zeer doet.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:06 schreef g60forced het volgende:
[..]
weet je... ik ga je gewoon geloven omdat je met bronnen komt
zit niet echt te wachten om uitgebreid te lezen over anaal hahah bedankt!
maar ook daar zal wel variate in zitten, je moet denk ik geluk hebben dat het:quote:Op maandag 11 maart 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Een TL;DR voorkomend: het bestaat bij vrouwen, en is lekker en intens en langer dan een vaginaal of clitoraal orgasme - mits het niet (te veel) zeer doet.
Nou....ik ga hier echt niemand iets wijsmaken over de lengte of dikte. Doet er totaal niet toe namelijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:38 schreef g60forced het volgende:
[..]
haha t was een grapje om aan te duiden dat ie em niet raakt,
dus met andere woorden een klein pikkie ... excuses!
Wat een bs.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef g60forced het volgende:
[..]
wellicht voor een heel klein percentage van de vrouwen...
echter kan me wel voorstellen, dat t meer het idee is om je man wat extra's te bieden
zodoende dat je ervan geniet... bedoel van beffen merk ik ook niks,
maar vind t heerlijk om te doen als ik zie hoe geweldig ze het vind
ik ga er dan maar vanuit dat het iets vergelijkbaars zal zijn!
infeite wel toch als ie er daadwerkelijk tegenaan zou stoten...quote:Op maandag 11 maart 2024 14:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou....ik ga hier echt niemand iets wijsmaken over de lengte of dikte. Doet er totaal niet toe namelijk.
ik heb nooit gezegd dat het echt niet lekker kan zijn voor een vrouw...quote:Op maandag 11 maart 2024 14:57 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Wat een bs.
Anaal kan echt super lekker zijn. Het is echt niet dat vrouwen dat voor de ander 'ondergaan'.
In de tijd dat ik geen Mirena spiraal had was anaal een zeer goede variatie.
Op de dagen dat het een keuze was tussen een bloedbad of een minimale kans op vies was die keuze snel gemaakt. Maar zelfs zonder menstruatie wil ik ook echt dat andere. Het is niet ondanks...
Uitzonderlijk, nee.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:17 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat het echt niet lekker kan zijn voor een vrouw...
maar t schijnt dus verdomt zeldzaam te wezen...
los van de pijn ivm het formaat van de partner
hebben sommige ook nog eens van nature een vrij losse anus?
al zouden er meerdere vrouwen het 'uiteindelijk' best lekker vinden
is voor velen (zoals ikzelf) de gedacht van t ontlasting kanaal binnendringen
niet zwaar bevorderlijk voor de mindset...
misschien zijn vrouwen die anaal lekker vinden gewoon viezer en geen cleanfreaks
zo kan ik nog oneindig dingen bedenken waarom NIET
terwijl het waarom WEL lijstje bewezen kleiner is
ik begrijp ook wel wat je zegt...quote:Op maandag 11 maart 2024 15:48 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Uitzonderlijk, nee.
Beetje rustig aan beginnen, ja. Maar ook bij vaginaal doe je aan wat opwarming eerst hoop ik.
En vooral geld over het algemeen dat het schoon is mits geen aandrang. Klysma is niet nodig bij een normaal eet patroon en hygiëne.
Ik ben heel erg van schoon. Ben een groot fan van douchen voor seks bv. Heb al vele jaren ook anale seks. Dat zou niet het geval zijn als het goor af zou lopen. Zelfs de lekkerste orgasme's zouden dat niet goed maken voor me.
Als de piemel lang genoeg is om tegen de schijf aan te stoten, dan is m ook lang genoeg om tegen de baarmoederhals te stoten en maakt het qua gevoel niets uit.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:50 schreef g60forced het volgende:
[..]
OK hendig (denk ik) nouja je bent eraan gewent zegmaar...
en de piemel is dat niet lang genoeg om dr tegenaan te stoten?
nee ok maar dacht misschien heeft dat consequentiesquote:Op maandag 11 maart 2024 17:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als de piemel lang genoeg is om tegen de schijf aan te stoten, dan is m ook lang genoeg om tegen de baarmoederhals te stoten en maakt het qua gevoel niets uit.
Die schijf gaat echt niet verdwijnen in de baarmoeder hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 17:03 schreef g60forced het volgende:
[..]
nee ok maar dacht misschien heeft dat consequenties
Lekt het dan ook niet? Overwoog al zo'n disk maar wist niet dat je er ook seks mee kon hebben.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die schijf gaat echt niet verdwijnen in de baarmoeder hoor
Zucht.....ik heb niks te klagen en hij ook niet dus zinloze discussie.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:12 schreef g60forced het volgende:
[..]
infeite wel toch als ie er daadwerkelijk tegenaan zou stoten...
dus zou dat voor sommige toch een aandachtpuntje (lans) wezen
Geen enkele lekkage, werkt echt prima, je moet wel even kijken welke maat je moet hebben. Ik heb een lage baarmoeder en niet veel vloei dus kan de normale maat prima.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:30 schreef Koettie het volgende:
[..]
Lekt het dan ook niet? Overwoog al zo'n disk maar wist niet dat je er ook seks mee kon hebben.
Nice, goed om te weten! Ik ga er eens eentje proberen als mn sponsjes op zijn. Gebruik die liever dan tampons, voor some reason vind ik die niet lekker zitten.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Geen enkele lekkage, werkt echt prima, je moet wel even kijken welke maat je moet hebben. Ik heb een lage baarmoeder en niet veel vloei dus kan de normale maat prima.
over die lage baarmoeder ga ik maar geen opmerkingen maken... succes!quote:Op maandag 11 maart 2024 17:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Geen enkele lekkage, werkt echt prima, je moet wel even kijken welke maat je moet hebben. Ik heb een lage baarmoeder en niet veel vloei dus kan de normale maat prima.
Succes....waarmee?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:59 schreef g60forced het volgende:
[..]
over die lage baarmoeder ga ik maar geen opmerkingen maken... succes!
Ben jij 16?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:59 schreef g60forced het volgende:
[..]
over die lage baarmoeder ga ik maar geen opmerkingen maken... succes!
ga haar ff pijpen joh...quote:Op maandag 11 maart 2024 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gezien zijn repertoire in dit topic alleen al mag ik hopen van wel.
Zou erg prettig zijn als je dan ook als een 43 jarige kan reagerenquote:
ik geef toe het zou anders kunnen, maar vind dat zelf niet zo'n probleem...quote:Op maandag 11 maart 2024 19:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou erg prettig zijn als je dan ook als een 43 jarige kan reageren
Oh maar je mag je rustig amuseren op FOK! hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 20:46 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik geef toe het zou anders kunnen, maar vind dat zelf niet zo'n probleem...
in het echte leven ben in veel te serieus.... sorry dat je er last van hebt!
tja zelf krijg ik werkelijk op alles waar ik serieus ben ook 99 van 100x geen normaal antwoordquote:Op maandag 11 maart 2024 20:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh maar je mag je rustig amuseren op FOK! hoor![]()
Maar daar zijn KLB, ONZ enz voor. SEX en R&P zijn serieuze subfora, ook al mag daar ook wel eens een grapje vallen. Maar bijna elke zin en post??
hahah ja ook eens zoiets meegemaakt...quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:37 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb mijn vriendin zelfs gebeft op de eerste date terwijl ze ongesteld was.Was liefde op het eerste gezicht. We wisten ook meteen wat we seksueel gezien aan elkaar hadden, dus hebben ook niet lang getwijfeld daarna om een relatie te beginnen.
Beffen bij ongesteldheid vind ik verder ook niet zo'n probleem, maar ik ben wel wat voorzichtiger, dus ik lik dan voornamelijk haar clit en ga de vagina zelf een beetje uit de weg ... hoewel ik na die eerste date wel flink wat van haar bloed op mijn neus had.
Hetzelfde hier. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:37 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb mijn vriendin zelfs gebeft op de eerste date terwijl ze ongesteld was.Was liefde op het eerste gezicht. We wisten ook meteen wat we seksueel gezien aan elkaar hadden, dus hebben ook niet lang getwijfeld daarna om een relatie te beginnen.
Beffen bij ongesteldheid vind ik verder ook niet zo'n probleem, maar ik ben wel wat voorzichtiger, dus ik lik dan voornamelijk haar clit en ga de vagina zelf een beetje uit de weg ... hoewel ik na die eerste date wel flink wat van haar bloed op mijn neus had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |