quote:Op maandag 11 maart 2024 22:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na de halving van 28 november 2012
[ afbeelding ]
Na de halving van 9 juli 2016
[ afbeelding ]
Na de halving van 11 mei 2020
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen: als we in het gele gedeelte zitten.quote:
Ah, dus niet te veel verwachten van de halving dit jaar. Als het verleden zich herhaalt althans, dan mag de bull run ergens in 2026 verwacht worden.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na de halving van 28 november 2012
[ afbeelding ]
Na de halving van 9 juli 2016
[ afbeelding ]
Na de halving van 11 mei 2020
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:42 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ah, dus niet te veel verwachten van de halving dit jaar. Als het verleden zich herhaalt althans, dan mag de bull run ergens in 2026 verwacht worden.
Al neig ik te denken dat er sowieso niet een direct verband lijkt te zijn tussen de halving en een aankomende bull run. Het zal vast meehelpen, maar andere factoren wegen veel zwaarder. Of onderschat ik de halving nu?
Ik denk het wel. Zoals @Claudia_x in het vorige topic postte, is er een demand van zo'n 2800 BTC per dag enkel door die ETF's, terwijl er maar 900 per dag gemined worden. Straks na de halvening zijn dat er nog maar 450 per dag, terwijl de vraag niet af lijkt te nemen. Ik vermoed dat deze bullrun er anders uit gaat zien dan de vorige, vanwege dat institutionele geld wat er nu massaal ingepompt wordt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:42 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ah, dus niet te veel verwachten van de halving dit jaar. Als het verleden zich herhaalt althans, dan mag de bull run ergens in 2026 verwacht worden.
Al neig ik te denken dat er sowieso niet een direct verband lijkt te zijn tussen de halving en een aankomende bull run. Het zal vast meehelpen, maar andere factoren wegen veel zwaarder. Of onderschat ik de halving nu?
Vorige run waren er de NFT's en de run daarvoor de ICO's. Daar ging het dus vooral om altcoins. Geld dat naar de spot ETF's gaat, gaat in BTC. Daar zit wat mij betreft het grootste verschil. Al weet je natuurlijk nooit wat de AI-hype gaat doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze bullrun er anders uit gaat zien dan de vorige, vanwege dat institutionele geld wat er nu massaal ingepompt wordt.
We zijn al hard op weg naar een 300% stijging na maanden tot jaren geen enkele activiteit, en jij zegt dat de bull run nog moet beginnen? En dan niet bijna, maar ook echt pas over 2 jaar? Uh.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:42 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook altijd wel een ding. Ja de bullrun moet nog komen! Maar we zitten al op x3 in paar maanden. Hoe noem je dat danquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn al hard op weg naar een 300% stijging na maanden tot jaren geen enkele activiteit, en jij zegt dat de bull run nog moet beginnen? En dan niet bijna, maar ook echt pas over 2 jaar? Uh.
Als je naar het verleden kijkt, en je doet de aanname dat het verleden zich herhaalt, dan wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn al hard op weg naar een 300% stijging na maanden tot jaren geen enkele activiteit, en jij zegt dat de bull run nog moet beginnen? En dan niet bijna, maar ook echt pas over 2 jaar? Uh.
Dat de halving een behoorlijke factor is heeft zich nu al vaak genoeg bewezen. Welke zaken doen er volgens jou toe?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:04 schreef embedguy het volgende:
[..]
Als je naar het verleden kijkt, en je doet de aanname dat het verleden zich herhaalt, dan wel ja![]()
Maar ik denk vooral dat andere factoren dan de halving invloed hebben op wanneer de bull runs er waren en komen.
Wat moet zich herhalen? Ik zie nu een bull run, dat jij er nog eentje in 2026 verwacht, mag je helemaal zelf weten. Nog een keer 10x over de kop lijkt me wel weer sterk, zelfs in jouw scenario.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:04 schreef embedguy het volgende:
[..]
Als je naar het verleden kijkt, en je doet de aanname dat het verleden zich herhaalt, dan wel ja![]()
Maar ik denk vooral dat andere factoren dan de halving invloed hebben op wanneer de bull runs er waren en komen.
Ik merk dat mijn post niet helemaal duidelijk was in wat ik probeerde te zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat moet zich herhalen? Ik zie nu een bull run, dat jij er nog eentje in 2026 verwacht, mag je helemaal zelf weten. Nog een keer 10x over de kop lijkt me wel weer sterk, zelfs in jouw scenario.
Stop er dan gewoon mee, je bent gewoon aan het gokken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:23 schreef EmptyBox het volgende:
Zijn er manieren om beter in te schatten welke coins zullen stijgen. Tot nog toe verlies ik alleen maar geld. En blijf ik maar achter de feiten aanlopen. Elke dag zie ik wel een munt bij de stijgers die 40 tot 100% winst opleverden (eergister pepecoin en vandaag amp) in de afgelopen 24 uur.
Ik ben 7000 verloren door crypto. Ik ben dus extreem unlucky
Zijn er manieren om beter in te schatten op welk cijfer de bal rolt met roulette?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:23 schreef EmptyBox het volgende:
Zijn er manieren om beter in te schatten welke coins zullen stijgen. Tot nog toe verlies ik alleen maar geld. En blijf ik maar achter de feiten aanlopen. Elke dag zie ik wel een munt bij de stijgers die 40 tot 100% winst opleverden (eergister pepecoin en vandaag amp) in de afgelopen 24 uur.
Dat klinkt erg logisch. Wat doen die zogenaamde crypto daytraders dan. Verliezen die mischien ook erg veel waar ze nooit over praten ?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zijn er manieren om beter in te schatten op welk cijfer de bal rolt met roulette?
Stop dan 95% in BTC en gebruik de overige 5% voor de risicovolle alts.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:23 schreef EmptyBox het volgende:
Ga 100% in Bitcoin en stop met gokken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:48 schreef EmptyBox het volgende:
[..]
Dat klinkt erg logisch. Wat doen die zogenaamde crypto daytraders dan. Verliezen die mischien ook erg veel waar ze nooit over praten ?
Daytraden is een fulltime baan waar je ontzettend veel tijd en energie in moet steken. Als leek moet je daar niet mee aankloten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:48 schreef EmptyBox het volgende:
[..]
Dat klinkt erg logisch. Wat doen die zogenaamde crypto daytraders dan. Verliezen die mischien ook erg veel waar ze nooit over praten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |