Lovke, schattekequote:
Koetsiekoetsiequote:
Kon het niet latenquote:
Doe maar lekker zelf ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks allemaal uit respect een dragonball z film kijken
Oehquote:
En wel die max kijken zeker.quote:
Goedzoquote:
Ik welquote:
Hulk uitgevallenquote:
Maakt het uit waar @Lovely naar kijkt? Al kijkt ze naar Sesamstraat of een cursus manden vlechtenquote:
Klokhuisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt het uit waar @:lovely naar kijkt? Al kijkt ze naar Sesamstraat of een cursus manden vlechten
Goed idee wel Sesamstraat kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt het uit waar @:lovely naar kijkt? Al kijkt ze naar Sesamstraat of een cursus manden vlechten
"Pak je speelgoed maar..."quote:
Keek het vroeger echt veel.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Pak je speelgoed maar..."
En dan met een satisfyer voor de buis gaan zitten
Met dennennaalden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Want ik ga morgen al manden leren vlechten met dennennaalden (ja echt)
Ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keek het vroeger echt veel.
Huh hoe kan je daar manden mee vlechten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Want ik ga morgen al manden leren vlechten met dennennaalden (ja echt)
Door ze te bundelen. Je gaat niet met indivuele naalden vlechten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoe kan je daar manden mee vlechten?
Nooit geweten!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Door ze te bundelen. Je gaat niet met indivuele naalden vlechten.
[ afbeelding ]
Ah op die manier, ziet er ook wel leuk uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Door ze te bundelen. Je gaat niet met indivuele naalden vlechten.
[ afbeelding ]
Ik vind dat gek he die mensen hier akira toriyama is dood doen ze allemaal van boeiend maar als tokkie max zich morgen in een betonblok rijdt gaan ze wel allemaal rip dit en dat doen snapje wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens ja. Ik had er niet eerder van gehoordquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah op die manier, ziet er ook wel leuk uit
Ik ook niet tot een week geleden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens ja. Ik had er niet eerder van gehoord
We leren elke keer wat nieuwsquote:
Dat zou best kunnen. Maar voor diversen hier is Max Verstappen een stuk dichterbij dan Akira. Niet voor mij, maar ik ga me daar niet druk om maken. Kijk vanavond gewoon een Dragon Ball film en trek het je niet aan dat voor sommige F1 belangrijker is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat gek he die mensen hier akira toriyama is dood doen ze allemaal van boeiend maar als tokkie max zich morgen in een betonblok rijdt gaan ze wel allemaal rip dit en dat doen snapje wel.
Doe de deur dicht!quote:
omdat ik geen flauw idee heb wie fucking akira is, kan me ook geen reet schelen verder.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat gek he die mensen hier akira toriyama is dood doen ze allemaal van boeiend maar als tokkie max zich morgen in een betonblok rijdt gaan ze wel allemaal rip dit en dat doen snapje wel.
Mijn handen ruiken weer naar bloemetjes nu.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel goed je billetjes afvegen hė en handjes wassen
Goed zo!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn handen ruiken weer naar bloemetjes nu.
De lady heeft een heerlijke handzeep meegenomen
Verstandig, wel goeds filmquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
omdat ik geen flauw idee heb wie fucking akira is, kan me ook geen reet schelen verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |