quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Welkom op een forum.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Probeer eens niet alles vanuit je eigen perspectief te zien.
Hebben ze toch het beste voor het laatst bewaardquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop gaf me net hoop dat dit misschien even voor de vulling was.![]()
Dan was Cherry dus echt een van de laatste deelnemers.
Ja, hij heeft het erg leuk gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hebben ze toch het beste voor het laatst bewaard
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hebben ze toch het beste voor het laatst bewaard
We worden weer eens besodemieterd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Op NPO plus staat dat seizoen 13 tot woensdag 6 maart duurt.
En als je zoekt tussen seizoenen blijkt vanavond seizoen 11 te komen. Daar zijn ze gister mee begonnen.
Hmm, dan zou ik liever de eerdere seizoenen zien. Kijken hoe het veranderd is met de jaren. En met een wijsheid van Sergioquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Op NPO plus staat dat seizoen 13 tot woensdag 6 maart duurt.
En als je zoekt tussen seizoenen blijkt vanavond seizoen 11 te komen. Daar zijn ze gister mee begonnen.
Pienjoooquote:
Tamelijk centraal maar vooruit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kennen wel, aanwijzen op de kaart niet. Ergens in het westen ofzo.
Zit jij ook in Drenthegod? @DombohetOlifantje1quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor mij is alles vanaf Amersfoort het westen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit jij ook in Drenthegod? @:dombohetholifantje1
Nee Veluwe, stukje bible belt. Nouja net er buiten, maar je ontsnapt er toch niet aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit jij ook in Drenthegod? @:dombohetolifantje1
Vreselijk. Puur door het praten dit. Verder wel leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Beetje Britt Dekker zonder Noord holland accent
Zonder?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Beetje Britt Dekker zonder Noord holland accent
Ja dat dacht ik na 2 zinnen maar toch flink accent. Had ik ook meer dan 31 gegevenquote:
Glibbert weg bij zijn nonchalante look en skateboard. Vergeet een echte connectie te maken en gaat door naar de volgende datequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hysterisch praten en lachen
Hysterische oorbellen
Ja ziet er leuk uit, maar daar houd het wel opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Gymdocent is wel leuk en blij
Wat een lellebel die Tessa
Buhlangereikkk
2 minuten weer?quote:
Hij zoekt 60kg topfitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:43 schreef Joop_W het volgende:
Deze man houdt ten minste vast aan wat hij belangrijk vindt.
Oh ja sorry ik schreef waarom ik denk dat het niet past.quote:
Moet je kijk wat mannen schrijven als er een vrouw 2 kg teveel weegtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 deelt hard en venijnig uit.
zo streng ben ik helemaal nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je kijk wat mannen schrijven als er een vrouw 2 kg teveel weegt![]()
@:mortaxx
Hallo Haags. Hoe is de leef makker?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef Haags het volgende:
Tessa zit debiel vaak met haar handen in het haar. STOP DAARMEE!
Goed man, met jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Haags. Hoe is de leef makker?
En gymdocent basisschool zijn meestal ook niet de raketgeleerdenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Skateboard trekt het dommige niet
Jammer wel want volgens mij is ze hartstikke leuk en lief
Je moet vaak een ‘iets’ meenemen. Wat zou jij meenemen?quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Zo abrupt het weekend in.
Fijn weekend allemaal.
Maar ook als je niet intelligent bent hoef je je niet meteen schaapachtig te gedragen. Zij mekkert de hele tijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En gymdocent basisschool zijn meestal ook niet de raketgeleerden
Mijn gymtagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet vaak een ‘iets’ meenemen. Wat zou jij meenemen?
Oh ja, ik moet nog steeds een Prime abo nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Ik ga Easter Promises (weer) eens afkijken.
Nog steeds vrij goedmoop.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog steeds een Prime abo nemen.
Ik keek bij NPO start en ik denk het wel. Nu staat er seizoen 13. Vorige week rijtje 11.quote:
Animal crossing?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat gaan we doen als het voorbij is?
Alles opnieuw kijken en analyserenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
The Gentlemen serie kijkenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het een herhaling is ben ik ook wegquote:Op maandag 11 maart 2024 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het niet als ik de reacties hier zie als het een herhaling is
Nice hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek bij NPO start en ik denk het wel. Nu staat er seizoen 13. Vorige week rijtje 11.
Graag review plaatsen als je klaar bent.quote:
Ja even kijken wilde gaan kijken, als de herhalingen gingen beginnen.....quote:Op maandag 11 maart 2024 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag review plaatsen als je klaar bent.
Haai haaiquote:
Hallo dakduifquote:
Zou hij dan ook deze hakken dragen?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
Goddomme als dat voor de klas staat pis je toch in je broek van het lachen ?!
Love itquote:
Oranje of roze outfit?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:32 schreef Haags het volgende:
Die jongen komt me bekend voor, maar toen heette hij Lorenzo. Dus of hij heeft nu een andere naam of ik zit er gigantisch naast.
Scherp.quote:
Ik ben bang van wel. Het moet immers allemaal inclusief zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou hij dan ook deze hakken dragen?
Kappen nouquote:
Hogeschool van Amsterdam, de meest inclusieve plek op de wereldquote:Op maandag 11 maart 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Het moet immers allemaal inclusief zijn
Mwah, beter dan een suffe en saaie chago leraar denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Het moet immers allemaal inclusief zijn
Dat is dan weer een compleet andere uiterste.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, beter dan een suffe en saaie chago leraar denk ik.
Ja daar kwam ik op omdat deze vrolijk is.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een compleet andere uiterste.
Dat zie ik niet als iets negatiefsquote:
Hier zijn de Griekse restaurants ook allemaal dicht, doner en sushi is de nieuwe hype.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Alle Grieken die ik ontmoet:
Trauma arts
Ortho
Fysio
Check
Malibu cola denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Guilty pleasure voor alcohol, goede vraag
Clasiequote:
Inclusief en zoquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Alexander komt over als een sympathiek mens.
Huh jij leek me zo'n volksbuurt typequote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Eén van mijn namen is Alexander en ik golf ook. Komt wel erg dichtbij.
Wow, krijg opeens een heel ander beeld van jequote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Eén van mijn namen is Alexander en ik golf ook. Komt wel erg dichtbij.
Ik kan het ook gewoon goed vinden met people of color en mijn lippen zijn dikker.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik ben al jaren per ongeluk woke ontdek ik nu. Zo leer je jezelf nog eens kennen.
Haha dankjequote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huh jij leek me zo'n volksbuurt type
Nee, maar misschien voor een meer ervaren partner wel.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als iets negatiefs
Garnaalexanderquote:Op maandag 11 maart 2024 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin stuurt dat de oude man in het oranje hetzelfde postuur heeft als een garnaal.
Ik ben akkoord.
wat een koud bad bij julliequote:Op maandag 11 maart 2024 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin stuurt dat de oude man in het oranje hetzelfde postuur heeft als een garnaal.
Ik ben akkoord.
ook een flinke neusquote:Op maandag 11 maart 2024 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
Fenne zou ik wel iets meer dan 24 geven als ik eerlijk ben
Beetje lego-factor alsof je het er zo op en af klikt.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Hij heeft wel hoog haar, mag wel iets minder.
Fenne is lief.
Hoog haarquote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Hij heeft wel hoog haar, mag wel iets minder.
Fenne is lief.
Grijze muis voor Tim. Hij luistert beleefd.quote:
Zou daten - behalve de afstand.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Was mij nog niet eens opgevallen. Ze ziet er niet oud uit maar heeft een volwassen gezicht
Iewl ja. Nu blijf ik dat zienquote:
Is wel een flink ongeluk geweestquote:
Neequote:
Wat een heftige vergelijkingquote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Diamond painting van je paard
Dat is als een man die visfoto’s maakt met zijn lul
Zeker.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Is te dik lijkt het wel. Wel sneu voor hem.
Ja raakt hele tijd onderkant van z'n tanden idd. Apart.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Is te dik lijkt het wel. Wel sneu voor hem.
Die linker is idd wel leukquote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk die mensen op het bankje erachter die met stokjes eten
Ik geloof 'Superfucker 69 since 1883'quote:Op maandag 11 maart 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
De redactie is er geheimzinnig over om voor mijn onbekende redenen.
er staat refillquote:Op maandag 11 maart 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik geloof 'Superfucker 69 since 1883'
Komt allemaal zo lekker dom overquote:Op maandag 11 maart 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
Waarom maken Limburgers elke zin 1.5x zoooo laaaaang.
Ik ken ook mensen die een leven lang last hebben van zoiets, heftig hoor.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook mijn gedacht. Die moet een beste klap hebben gemaakt.
Ik wilde twee red flags van mannen bij elkaar combineren maar het kwam niet echt uit de verfquote:
Ja. Treurig.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die een leven lang last hebben van zoiets, heftig hoor.
@DKUp als eerstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |