Bij de helft van de bewoners moet ik aan Bumba denken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik geniet echt van Tom zijn stem.Zou het geweldig vinden moest ie ff samson doen
Ook dat hoort-ie graagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ze is ervan overtuigt dat Tom gaat winnen
Als in een circus?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij de helft van de bewoners moet ik aan Bumba denken.
Dat is de psychobabbel die ze meepikken van hun psychotherapeuten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:35 schreef B00STER het volgende:
'Hoog in je emotie zitten' en 'Lekker dicht bij jezelf blijven'.
A. Ik heb hoogtevrees dus op hoogte heb ik altijd emoties en flink ook.
B. Ik heb vaak enorm hard gerend maar heb nog nooit mezelf achtergelaten of ingehaald.
Wat een uitspraken steeds
Die komt er. Ik heb zo het idee -dat wat het publiek ook stemt- de productie gaat bepalen dat Ty de minste stemmen heeft behaald.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:36 schreef marky het volgende:
[..]
Deze nominatie was wel heel erg easy voor het kamp Ash. Zou er ergens nog een twist komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:09 schreef mazaru het volgende:
Het is een feit dat 1 van ons zaterdag thuis is.
JAAAAA
Mwah, dat denk ik niet. Het belangrijkste voor de FEBO is: wie maken er tv.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat de FEBO er wel om bekent staat niet zomaar 1 groep weg te laten spelen
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deze week vertrekt er een Belg, dus de uitslag is al bekend.
Laten we afwachten wie er met haar mee de draaideur in moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |