Niet zo heel moeilijk. Cruijff heeft Nederland twee WK titels gekost. En nog veel meer ellende veroorzaakt. Hyped.quote:
Cruijff is de grootste allertijden. Dat zie ik Kokkie nog niet doen!quote:Op maandag 18 maart 2024 01:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk. Cruijff heeft Nederland twee WK titels gekost. En nog veel meer ellende veroorzaakt. Hyped.
Ja, dit is waar je dan op hoopt als die bal er zo laat nog in vliegt. Vies- en viesmad.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja prima; KNLB heeft zojuist geholpen onze CL miljoenen met zekerheid veilig te stellen. Hoeven we dit jaar eens niet te wachten voor we wat kunnen uitgeven.
Desalniettemin jammer dat het zo moet voor PSV. Blijkbaar toch niet zo goed dat ze het op eigen kracht kunnen.
Hij mist die groe kans maar er kwam in het algemeen wel wat van af. Die misser.. tsjaquote:
Aangepast. Zo klopt het. Pester Cruijff. Walgelijke man.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cruijff is de grootste lul allertijden.
Dat waren vijf fans en verder vooral het uitvakquote:
Ach het zorgde wel voor wat vuurwerk.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een hoop gejank om die afgekeurde goal van Twente. Net even terug gekeken, maar dit is toch een standaard gevalletje 'overtreding op de keeper'? Of zijn de regels in de 5 meter verandert?
Vond het persoonlijk ook echt te weinig om te zeggen hij springt er vol tegenaan of hindert Benitez.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een hoop gejank om die afgekeurde goal van Twente. Net even terug gekeken, maar dit is toch een standaard gevalletje 'overtreding op de keeper'? Of zijn de regels in de 5 meter verandert?
Inderdaad jaquote:Op maandag 18 maart 2024 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat waren vijf fans en verder vooral het uitvak
Gevalletje makkelijk fluiten, dan kan je alles wel affluiten in de 5 meter, keeper was gewoon te laat.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Boadu de bal niet had gehad moest je hem sowieso afkeuren, nu is het wel discussiewaardig jaquote:Op maandag 18 maart 2024 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gevalletje makkelijk fluiten, dan kan je alles wel affluiten in de 5 meter, keeper was gewoon te laat.
Hij hindert hem toch eigenlijk niet, hij timed goed, het is eerder Benitez die hem in z'n rug springt dan andersom. Maar wat ik al zei, gevalletje makkelijk fluiten, keeper springt maar heeft de bal niet, dus overtreding.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Boadu de bal niet had gehad moest je hem sowieso afkeuren, nu is het wel discussiewaardig ja
Nou ja, hij draait er met zijn rug en arm wat in en duwt hem wel degelijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het persoonlijk ook echt te weinig om te zeggen hij springt er vol tegenaan of hindert Benitez.
Maar ik heb dan ook meer kritiek op die regel, uiteindelijk werd hij niet helemaal fout toegepast denk ik.
Het is pure klasse, geluk dwing je af.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel mazzel kan deze club hebben
Feyenoorders die klagen over PSV voordeeltjes in de 16. Leuk onderwerp.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een schande om klaas een Feyenoorder te noemen.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoorders die klagen over PSV voordeeltjes in de 16. Leuk onderwerp.
Is geen geluk.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat geleuter over geluk over en weer begint een beetje zielig te worden. Misschien dat alleen @klaasweetalles het kampioenschap van PSV geluk vindt, maar verder zal er toch niemand zeggen dat dit kampioenschap op basis van geluk is. Overtuigend kampioen.quote:
Mijn comments over geluk komen daar ook niet vandaan, want ik denk niet dat iemand het geluk kan noemen dat PSV boven aan staat. Die komen van dat het gisterenavond bijvoorbeeld natuurlijk gewoon geluk is dat die er toch nog in valt, net als dat bij Feyenoord het ook al een aantal weken geluk is dat die regelmatig in de laatste minuten valt. Dan vind ik het wel humor dat een Feyenoord fan, als is het de dorpsidioot van dit forum, er mee aan komt zetten.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geleuter over geluk over en weer begint een beetje zielig te worden. Misschien dat alleen @:klaasweetalles het kampioenschap van PSV geluk vindt, maar verder zal er toch niemand zeggen dat dit kampioenschap op basis van geluk is. Overtuigend kampioen.
Als je 1 punt pakt uit de onderlinge wedstrijden heb je als Feyenoorder verder ook weinig in te brengen vind ik, even los van de rest van de competitie.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geleuter over geluk over en weer begint een beetje zielig te worden. Misschien dat alleen @:klaasweetalles het kampioenschap van PSV geluk vindt, maar verder zal er toch niemand zeggen dat dit kampioenschap op basis van geluk is. Overtuigend kampioen.
Ik denk dat het lang gaat duren voor we weer een ploeg zo zien domineren in de Eredivisie. Je hoopt dan altijd dat de boel een beetje bij elkaar blijft en dat je je kunt versterken, maar in de praktijk is dat eigenlijk nooit zo. Omdat het nu eenmaal een Mickey Mouse competitie zal blijven.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat je een speler als Pepi op de bank hebt is natuurlijk ongelooflijke luxe. ofwel drive, perfecte invaller al hun je die vent eigenlijk gewoon een basisplek.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mijn comments over geluk komen daar ook niet vandaan, want ik denk niet dat iemand het geluk kan noemen dat PSV boven aan staat. Die komen van dat het gisterenavond bijvoorbeeld natuurlijk gewoon geluk is dat die er toch nog in valt, net als dat bij Feyenoord het ook al een aantal weken geluk is dat die regelmatig in de laatste minuten valt. Dan vind ik het wel humor dat een Feyenoord fan, als is het de dorpsidioot van dit forum, er mee aan komt zetten.
Niet dat ik die discussie nogmaals wil hebben overigens, want overtuigen gaat over en weer toch niet gebeuren.
Wat lul je gekquote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgelopen 2 wedstrijden wint PSV nipt en 3x puntverlies, verder eigenlijk alles redelijk strak of overtuigend gewonnen op een zwakke eerste helft tegen Ajax thuis na. Feyenoord uit was ´maar´ 1-2 maar dat vond ik wel overtuigender dan de twee laatste potjes.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 1 punt pakt uit de onderlinge wedstrijden heb je als Feyenoorder verder ook weinig in te brengen vind ik, even los van de rest van de competitie.
Dik verdiend, enige jammere is dat het nooit spannend is geweest maar dat is dan ook weer een verdienste van PSV.
Nee hoor, als PSV de komende 4 wedstrijden verliest is Feyenoord nog geen kampioen. Met 2 punten verschil en 4 wedstrijden te gaan ben je nog geen kampioen.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat lul je gek
Er is nog niemand kampioen
als psv de komende 4 wedstrijden verliest dan is Feyenoord gewoon kampioen
alles is nog mogelijk
Zelfs al blijft de selectie grotendeels hetzelfde denk ik niet dat je snel weer zo’n seizoen als dit gaat krijgen. Het valt allemaal op zijn plek dit seizoen en dat is simpelweg knap. Maar goed er zullen sowieso genoeg mutaties plaatsvinden na zo’n goed seizoen. Beetje het nadeel van de Mickey Mouse league.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het lang gaat duren voor we weer een ploeg zo zien domineren in de Eredivisie. Je hoopt dan altijd dat de boel een beetje bij elkaar blijft en dat je je kunt versterken, maar in de praktijk is dat eigenlijk nooit zo. Omdat het nu eenmaal een Mickey Mouse competitie zal blijven.
Ik ben al lang PSV supporter, maar dit is voor het eerst in hele, hele lange tijd dat ik echt geniet van het spel. Onder Hiddink stond het ook goed, maar dat was toch vooral gericht op controle en een paar fenomenale spelers. Nu is het echt aanvallend een team.
Dat eerste kwartier tegen Twente ook weer, hoe die mannen elkaar op hoog tempo feilloos weten te vinden vanuit alle hoeken. Nog nooit gezien bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |