Na und?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:17 schreef franklop het volgende:
Kooij weer niet in de buurt van teamgenoot
Tegen Mes (die nog een aanvalletje had beantwoord), Akkermans en Sem mag dat ook wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op pure snelheid, doorgaans niet het sterke punt van Kooij.
Madone d'Utelle is een ontzettende loper, succes met het verschil maken daar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
De rit van zaterdag is op de schop gegaan.
Nu al 2 zeges meer in PN dan Hofland!quote:
Hopelijk ontwikkelt zich ie meer richting het klassieke werk dan pure sprinter.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kans lijkt me niet zo heel groot
Ik heb mijn bedenkingen bij Zjozee.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jose heeft zijn bedenkingen bij Vlasov.
Optie C.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:36 schreef The_Undertone het volgende:
Is Remco een tactische onbenul of kon hij gewoon niet beter ?
Een tactische onbenul die er niets van kan?quote:
Een externe oorzaak, ook wel excuus genoemd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een tactische onbenul die er niets van kan?
Ondanks dat hij veruit het meeste werk opknapte rijdt hij iedereen nog op een seconde in de slotkilometer. Nee, de benen zijn uitstekend. Ik denk dat hij teveel wakker lag van een counter van Roglic, die plots niet meer zo indrukwekkend lijkt zonder de app.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:36 schreef The_Undertone het volgende:
Is Remco een tactische onbenul of kon hij gewoon niet beter ?
Ik dacht ook, dat Remco gewoon wat extra training deed , maar niet serieus wou demarreren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ondanks dat hij veruit het meeste werk opknapte rijdt hij iedereen nog op een seconde in de slotkilometer. Nee, de benen zijn uitstekend. Ik denk dat hij teveel wakker lag van een counter van Roglic, die plots niet meer zo indrukwekkend lijkt zonder de app.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ondanks dat hij veruit het meeste werk opknapte rijdt hij iedereen nog op een seconde in de slotkilometer. Nee, de benen zijn uitstekend. Ik denk dat hij teveel wakker lag van een counter van Roglic, die plots niet meer zo indrukwekkend lijkt zonder de app.
Movistar bestaat, dus deze uitspraak is de facto onjuist.quote:
Dat is net zo knap als voorlaatste worden in een hardloopwedstrijd , voor iemand die geen benen heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Movistar bestaat, dus deze uitspraak is de facto onjuist.
En mogelijkheden in het AK.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Wilco weer eens in de top 10 in een WT koers! Voor het eerst sinds de Tour vorig jaar.
Inderdaad. Remco doet al het kopwerk én rijdt Roglic er nog af wat voorheen een echte Roglic-aankomst was.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje bij Roglic.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Roglic de nieuwe Froome is?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad. Remco doet al het kopwerk én rijdt Roglic er nog af wat voorheen een echte Roglic-aankomst was.
Ik denk dat Bora een groot probleem heeft.
Ja, dat is precies wat ik zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Roglic de nieuwe Froome is?
Ja, ik heb die beklimming niet gezien waar ze op weg rijden. Op basis van de aankomst zou ik denken dat een Evenepoel die dat nog kan, moest mee zijn met de eerste 3. Maar blijkbaar heeft hij een beetje teveel op zijn metertje geklommen. En Klaas Lodewijck is een tactische oen, dat wisten we al langer natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De matigheid van figuren als Vine bij UAE vind ik wel vermakelijk.quote:
Poe, lastig.quote:
Die is geblesseerd geweest tot net voor de UAE Tour.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De matigheid van figuren als Vine bij UAE vind ik wel vermakelijk.
quote:De beste man vandaag was voor mij Remco Evenepoel
Wie vond jij de beste?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:30 schreef TommyL0204 het volgende:
De nieuwe Jose is uit (over de rit van gisteren):
[..]
Jorgenson was behoorlijk in vormquote:
Roglic is niet de nieuwe Froome, maar hij is wel te laat wakker geschud en te lang bij Jumbo gebleven. Dit i.t.t. een Mathieu van der Poel, die na het plankje doorhad dat hij geconcentreerder zijn doelen moest proberen te halen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Roglic de nieuwe Froome is?
De onophoudelijke foodcoachapp bonus, met voorlopig nieuwgebruikers Jorgensen en Tulett als grootste voorbeelden deze week.quote:
Hoezo te lang gebleven? Heeft tot en met afgelopen seizoen prima gepresteerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Roglic is niet de nieuwe Froome, maar hij is wel te laat wakker geschud en te lang bij Jumbo gebleven. Dit i.t.t. een Mathieu van der Poel, die na het plankje doorhad dat hij geconcentreerder zijn doelen moest proberen te halen.
Roglic is misschien wel degene die het meest profijt van Jumbo tactics heeft gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Roglic is niet de nieuwe Froome, maar hij is wel te laat wakker geschud en te lang bij Jumbo gebleven. Dit i.t.t. een Mathieu van der Poel, die na het plankje doorhad dat hij geconcentreerder zijn doelen moest proberen te halen.
HIJ is lief!quote:
Erg mooi en vermakelijk dat er een equivalent van het Nederlands troetelkindje in het wielrennen rondloopt. Hetgeen dan weer wel voor het merk spreekt; hij beoefent in ieder geval een sport.quote:“Mensen moeten beseffen hoe het hele verhaal in elkaar zit. Het idee dat Remco wilde vertrekken zonder omkijken, dat klopt helemaal niet. Draai of keer het zoals je wilt: in het fusieverhaal zouden zestig mensen op straat hebben gestaan, aan de ene kant of aan de andere. Remco wilde dat niet. Van buschauffeur James tot de mensen op het bureau, dat zouden drama’s geweest zijn, hè”, besloot Patrick Evenpoel.
Lijkt me inderdaad dat hij juist te vroeg is vertrokken. Met de FoodCoachBonus had hij nog in een lengte van jaren kunnen stat padden in koersen van één week en, indien geïnteresseerd, kopmanschap kunnen opeisen in de Waalse klassiekers. Zijn grooste kans ooit de Tour te winnen lijkt me ook naast Vingegaard tegen Pogacar, in plaats van rechtstreeks tegen beiden (zonder de bonus).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Roglic is misschien wel degene die het meest profijt van Jumbo tactics heeft gehad
Het wegdek is wel erg matig, maar daar zullen ze niet zoveel last van hebben in de klim.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Koud en veel regen, dit kan wel eens knotsgek worden ondanks een niet al te zware slotklim.
Yep, maar de begrafenis van m'n schoonmoeder leek mij gezelligerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Hadden jullie ook een uitnodiging voor het feestje van Remco?
Nadien cake en koffie met de ploeggenoten van Remco?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:15 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Yep, maar de begrafenis van m'n schoonmoeder leek mij gezelliger
Nee, mijn dag kon al niet meer stuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nadien cake en koffie met de ploeggenoten van Remco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |