Geen idee of hij gierig is. Ik heb Alice nog nooit eerder een broodje zien krijgen tijdens het make-uppen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreemd he, normaal is hij zo gierig als de pest....
Nee, maar hij heeft zijn kind toch ook om de week....komen toch ook mensen tegen, zal toch ook af toe ook onbeleefd lijken......quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alsof zijn zoontje 24/7 streams zit te kijken
Jeetje zodequote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:15 schreef zodeju het volgende:
Alice zei hardop goedemorgen tegen Tom maar hij liep straal door zonder gedag terug te zeggen......
Hoort hij het dan niet of vindt hij het niet nodig om gedag terug te zeggen.
Vindt dit moeilijk, hoe pakt zijn zoontje dat soort dingen op....qua beleefdheidsvormen .
beetje raarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Het broodje is denk ik gebracht, want ik hoor Alice zeggen : 'Dank je schat, dat is zo lief'
Zo bedoel ik het niet.....hij heeft zijn kind toch ook thuis....en daar zal het ook wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeetje zode
Dit gaat wel heel ver
Omdat hij geen goedemorgen zegt
Moet zijn zoontje daar wat van vinden ??
Hoort hij niet of hoort het wel maar komt niet binnen...of het duurt langer voor hij antwoord kan geven.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:15 schreef zodeju het volgende:
Alice zei hardop goedemorgen tegen Tom maar hij liep straal door zonder gedag terug te zeggen......
Hoort hij het dan niet of vindt hij het niet nodig om gedag terug te zeggen.
Vindt dit moeilijk, hoe pakt zijn zoontje dat soort dingen op....qua beleefdheidsvormen .
Voor haar is dit moment om even bij te komen in de ochtend nog even rust om haar heen. Heeft ze paarkeer uitgesprokequote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
stel je voor je gaat een keer zonder makeup ontbijten ( alice)
Ik heb ook wel eens geen zin wat te zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.....hij heeft zijn kind toch ook thuis....en daar zal het ook wel eens gebeuren.
Die broodjes waren er dan ook niet. Deze broodjes zijn van de paasbrunch.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee of hij gierig is. Ik heb Alice nog nooit eerder een broodje zien krijgen tijdens het make-uppen.
Tis toch niet gezegd dat ie NOOIT iets terug zegt? Wie weet zei hij wel iets terug, maar op zo'n volume dat wij dat niet hoorden, wie weet had ie even daarvoor al goedemorgen gezegd toen we mochten luisteren naar het tandenpoetsgeweld van een ander en wie weet was hij gewoon even in gedachten en hoorde hij haar niet??quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft zijn kind toch ook om de week....komen toch ook mensen tegen, zal toch ook af toe ook onbeleefd lijken......
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geen zin wat te zeggen
Maakt me dat een slecht mens/ouder
Daarom het is geen onwil denk ik....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoort hij niet of hoort het wel maar komt niet binnen...of het duurt langer voor hij antwoord kan geven.
Ik hoor ze nu gezellig praten.
Überhaupt niet tegen mij spreken als ik nog geen koffie op hebquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geen zin wat te zeggen
Maakt me dat een slecht mens/ouder
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Überhaupt niet tegen mij spreken als ik nog geen koffie op heb
ik zie geen broodje bij Alice staan hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee of hij gierig is. Ik heb Alice nog nooit eerder een broodje zien krijgen tijdens het make-uppen.
of hij heeft geleerd dat er mensen zijn die een ochtendhumeur hebben en dat je die dan een beetje met rust moet laten in de ochtendquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft zijn kind toch ook om de week....komen toch ook mensen tegen, zal toch ook af toe ook onbeleefd lijken......
Zou ook eens tijd worden dat ze die Danny een beetje doorkrijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:24 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt iets over Danny Alice zegt hij is heel tactisch en weet wat hij doet. Ze verteld dat Danny heeft gezegd dat hij haar er niet op zou zetten. Maar hij heeft ook dingen gezegd wie hij erop zet. En dat hij later zei het is het een grapje.
Die sneakt erdoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ook eens tijd worden dat ze die Danny een beetje doorkrijgen.
Die zit daar de hele dag met zijn gedachte bij het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:27 schreef Jockari het volgende:
Om 13u30 het geluid van de stream even uitzettenDat ga jij niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap niet wat je probeert te zeggen??quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:28 schreef marky het volgende:
De beweging van Tom uit het groepje van Ash stappen komt steeds dichterbij.
Dat Tom niet meer laat sturen door de generaal. Hij gaat naar zwitserland.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap niet wat je probeert te zeggen??
Ja gewoon eerlijk en geeft hem goed advies zonder te manipulerenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
Alice is wel lekker nuchter nu naar Tom toe, goed gesprek wel.
Ze beginnen het spel steeds meer te spelen, zo ben je een beste maatje, zo loop je met een mes van een maatje in je rug.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Van dat hele groepje ben jij nog de enige persoon die ik vertrouw.
Ik denk zomaar dat Alice in de draaideur verdwijntquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nou, Alice, ik denk niet dat je daar zorgen over moet maken. Volgens mij wordt je morgen weer als favoriet genoemd.
Die kans lijkt me nul.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Alice in de draaideur verdwijnt
Ah zo! Nu snap ik um!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dat Tom niet meer laat sturen door de generaal. Hij gaat naar zwitserland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |