Dat zegt alles over de Eredivisie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef Dven het volgende:
Beetje jammer dat je er in het beste seizoen sinds mensenheugenis zo schandalig slecht afgaat.
Dat zegt wat over PSV.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zegt alles over de Eredivisie.
Jammer, maar het was gewoon niet goed genoeg. Dortmund een maatje te groot.Als je zelfs zulke enorme kansen weet te missen...tjaquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
En Luuk moet die er altijd inschieten, wat een misser.
Ik vond Dortmund eigenlijk helemaal geen maatje te groot.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jammer, maar het was gewoon niet goed genoeg. Dortmund een maatje te groot.Als je zelfs zulke enorme kansen weet te missen...tja
Zullen we deze gast gewoon (op deze post na) negeren?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:57 schreef CR7 het volgende:
PSV nog goed weggekomen met 2-0. Uiteindelijk gewoon een mislukte campagne met alleen 2 mazzeloverwinningen tegen Sevilla en Lens helaas.
Nou, dat eerste half uur was wel bizar hoor. Daarna kwam PSV er inderdaad veel beter in (ook omdat ze moesten aanvallen uiteraard), maar dat je er ballen weet in te prikken is wel erg belangrijk. En dat wist Dortmund toch echt beter voor elkaar te krijgen. Ook nog die afgekeurde goal voor Dortmund, wat echt bijna niets scheelde. Daar kwam PSV natuurlijk zeer goed weg.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond Dortmund eigenlijk helemaal geen maatje te groot.
Tja, vaak genoeg in het verleden in de laatste minuten beslissend geweest. (meestal met het hoofd)quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
En Luuk moet die er altijd inschieten, wat een misser.
Ja, maar jij knikkert de andere 150 minuten die gespeeld zijn tussen deze teams de prullenbak in, dat lijkt mij ook niet helemaal juist.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, dat eerste half uur was wel bizar hoor. Daarna kwam PSV er inderdaad veel beter in (ook omdat ze moesten aanvallen uiteraard), maar dat je er ballen weet in te prikken is wel erg belangrijk. En dat wist Dortmund toch echt beter voor elkaar te krijgen. Ook nog die afgekeurde goal voor Dortmund, wat echt bijna niets scheelde. Daar kwam PSV natuurlijk zeer goed weg.
Jup, Luuk is heel belangrijk voor PSV. Helaas had hij vandaag een matige dag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Tja, vaak genoeg in het verleden in de laatste minuten beslissend geweest. (meestal met het hoofd)
Ik ga nu een TR plaatsen wegens zuigen!!!quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jeetje wat zie ik nu heeft de beste selectie aller tijden het niet waar kunnen maken tegen Dortmund. Eeuwig zonde wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |