Ashley is een dramaqueen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron gaat echt op wc papier sjoe schrijven.
Ronahi: ze was weer aan het wenen hoorde ik
Dat zou niet geloofwaardig zijn. Het gaat echt tussen die twee meidenquote:
Crybabyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ze hebben gehoord dat Ashley het woord Sjou niet leuk vindt.
Tyron: ik ga een spandoek maken met het woord sjoe
Waarvan maar 1 maand vriendlief gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Alice is helemaal niet bang dat haar vriend vreemd gaat.
Ze is zeker van haar relatie van drie maanden
dat bedoel ik............ maskertje valt even af..quote:
Kamp is niet belangrijk. Als er één kamp is "uitgeroeid" krijg je vanzelf weer nieuwe kampen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat het andere kamp kansloos was bij het behalen van de pon. Gewoon getalsmatig in de minderheid. Hadden het nooit kunnen krijgen.
*slijm slijm*quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt zo mooi wat je moeder allemaal voor jou en fil doet.
De maskers zijn compleet gevallenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
Alice en Ronahi zitten Karen nu belachelijk te maken..
Al veel langer maar het wordt nu wel steeds duidelijker.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat bedoel ik............ maskertje valt even af..
Die finale wordt dit jaar wat gelijker verdeeld: Ashley - Karen - Tom - Jimmy.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:41 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar was er op een goed moment ook een mannen overschot en eindigde de finale week 2 mannen 3 vrouwen.
Ro of Ty vertrekt. Maakt mij niet uit wie van de 2.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben bang dat OempaLoempaatje giebelRoo eindelijk het veld gaat ruimen, die is wel uitgespeeld daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |