Dunno .. don't carequote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
Heeft iemand nog gelet op de uitslag van die wat eten ze volgende week ?
Op Twitter ?
De keuzes waren niet heel smakelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dunno .. don't careOnzinnige weekly basics.
Ik had pastinaak gekozenquote:
Gister zei ze vandaag niet te gaan smeren zodat haar huidje kan ademen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:06 schreef Frummelie het volgende:
Wow dat hoofd van Ashley... dat is niet best...
Ik heb voor de Kabeljauw gekozen, alleen die lucht al.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
De keuzes waren niet heel smakelijk
Nou het is verschrikkelijk gewoon..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister zei ze vandaag niet te gaan smeren zodat haar huidje kan ademen.
Sju ik zie nu de wallen erbij ook.
"Mijn huis, mijn regels"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geen idee wie daar die combinaties maakt, maar ws iemand die zelf nooit kookt.
Spaghetti en gehakt prima, maar waarom daar niet de tomaten bij?
Andijvie door pasta?
Daar horen aardappelen bij.
Ze zal eens zonder plamuur zich onder de mensen vertonen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:08 schreef marky het volgende:
Alice is echt een beetje opstandig. Als ze het willen opeten doen ze hun best maar.
Ik heb even zitten denken wat je nu bedoelt ..quote:
Oh ik dacht haar gezicht laten luchten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb even zitten denken wat je nu bedoelt ..
Waarschijnlijk haar bed open slaan?
ademen in dit geval ... haar gezicht laten ademen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
'n dagje de poriën niet dicht kittenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wapperen na een scheetje ??quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik dacht haar gezicht laten luchten.![]()
wat oh wat laat ze niet luchten
Ty gaat haar een broodje maken denk ik al hoefde dat niet voor haar.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:08 schreef marky het volgende:
Alice is echt een beetje opstandig. Als ze het willen opeten doen ze hun best maar.
Met de snelheid waarmee ze laagjes aanbrengt even een kansberekening..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
wilde tellen hoeveel lagen erop gaan
tandenpoetsfetisjcameraman weer achter de knoppen
Jep toch gedaan en net gebracht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ty gaat haar een broodje maken denk ik al hoefde dat niet voor haar.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Het broodje is denk ik gebracht, want ik hoor Alice zeggen : 'Dank je schat, dat is zo lief'
Eerst iets van vloeibaar doorzichtige druppels. Zal wel voor die pukkels zijn of zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
Laagje 3 of 4 al? wordt op het gezicht gemetseld bij Alice
Verbazingwekkend soms hoe mensen zich anders gedragen na een nominatie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Tyron voor haar gedaan. Bezig met charme offensief
Ze nemen geen enkel risico meer na al het gejat van MA vorig jaarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Handig wel, van die wasmanden die vast aan de muur zitten ...
Alsof zijn zoontje 24/7 streams zit te kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:15 schreef zodeju het volgende:
Alice zei hardop goedemorgen tegen Tom maar hij liep straal door zonder gedag terug te zeggen......
Hoort hij het dan niet of vindt hij het niet nodig om gedag terug te zeggen.
Vindt dit moeilijk, hoe pakt zijn zoontje dat soort dingen op....qua beleefdheidsvormen .
Vreemd he, normaal is hij zo gierig als de pest....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verbazingwekkend soms hoe mensen zich anders gedragen na een nominatie.
Da's primer, anders hecht de plamuur nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eerst iets van vloeibaar doorzichtige druppels. Zal wel voor die pukkels zijn of zo.
Ja... dat is weer eens goed te zien nu.. blehhquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verbazingwekkend soms hoe mensen zich anders gedragen na een nominatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |