We kunnen hem altijd nog terug wensen met de dragon ballsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:35 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat hij nog leeft. Meestal, ongeveer 8x per aflevering, verdwijnt iemand in een grote wolk en als de wolk optrekt is ie er nog gewoon en gaan alle personen in de omgeving uit hun dak.
Zeker een aanrader om te kijken !quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Oh shit, R.I.P. legende. Naast Dragon Ball was hij ook verantwoordelijk voor het ontwerpen van de personages van Chrono Trigger, een van de beste games ooit![]()
Ik was er voor de Dragon Ball-anime op de Nederlandse televisie iets te laat bij, waardoor ik er maar redelijk weinig van heb gezien. Altijd voorgenomen om alles eens te gaan kijken, maar is er nooit van gekomen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:28 schreef Gibson88 het volgende:
Mooi klote. Ben en was een groot fan van de serie.
Hij was zelf zeer betrokken bij de productie van Daima.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
Gelukkige hoef hij de niet de nieuwe versie te zien van dragon bol.
Ik wil hier weer naar terugquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:56 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Hij was zelf zeer betrokken bij de productie van Daima.....
Maar ik snap best dat de edgelords niet terug willen naar de stijl en toon van de originele dragonball.
Idem. Ik schreeuw nog altijd Kamehamehaaaa vlak voordat ik klaarkom.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:28 schreef Gibson88 het volgende:
Mooi klote. Ben en was een groot fan van de serie.
Jip wat vroeger kon .quote:
Voor mij eindigt met de Frieza saga het verhaal van Goku.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ah, nostalgie
Van Dragon Ball naar Z naar GT is wel een flinke zit trouwens. 1 keer gedaan, maar nooit meer![]()
https://gogoanime.run/category/dragon-ballquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Oh shit, R.I.P. legende. Naast Dragon Ball was hij ook verantwoordelijk voor het ontwerpen van de personages van Chrono Trigger, een van de beste games ooit![]()
Ik was er voor de Dragon Ball-anime op de Nederlandse televisie iets te laat bij, waardoor ik er maar redelijk weinig van heb gezien. Altijd voorgenomen om alles eens te gaan kijken, maar is er nooit van gekomen.
Het is nogal een stressbaan natuurlijk, vooral als je bij zo'n periodiek blad zit waardoor je permanent een hijgende uitgever in je nek hebt. Maar Toriyama deed het natuurlijk al jaren rustiger aan, treedt vooral adviserend op, of maakte wat karakterschetsen voor DBS of de zoveelste Dragon Quest. Maar misschien dat z'n vroege jaren zich nu hebben gewreekt, of het is allemaal dom toeval.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
Wat gaan ze vaak vroeg dood. Kentaro Miura van Berserk ook al.
153quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
https://gogoanime.run/category/dragon-ball
Kijk nou maarr...
Ik wou dat ik het voor de 1e keer kon kijken. XDquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
153En dan komen de afleveringen van Z er ook nog bij. Ach ooit doe ik dat wel, Duel Monsters heb ik een tijdje terug ook eens helemaal opnieuw bekeken.
Als je erover nadenkt is het echt hilarisch.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:53 schreef Kaatje2658 het volgende:
Er was in Japan net een nieuwe Dragon Ball serie in de maak wat dit een nog onhandigere gebeurtenis maakt dan dat het al was.
Dragon Ball is n van de meest succesvolle kinderprogramma's ooit uitgezonden in Nederland. De meeste kinderprogramma's van tegenwoordig scoren ongeveer 1/10de van het aantal kijkers alsniet minder.
Al bij Dragon Ball was bekend dat Nederlandse televisiezenders rare keuzes kunnen maken bij populariteit, na de succesvolle vervolgseries Dragon Ball Z en Dragon Ball GT werd besloten door RTL Nederland om de eerste serie Dragon Ball alsnog niet uit te zenden vanwege seksueel getinte scnes. De eerste serie zou wel in de planning hebben gestaan.
Als ik het me goed herinner wilde RTL niet knippen. Ik kan je vertellen dat de inhoud al geknipt aangeleverd was, maar de seksueel getinte scnes zouden er nog in gezeten hebben blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt is het echt hilarisch.
Dragon Ball: Voornamelijk martial arts gevechten, maar mag niet vanwege 1 of 2 seksueel getinte scenes (die je ook gewoon kan weghalen)
Dragon Ball Z: Mensen worden aan stukken gereten, vaporized, tot pulp geslagen. RTL: Das prima heur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |