SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
1986, 1989, 1991 en 2002.Ze spelen in november bij de 30 jaar show van Hot Water Music, samen met Quiksand nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On topic.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Zo slecht dat Brian Adams hier als artiest aan heeft gegeven dat de geruchten waar waren en het inderdaad over 'stand 69' ging ipv het jaar 1969. Voor zover je het nummer kunst mag noemen moeten sommige vragen iets in het midden blijven en is dit kunstwerk dan wel behoorlijk gedagradeerd.quote:
Ja hoor.quote:
Tickets had ik toevallig al, maar zag het gisteren idd en zo kwam ik er ook in dit topic op vandaag denk ik...prima voorprogramma's.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:32 schreef pipster het volgende:
[..]
Ze spelen in november bij de 30 jaar show van Hot Water Music, samen met Quiksand nog.
On topic.
Geen idee waarom Michael Stipe in de tekst de jaren waarin zomerspelen werden gehouden noemde.quote:1980, eighty four, eighty eight, ninety two too, too
1969 moet wel een goed jaar geweest zijn, komt vaak voor in liedjes!quote:
Ja. Dat was mij ook opgevallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:01 schreef tufkac het volgende:
[..]
1969 moet wel een goed jaar geweest zijn, komt vaak voor in liedjes!
quote:She was born in November 1963
The day Aldous Huxley died
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:It's not so easy, it's '84 now
How tough must we be to ask for more now?
quote:It was made in fifty-nine
In a factory by the Tyne
quote:Welcome to 1984!
Are you ready for the Third World War?
quote:Now it is 1984
Knock-knock at your front door
The stooges hebben ook nog 1970quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:32 schreef pipster het volgende:
[..]
Ze spelen in november bij de 30 jaar show van Hot Water Music, samen met Quiksand nog.
On topic.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel veel liedjes over de laatste twee eeuwen.. waar zijn de liedjes over 1438 of 1582 of 1861
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel veel liedjes over de laatste twee eeuwen.. waar zijn de liedjes over 1438 of 1582 of 1861
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |