Hier kan je de kosten per block live bekijken: https://mempool.space/quote:Op maandag 11 maart 2024 17:10 schreef Ali_boo het volgende:
Is btc een beetje voordelig om te sturen ?
De laatste keer dat ik btc kocht is twee jaar terug ofzo
Ja, het waren gewoon onchain transacties.quote:
Wilde wat geld versturen naar mijn kucoin accountquote:
Ik zet het altijd om in Ada om het te versturenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wilde wat geld versturen naar mijn kucoin account
Bitvavo was de manier om mijn account te funden aangezien ze ideal hebben
Thanks, zal het zo uitproberenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zet het altijd om in Ada om het te versturen
Solana schijnt ook goedkoop te zijn
Dat is wel waarheid inderdaad. We're still earlyquote:Op maandag 11 maart 2024 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit bericht bijvoorbeeld is ongebruikelijk informatief en neutraal: Bitcoin bereikt hoogste stand ooit, door extra kapitaal en 'halving'. Maar het is wel de uitzondering die de regel bevestigt. En het zijn telkens de usual suspects die mogen duiden. Kunnen die journalisten zelf niet nadenken?
Zie bijvoorbeeld deze stukken:
• Stapt de traditionele belegger in bitcoin? Vijf vragen over de bitcoin-ETF. Moraal van het verhaal: pure speculatie.
• Toezichthouder VS keurt handel in beursgenoteerde bitcoinfondsen goed. Het narratief van de SEC wordt klakkeloos overgenomen.
• Eerste Europese regelgeving aangenomen om crypto-fraude tegen te gaan. Regulering is hard nodig, mkay.
• Financiële keuzes jongeren volop beïnvloed door influencers. Teneur: beleggen in crypto's is riskant en zorgwekkend.
• AI slurpt energie: 'Kan over vier jaar net zoveel stroom als Nederland gebruiken'. Bitcoin is een energie-onvriendelijke hype.
En natuurlijk het voortdurend uitlichten van schandalen en schandaaltjes, wat op zich niet raar is maar wel heel eenzijdig wordt als je er de positieve kanten niet tegenover stelt:
• Honderd mensen mogelijk opgelicht door Hengelose 'crypto-belegger'.
• Cryptokoning Sam Bankman-Fried schuldig bevonden aan miljardenfraude.
• Amerikaanse beursautoriteit start fraudezaak tegen cryptoplatform Binance.
• Binance vertrekt over een week uit Nederland, klanten naar Coinmerce.
• Man die prominente Twitteraccounts hackte krijgt vijf jaar cel.
• Na Binance ook Coinbase aangeklaagd voor fraude door beursautoriteit.
• Hackers opgepakt voor stelen miljoenen persoonsgegevens.
• Brit bekent grootschalige hack bij Twitter in 2020.
Dat was één jaar NOS-berichtgeving. En goh, hoe zou dit nu overkomen op de leek?
Ik weet hoe de meeste mensen erop reageren als ik het over deze eenzijdigheid heb: de journalisten hebben gelijk en ik ben gek. Ik vraag ze dan om hun oordeel op te schorten en in overweging te nemen dat ik niet gek ben: wat als we hier aan het begin van een ontwikkeling staan die eenvoudigweg nog niet goed wordt begrepen? Die openheid hebben de meesten helemaal niet.
Dit is niet helemaal waar want in het FD wordt er regelmatig over geschreven. En bijna altijd negatief. En ik moet zeggen dat ik dat wel begrijp want BtC is mijns inziens 99,99% opportunisme en schunnige praktijken en 0,01% Claudia_x (lees idealisme).quote:Op maandag 11 maart 2024 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ondertussen blijft het in de Nederlandse pers grotendeels stil. Incidenteel wordt een persbericht overgetypt waarin het beeld wordt bevestigd dat bitcoin waardeloos of onbetrouwbaar is.
Ik kijk er met grote verwondering naar hoe hier iets revolutionairs gebeurt en journalisten weigeren er nieuwsgierig naar te zijn en het adequaat uit te leggen aan de meute. Ze zouden op z'n minst eens kunnen stoppen om voorgekauwde berichten over te nemen.
Stel ze no cure no pay voor: ¤2500 als het lukt, en ¤100 als troost als het niet lukt.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Z het volgende:
De vraag is nu: moet ik 1100 euro investeren in een poging 0,25 btc te redden van mn harde schijf? Ze geven (vooralsnog) geen garanties dat het lukt.
14 cent heeft het me gekostquote:
Als je de kans dat het lukt hoger inschat dan 6,28% dan: ja, zeker. Zonder enige kennis hoervan te hebben is mijn eerste gedachte; ja, doen.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Z het volgende:
De vraag is nu: moet ik 1100 euro investeren in een poging 0,25 btc te redden van mn harde schijf? Ze geven (vooralsnog) geen garanties dat het lukt.
Ik vind de huidige 72.679 eigenlijk al bizar hoog.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:05 schreef embedguy het volgende:
Of je moet inschatten dat bitcoin nog heel erg gaat stijgen. Dan zou je kunnen overwegen om de harddisk niet te recoveren zodat je zeker weet dat je de bitcoin niet op de huidige koers verkoopt. En dan kun je het recoveren doen als je de bitcoinprijs hoog zat vindt![]()
Opportunisme is wat bitcoin tot een doorslaand succes gaat maken, niet het idealisme.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:54 schreef Z het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar want in het FD wordt er regelmatig over geschreven. En bijna altijd negatief. En ik moet zeggen dat ik dat wel begrijp want BtC is mijns inziens 99,99% opportunisme en schunnige praktijken en 0,01% Claudia_x (lees idealisme).
Dit topic gaat wel al een heel stuk sneller sinds een week of 2/3quote:Op maandag 11 maart 2024 22:42 schreef ETA het volgende:
Ik zat net naar de views statistieken te kijken van grote crypto youtubers, wel interessant te vergelijken met de vorige bullrun. Ze hebben nog lang niet zelfde aantal views, dus dat geeft aan dat er nog tijd is.
Ondanks dat we nog niet aan de (lokale) top staan, besloten om een deel van mijn eth alvast te unstacken, voor het geval als ik meer wil gaan verkopen.
Minimaal een x5 zou leuk zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 22:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na de halving van 28 november 2012
[ afbeelding ]
Na de halving van 9 juli 2016
[ afbeelding ]
Na de halving van 11 mei 2020
[ afbeelding ]
Ik mis de goede oude tijd toen er soms een week voorbij ging zonder een postquote:Op maandag 11 maart 2024 22:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit topic gaat wel al een heel stuk sneller sinds een week of 2/3Its something
Smart contract interactie is vooral erg duur. Gewoon wat ETH versturen valt wel mee.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gisterenavond wilde ik wat oude muntjes omzetten naar ETH. Kon er 0,01 ETH voor krijgen voor 0,02 ETH aan transactiekosten. Ik probeer ETH-transacties maar te mijden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |