Ja meningsloos gedrag zo zonde want hij heeft goede humor maar is niet echt slim bezig. En hoor karen weer smoezenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:20 schreef Frummelie het volgende:
En dat meegelul van Jimmy ben ik ook zat...
Kan iemand haar een opstapje gevenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:22 schreef Ireth het volgende:
Ach die Ro, ze komt amper boven dat bed uit
Ik heb Jimmy heel erg leuk gevonden... maar hoe hij dweept met Dilano en Asley in d'r holletje kruipt...neuhquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja meningsloos gedrag zo zonde want hij heeft goede humor maar is niet echt slim bezig. En hoor karen weer smoezen
Beetje lullig dat ze vaak stream1 pakken en niet 2 voor een sl.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik weet niet wat jullie in Ndl te zien krijgen, maar ik kijk hier in BE al een uur lang naar SLs.
Is er wat aan de hand?
Ik denk dat ik maar wat anders gaan doen, want ik heb het echt wel gehad met "BB radio"
bij de poll is alice met rohaniquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weten we niet of ze gaan em bij de SV en de updates kan je zien wie genomineerd zijn
serieus he ik zit hier ook met open mondquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom een vraag stellen als je het antwoord al weet?
Niet allemaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zal moeilijk gaan Jimmy, Kathleen woont nu in Zuid-Afrika.
Vlaamse zangeressen kennen de NLers niet hoor Karen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |