Ik hoor liever wat anders dan de radio tijdens de seksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?
Muziek aan kan toch wel?
En als er dan een leuk liedje komt en ik verveel me, dan ga ik meezingen
Oh, muziek kan welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?
Muziek aan kan toch wel?
En als er dan een leuk liedje komt en ik verveel me, dan ga ik meezingen
Zoals?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor liever wat anders dan de radio tijdens de seks
Doe wel oordopjes in, of jou een gagbalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals?
Als mn zingen je niet bevalt, moet je maar zorgen dat ik niet meer wil of kan zingen
Oordopjes it is!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe wel oordopjes in, of jou een gagbal
Arme Amy... die houdt niet zo van dat dominante...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe wel oordopjes in, of jou een gagbal
Ik wist wel dat we tot een overeenkomst zouden komenquote:
Kom danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Arme Amy... die houdt niet zo van dat dominante...
En dan ook meteen dreigen met een ball gag...![]()
![]()
Ik zal jou eens...![]()
Wacht maar. Dit weekend niks gepland staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we tot een overeenkomst zouden komen
[..]
Kom dan
Veel succesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht maar. Dit weekend niks gepland staan.
Behalve F1. Dat kijk jij ook, dus dan kijk ik het gewoon bij jou.
En dan... bind ik je vast op de bank.
Hmpf.
Haha nee, ik hou op zich wel van het dominante, ik hou alleen niet van zweepjes enzo. Ball gag weet ik eigenlijk niet zo, nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Arme Amy... die houdt niet zo van dat dominante...
En dan ook meteen dreigen met een ball gag...![]()
![]()
Ik zal jou eens...![]()
Ik weet ongeveer waar je huis woont.quote:
Prop eens een stuk stof (maar mss is dat ook weer nog een graad lastiger) in je mond... Zo groot dat je tanden en lippen open blijven staan. En laat het minstens een uur zitten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, ik hou op zich wel van het dominante, ik hou alleen niet van zweepjes enzo. Ball gag weet ik eigenlijk niet zo, nooit geprobeerd.
Oordopjes dan, die heb ik genoegquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, ik hou op zich wel van het dominante, ik hou alleen niet van zweepjes enzo. Ball gag weet ik eigenlijk niet zo, nooit geprobeerd.
En waar mijn bed slaapt?quote:
En waar je bank staat.quote:
En waar mijn eten eet?quote:
Zoiets in mn eentje doen, geeft toch een heel ander beeld dan samen met iemand anders, het gaat hierbij toch wel om het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Prop eens een stuk stof (maar mss is dat ook weer nog een graad lastiger) in je mond... Zo groot dat je tanden en lippen open blijven staan. En laat het minstens een uur zitten.
Vertel me dan maar hoe het is![]()
(en een stuk stof is meestal onprettiger dan de plastig/ rubberen versies omdat het juist ook vocht onttrekt).
Ik mis een Ik.quote:
Nu ja, gaat even om het gevoel wat het geeft... Dat bedoelde ik te zeggen...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoiets in mn eentje doen, geeft toch een heel ander beeld dan samen met iemand anders, het gaat hierbij toch wel om het totaalplaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik moet mijn huis eens naspeuren op camera'squote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mis een Ik.
Maar ja - ook dat.
En waar jij je eten koopt ook. Ongeveer.
Dan niet doenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoiets in mn eentje doen, geeft toch een heel ander beeld dan samen met iemand anders, het gaat hierbij toch wel om het totaalplaatje.
Doe datquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis eens naspeuren op camera's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK ZIT NIET IN DTS!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EERDER WEL. Muts.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, gaat even om het gevoel wat het geeft... Dat bedoelde ik te zeggen...Ah zo. Maar goed er zijn wel meer dingen die ik in mn eentje niet zo prettig vind, maar wel graag doe met de juiste persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Nu niet meer! Mutsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:59 schreef Sally het volgende:
[..]
EERDER WEL. Muts.
Toen ik daar ook nog zat.
Maar ik ken je ook nog van F1![]()
Maar ik heb een heel erg goed geheugenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |