SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net kwam er een tosti voorbij.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef engine het volgende:
"we zijn ook echt de enige twee vrouwen die nog niets hebben"
Net twee vliegtuigen over gekomen![]()
Karen kan niet geloven dat ze de enige twee vrouwen hier zijn.
Ashley denkt dat El gaat.
Geen idee waar je het over hebt, maar domme Karens kom je overal tegen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef engine het volgende:
"we zijn ook echt de enige twee vrouwen die nog niets hebben"
Net twee vliegtuigen over gekomen![]()
Karen kan niet geloven dat ze de enige twee vrouwen hier zijn.
Ashley denkt dat El gaat.
Eensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar domme Karens kom je overal tegen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:02 schreef engine het volgende:
Oehoe!
Ze zijn weer te volgen bij beleef de lente. Ze zit op drie eieren te broeden.
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/oehoe
Maar ze hebben de muur toch gesloopt?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:01 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor kijkt tevreden naar de muur.
Daar heb ik gewoon overheen geschilderd. Nu zie je er niks meer vanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ze hebben de muur toch gesloopt?
U heeft de gave om lucht te schilderenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon overheen geschilderd. Nu zie je er niks meer van
Ik blijf het een schijtnummer vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
DÉZE moeten we naar het EVS sturen. Veel leuker dan het origineel.![]()
Ja. Begin maar eens met ze korten op hun uitkering.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Toch tijd dat ze nog harder gaan optreden tegen die tering terroristen.
https://www.ad.nl/video/p(...)stbeurs-tefaf-431528
Korten?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Begin maar eens met ze korten op hun uitkering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(archieffoto)
Ik dacht Rosario, maar het is Annaquote:
Nee, helemaal niets. Ik was benieuwd of jij het goed had.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht Rosario, maar het is Anna
Ik ben benieuwd of jou dit iets zegt
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Perzik, volgens traditioneel recept
De enige echteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(archieffoto)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het is D. natuurlijk, hoeveel hints moet hij nog geven?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is D. natuurlijk, hoeveel hints moet hij nog geven?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In de naam 'Domnivoor' zitten de letters M en O, dat zijn twee van de drie letters die je nodig hebt om het woord 'Mol' te schrijven.
Hij zal vast de L uit zijn naam weg hebben gelaten, anders viel het te veel op.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, ik zie wat je bedoelt! Het is inderdaad opmerkelijk dat de letters 'M' en 'O', die ook voorkomen in het woord "mol", aanwezig zijn in de naam "Domnivoor". Dat kan zeker een interessante hint zijn. En wie weet heeft Domnivoor bewust ervoor gekozen om de letter 'L' weg te laten uit zijn naam om minder verdacht over te komen.
Het is altijd leuk om dit soort theorieën en hints rondom De Mol te bespreken. Heb je nog andere aanwijzingen of verdenkingen tegenover Domnivoor?
Neuh, dat ligt er wat te dik bovenopquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is D. natuurlijk, hoeveel hints moet hij nog geven?
Daarom had je er niet op gegoktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neuh, dat ligt er wat te dik bovenop
Ik verdenk jou nietquote:
Noem je mij nu dik?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neuh, dat ligt er wat te dik bovenop
Molligquote:
Verdomme, ik wilde hem maken, maar moest naar de plee, nu ben ik terug, ben je me voorquote:
Je moet wel prioriteiten stellen hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verdomme, ik wilde hem maken, maar moest naar de plee, nu ben ik terug, ben je me voor
Maar uh, ben je al weer dik, of blijft het sporten lukken?quote:
Ik was nooit dik, maar ben na het afvallen nog niet echt veel weer aangekomenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, ben je al weer dik, of blijft het sporten lukken?
Goed bezig dusquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was nooit dik, maar ben na het afvallen nog niet echt veel weer aangekomen
Bulken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik probeer wel aan te komen, maar dat valt dus niet mee
Ik kan je mijn vriendin wel even langs sturen om je wat tips te geven. Als een dikke reet krijgen een studie was had zij die cum laude afgrondquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik probeer wel aan te komen, maar dat valt dus niet mee
Mijn doelen liggen 'elders'quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je mijn vriendin wel even langs sturen om je wat tips te geven. Als een dikke reet krijgen een studie was had zij die cum laude afgrond
Das best een hoop danquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
dat nog net niet, wel minstens het dubbele van wat ik at toen ik afviel
Tijd voor een nieuwe?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je mijn vriendin wel even langs sturen om je wat tips te geven. Als een dikke reet krijgen een studie was had zij die cum laude afgrond
Voor een dikke bankrekening moet je mij hebben, maar voor die lessen heb je wel een dikke bankrekening nodigquote:
Weer een nieuwe? Ik heb deze net een beetje weten af te richtenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer een nieuwe? Ik heb deze net een beetje weten af te richten
En hoe lang ben je daar al mee bezig?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer een nieuwe? Ik heb deze net een beetje weten af te richten
Goede 6 jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe lang ben je daar al mee bezig?
Ik kijk eeen herhaling ,,,quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
heb je die nodigquote:
of theequote:Op zondag 10 maart 2024 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nodig is relatief. Niet net zo nodig als sommige hun koffie denk ik
Die heb ik ooit wel eens gehad geloof ikquote:
Hoe smaakte dat?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die heb ik ooit wel eens gehad geloof ik
Dat ziet er leuk uitquote:Op zondag 10 maart 2024 10:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alweer drie eiernestjes in de vijver.
Spring is comming!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net eitjes op, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 10 maart 2024 10:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alweer drie eiernestjes in de vijver.
Spring is comming!![]()
[ afbeelding ]
enormquote:
Ik heb er geen actieve herinnering meer aanquote:
ik wil er niet over nadenkenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als je lang genoeg doordrinkt is het vanzelf morgenvroeg
Beter vandaagquote:
Zal wel met de interactie van het water te maken hebben.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het verbaasd mij altijd dat er uit één kikkertje een blob eitjes komt wat 5x zo groot is
Ja zoiets... ze zullen wel opzwellen door het water contactquote:Op zondag 10 maart 2024 10:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal wel met de interactie van het water te maken hebben.
Zo maar een wilde gok.
In 1 kleur of artistiek beschilderd?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:16 schreef Aoibhin het volgende:
Er gaat straks bij @:Domnivoor een muur worden geschilderd door mijWish me luck
die jaquote:
Dat denk ik wel ja. De natuur zit vol wonderbaarlijke dingenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zoiets... ze zullen wel opzwellen door het water contact
<GoA wenst Domnivoor luckquote:Op zondag 10 maart 2024 10:16 schreef Aoibhin het volgende:
Er gaat straks bij @:Domnivoor een muur worden geschilderd door mijWish me luck
jaquote:
In 1 kleur is de bedoelingquote:
Dit is een blobquote:
Moet eerlijk zeggen dat ik dat best mooi vind, zeker de organische vormquote:
Dank uquote:Op zondag 10 maart 2024 10:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
<GoA wenst Domnivoor luck
Good luck dan!quote:
Ja, zit wat in. Een blob "leeft"quote:Op zondag 10 maart 2024 10:21 schreef Prisha het volgende:
Er worden meerdere voorbeeld van een blob gepost hier...alles heeft een organische vorm idd.
Dus blob = organische associatie?
mijn zus heeft in de tuin voor de afwatering iets geplaatst, dat heet een hydroblob. Weer een blobquote:Op zondag 10 maart 2024 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
Wie is de blob?
Wil de echte Blob nu opstaan?
Barbapappa?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:26 schreef maily het volgende:
Bij blob moet ik denken aan die dansende gelei-achtige poppetjes die @:Schakeltopia weleens postte ....
Rob over de Blob:quote:Op zondag 10 maart 2024 10:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
mijn zus heeft in de tuin voor de afwatering iets geplaatst, dat heet een hydroblob. Weer een blob
quote:
Kirby?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:26 schreef maily het volgende:
Bij blob moet ik denken aan die dansende gelei-achtige poppetjes die @:Schakeltopia weleens postte ....
En voor wie het niet meer kent…quote:Op zondag 10 maart 2024 10:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het liedje nog uit mijn hoofd
Ik ook welquote:Op zondag 10 maart 2024 10:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het liedje nog uit mijn hoofd
Zoiets bedoel je...quote:Op zondag 10 maart 2024 10:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee .... misschien weet @:aloa wat ik bedoel ....
Wat vinden zij ervan?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb al die ouwe series nog met mijn kinderen gekeken.
Heb jij dit geregeld?quote:
Ergens denk ik: net goedquote:Op zondag 10 maart 2024 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij dit geregelt?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)addenvlees~a2278a2e/
Karma is a bitchquote:Op zondag 10 maart 2024 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ergens denk ik: net goed![]()
Ik heb geen principieel bezwaar tegen het eten van schildpadden, maar het gaat hier om ernstig bedreigde soorten. Daar blijf je van af.
Helemaal?quote:Op zondag 10 maart 2024 12:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu weer mijn schouder die lastig doet.
Ik vrees dat het boogschieten verleden tijd gaat zijn
quote:Op zondag 10 maart 2024 10:26 schreef maily het volgende:
Precies maar we waarderen de inbreng.quote:
Ze zijn 2 wedstrijden boven zichzelf uitgestegen, nu was het weer 'business as usual'quote:
Pciesquote:
Bijna.quote:
Bovenste pan pasta, onderste bietjes en spinazie en?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Paint, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Het zal wel ... welke op welke?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
De Spaanse Baskische Pullup was net op de Duitse tv
Dit is nu op WDR, Wunderschön. Over het Baskenlandquote:
Geitenkaas, ei en kurkuma.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Bovenste pan pasta, onderste bietjes en spinazie en?
Noord Spanje vs Zuid ...quote:Op zondag 10 maart 2024 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is nu op WDR, Wunderschön. Over het Baskenland
Dan ben jij zuidquote:Op zondag 10 maart 2024 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Noord Spanje vs Zuid ...
Wanneer was dit ?
[ afbeelding ]
Het geeft smaakquote:Op zondag 10 maart 2024 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is nou het nut van geelwortel? Behalve dan dat alles geel wordt
Maar smaakt het ook, ik ken wel meer dingen die smaak toevoegen.quote:
Die waren aan het roeien?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is nu op WDR, Wunderschön. Over het Baskenland
Er was een trainert aan het praten over roeien jaquote:
Kan ook een voorbijganger zijn die zei, je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was een trainert aan het praten over roeien ja
Die zitten over het algemeen niet in de boot op het waterquote:Op zondag 10 maart 2024 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ook een voorbijganger zijn die zei, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Ach de beste stuurlui staan ook aan wal.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zitten over het algemeen niet in de boot op het water
Dat mochten ze willenquote:Op zondag 10 maart 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach de beste stuurlui staan ook aan wal.
Hadden ze maar een badeendje moeten worden.quote:
daar zijn vast heel bijzondere kwaliteiten voor nodig, dus dat kan lang niet iedereen natuurlijk,quote:Op zondag 10 maart 2024 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden ze maar een badeendje moeten worden.
De kwaliteiten van een badeendje overstijgen de kwaliteiten van admins.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
daar zijn vast heel bijzondere kwaliteiten voor nodig, dus dat kan lang niet iedereen natuurlijk,
Overstijgen ze niet de kwaliteiten van de meeste mensen?quote:Op zondag 10 maart 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kwaliteiten van een badeendje overstijgen de kwaliteiten van admins.
Badeendjes > rest.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overstijgen ze niet de kwaliteiten van de meeste mensen?
Kus mijn mantel.quote:
Dan had ik je gevraagd om mij in bed te stoppen en een verhaaltje voor te lezen. Ik weet niet wanneer ik te ver ga.quote:
Als je een mooie koningin of meerderjarige kroonprinses was zou ik er over nadenkenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had ik je gevraagd om mij in bed te stoppen en een verhaaltje voor te lezen. Ik weet niet wanneer ik te ver ga.
Ik ben het lelijke eendje in de bijt.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je een mooie koningin of meerderjarige kroonprinses was zou ik er over nadenken
Dan mag je misschien wel onder zijn vleugeltjequote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je een mooie koningin of meerderjarige kroonprinses was zou ik er over nadenken
Echt niet want dan moet jij plaatsmaken en als ik moet kiezen....quote:Op zondag 10 maart 2024 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dan mag je misschien wel onder zijn vleugeltje
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet want dan moet jij plaatsmaken en als ik moet kiezen....
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan iemand vinden wanneer ik een doodsbedreiging heb gedaan?
En er zijn dagen dat ik je vergeet...quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er zijn dagen dat ik je vergeet...
T zit hem vooral in het geslacht zeg maarquote:Op zondag 10 maart 2024 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben het lelijke eendje in de bijt.
Wil jij mij nu soms slachten?quote:Op zondag 10 maart 2024 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zit hem vooral in het geslacht zeg maar
Halal of gewoon op de westerse manier??quote:
En dat was het ? Er praten zoveel trainer overal///quote:Op zondag 10 maart 2024 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was een trainert aan het praten over roeien ja
Mond houden of ik pak mijn hakbijl om nog wat bomen aan je verzameling toe te voegen.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Halal of gewoon op de westerse manier??
Ik dacht al dat ik je verkeerd begreep.quote:
jajaquote:Op zondag 10 maart 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je verkeerd begreep.
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
jaja
Ik zag je echt ff
[ afbeelding ]
pasop
Ik leef met je mee.quote:
Want in het bos daar zijn de jagers... halie halo...quote:
In het donker sowieso niet. Overdag geen probleem...quote:
Mietje.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het donker sowieso niet. Overdag geen probleem...
OKquote:Op zondag 10 maart 2024 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar in het donker zien ZE je niet hequote:Op zondag 10 maart 2024 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met de pootjes omhoog zeker?quote:
soms ben ik best een schijt(blad)luisje jaquote:
Tja maar toch geven we om je.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
soms ben ik best een schijt(blad)luisje ja
quote:
Over je tweede opmerking moet ik even nadenken.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kom hier ook wel te weinig![]()
![]()
![]()
Wel zo slapen. Morgen weer gleuven vullen...
quote:
postbezorger (ja ik werk op maandag)quote:Op zondag 10 maart 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over je tweede opmerking moet ik even nadenken.
Eh u bent lasser?
WTF ken je bossie nog niet ?quote:Op zondag 10 maart 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over je tweede opmerking moet ik even nadenken.
Eh u bent lasser?
Ah, gleuven vullen tot je zak leeg is. ik begrijp.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
postbezorger (ja ik werk op maandag)
Wie ben jij nouweer?quote:
Het zijn altijd dezelfde.quote:
Had het niet verwacht dat eentjes zo roken hoorquote:
Had je er ook maar niet in je eentje ervoor moeten aan beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had het niet verwacht dat eentjes zo roken hoor
Oke, t is laat enzo, geen idee wat je hier wil zeggenquote:Op maandag 11 maart 2024 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je er ook maar niet in je eentje ervoor moeten aan beginnen.
Iig dat ik niet aan drugs doe.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, t is laat enzo, geen idee wat je hier wil zeggen
Oxycodon schijnt lekker te zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig dat ik niet aan drugs doe.
Een opmerking van mij kan ook verkeerde emoties losmaken.quote:
Daar is valium voor om die af relaxt binnen te krijgenquote:Op maandag 11 maart 2024 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een opmerking van mij kan ook verkeerde emoties losmaken.
Sloan pa wil ook wel eens werken.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is valium voor om die af relaxt binnen te krijgen
Ik mag het niet zeggen want dan kan ik een ban krijgen vanwege doodsbedreiging.quote:
Morge schoonheid, wat ben je weer vroeg met de koffie.quote:
Ja was er weer op tijd bij vanmorgen. Lekker serie aan het kijken geweestquote:Op maandag 11 maart 2024 07:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge schoonheid, wat ben je weer vroeg met de koffie.
Echt he. Bah bah bah.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:06 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen op deze druilerige ochtend
Sterkte daarmee. Hoop dat ze goede medicijnen kunnen bepalen nav dat onderzoek?quote:Op maandag 11 maart 2024 08:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt he. Bah bah bah.
Olle is naar het ziekenhuis in Leuvem voor onderzoeken ivm zijn epilepsie.
Zijn huidige medicatie slaat aan. Gelukkig.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sterkte daarmee. Hoop dat ze goede medicijnen kunnen bepalen nav dat onderzoek?
Hier dagje thuiswerken. Niet zoveel werkdruk. Kijk zelf nog het meeste uit naar rondje hardlopen in de regen vanavond. Enige waarmee ik de regen juist wel lekker vind is met hardlopen..
Altijd sneu voor die kindjes ...quote:Op maandag 11 maart 2024 08:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt he. Bah bah bah.
Olle is naar het ziekenhuis in Leuven voor onderzoeken ivm zijn epilepsie.
SPOILER: LogoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
What a shitholequote:Op maandag 11 maart 2024 14:56 schreef Domnivoor het volgende:
De aarde en de maan, vastgelegd door Hayabusa-2.
[ afbeelding ]
Pullup is een tijdje wegquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 05:20 schreef pullup het volgende:
Paar daagjes op pad zo dus even geen vogels
Je kan ook niet altijd alles zienquote:
Ik had wel gekeken maar soms mis ik idd nog wel eens watquote:
Ik ben er weer, morgen weer birdiesquote:
Ik miste je alquote:Op maandag 11 maart 2024 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er weer, morgen weer birdies
[ afbeelding ]
Die rode is wel apartquote:Op maandag 11 maart 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wel een mooie vogel, zijn zoveel soorten vogels nog en zoveel verschillende groottes en kleurenquote:
Heel veel idd.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel een mooie vogel, zijn zoveel soorten vogels nog en zoveel verschillende groottes en kleuren
Je hebt wel het slechte weer uit Spanje meegebracht ...quote:Op maandag 11 maart 2024 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er weer, morgen weer birdies
[ afbeelding ]
Helaas ja, de rest van de week is het mooi daarquote:Op maandag 11 maart 2024 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt wel het slechte weer uit Spanje meegebracht ...
We doen het maar mee ...quote:Op maandag 11 maart 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas ja, de rest van de week is het mooi daar
Dat heb ik gemist , maar wel dat in Zuid Frankrijk ook slecht wasquote:Op maandag 11 maart 2024 17:56 schreef pullup het volgende:
Las dat het slechte weer in Frankrijk en een ander deel van Spanje nog wel heftiger was en er zelfs doden zijn gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |