Morguh Frumm, wat is die diklip vroeg op zeg. Ze leek net een vis met die lippen en dat blup blup blup gebaartje wat ze steeds deedquote:
Nou echt hé... heeft een beetje aandacht nodig denk ik.. ja net zat ze echt met die LIPPEN vooruit... ja vis op droge...quote:Op zondag 10 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frumm, wat is die diklip vroeg op zeg. Ze leek net een vis met die lippen en dat blup blup blup gebaartje wat ze steeds deed
Had ze weer een nachtmerrie?
Was het eerste waar ik dacht inderdaad, ze lijkt zo net een vis op het drogequote:Op zondag 10 maart 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé... heeft een beetje aandacht nodig denk ik.. ja net zat ze echt met die LIPPEN vooruit... ja vis op droge...![]()
Ze kijkt niet vrolijk dus zou zo maar kunnen...
Heb jij gisteren nog gekeken naar dat Freeze gebeuren?quote:Op zondag 10 maart 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik dacht inderdaad, ze lijkt zo net een vis op het droge
Alleen de eerste, maar lag toen al in bed, dacht nog even kijken en toen waren ze er. Vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd Ze bewogen met hun hoofd en stonden niet echt helemaal stilquote:Op zondag 10 maart 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb jij gisteren nog gekeken naar dat Freeze gebeuren?
Ja de 1ste heb ik gezien maar ik vond het niet zo... beetje cheap, toen ben ik afgehaakt...quote:Op zondag 10 maart 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen de eerste, maar lag toen al in bed, dacht nog even kijken en toen waren ze er. Vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd Ze bewogen met hun hoofd en stonden niet echt helemaal stil
Heb jij het gezien?
(ben nu alles aan het terug lezen, er is ook een tweederonde geweest zie ik)
Ik heb de moeite niet eens genomen om het terug te kijkenquote:Op zondag 10 maart 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de 1ste heb ik gezien maar ik vond het niet zo... beetje cheap, toen ben ik afgehaakt...
Ik las ik de cos dat er 1000 euro uit de pot was gegaan dus even filmpje gekeken vanmorgen... ja ze bewogen lekker...![]()
Ik vind dat Freeze best leuk maar niet met fans erbij...
Was maar een kort filmpje hoor..quote:Op zondag 10 maart 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de moeite niet eens genomen om het terug te kijken![]()
Kijken wanneer ze de berichtjes te lezen krijgen. ZUllen wel positieve berichtjes zijn allemaal
Hii Frummelquote:
Als je daarvan houdt geloof ik dat gelijk...quote:Op zondag 10 maart 2024 08:12 schreef engine het volgende:
Ik heb gisteravond het kickboksen gekeken. Was een mooie avond
Rhosyn, Dotteke kan niet meer op fok komen ivm storing!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan op mijn pc niet quoten en er is geen reactie scherm.
Mobiel werkt wel. Wat is dit?
Dank je wel Frumquote:Op zondag 10 maart 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Rhosyn, Dotteke kan niet meer op fok komen ivm storing!
Melden kan hier FB / Kan niet reageren/quoten
quote:
Mensen met mobiel konden wel reagerenquote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is het opgelost al![]()
snel gefixt
En goedemorgen hier
Weet je ook eens hoe het aanvoelt om een ban te krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen met mobiel konden wel reageren
Ik was bezig met een post te tikken en ineens was het tikveld wegrare gewaarwording was dat
Nou gelukkig duurde het niet lang... ja dat ga je dan denken, dat snap ik... ja bent er weer...quote:Op zondag 10 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Frum
Het is er ineens weer. Dacht eerst ligt aan mijn pc tot ik de melding van Ros zag en naar fb ging kijken.
Waren er meer dus gelukkig niets aan de hand met mijn pc
Dank je wel Frummelie.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Rhosyn, Dotteke kan niet meer op fok komen ivm storing!
Melden kan hier FB / Kan niet reageren/quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |