Bijnaquote:
quote:
jouw probleem.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wou rip akira toriyama als ttt beetje respectloos zo.
Ik had geen TT.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:21 schreef devzero het volgende:
Ik had een andere TT. Beetje respectloos dit
Beide kloppen welquote:
Gaat niet om mij.quote:
Kamehamehaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:21 schreef devzero het volgende:
Ik had een andere TT. Beetje respectloos dit
Ik ook, heerlijk is het. Alleen stevige woei!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:24 schreef maily het volgende:
Wat een heerlijk buitenwerkweertje is het. Zo maar eens van gaan profiteren.
Als die man zoveel voor je betekent, dan toont het meer respect om er een apart topic aan te wijden met bijbehorende uitgewerkte OP en niet alleen een TT.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat niet om mij.
Heel japan en latijns Amerika is nu in rouw.
Dit is een Nederlands forumquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat niet om mij.
Dan open je een topic er over in nwsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat niet om mij.
en frisssssssquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk is het. Alleen stevige woei!
Lovkequote:
Earl Greyskequote:
Oh ja, moment.quote:
Ik ook.. richting de kapper straksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:24 schreef maily het volgende:
Wat een heerlijk buitenwerkweertje is het. Zo maar eens van gaan profiteren.
we want morequote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook.. richting de kapper straks
Weet alleen niet of ik alleen de punten er af moet knippen of meer
Zoquote:
Links wel en rechts nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook.. richting de kapper straks
Weet alleen niet of ik alleen de punten er af moet knippen of meer
Veeleisend jijquote:
je weet toch wel wat er na tu tu tu tu komtquote:
Goed idee wel,alleen geen pony hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Links wel en rechts niet![]()
En een superkorte pony net als Joost
Als je naar de kapper gaat, wordt het meestal minderquote:
Zo danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet toch wel wat er na tu tu tu tu komt
Ff BIJknippenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je naar de kapper gaat, wordt het meestal minder
behalve als je voor extensions gaat.
dat is toch juffouw Mier?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet toch wel wat er na tu tu tu tu komt
Oh ja ik twijfel want als ik het er af knip krijg ik weer spijtquote:
Is uiteraard al een topic over.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Als die man zoveel voor je betekent, dan toont het meer respect om er een apart topic aan te wijden met bijbehorende uitgewerkte OP en niet alleen een TT.
Zoals de TT al zegt zijn we in dit topic aan het RELLEN!quote:
Gelukkig groeit het meestal weer aanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja ik twijfel want als ik het er af knip krijg ik weer spijt
Ja die rijdt daar ookquote:
Dit is ONZ, nothing makes sense!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een keuken en daarna een hoop autootjes? Ik had iets verwacht wat bij de TT pastte
Gelukkig wel, alleen duurt het vaak wel weer evenquote:
Fake fans/ successupportersquote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig wel, alleen duurt het vaak wel weer even
Je bedoelt bijna elke dag.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:30 schreef Lovely het volgende:
Er gaan helaas heel veel goede mensen dood bekende en onbekende mensen.. als we om elke dood moet rouwen dan rouwen we bijna elke week wel
Ga je nu weer daar over beginnenquote:
Die kende ik nog echt nietquote:
Wel een topic over gemaakt.quote:
fijn dat je zelf inziet dat feyenoord aanhangers precies dat zijnquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is ONZ, nothing makes sense!
je bent zellufquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Akira toriyama negeren en het wel over die max pipo hebben apart volk toch hier.
Ha juist niet veel ellendige jaren meegemaakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn dat je zelf inziet dat feyenoord aanhangers precies dat zijn
Jij bent de enige aparte hier geloof ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Akira toriyama negeren en het wel over die max pipo hebben apart volk toch hier.
Nou dan zou ik maar snel op stop volgen klikken joejoequote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voetballers zijn tenminste echte kerels die bij ieder haartje dat verkeerd waait doen alsof ze dood gaan!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn dat je zelf inziet dat feyenoord aanhangers precies dat zijn
tu tu tu tuquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha juist niet veel ellendige jaren meegemaakt.
Er gaat een grootheid dood nul respect maar wel over die race tokkie hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:36 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent de enige aparte hier geloof ik.
Met je gejank.
Badum tss?quote:
Niet nodig idd..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen doen om daar de hele tijd voor te rouwen of aparte TTs te hebben
maar damnnnnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetballers zijn tenminste echte kerels die bij ieder haartje dat verkeerd waait doen alsof ze dood gaan!
Niet zoals die flikkertjes in F1 die anderhalf uur lang een paar G trekken en zelfs met een voedsel vergiftiging door blijven rijden
Ik ken heel die vent niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er gaat een grootheid dood nul respect maar wel over die race tokkie hebben.
Sommige onderschatten hoe zwaar het is om in een racewagen met hoge snelheid te rijdenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetballers zijn tenminste echte kerels die bij ieder haartje dat verkeerd waait doen alsof ze dood gaan!
Niet zoals die flikkertjes in F1 die anderhalf uur lang een paar G trekken en zelfs met een voedsel vergiftiging door blijven rijden
het is zeer zeer zeer vermoeiendquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen doen om daar de hele tijd voor te rouwen of aparte TTs te hebben
een striptekenaarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er gaat een grootheid dood nul respect maar wel over die race tokkie hebben.
Ik vind het nog knap dat hij gister überhaupt gereden heeftquote:
vanmorgen een doodgereden haas gezien, mogen we daar een TT voor?quote:
Manga een van de grootste anime/manga producties ooit.quote:
Zorg maar dat je de lapo hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen een doodgereden haas gezien, mogen we daar een TT voor?
en zijn poll in F2 laten lopenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het nog knap dat hij gister überhaupt gereden heeft![]()
En beetje lastige situatie voor Bearman, die moet zijn debuut gaan maken met maar een uurtje training op een circuit waar niet op gereden word buiten de GP om
En dat ook, zijn weer dik 30 punten minder voor zijn jacht op het kampioenschap.quote:
tekenfilmpjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Manga een van de grootste anime/manga producties ooit.
preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat ook, zijn weer dik 30 punten minder voor zijn jacht op het kampioenschap.
Dragon Ball was natuurlijk wel een hele bekende reeks, maar je kunt niet voor iedereen een tt maken in een onzin slowchatquote:
we zijn ook niet verplicht een TT te maken die meneer belieftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dragon Ball was natuurlijk wel een hele bekende reeks, maar je kunt niet voor iedereen een tt maken in een onzin slowchat
Hij had er zelf maar voor moeten zorgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dragon Ball was natuurlijk wel een hele bekende reeks, maar je kunt niet voor iedereen een tt maken in een onzin slowchat
Natuurlijk moeten we rekening houden met het tere zieltje van Dr.Mikeyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn ook niet verplicht een TT te maken die meneer belieft
Dit is wel een goede TT.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn ook niet verplicht een TT te maken die meneer belieft
kan, maar ik weet niet of stig dat ooit gekeken heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
*proestquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we rekening houden met het tere zieltje van Dr.Mikey
Ik had wel een beterequote:
Ken het wel maar nooit enorm intensief gevolgdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan, maar ik weet niet of stig dat ooit gekeken heeft
Als hij dit weekend LeClerc helemaal naar huis rijd vraag ik me af hoe ze dan nog gaan uitleggen dat ze Louise Jankerstront miljoenen gaan betalen volgend jaarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
tis te hopen dat hij het een beetje voor elkaar krijgt met nog maar 1 VT en dan quali
Wat valt er hier te lachen?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij dit weekend LeClerc helemaal naar huis rijd vraag ik me af hoe ze dan nog gaan uitleggen dat ze Louise Jankerstront miljoenen gaan betalen volgend jaar
Als hij respect wil tonen, dan opent hij een topic of voegt iets toe aan een bestaand topicquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
Hij had er zelf maar voor moeten zorgen.
Met zijn respect.
Moest lachen.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij dit weekend LeClerc helemaal naar huis rijd vraag ik me af hoe ze dan nog gaan uitleggen dat ze Louise Jankerstront miljoenen gaan betalen volgend jaar
Iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij respect wil tonen, dan opent hij een topic of voegt iets toe aan een bestaand topic
Koffie is altijd een goed ideequote:
Sadistic Sainz!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow dat zou wel zielig zijn
maar ook leuk
Die kan dan mooi revanche nemen door bij Mercedes te gaan rijden en in het meest dominante seizoen ooit kampioen te wordenquote:
aan de ene kant vindt ik charles best a nice guyquote:
Nou nou, niet te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kan dan mooi revanche nemen door bij Mercedes te gaan rijden en in het meest dominante seizoen ooit kampioen te worden
Oké oké, Russel mag dan ook wel een keertje winnen als Carlos allang kampioen isquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, niet te hard van stapel lopen
je kunt overdrijven hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kan dan mooi revanche nemen door bij Mercedes te gaan rijden en in het meest dominante seizoen ooit kampioen te worden
Ferrari: "We are close to Red Bull this year!"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt overdrijven he
en is ook totaal niet geloofwaardig uit een mond van een Ferrari fan
morgen pas race 2 hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ferrari: "We are close to Red Bull this year!"
Red Bull: "Hold our drinks."
Daarom dat ik er ook eenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt overdrijven he
en is ook totaal niet geloofwaardig uit een mond van een Ferrari fan
Mooi he wereldwijd heeft dat fans.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal wel weer de kant van RB op vallen. Is het niet in de kwalificatie dan wel in de race.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen pas race 2 he
we moeten het allemaal nog maar zien
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik moet mijn winterjas wassen met technisch wasmiddel, dus moest wasmachine schoonmaken. Heb er net 3 pakken waspoeder, 6 flessen wasmiddel en 8 flessen wasverzachter uitgehaald.
Je zou in theorie wekenlang niet hebben hoeven te wassen met welk wasmiddel dan ook. Wat een overdaad gebruiken mensen
Sowquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik moet mijn winterjas wassen met technisch wasmiddel, dus moest wasmachine schoonmaken. Heb er net 3 pakken waspoeder, 6 flessen wasmiddel en 8 flessen wasverzachter uitgehaald.
Je zou in theorie wekenlang niet hebben hoeven te wassen met welk wasmiddel dan ook. Wat een overdaad gebruiken mensen
Qua race pace waren ze een stuk sterker dan de rest in Bahrein.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zal wel weer de kant van RB op vallen. Is het niet in de kwalificatie dan wel in de race.
Ik had geen keuze, heb nog steeds geen keuzequote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:01 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Sowieso lijkt me dat smerig; een gezamelijke WaMa ...
Volgens de verpakking hoef ik maar een half dopje wasmiddel te gebruiken, maar het voelt gewoon aan alsof dat veel te weinig is. Gelukkig weet ik ook dat te veel wasmiddel averechts werkt, dus doe ik stiekem niet meer bij de wasquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb nu wel 2 wasmachines draaien. Dat wel
muisgrijs?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
En de gang wordt saai grijs geschilderd
In mijn eerste huisje hier had ik de woonkamer "perzik" geverfd omdat dat lekker warm voelde. De keuken vervde ik in een soort van citroengeel, want vrolijk. Maar toen ik het wilde verkopen was het eerste wat de makelaar vertelde dat die kleur misschien niet zo goed was omdat mensen liever van grijs hieldenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Of zoals ik het noem: ik heb eigenlijk geen smaak grijs
nou nou nou.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Muisjes zijn grijsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook al ja. Of gestampt. Maar dat is geen kleur.quote:
Ik heb nog een aantal beige muren in mijn huisjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog nooit in de geschiedenis is met zo obsessed met zwart, grijs, wit en beige en alle mengelingen van dat. Het is of kleur verboden is. Bah
Zie je nog wel staartjesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook al ja. Of gestampt. Maar dat is geen kleur.
ik heb eigenlijk geen idee hoe onze ieni er uit ziet?quote:
Ze is niet grijsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee hoe onze ieni er uit ziet?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee hoe onze ieni er uit ziet?
Pics!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf vandaag ben ik blauw, bruin/beige en roze
Heb je klappen gehad?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf vandaag ben ik blauw, bruin/beige en roze
Hallo fleurige UIquote:
Blij dat het bijna weekend is.quote:
Ik loop in een joggingbroek met trui joh. Niet fotowaardigquote:
bij u weet ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blij dat het bijna weekend is.
En bij u?
Je kunt ook een foto van een ander moment gebruiken, dat zie ik toch nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik loop in een joggingbroek met trui joh. Niet fotowaardig
Wilde plannen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bij u weet ik niet
bij mij oke![]()
Wiekent![]()
![]()
Ik heb weinig foto's van mezelfquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ook een foto van een ander moment gebruiken, dat zie ik toch niet
[..]
Wilde plannen?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ook een foto van een ander moment gebruiken, dat zie ik toch niet
[..]
Wilde plannen?
1 is genoegquote:
zaterdag 17-2 om 14:30quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]iemand is bij de hand (foto) Maar van wat voor een moment zou jij van de muis een foto willen
![]()
![]()
Jup hele wilde plannen![]()
Jij?
Mcdonalds?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 is genoeg
[..]
zaterdag 17-2 om 14:30
en mwa, straks uit eten, verder niets
Nee, ze wilde het perse in de badkamerquote:
Gewaagd ... moest je haar eerst losmaken en toen naar boven slepen ....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze wilde het perse in de badkamer
Nou, slepen is wel heel licht uitgedruktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:00 schreef maily het volgende:
[..]
Gewaagd ... moest je haar eerst losmaken en toen naar boven slepen ....
hopelijk smaakt het ook zoquote:
ik weet niet of ze dat daar hebbenquote:
nope. maar mn zus wel, die wilde er naar toequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog niet eerder geweest?
dat wat volstouwen en naar buiten rollen
de cocktails zijn er duuuurquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope. maar mn zus wel, die wilde er naar toe
Dat zou wel een grote tegenvaller zijnquote:
ik drink toch geen cocktailsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
de cocktails zijn er duuuur
Ben benieuwd of het daar lekker is (het eten)
Kun je na het eten al je kleding in de wasmand mikken.. zal wel flink gaan stinken naar eetluchtjes
waarom?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel een grote tegenvaller zijn
Of spareribsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
Als je onbeperkt vlees mag eten, pak je toch biefstuk en geen hamburger?
veel biertjes ook of drink je dat ook niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik drink toch geen cocktails
en ja, dat wel denk ik
moet daarna nog met de auto naar huisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
veel biertjes ook of drink je dat ook niet?
Een Limburger die geen bier drinkt is als water dat niet nat is of vuur dat niet heet is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
veel biertjes ook of drink je dat ook niet?
hmmm kan je zus je niet naar huis brengenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet daarna nog met de auto naar huis
Hij zegt niet dat hij het niet drinkt.. alleen dat hij moet rijden.. weet niet op wie of wat verderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een Limburger die geen bier drinkt is als water dat niet nat is of vuur dat niet heet is.
neh, zo dicht wonen we niet bij elkaarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmmm kan je zus je niet naar huis brengen
Helapidaka dan maar 2 biertjusquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, zo dicht wonen we niet bij elkaar
Mag dat niet? Omdat het een week zonder vlees is?quote:
Een week zonder vlees?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag dat niet? Omdat het een week zonder vlees is?
Nou heb al 4 keer vlees gegeten deze week
Ene week wel andere week weer niet.. ligt er maar net aan wat ik eetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een week zonder vlees?
Iedere dag vlees![]()
Heb je echt weel eens dat je een week geen vlees eet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene week wel andere week weer niet.. ligt er maar net aan wat ik eet
Niet een hele week, maar wel een paar keer dat ik geen vlees eetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je echt weel eens dat je een week geen vlees eet?![]()
Ik eet wel eens een dagje vis oh maar dan wel op de boterham vlees.
Goed voor de omzet van de veeboeren
Pak je dan iets van vervanging daarvoor?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet een hele week, maar wel een paar keer dat ik geen vlees eet
Nee ik laat de vlees dan weg uit het gerechtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pak je dan iets van vervanging daarvoor?
Ei ? of tofu of zoietsigs?
bij jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
Sowwww
De big macs staan klaar om gebouwd te worden
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik laat de vlees dan weg uit het gerecht
Nieuwe baan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
Sowwww
De big macs staan klaar om gebouwd te worden
ik neem wel eigen cola meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:30 schreef greysbones het volgende:
Moet alleen nog halve liter bekers scoren
Voor de cola
Jumbo en coca cola in huisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik neem wel eigen cola mee
want ik weet![]()
Je ziet nu pas dat ik maily wel eens zo aanspreekquote:
Ik heb een Jumbo knots in huis, komt wel dichtbij zoquote:
Nee ik ben KissingBird ge kunt toch lezen of nie?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ziet nu pas dat ik maily wel eens zo aanspreek![]()
![]()
Ben je newbie ofzo
Chunquote:
Lekker honkballen danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een Jumbo knots in huis, komt wel dichtbij zo
Ik gebruik hem voor heel andere dingen dan honkballenquote:
Je knuppelt er ongedierte mee neer?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gebruik hem voor heel andere dingen dan honkballen
Nee, ik speel iedere zaterdag ermee in een crickit teamquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je knuppelt er ongedierte mee neer?![]()
Dat speel je met een cricketquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik speel iedere zaterdag ermee in een crickit team
Ik bepaal zelf wel hoe ik cricket speel ja! Als ik het in een roze tutu met een honkbal en een clownsmasker verkeerd om op mijn hoofd wil spelen dan doe ik dat zo gewoon ja!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe ik cricket speel ja! Als ik het in een roze tutu met een honkbal en een clownsmasker verkeerd om op mijn hoofd wil spelen dan doe ik dat zo gewoon ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Da ken ik zeker wel jeh!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik ben KissingBird ge kunt toch lezen of nie?![]()
Lovke, schattekequote:
Koetsiekoetsiequote:
Kon het niet latenquote:
Doe maar lekker zelf ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks allemaal uit respect een dragonball z film kijken
Oehquote:
En wel die max kijken zeker.quote:
Goedzoquote:
Ik welquote:
Hulk uitgevallenquote:
Maakt het uit waar @Lovely naar kijkt? Al kijkt ze naar Sesamstraat of een cursus manden vlechtenquote:
Klokhuisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt het uit waar @:lovely naar kijkt? Al kijkt ze naar Sesamstraat of een cursus manden vlechten
Goed idee wel Sesamstraat kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt het uit waar @:lovely naar kijkt? Al kijkt ze naar Sesamstraat of een cursus manden vlechten
"Pak je speelgoed maar..."quote:
Keek het vroeger echt veel.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Pak je speelgoed maar..."
En dan met een satisfyer voor de buis gaan zitten
Met dennennaalden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Want ik ga morgen al manden leren vlechten met dennennaalden (ja echt)
Ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keek het vroeger echt veel.
Huh hoe kan je daar manden mee vlechten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Want ik ga morgen al manden leren vlechten met dennennaalden (ja echt)
Door ze te bundelen. Je gaat niet met indivuele naalden vlechten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoe kan je daar manden mee vlechten?
Nooit geweten!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Door ze te bundelen. Je gaat niet met indivuele naalden vlechten.
[ afbeelding ]
Ah op die manier, ziet er ook wel leuk uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Door ze te bundelen. Je gaat niet met indivuele naalden vlechten.
[ afbeelding ]
Ik vind dat gek he die mensen hier akira toriyama is dood doen ze allemaal van boeiend maar als tokkie max zich morgen in een betonblok rijdt gaan ze wel allemaal rip dit en dat doen snapje wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens ja. Ik had er niet eerder van gehoordquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah op die manier, ziet er ook wel leuk uit
Ik ook niet tot een week geleden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens ja. Ik had er niet eerder van gehoord
We leren elke keer wat nieuwsquote:
Dat zou best kunnen. Maar voor diversen hier is Max Verstappen een stuk dichterbij dan Akira. Niet voor mij, maar ik ga me daar niet druk om maken. Kijk vanavond gewoon een Dragon Ball film en trek het je niet aan dat voor sommige F1 belangrijker is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat gek he die mensen hier akira toriyama is dood doen ze allemaal van boeiend maar als tokkie max zich morgen in een betonblok rijdt gaan ze wel allemaal rip dit en dat doen snapje wel.
Doe de deur dicht!quote:
omdat ik geen flauw idee heb wie fucking akira is, kan me ook geen reet schelen verder.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat gek he die mensen hier akira toriyama is dood doen ze allemaal van boeiend maar als tokkie max zich morgen in een betonblok rijdt gaan ze wel allemaal rip dit en dat doen snapje wel.
Wel goed je billetjes afvegen hė en handjes wassenquote:
Mijn handen ruiken weer naar bloemetjes nu.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel goed je billetjes afvegen hė en handjes wassen
Goed zo!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn handen ruiken weer naar bloemetjes nu.
De lady heeft een heerlijke handzeep meegenomen
Verstandig, wel goeds filmquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
omdat ik geen flauw idee heb wie fucking akira is, kan me ook geen reet schelen verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |