Ja K3 wel. Maar Pommelien en Camille zijn zo ver nog niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Maar K3 is/was ook hier populair bij de jongste.
En Kathleen in Z-Afrika was te zien in een tv-reality.
Maar wel in een dikke jasquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:34 schreef mazaru het volgende:
Glenn met zijn korte broek. Het is hartstikke koud! Het ijs ligt hier op de daken
Zit hier met de verwarming en de kachel aan onder een dekentjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:34 schreef mazaru het volgende:
Glenn met zijn korte broek. Het is hartstikke koud! Het ijs ligt hier op de daken
Pommelien echt wel?? Als actrice en als zangeres!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja K3 wel. Maar Pommelien en Camille zijn zo ver nog niet.
Dat wel, maar koude benen is ook niet lekkerquote:
Ik zit hier ook met de verwarming aan. En met mijn voeten tegen de verwarming aanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zit hier met de verwarming en de kachel aan onder een dekentje
Oh ok. Ik ben duidelijk niet op de hoogte van de showbizz.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pommelien echt wel?? Als actrice en als zangeres!
Dies bekender dan Leniequote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ben duidelijk niet op de hoogte van de showbizz.
Zo'n onderbroek? Die dingen zitten allemaal belachelijk strak. Dat zijn gewoon onderbroeken. Iedere gleuf is te zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
Alice gaat een broek passen die anderhalve maand geleden te strak zat... ze denkt dat ie nu wel past...
Die scoort abnormaal. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pommelien echt wel?? Als actrice en als zangeres!
waarom neem je dan zo'n broek mee?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
Alice gaat een broek passen die anderhalve maand geleden te strak zat... ze denkt dat ie nu wel past...
Ja, dat was haar gister al opgevallen bij een broek die wijder is gaan zitten daar. Ty zei toen dat kan komen door dat je spiermassa minder wordt, Je doet hier niet veel meer....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
Waar ze achter nu allemaal naar kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:41 schreef Ireth het volgende:
"Sjoe wil je me heloen"
Ro en Alice samen in 1 douchehokje en toen een SL!! Wat mogen we daar niet zien???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |