Dat weten we niet of ze gaan em bij de SV en de updates kan je zien wie genomineerd zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:57 schreef mario390 het volgende:
hallo antwort??
alice op de bank? maar gaat niet ?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
En weer praten over Alice en wat ze gezegd heeft.
Ik heb ern SL??quote:
Ze heeft niet eens in de gaten dat die andere in de woonkamer zitten en je er gewoon bij kan komen zitten. Alleen dan kan ze niet konkelen. Ze hebben dat hok geclaimed om het over die andere te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley dat groepje ligt hier nooit. Nee muts dat kan ook niet want.jullie liggen er 16 uur per dag
Ze is gewoon zichzelf, een roddeltante.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:16 schreef Frummelie het volgende:
Ashley weer in klaagmodus over anderen... hou die spiegel eens voor joh...
Da's om het evenwicht te bewaren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
igt het aan mij of krijgt Alice echt 'n dikke kop?
[ afbeelding ]
Hoe beroerder ze zich voelt hoe beroerder zij over andere praat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is gewoon zichzelf, een roddeltante.
Gedrag komt tot uiting in haar gezichtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moet eens in de spiegel kijken. Ze noemt zelf iedereen schat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:15 schreef Snensie het volgende:
Nou daar heeft Ash wel een punt met dat sjoe. Ik werd er ook niet goed van.
Verschrikkelijk, ze doet alles nog veel erger dan wat ze een ander verwijt...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |