Ik vind palmolive handzeep lekker ruikenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:28 schreef R-woud93 het volgende: [..] Mijn handen ruiken weer naar bloemetjes nu. De lady heeft een heerlijke handzeep meegenomen
![]()
Die pole lap, ongekendquote:
Ik heb geen idee wat ik heb, zit in zon hip vul dingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind palmolive handzeep lekker ruiken
rituals ?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik heb, zit in zon hip vul ding
quote:
Maximaalquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik heb, zit in zon hip vul ding
meestal gewoon waterquote:
Mailykequote:
Dus je handen ruiken nooit naar poep?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal gewoon water
en een paar keer per dag speciale zeep
omdat anders mijn hele handen stuk gaan
quote:
ik wilde vragen hoe vaak heb jij poep aan je handenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus je handen ruiken nooit naar poep?
Nou hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit inderdaad erg respectloos
Talk to the hand cause the face won't listenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Vraagt zich af of de hand invloed heeft op de zeep..
SMACK.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Talk to the hand cause the face won't listen
Dat is mij wel eens overkomen ja, of met de bosmaaier er doorheen maaien en dan zat ik er helemaal onderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde vragen hoe vaak heb jij poep aan je handen
maar je bent hovenier
ik neem aan dat jullie ook wel koemestkorrels gebruikenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is mij wel eens overkomen ja, of met de bosmaaier er doorheen maaien en dan zat ik er helemaal onder
Ja maar dan heb ik handschoenen aan natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat jullie ook wel koemestkorrels gebruiken
damnnn das verdrietigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
De puppy van de hond van de achterneef van de buurvrouw van de dochter van de melkboer
rubberenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik handschoenen aan natuurlijk
Ik bind gewoon een zeef aan de koeiekont.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik handschoenen aan natuurlijk
vloeibaar welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef R-woud93 het volgende:
Mest van plantetende dieren vind ik niet eens zo heel vies eigenlijk.
Hier ook, ik vind dat wel lekker ruikenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
vloeibaar wel
ze zijn hier weer druk met uitrijden
Hier ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
vloeibaar wel
Ik heb al een TR gezet voor een TT voor die pupquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
De puppy van de hond van de achterneef van de buurvrouw van de dochter van de melkboer
Ik vind het vooral zielig dat jij je hier zo druk over maakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat gek he die mensen hier akira toriyama is dood doen ze allemaal van boeiend maar als tokkie max zich morgen in een betonblok rijdt gaan ze wel allemaal rip dit en dat doen snapje wel.
varkensmest echt nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook, ik vind dat wel lekker ruiken
Maar varkens zijn alleseters, dat stinkt ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar varkens zijn alleseters, dat stinkt ja.
Hier is het nog te nat... Velden staan veelal blankquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
vloeibaar wel
Zal ik muis anders eens een weekendje langs brengen, dan piep je daarna wel anders als je die ruften ruiktquote:
Hier ook, maar ook die moeten bijna allemaal weg ivm de stikstof.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
gelukkig alleen maar koeien boeren nog hier
woon dichtbij de ijssel maar hier is bijna alles droog genoegquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het nog te nat... Velden staan veelal blank
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb al een TR gezet voor een TT voor die pup
Veel klei hier, water loopt niet weg, traktorts zakken weg...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
woon dichtbij de ijssel maar hier is bijna alles droog genoeg
Topic na topic na topicquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig dat jij je hier zo druk over maakt.
er zijn er al een paar omgeturnd naar bioquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook, maar ook die moeten bijna allemaal weg ivm de stikstof.
Friesland?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel klei hier, water loopt niet weg, traktorts zakken weg...
Vruchtbaar wel, nog even geduld dan maar.
ook klei hierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel klei hier, water loopt niet weg, traktorts zakken weg...
Vruchtbaar wel, nog even geduld dan maar.
Hier mag ook geen bio, natuur is te kwetsbaar hier.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er al een paar omgeturnd naar bio
de anderen wachten af
zijn nog geen 5 jaar geleden allemaal nieuw gebouwd
vanwege ruimte voor de rivier(dijken verlegging )
we hadden een pracht gebiedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier mag ook geen bio, natuur is te kwetsbaar hier.
Ook natte voeten gehad laatst met hoge waterstand of viel het daar mee?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden een pracht gebied
vernaggeld door verleggen van de dijk
veel vogels verdwenen
komt nu langzaam terug
Ik was 3 jaar terug in Brabant op vakantie en ben ik daar een dagje over de dijken heen gegaan om van alles te bekijken, mooi stukje Nederland ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi stukje Gelre, al zeg ik het zelf
ons huis staat hoger dan de restquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook natte voeten gehad laatst met hoge waterstand of viel het daar mee?
Waar ongeveer kom jij her?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was 3 jaar terug in Brabant op vakantie en ben ik daar een dagje over de dijken heen gegaan om van alles te bekijken, mooi stukje Nederland ja.
Oh, zijn die mensen mooi klaar mee danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ons huis staat hoger dan de rest
maar heel veel ondergelopen kelders in de omgeving
terwijl dat eerder amper gebeurde
lijkt of de grondwater stand hoger is dan voor de dijkverlegging
ja en je krijgt niks vergoed van je verzekeringquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, zijn die mensen mooi klaar mee dan
Hart van het noordenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar ongeveer kom jij her?
Nee zo gaat dat meestalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en je krijgt niks vergoed van je verzekering
Een van de grote der aarde is overleden en hier mensen zich drukker maken over tokkie max.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig dat jij je hier zo druk over maakt.
Drie deuren verder.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
TU TU TUquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van de grote der aarde is overleden en hier mensen zich drukker maken over tokkie max.
MAX MAX MAX SUPER MAX MAX MAXquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MAX MAX MAX SUPER MAX MAX MAX
Je kan ook overdrijven hoor, en jij vindt het en grootheid prima.. maar wij dus niet..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van de grote der aarde is overleden en hier mensen zich drukker maken over tokkie max.
En met mij heel japan de usa en Latijns Amerika.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor, en jij vindt het en grootheid prima.. maar wij dus niet..
Helemaal primaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En met mij heel japan de usa en Latijns Amerika.
En ook veel mensen in europa.
RIP wie RIP toekomtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En met mij heel japan de usa en Latijns Amerika.
En ook veel mensen in europa.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* greysbones maakt koffie met rumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
RIP AND TEAR, UNTIL IT IS DONE.quote:
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zelfs jullie maxie is waarschijnlijk dragonballz fan.
Max heeft in ieder geval ballen als ie zo snel durft te gaanquote:
"FBI OPEN UP!"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
whoep whoep
thats the sound of the police
zou hij met een rouwband rondjes rijden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zelfs jullie maxie is waarschijnlijk dragonballz fan.
je met een rood geel of wit randjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:11 schreef maily het volgende:
[..]
zou hij met een rouwband rondjes rijden?
Ja, 4 in totaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:11 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je met een rood geel of wit randje![]()
![]()
GMTAquote:
Nope.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:11 schreef maily het volgende:
[..]
Rum-mikub?quote:
Hey GOAquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nope.
Die onzin doet hij niet aan mee.
Dotjequote:
Hey Stig 😘quote:
quote:
O dacht dat het daar altijd goed liep? Kom er zelden tot nooit meerquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo oud papier ook aan de straat. Weg ermee
quote:Papier dáár!
de SC in F1?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat het daar altijd goed liep? Kom er zelden tot nooit meer
Limbokipje?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben geen ondergelopen kelders of kruipruimtes zo'n 20m NAP
Ja, want dat is enige plek in Nederland zo hoog boven NAPquote:
Hmm bespeurt smeuïg sarcasmequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want dat is enige plek in Nederland zo hoog boven NAP
Ik woon niet in Wilders land, ik woon in een GL enclavequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm bespeurt smeuïg sarcasme
Ai! Kunnen we je ergens mee helpen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon niet in Wilders land, ik woon in een GL enclave
Nee woon er prima. Een van de redenen waarom ik niet zou willen verhuizenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai! Kunnen we je ergens mee helpen?
Mwah.. ik denk dat de meeste mensen ongeacht locatie en oorsprong van nature goed zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee woon er prima. Een van de redenen waarom ik niet zou willen verhuizen
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
EuropappaEuropappa
Europappa
![]()
Hey!
Stop dat gezeik over Max!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou max de bbc halen bij zijn overlijden?
Lekker vrolijk nummer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
EuropappaEuropappa
Europappa
![]()
Hey!
its friday thennnnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Al 4 topics dat we geen TT voor die overleden man hebben gemaakt
Mijn vraag was wel serieus hoor, zo ken ik Mikey nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Als die max zich volgende week tegen het beton kapot rijdt dan ook niet he.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vraag was wel serieus hoor, zo ken ik Mikey niet
dat moet de topicopener lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als die max zich volgende week tegen het beton kapot rijdt dan ook niet he.
volgende week is er geen racequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben allemaal een verborgen plekjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vraag was wel serieus hoor, zo ken ik Mikey niet
Stay tuned, over 145 posts kan de volgende TT van jou zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik doe geen uitspraken over raar of niet raarquote:
Alle mensen die ik dit ooit heb horen zeggen hebben de grootste moeite om een huur kart te besturen, laat staan een wagen met paar duizend kilo downforce en 1000pkquote:
De insinuatie is er zeker wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe geen uitspraken over raar of niet raar
even mee in een warme soda-oplossing; weekt de splinter los en werkt meteen tegen ontsteking.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een splinter in mijn wijsvinger die ik er niet uit krijg, erg irritant met typen.
Heb geen soda in huisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
even mee in een warme soda-oplossing; weekt de splinter los en werkt meteen tegen ontsteking.
New Kidsquote:
Rip je wijsvingerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een splinter in mijn wijsvinger die ik er niet uit krijg, erg irritant met typen.
Ik zit er over na te denken het er maar uit te snijdenquote:
Niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rip je wijsvinger![]()
Ik stel voor dat we met de volgende TT even ons respect betuigen voor je wijsvinger!
Welkom in Europa, jonguh!quote:
okequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken het er maar uit te snijden
Oef pijnlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Beetje rekening houden met elkaar mag ook wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Stay tuned, over 145 posts kan de volgende TT van jou zijn
ik hou daarvanquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou daarvan
een vinger slachten
om er een splinter uit te krijgen
je kan van mij niet verwachten dat ik een tt maak voor een overleden meneer die ik niet kenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje rekening houden met elkaar mag ook wel.
Grappig, ik splijt liever open. om er een vinger in te krijgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou daarvan
een vinger slachten
jij wilt een vinger in jouquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappig, ik splijt liever open. om er een vinger in te krijgen
als je gaat bukken kun je er dan zelf bij?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
als je gaat bukken kun je er dan zelf bij?
nee, mijn opmerking was echt aan jou en je vinger gerichtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Doe jullie best en vertel het me morgenvroeg maar
In mijn eelthanden is dat niet zo leukquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou daarvan
een vinger slachten
jij wil een vingerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Doe jullie best en vertel het me morgenvroeg maar
jawel hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In mijn eelthanden is dat niet zo leuk
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
laten weken .... desnoods in gewoon warm water ... dan wordt de huid zacht en kun je de splinter er beter uitpulkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In mijn eelthanden is dat niet zo leuk
Jij deed toch ook de spelling van games?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
je kan van mij niet verwachten dat ik een tt maak voor een overleden meneer die ik niet ken
ik doe af en toe weleens spelling voor games, als ik daarvoor gevraagd word.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij deed toch ook de spelling van games?
Dacht dat je hem dan wel kent.
Welke game genre boeit je wel wat speel je ?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
ik doe af en toe weleens spelling voor games, als ik daarvoor gevraagd word.
maar dan zijn er nog tig namen in games en films etc die ik niet ken en die me ook niet interesseren.
ik onthoud die niet als ze me niet boeien.
niksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welke game genre boeit je wel wat speel je ?
Dan zit ik maandag de hele dag te zeuren over mn vingerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:46 schreef maily het volgende:
of je wacht tot het gaat zweren, en dan kun je hem er zo uitknijpen![]()
moet jij wetenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan zit ik maandag de hele dag te zeuren over mn vinger
Morgenochtend gaat ie in de soda.quote:
achgossiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgenochtend gaat ie in de soda.
Heb mama al even appje gedaan
..klop...klop.....klop....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
achgossie
niet erop gaan liggen vannacht! nja, dat voel je vanzelf ....
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
..klop...klop.....klop....
Ik slaap met deze arm veilig als ik in mijn natuurlijke houding ligquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
achgossie
Als we hem vannacht zien posten in dts weten we hoe laat het isquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
achgossie
was de splinter van kachelhout?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we hem vannacht zien posten in dts weten we hoe laat het is
Klopt..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we hem vannacht zien posten in dts weten we hoe laat het is
Althans ik post daar vooral in de nacht als ik niet kan slapen:@quote:
Ja, en overal zijn bramen nu, stifstofgenot.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
oh je was aan het snoeien ja, nou weet ik het weer
doe je nu toch ook alquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan zit ik maandag de hele dag te zeuren over mn vinger
Je zou denken dat iemand van het Woud daar wel raad mee weetquote:
Ik als ik mij verveelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Althans ik post daar vooral in de nacht als ik niet kan slapen:@
Vind ze wel leuk, maar ik moet dat zelf doen, op mijn tempoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe je nu toch ook al![]()
maar zonder dollen
houdt je vriendin daar niet van
pieren en mieren tot dat ding eruit is
je bent een piepertquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk, maar ik moet dat zelf doen, op mijn tempo
werkhandschoenen een optie?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, en overal zijn bramen nu, stifstofgenot.
Gaat er dwars doorheen.quote:
Heb je trekzalf? En anders sowieso even vochtig houden, misschien helpt dat ook. Een stukje nat verband of een vochtige pleister.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik game eigenlijk ook nog maar weinig sinds alles maar online moet en dlc moet hebben.quote:
hier kun je bij de gemeente subsidie krijgen voor bepaalde heggen bomen en struikenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat er dwars doorheen.
Bramen zijn nog wel te doen, maar meidoorn en sleedoorn ben je kansloos, daar is geen bescherming voor.
Ik zal even in de kast kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je trekzalf? En anders sowieso even vochtig houden, misschien helpt dat ook. Een stukje nat verband of een vochtige pleister.
Gewoon de fik erin!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kun je bij de gemeente subsidie krijgen voor bepaalde heggen bomen en struiken
die van oudsher in deze regio werden geplant
meidoorn![]()
ammenooitniet
Wat is dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
oeh @:R-Woud93 heb je niet van die second skin pleisters?
of blaren pleistersquote:
JA, die heb ikquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
of blaren pleisters
die erop
tot morgen en dan met een beetje mazzel trek je hem eruit als je de pleister eraf doet
Twee weken geleden een dikke eik omgegooid op ons land, morgen gaan de takken naar de bultquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
in be4 het waait
het regent
het is te droog
en de rest in de houtkachelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Twee weken geleden een dikke eik omgegooid op ons land, morgen gaan de takken naar de bult
Hebben we nietquote:
Met het opsnoeien er bij kom ik op een kuub of 9.quote:
lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met het opsnoeien er bij kom ik op een kuub of 9.
Mooi weer voor een 130 euro per kuub weg, kan wel uitquote:
gehakt of 1 geheel?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi weer voor een 130 euro per kuub weg, kan wel uit
Flinke bal gehakt dan.quote:
Zukke balluh jonguh!quote:
Daarom zit ik ook op de juiste prijsquote:
hier vragen ze er zo 160 voorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op de juiste prijs
Hoe verder naar het zuiden, hoe duurder, hier iets meer aanbod.quote:
ik woon toch niet in het zuiden gekquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe verder naar het zuiden, hoe duurder, hier iets meer aanbod.
Wel richting de drukte, daar wonen veel meer mensen dan hier.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon toch niet in het zuiden gek
ik woon op de veluwequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel richting de drukte, daar wonen veel meer mensen dan hier.
Het westen.. dat is de hellquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel richting de drukte, daar wonen veel meer mensen dan hier.
Lekker nat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe
naast de ijssel
En toch wonen daar meer mensen dan hier in het noorden, gek he?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe
naast de ijssel
drank?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen weer heerlijk over een lege A37 naar Duitsland cruisen.
Tabak, brandstof en alcohol jaquote:
hoeveel scheelt de brandstof bij jouquote:
Ik ga naar Emlichheim, cent of 20 was het de laatste keer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel scheelt de brandstof bij jou
hier vorige week 25 cent goedkoper in kleve getankt
altijd fijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga naar Emlichheim, cent of 20 was het de laatste keer.
Oja, dat zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het westen.. dat is de hell
Kan ik weer een hele maand mee rijdenquote:
een maandquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan ik weer een hele maand mee rijden
Busje van de baas he, ik rij prive doordeweeks zo goed als nietquote:
owwww lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Busje van de baas he, ik rij prive doordeweeks zo goed als niet
Ja dat is echt fijn, nergens aan denkenquote:
Ik zou tijdens het rijden wel aan het autorijden denken, is wel zo veiligquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is echt fijn, nergens aan denken
Automatische piloot hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou tijdens het rijden wel aan het autorijden denken, is wel zo veilig
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Busje van de baas he, ik rij prive doordeweeks zo goed als niet
Minpuntenquote:
quote:
Dat is een oudjequote:
Heb je het nu over het liedje of de user?quote:
Vandaag is vandaag maar inderdaad morguh is het ook weer vandaag als je het morgen zegtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:48 schreef DerRabbit het volgende:
Morguh is morguh gewoon weer vandaag![]()
Maar Morguh
Lekker!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag is vandaag maar inderdaad morguh is het ook weer vandaag als je het morgen zegt
euhhhhh tijd voor een bakkie Nijntjuh
Het is echt nog rustig hier, zelfs Stig is er nietquote:
Die is zich mentaal aan het voorbereiden op de storm die komen gaat vermoed ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt nog rustig hier, zelfs Stig is er niet
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Hey lieffiequote:
Helemaalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffieKlaar voor de race vandaag
Zal geen verrassing meer zijn wie gaat winnen, zo spannend is het allemaal niet meerquote:
Mwah, het is pas voorbij als het voorbij is. Ik verwacht wel een paar safety cars.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal geen verrassing meer zijn wie gaat winnen, zo spannend is het allemaal niet meer
Ik kan toch niet kijken, ik lees het wel in de krantquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, het is pas voorbij als het voorbij is. Ik verwacht wel een paar safety cars.
Ga je wel DM'enquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan toch niet kijken, ik lees het wel in de krant
Als je de grid omdraaitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:35 schreef DerRabbit het volgende:
Bearman die gaat winnen na een bizar spannende race
Als je dat omdraait krijg je dirg edquote:
Ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat omdraait krijg je dirg ed
Reab tniw ed ecar!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat omdraait krijg je dirg ed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |