abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:08:50 #1
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729381
Welkom in ONZ SC

Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:

Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_212729389
De tering, wat een vijandigheid hier.
pi_212729402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
De tering, wat een vijandigheid hier.
Niet degene die begint.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:16:46 #4
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212729473
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:10 schreef Sally het volgende:

[..]
Niet degene die begint.
Maar wij hebben het allemaal verkeerd en zien niks met een open perspectief en drukken onze kop in het zand! :T
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_212729484
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:16 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Maar wij hebben het allemaal verkeerd en zien niks met een open perspectief en drukken onze kop in het zand! :T
Idd. Dat.

*zucht*

Ik vrees verspilde moeite en energie. -O-
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:19:01 #6
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729504
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:16 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
WORD WAKKER!!!
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:19:46 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212729515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
WORD WAKKER!!!
Jij vies smerige onwetend linkse geiten wokkel sokken meid wil mij woke maken? :o :o
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:20:22 #8
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729520
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:19 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Jij vies smerige onwetend linkse geiten wokkel sokken meid wil mij woke maken? :o :o
Ik herken het woord woke niet. Geen idee wat het is
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:20:58 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212729526
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:10 schreef Sally het volgende:

[..]
Niet degene die begint.
Jullie zitten als groepje nog al in je eigen waarheid ondersteunen elkaar ook elke keer krijg je een soort vicieuze cirkel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:22:13 #10
268260 Dr.Mikey
pi_212729541
Maar ik zit ook op reddit dus ben wel wat gewend.
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:24:12 #11
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Jullie zitten als groepje nog al in je eigen waarheid ondersteunen elkaar ook elke keer krijg je een soort vicieuze cirkel.
"eigen waarheid" ook :') mss wat minder termen overnemen van je wappie vriendjes
Trotste mama van Ambar
pi_212729570
EIGEN WAARDHEID?

WIE ZIT ER NOU IN Z'N EIGEN WAARHEID HIER _O-

en nee - mijn caps lock stond niet per ongeluk aan.

[ Bericht 30% gewijzigd door SwJ op 07-03-2024 16:30:03 ]
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:26:45 #13
268260 Dr.Mikey
pi_212729586
Dat je moet gaan schelden omdat de argumenten op zijn is wel een teken van zwakte Sally jammer want je leek mij wel een intelligente vrouw.
R.I.P DTS.
pi_212729602
Je maakt ons uit voor samenzweerders, en probeert een mening op te dringen.

Nah, daar ga ik niet in mee.

Jij met je subjectieve meningen, die nog niet eens de juiste Nederlandse betekenis ervan kan aanduiden.

Nee, dank je. Ik ben wel zat van je gewhine*.

SPOILER: *
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212729619
Argumenten?
Jij komt met subjectieve argumenten. Kom eens met feiten.

En nee, ik blijf het sneu vinden dat je een groep over 1 kam scheert. En nee, het is NIET gevaarlijk.

En nee, ik heb GEEN heropvoeding nodig.
Jij blijkbaar wel, of op z'n minst in de spiegel kijken.
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 16:31:28 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_212729644
Als ik de sc dicht gooien, verhuizen jullie dan allemaal naar dts?
F.K.A. SuperwormJim
pi_212729654
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef SwJ het volgende:
Hm.

Ik hou mn bek wel.
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:32:04 #18
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729656
quote:
Nee, want daar is de sfeer net zo gezellig
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:33:02 #19
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212729665
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Nee, want daar is de sfeer net zo gezellig
Sorry he _O-
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212729673
Het is gewoon niet leuk dat we (ja sorry om meer mensen te moeten noemen, maar ik noem geen namen dan) worden beschuldigd dat we samenzweren.
Terwijl er van de andere kant een mening wordt opgedrongen.

Ja, het is een forum, een discussieplatform.

Maar ik hou er niet zo van om er 1 opgedrongen te krijgen.

Mn excuses dat ik er op in blijf gaan.
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:35:37 #21
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729695
Dat gehaat op woke/links/islam/trans/you name it op FOK! is ook wel klachtwaardig verder :') maar als je daar tegen in gaat, krijg je een tik op de vingers.
Trotste mama van Ambar
pi_212729708
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat gehaat op woke/links/islam/trans/you name it op FOK! is ook wel klachtwaardig verder :') maar als je daar tegen in gaat, krijg je een tik op de vingers.
Dit.
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:36:44 #23
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729714
Maar we zullen de simpele zielen strijders van de samenleving op FOK! in bescherming nemen
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:37:04 #24
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212729717
Ik heb vandaag wel lekker lopen deugen met muisje O+
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212729722
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar we zullen de simpele zielen strijders van de samenleving op FOK! in bescherming nemen
Samen op de barricades voor de minderheden in de samenleving!
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:39:05 #26
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb vandaag wel lekker lopen deugen met muisje O+
Ik noem dat niet deugen ik noem dat gewoon mens zijn
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:43:22 #27
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729776
quote:
Ik neem dat je in DTS ook nog even een goed woordje houdt over het uitschelden van mensen?
Trotste mama van Ambar
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 16:57:15 #28
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_212729934
Vorig deeltje doorgelezen.
Vermakelijk
Kunnen lachen om het getroll van dr.mikey
Advies: niet happen
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:58:38 #29
268260 Dr.Mikey
pi_212729946
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:57 schreef SwJ het volgende:
Vorig deeltje doorgelezen.
Vermakelijk
Kunnen lachen om het getroll van dr.mikey
Advies: niet happen
Maar ik scheld tenminste niet.
En trollen eigenlijk ook niet maar merk op reddit ook linkse woke mensen kun je eigenlijk moeilijk een discussie mee voeren.
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 16:59:39 #30
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212729953
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En trollen eigenlijk ook niet maar merk op reddit ook linkse woke mensen kun je eigenlijk moeilijk een discussie mee voeren.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Trotste mama van Ambar
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 17:01:09 #31
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_212729966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Maar je doet t er wel om.

Wil je echt een serieuze discussie voeren, ga dan naar een geschikt forum. Ga niet in onz-sc users zo'n onderwerp opdringen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_212730007
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:01 schreef SwJ het volgende:

[..]
Maar je doet t er wel om.

Wil je echt een serieuze discussie voeren, ga dan naar een geschikt forum. Ga niet in onz-sc users zo'n onderwerp opdringen.
Benieuwd hoe ze in SEX op een dergelijk onderwerp reageren (en nee, niet in de SlowChat daar, gewoon in een echt apart topic).
Gok dat het in SEX past, of toch in R&P (je weet wel, Relaties en Psychologie).

Kijken of hij daar ook zo .............. - laat maar. Ik ga er maar niet verder meer op in.
Belachelijk gedoe ook.
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:06:41 #33
268260 Dr.Mikey
pi_212730015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op reddit ook hè Disney weer door de bocht opeens Morph van the x-men in de reboot non binair maken heiligschennis natuurlijk, Want Mikey groeide op met de fox kids x-men uit de jaren negentig en toen had je die onzin niet begint zo een plaag van net twintig die nog niet eens geboren was tijdens de originele serie mij fake-fan te noemen, Want x-men was zogenaamd altijd al woke. bla bla terwijl die gozer was nog geen eens een zaadcel terwijl ik al x-men keek en las als kind.
En ik vervolgens dat x-men vroeger veel subtieler daarin was wat het anders maakt en over die propaganda lul van een directeur die al toegegeven heeft expres overal woke spul in te gooien maar dan praat je opeens tegen dovemansoren he merk dat wel online na corona zijn de mensen gekker geworden.
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:07:09 #34
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212730017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Op reddit ook hè Disney weer door de bocht opeens Morph van the x-men in de reboot non binair maken heiligschennis natuurlijk, Want Mikey groeide op met de fox kids x-men uit de jaren negentig en toen had je die onzin niet begint zo een plaag van net twintig die nog niet eens geboren was tijdens de originele serie mij fake-fan te noemen, Want x-men was zogenaamd altijd al woke. bla bla terwijl die gozer was nog geen eens een zaadcel terwijl ik al x-men keek en las als kind.
En ik vervolgens dat x-men vroeger veel subtieler daarin was wat het anders maakt en over die propaganda lul van een directeur die al toegegeven heeft expres overal woke spul in te gooien maar dan praat je opeens tegen dovemansoren he merk dat wel online na corona zijn de mensen gekker geworden.
Dude I don't give any fucks over wat jij denkt over X-men
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:08:21 #35
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212730029
En ja X-men was altijd inclusief. Dat is het hele idee van X-men
Trotste mama van Ambar
pi_212730049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Gáááááán we weer - hierover?

Dat jij nou zo'n bekrompen lullige idiote visie over hebt.....
Ik noem je overigens geen fake-fan. Dat deed je wel naar anderen toe, van de week.

Kijk Wanda Vision eens. Is dat wel 'normaal' dan :') Met een zilveren man... Ja, top. ECHT de werkelijkheid :Y

@SwJ - 1 van de voorbeelden van de afgelopen week.

En dit is de laatste keer dat ik er wat van ga zeggen.

.

Bekrompen mind. Is je l*l ook zo klein, Mikey....? :')
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:11:35 #37
268260 Dr.Mikey
pi_212730059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja X-men was altijd inclusief. Dat is het hele idee van X-men
Ja en nee x-men was altijd inclusief maar nu trekken de lgbt figuren het volledige naar zichzelf toe dat klopt ook niet.
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:13:38 #38
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212730072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ja en nee x-men was altijd inclusief maar nu trekken de lgbt figuren het volledige naar zichzelf toe dat klopt ook niet.
Oh dus het gaat specifiek over lghbti+ mensen. Nu komt de aap uit de mouw.
Het is meer geaccepteerd in de maatschappij dus dan is het niet zo gek dat het ook meer weerspiegeld wordt in de media. In je de jaren 50 zag je in films ook geen vrouwen die werkten.
Dat heet tijdsgeest.
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:17:27 #39
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212730112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
Wat doet die Dr.Mikey hier eigenlijk?
Dit is ONZin.

Niet KLaagBaak, waar het thuis hoort - imo.

:r

:R
Zelfs klaagbaak is veel te links en woke voor deze 'discussie' _O-
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:18:52 #40
268260 Dr.Mikey
pi_212730123
X-men begon als een soort comic variant op de Civil Rights Movement met Xavier als Martin Luther king en Magneto als Malcom X.

Later met het tweede team normaliseerde ze oa een beetje een internationaal team met oa een afrikaanse vrouw een rus een duitser een ier en een canadees in de ranken dat was toen voor de jaren 70 in Amerika natuurlijk al heel wat maar dat waren goeie dingen.

Later kreeg je ook wel homoseksuele personages zoals Anole en Northstar die er gewoon ingeschreven werden zonder poespas en er teveel de nadruk op te leggen die waren gay naja prima Northstar kreeg zelfs een eigen issue waarin hij trouwde met een andere man.

Maar tegenwoordig zitten er daar ook lgbt woke propaganda mensen in de x-office die het ene na het andere personage opeens een retcon geven naar gay personage omdat het bij een klein deel van de readers scoort helaas erg zonde is dat want zo verneuken ze het wel.
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:20:40 #41
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212730141
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
X-men begon als een soort comic variant op de Civil Rights Movement met Xavier als Martin Luther king en Magneto als Malcom X.

Later met het tweede team normaliseerde ze oa een beetje een internationaal team met oa een afrikaanse vrouw een rus een duitser een ier en een canadees in de ranken dat was toen voor de jaren 70 in Amerika natuurlijk al heel wat maar dat waren goeie dingen.

Later kreeg je ook wel homoseksuele personages zoals Anole en Northstar die er gewoon ingeschreven werden zonder poespas en er teveel de nadruk op te leggen die waren gay naja prima Northstar kreeg zelfs een eigen issue waarin hij touwende met een andere man.

Maar tegenwoordig zitten er daar ook lgbt woke propaganda mensen in de x-office die het ene na het andere personage opeens een retcon geven naar gay personage omdat het bij een klein deel van de readers scoort helaas erg zonde is dat want zo verneuken ze het wel.
Ow jee, zelfs X-men geeft een zeer vertekend beeld van de samenleving die toch echt wel enkel bestaat uit hetero witte mannen :o :o
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:21:37 #42
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212730152
WTF is LGHBTi+ woke propaganda?
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:23:37 #43
268260 Dr.Mikey
pi_212730164
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:20 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ow jee, zelfs X-men geeft een zeer vertekend beeld van de samenleving die toch echt wel enkel bestaat uit hetero witte mannen :o :o
Naja kijk ik kon mij vroeger als kind wel goed identificeren toch want ik was ook anders als de meeste mensen toen al en de x-men zijn mutants die ondanks dat ze gehaat worden omdat ze anders zijn zoals ik hier door jullie oa toch de wereld proberen te redden dus dat ging mij best wel aan het hart en nu maken die nieuwe generatie er een gay ding van zolang hun maar kunnen identificeren toch en mensen die dat voor een andere reden deden die hebben nu maar pech en op reddit etc is dat echt verschrikkelijk die figuren.
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:28:06 #44
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212730212
Dus wacht. X-men mag de meest rare dingen uithalen zolang ze maak met hetzelfde geslacht neuken?

Het is niet je persoonlijke porno film he? En je kunt er ook voor kiezen om er gewoon niet naar te kijken. Niemand verplicht het je
Trotste mama van Ambar
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:29:57 #45
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212730224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Naja kijk ik kon mij vroeger als kind wel goed identificeren toch want ik was ook anders als de meeste mensen toen al en de x-men zijn mutants die ondanks dat ze gehaat worden omdat ze anders zijn zoals ik hier door jullie oa toch de wereld proberen te redden dus dat ging mij best wel aan het hart en nu maken die nieuwe generatie er een gay ding van zolang hun maar kunnen identificeren toch en mensen die dat voor een andere reden deden die hebben nu maar pech en op reddit etc is dat echt verschrikkelijk die figuren.
Ligt het aan mij dat ik het niet snap of spreekt mikey zich hier nu zelfs in dezelfde post tegen?
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:30:59 #46
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_212730234
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:29 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ligt het aan mij dat ik het niet snap of spreekt mikey zich hier nu zelfs in dezelfde post tegen?
Hij komt op mij behoorlijk verward over.
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 17:32:49 #47
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_212730251
Mikey heeft zojuist besloten deze discussie te gaan voeren in een daarvoor geschikt forum binnen FOK! en niet onz-sc iets op te dringen wat niet wenselijk is.

Dank hier Dr.Mikey. *O*
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:33:34 #48
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212730261
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:30 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Hij komt op mij behoorlijk verward over.
Hij kan wel behoorlijk wat hulp gebruiken ja, want mij lijkt het dat hij nogal in de knoop zit met een aantal dingen.
  donderdag 7 maart 2024 @ 17:33:54 #49
268260 Dr.Mikey
pi_212730265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:29 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Van mij mogen ze wel hoor als ze willen identificeren ze zich een end weg maar nu is een soort beweging gaande die elk personage gay wil maken zelfs the fucking juggernaut.
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 17:34:19 #50
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_212730272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Van mij mogen ze wel hoor als ze willen identificeren ze zich een end weg maar nu is een soort beweging gaande die elk personage gay wil maken zelfs the fucking juggernaut.
Dank je *O*
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')