Ashley is een dramaqueen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron gaat echt op wc papier sjoe schrijven.
Ronahi: ze was weer aan het wenen hoorde ik
Dat zou niet geloofwaardig zijn. Het gaat echt tussen die twee meidenquote:
Crybabyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ze hebben gehoord dat Ashley het woord Sjou niet leuk vindt.
Tyron: ik ga een spandoek maken met het woord sjoe
Waarvan maar 1 maand vriendlief gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Alice is helemaal niet bang dat haar vriend vreemd gaat.
Ze is zeker van haar relatie van drie maanden
Kamp is niet belangrijk. Als er één kamp is "uitgeroeid" krijg je vanzelf weer nieuwe kampen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat het andere kamp kansloos was bij het behalen van de pon. Gewoon getalsmatig in de minderheid. Hadden het nooit kunnen krijgen.
*slijm slijm*quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt zo mooi wat je moeder allemaal voor jou en fil doet.
De maskers zijn compleet gevallenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
Alice en Ronahi zitten Karen nu belachelijk te maken..
Al veel langer maar het wordt nu wel steeds duidelijker.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat bedoel ik............ maskertje valt even af..
Die finale wordt dit jaar wat gelijker verdeeld: Ashley - Karen - Tom - Jimmy.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:41 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar was er op een goed moment ook een mannen overschot en eindigde de finale week 2 mannen 3 vrouwen.
Ro of Ty vertrekt. Maakt mij niet uit wie van de 2.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben bang dat OempaLoempaatje giebelRoo eindelijk het veld gaat ruimen, die is wel uitgespeeld daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |