Niet degene die begint.quote:
Maar wij hebben het allemaal verkeerd en zien niks met een open perspectief en drukken onze kop in het zand!quote:
Idd. Dat.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wij hebben het allemaal verkeerd en zien niks met een open perspectief en drukken onze kop in het zand!
WORD WAKKER!!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wij hebben het allemaal verkeerd en zien niks met een open perspectief en drukken onze kop in het zand!
Jij vies smerige onwetend linkse geiten wokkel sokken meid wil mij woke maken?quote:
Ik herken het woord woke niet. Geen idee wat het isquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij vies smerige onwetend linkse geiten wokkel sokken meid wil mij woke maken?![]()
Jullie zitten als groepje nog al in je eigen waarheid ondersteunen elkaar ook elke keer krijg je een soort vicieuze cirkel.quote:
"eigen waarheid" ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zitten als groepje nog al in je eigen waarheid ondersteunen elkaar ook elke keer krijg je een soort vicieuze cirkel.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hm.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef SwJ het volgende:
Als ik de sc dicht gooien, verhuizen jullie dan allemaal naar dts?
Nee, want daar is de sfeer net zo gezelligquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef SwJ het volgende:
Sorry hequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want daar is de sfeer net zo gezellig
Dit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat gehaat op woke/links/islam/trans/you name it op FOK! is ook wel klachtwaardig verdermaar als je daar tegen in gaat, krijg je een tik op de vingers.
Samen op de barricades voor de minderheden in de samenleving!quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar we zullen de simpele zielen strijders van de samenleving op FOK! in bescherming nemen
Ik noem dat niet deugen ik noem dat gewoon mens zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb vandaag wel lekker lopen deugen met muisje
Ik neem dat je in DTS ook nog even een goed woordje houdt over het uitschelden van mensen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef SwJ het volgende:
Maar ik scheld tenminste niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:57 schreef SwJ het volgende:
Vorig deeltje doorgelezen.
Vermakelijk
Kunnen lachen om het getroll van dr.mikey
Advies: niet happen
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar ik scheld tenminste niet.
En trollen eigenlijk ook niet maar merk op reddit ook linkse woke mensen kun je eigenlijk moeilijk een discussie mee voeren.
Maar je doet t er wel om.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar ik scheld tenminste niet.
En trollen eigenlijk ook niet maar merk op reddit ook linkse woke mensen kun je eigenlijk moeilijk een discussie mee voeren.
Benieuwd hoe ze in SEX op een dergelijk onderwerp reageren (en nee, niet in de SlowChat daar, gewoon in een echt apart topic).quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Maar je doet t er wel om.
Wil je echt een serieuze discussie voeren, ga dan naar een geschikt forum. Ga niet in onz-sc users zo'n onderwerp opdringen.
Op reddit ook hè Disney weer door de bocht opeens Morph van the x-men in de reboot non binair maken heiligschennis natuurlijk, Want Mikey groeide op met de fox kids x-men uit de jaren negentig en toen had je die onzin niet begint zo een plaag van net twintig die nog niet eens geboren was tijdens de originele serie mij fake-fan te noemen, Want x-men was zogenaamd altijd al woke. bla bla terwijl die gozer was nog geen eens een zaadcel terwijl ik al x-men keek en las als kind.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude I don't give any fucks over wat jij denkt over X-menquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op reddit ook hè Disney weer door de bocht opeens Morph van the x-men in de reboot non binair maken heiligschennis natuurlijk, Want Mikey groeide op met de fox kids x-men uit de jaren negentig en toen had je die onzin niet begint zo een plaag van net twintig die nog niet eens geboren was tijdens de originele serie mij fake-fan te noemen, Want x-men was zogenaamd altijd al woke. bla bla terwijl die gozer was nog geen eens een zaadcel terwijl ik al x-men keek en las als kind.
En ik vervolgens dat x-men vroeger veel subtieler daarin was wat het anders maakt en over die propaganda lul van een directeur die al toegegeven heeft expres overal woke spul in te gooien maar dan praat je opeens tegen dovemansoren he merk dat wel online na corona zijn de mensen gekker geworden.
Gáááááán we weer - hierover?quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op reddit ook hè Disney weer door de bocht opeens Morph van the x-men in de reboot non binair maken heiligschennis natuurlijk, Want Mikey groeide op met de fox kids x-men uit de jaren negentig en toen had je die onzin niet begint zo een plaag van net twintig die nog niet eens geboren was tijdens de originele serie mij fake-fan te noemen, Want x-men was zogenaamd altijd al woke. bla bla terwijl die gozer was nog geen eens een zaadcel terwijl ik al x-men keek en las als kind.
En ik vervolgens dat x-men vroeger veel subtieler daarin was wat het anders maakt en over die propaganda lul van een directeur die al toegegeven heeft expres overal woke spul in te gooien maar dan praat je opeens tegen dovemansoren he merk dat wel online na corona zijn de mensen gekker geworden.
Ja en nee x-men was altijd inclusief maar nu trekken de lgbt figuren het volledige naar zichzelf toe dat klopt ook niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja X-men was altijd inclusief. Dat is het hele idee van X-men
Oh dus het gaat specifiek over lghbti+ mensen. Nu komt de aap uit de mouw.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en nee x-men was altijd inclusief maar nu trekken de lgbt figuren het volledige naar zichzelf toe dat klopt ook niet.
Zelfs klaagbaak is veel te links en woke voor deze 'discussie'quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
Wat doet die Dr.Mikey hier eigenlijk?
Dit is ONZin.
Niet KLaagBaak, waar het thuis hoort - imo.
Ow jee, zelfs X-men geeft een zeer vertekend beeld van de samenleving die toch echt wel enkel bestaat uit hetero witte mannenquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
X-men begon als een soort comic variant op de Civil Rights Movement met Xavier als Martin Luther king en Magneto als Malcom X.
Later met het tweede team normaliseerde ze oa een beetje een internationaal team met oa een afrikaanse vrouw een rus een duitser een ier en een canadees in de ranken dat was toen voor de jaren 70 in Amerika natuurlijk al heel wat maar dat waren goeie dingen.
Later kreeg je ook wel homoseksuele personages zoals Anole en Northstar die er gewoon ingeschreven werden zonder poespas en er teveel de nadruk op te leggen die waren gay naja prima Northstar kreeg zelfs een eigen issue waarin hij touwende met een andere man.
Maar tegenwoordig zitten er daar ook lgbt woke propaganda mensen in de x-office die het ene na het andere personage opeens een retcon geven naar gay personage omdat het bij een klein deel van de readers scoort helaas erg zonde is dat want zo verneuken ze het wel.
Naja kijk ik kon mij vroeger als kind wel goed identificeren toch want ik was ook anders als de meeste mensen toen al en de x-men zijn mutants die ondanks dat ze gehaat worden omdat ze anders zijn zoals ik hier door jullie oa toch de wereld proberen te redden dus dat ging mij best wel aan het hart en nu maken die nieuwe generatie er een gay ding van zolang hun maar kunnen identificeren toch en mensen die dat voor een andere reden deden die hebben nu maar pech en op reddit etc is dat echt verschrikkelijk die figuren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow jee, zelfs X-men geeft een zeer vertekend beeld van de samenleving die toch echt wel enkel bestaat uit hetero witte mannen![]()
Ligt het aan mij dat ik het niet snap of spreekt mikey zich hier nu zelfs in dezelfde post tegen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja kijk ik kon mij vroeger als kind wel goed identificeren toch want ik was ook anders als de meeste mensen toen al en de x-men zijn mutants die ondanks dat ze gehaat worden omdat ze anders zijn zoals ik hier door jullie oa toch de wereld proberen te redden dus dat ging mij best wel aan het hart en nu maken die nieuwe generatie er een gay ding van zolang hun maar kunnen identificeren toch en mensen die dat voor een andere reden deden die hebben nu maar pech en op reddit etc is dat echt verschrikkelijk die figuren.
Hij komt op mij behoorlijk verward over.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik het niet snap of spreekt mikey zich hier nu zelfs in dezelfde post tegen?
Hij kan wel behoorlijk wat hulp gebruiken ja, want mij lijkt het dat hij nogal in de knoop zit met een aantal dingen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij komt op mij behoorlijk verward over.
Van mij mogen ze wel hoor als ze willen identificeren ze zich een end weg maar nu is een soort beweging gaande die elk personage gay wil maken zelfs the fucking juggernaut.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik het niet snap of spreekt mikey zich hier nu zelfs in dezelfde post tegen?
Dank jequote:Op donderdag 7 maart 2024 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel hoor als ze willen identificeren ze zich een end weg maar nu is een soort beweging gaande die elk personage gay wil maken zelfs the fucking juggernaut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |