Alice werd exposed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:41 schreef Ireth het volgende:
"Sjoe wil je me heloen"
Ro en Alice samen in 1 douchehokje en toen een SL!! Wat mogen we daar niet zien???
Ja omdat ashley liep te verkondigen in de groene kamer dat ze er.gek van werd en er vast is van gezegd was door iemand dus nu blijven ze het bewust zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:49 schreef mazaru het volgende:
Pfffff hier een sjoe daar een sjoe overal dat sjoe sjoe
Echt een zuur mens die Tyronquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Haha tyron en randy steeds nu sjoe. Glenn zegt ik hoorde het haar zeggen en daarna jullie dat je nu voortaan sjoe gaat zeggen. Tyron zegt ja rot man over ashley
kinderachtig en dan nog zeiken over de sfeer terwijl ze die zelf lopen te verzieken op een sneaky manierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja omdat ashley liep te verkondigen in de groene kamer dat ze er.gek van werd en er vast is van gezegd was door iemand dus nu blijven ze het bewust zeggen
Tsjoesjoewa, tsjoesjoewa, tsjoesjoewawawa!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:49 schreef mazaru het volgende:
Pfffff hier een sjoe daar een sjoe overal dat sjoe sjoe
Hoezo ashley begint er toch zelf over. Ze mogen iets niet zeggen omdat mevrouw er leip van wordt. En dat ze dat haar horen zeggen en juist gaan zeggen snap ik dan wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
kinderachtig en dan nog zeiken over de sfeer terwijl ze die zelf lopen te verzieken op een sneaky manier
Oh maanden naar moeten kijken op YouTube en maar mee dansen met de kleinkinderenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tsjoesjoewa, tsjoesjoewa, tsjoesjoewawawa!!!
Ze moet niet zeiken. Ze heeft dit zelf veroorzaakt, met haar "Zwitserland"-tactiek. Daar heeft ze zelf voor gekozen, dus moet ze ook de consequenties dragen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice vertelt aan Tom dat de enige die haar er nog bij betrekken zijn Ty, Randy en Ronahi.
Ik vond het ook heel irritant. Mgoed het zal wel minder gaan worden na morgen😎quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dit komt echt door ashley die erover aan het klagen was en dat hadden ze gehoord.
Doet ze toch ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moet niet zeiken. Ze heeft dit zelf veroorzaakt, met haar "Zwitserland"-tactiek. Daar heeft ze zelf voor gekozen, dus moet ze ook de consequenties dragen.
dacht half tweequote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Weet iemand hoelaat die vliegtuigen van karen komen
Las hier 13u30quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Weet iemand hoelaat die vliegtuigen van karen komen
Ze zegt weer precies wat de ander wil horen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
dat geschat word ik ook niet goed van hoor van Alice, oh van dat groepje vertrouwt ze alleen Tom nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |