Ik heb mijn bedenkingen bij Zjozee.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jose heeft zijn bedenkingen bij Vlasov.
Optie C.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:36 schreef The_Undertone het volgende:
Is Remco een tactische onbenul of kon hij gewoon niet beter ?
Een tactische onbenul die er niets van kan?quote:
Een externe oorzaak, ook wel excuus genoemd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een tactische onbenul die er niets van kan?
Ondanks dat hij veruit het meeste werk opknapte rijdt hij iedereen nog op een seconde in de slotkilometer. Nee, de benen zijn uitstekend. Ik denk dat hij teveel wakker lag van een counter van Roglic, die plots niet meer zo indrukwekkend lijkt zonder de app.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:36 schreef The_Undertone het volgende:
Is Remco een tactische onbenul of kon hij gewoon niet beter ?
Ik dacht ook, dat Remco gewoon wat extra training deed , maar niet serieus wou demarreren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ondanks dat hij veruit het meeste werk opknapte rijdt hij iedereen nog op een seconde in de slotkilometer. Nee, de benen zijn uitstekend. Ik denk dat hij teveel wakker lag van een counter van Roglic, die plots niet meer zo indrukwekkend lijkt zonder de app.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ondanks dat hij veruit het meeste werk opknapte rijdt hij iedereen nog op een seconde in de slotkilometer. Nee, de benen zijn uitstekend. Ik denk dat hij teveel wakker lag van een counter van Roglic, die plots niet meer zo indrukwekkend lijkt zonder de app.
Movistar bestaat, dus deze uitspraak is de facto onjuist.quote:
Dat is net zo knap als voorlaatste worden in een hardloopwedstrijd , voor iemand die geen benen heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Movistar bestaat, dus deze uitspraak is de facto onjuist.
En mogelijkheden in het AK.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Wilco weer eens in de top 10 in een WT koers! Voor het eerst sinds de Tour vorig jaar.
Inderdaad. Remco doet al het kopwerk én rijdt Roglic er nog af wat voorheen een echte Roglic-aankomst was.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje bij Roglic.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Roglic de nieuwe Froome is?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad. Remco doet al het kopwerk én rijdt Roglic er nog af wat voorheen een echte Roglic-aankomst was.
Ik denk dat Bora een groot probleem heeft.
Ja, dat is precies wat ik zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Roglic de nieuwe Froome is?
Ja, ik heb die beklimming niet gezien waar ze op weg rijden. Op basis van de aankomst zou ik denken dat een Evenepoel die dat nog kan, moest mee zijn met de eerste 3. Maar blijkbaar heeft hij een beetje teveel op zijn metertje geklommen. En Klaas Lodewijck is een tactische oen, dat wisten we al langer natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De matigheid van figuren als Vine bij UAE vind ik wel vermakelijk.quote:
Poe, lastig.quote:
Die is geblesseerd geweest tot net voor de UAE Tour.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De matigheid van figuren als Vine bij UAE vind ik wel vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |