SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:27 schreef Jockari het volgende:
Om 13u30 het geluid van de stream even uitzettenDat ga jij niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap niet wat je probeert te zeggen??quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:28 schreef marky het volgende:
De beweging van Tom uit het groepje van Ash stappen komt steeds dichterbij.
Dat Tom niet meer laat sturen door de generaal. Hij gaat naar zwitserland.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap niet wat je probeert te zeggen??
Ja gewoon eerlijk en geeft hem goed advies zonder te manipulerenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
Alice is wel lekker nuchter nu naar Tom toe, goed gesprek wel.
Ze beginnen het spel steeds meer te spelen, zo ben je een beste maatje, zo loop je met een mes van een maatje in je rug.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Van dat hele groepje ben jij nog de enige persoon die ik vertrouw.
Ik denk zomaar dat Alice in de draaideur verdwijntquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nou, Alice, ik denk niet dat je daar zorgen over moet maken. Volgens mij wordt je morgen weer als favoriet genoemd.
Die kans lijkt me nul.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Alice in de draaideur verdwijnt
Ah zo! Nu snap ik um!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dat Tom niet meer laat sturen door de generaal. Hij gaat naar zwitserland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |