quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ze pept hem echt op. Tom begint te huilen. Knuffel van Alice en zegt dat ze trots op hem is.
***** mod edit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:35 schreef B00STER het volgende:
'Hoog in je emotie zitten' en 'Lekker dicht bij jezelf blijven'.
A. Ik heb hoogtevrees dus op hoogte heb ik altijd emoties en flink ook.
B. Ik heb vaak enorm hard gerend maar heb nog nooit mezelf achtergelaten of ingehaald.
Wat een uitspraken steeds
Van zijn moeder en zoontjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Welke foto heeft Tom eergister gekregen?
Die hij had gewonnen met de verkleedpartijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Welke foto heeft Tom eergister gekregen?
Deze nominatie was wel heel erg easy voor het kamp Ash. Zou er ergens nog een twist komen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Alice in de draaideur verdwijnt
waarom zou er een twist moeten komen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:36 schreef marky het volgende:
[..]
Deze nominatie was wel heel erg easy voor het kamp Ash. Zou er ergens nog een twist komen?
Doet hij steeds he als tom met iemand aan het praten is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
Jim komt maar even checken
Of er geen deserteurs zijn
Dit gesprek doet hem goed.. je ziet hem ontspannender* worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ach tom is echt heel gespannen. Goed dat hij met een nuchter persoon als Alice praat. Die hem zichzelf laat zijn
Omdat de FEBO er wel om bekent staat niet zomaar 1 groep weg te laten spelenquote:
Ja dat kan Alice heel goed mensen troosten en oppeppen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit gesprek doet hem goed.. je ziet hem ontspannender* worden.
(* geen idee of dat woord goed Nederlands is, maar de bedoeling is duidelijk)
Deze week vertrekt er een Belg, dus de uitslag is al bekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:36 schreef marky het volgende:
[..]
Deze nominatie was wel heel erg easy voor het kamp Ash. Zou er ergens nog een twist komen?
Ik reageer letterlijk op iets wat Alice net zegt, dus waar heb jij het over?quote:
Of een manquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deze week vertrekt er een Belg, dus de uitslag is al bekend.
Laten we afwachten wie er met haar mee de draaideur in moet.
Omdat het andere kamp kansloos was bij het behalen van de pon. Gewoon getalsmatig in de minderheid. Hadden het nooit kunnen krijgen.quote:
Vorig jaar was er op een goed moment ook een mannen overschot en eindigde de finale week 2 mannen 3 vrouwen.quote:
Spannondquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deze week vertrekt er een Belg, dus de uitslag is al bekend.
Laten we afwachten wie er met haar mee de draaideur in moet.
Dat is ook waar, en van mij mag het ook.quote:
Dat heb ik nou nooit begrepen, dat mensen zo stemmen. Je stemt toch op een persoon? Niet op een nationaliteit?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook waar, en van mij mag het ook.
Voordeel als enige Belg te zijn genomineerd, je krijgt veel stemmen vanuit België, en die van de 2 Nl'ers worden verdeeld.
Heb natuurlijk geen cijfers, maar denk wel dat het meespeelt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit begrepen, dat mensen zo stemmen. Je stemt toch op een persoon? Niet op een nationaliteit?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
igt het aan mij of krijgt Alice echt 'n dikke kop?
[ afbeelding ]
Boeit mij ook niks, klootzakken, toppers en alles wat daar tussen zit zijn er in alle kleuren en matenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit begrepen, dat mensen zo stemmen. Je stemt toch op een persoon? Niet op een nationaliteit?
dilano is gewoon een mannetje met heel weinig inhoud, weinig leuke gespreksonderwerpen. Dus dan maar de grote strateeg spelen.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
dilano is gewoon een mannetje met heel weinig inhoud, weinig leuke gespreksonderwerpen. Dus dan maar de grote strateeg spelen.
Er zal altijd een finale zijn met 2 nationaliteiten, dus wat betreft de betrouwbaarheid van het tellen van de stemmen van het kijkende publiek kan je een vraagteken bij plaatsen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boeit mij ook niks, klootzakken, toppers en alles wat daar tussen zit zijn er in alle kleuren en maten
Snap het wel van de kant van de makers, die mogelijk bang zijn kijkers te verliezen als er nog maar 1 nationaliteit over is in de laatste weken.
Waarom moeten we een vaststaand feit beantwoorden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:57 schreef mario390 het volgende:
hallo antwort??
alice op de bank? maar gaat niet ?
waarom moeten we iets beantwoorden wat nog helemaal niet officieel bekend is?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:57 schreef mario390 het volgende:
hallo antwort??
Dat weten we toch nog niet? We hebben geen glazen bol. Ik denk dat Rodingetje eruit gaat, maar heb wel op haar gestemd om te blijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:57 schreef mario390 het volgende:
hallo antwort??
Zo is ook niet het beeld in de diverse polls. En als dat zo was had Jason vorig jaar moeten winnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny is een ontzettende slapjanus. Glenn trouwens ook want die is bang voor Ashley. Deze twee mannen hebben deze week geen goede zaken gedaan voor zichzelf.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Goor die Danny nu stoer praten over de nominatie. Toen hij erop stond jankte en gedroeg hij zich als een klein kindje en was heel zuur.
Algemene instructies die ze nu krijgen, doe dit en doe dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Weer dubbel sl wat een gezeik zeg is toch geen kijken meer zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |