Echt geen ideequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:30 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Daar dacht ik laatst nog aan. En ik wil dat ook graag denk ik 😍 Maar wie wint er dan?
In de ochtend tot ongeveer 2 uur hoor ik ‘m bijna nooit op Radio 2quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Benieuwd of hij ook in de echte top-40 op 1 binnenkomt. Wordt hij 'n beetje op de radio gedraaid? Daar zal het vanaf hangen, want qua streams en viral gaan is hij natuurlijk veruit de nummer 1.
In Belgi in elk geval wel maar daar hebben we niks aan voor de top 40 zeker?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
In de ochtend tot ongeveer 2 uur hoor ik ‘m bijna nooit op Radio 2
Q heeft nu een 90's week. Hij staat nu wel op de rotatie maar zie ze er niet voor aan dat ze hem veel gaan draaien. Qmusic is vooral dol op hun eigen vriendjes en overal waar een sample in zit (vooral Domien Verschuuren)quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Benieuwd of hij ook in de echte top-40 op 1 binnenkomt. Wordt hij 'n beetje op de radio gedraaid? Daar zal het vanaf hangen, want qua streams en viral gaan is hij natuurlijk veruit de nummer 1.
Het is dan ook geen radio 2 liedje, dus dat lijkt me vrij logisch.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zit weinig in de auto, en als ik thuis werk luister ik geen radio, maar heb begrepen dat ie 'smulschijf' is (geweest) bij de ochtendshow op radio 538. Of ie daar buiten ook veel gedraaid wordt, Joost mag het weten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vanmorgen bij Bart wel volgens mij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op Radio 2 is die gisteren om 16:51 uur het laatst gedraaid, als ik zo snel door de playlist ga.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als dit al te heftig isquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is dan ook geen radio 2 liedje, dus dat lijkt me vrij logisch.
Nederland moet gewoon zo’n liedje als Duitsland of UK sturen. Dat zou elke twee uur gedraaid worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als dit al te heftig isen helemaal in zo’n eerste week.
Ja 3fm megahit, maar die draaien ze letterlijk maar 1 keer per dag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
In Belgi in elk geval wel maar daar hebben we niks aan voor de top 40 zeker?
[ x ]
Nee maar volgens mij wordt het hier ook gedraaid want ik heb het al een aantal keer gehoord en het was 3FM megahit en het kwam gister ook uit een autoradio naast me bij de Praxis.
Ik ben hier officieel op teruggekomen.quote:
Wel bijzonder dat zoveel mensen er op terug komen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben hier officieel op teruggekomen.
Ja, misschien ook doordat het als een samenhangsel van fragmenten in de media kwam wat het geen recht doet. Ik heb hem hierna nog eens tweemaal helemaal geluisterd, en ik vind hem wel tof zo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat zoveel mensen er op terug komen.
Hahaha ik vind dat echt tof als mensen dat gewoon toegeven. Welkom bij de hypeclub.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben hier officieel op teruggekomen.
Oh..quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja 3fm megahit, maar die draaien ze letterlijk maar 1 keer per dag.
Oh dit meen je? Dit was vroegah wel andersquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja 3fm megahit, maar die draaien ze letterlijk maar 1 keer per dag.
Jouw papa weetquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Arizona het volgende:
Mijn 70+ vader, mijn songfestivalhatende vader, zong net Europapa
Hij heeft echt nog NOOIT ook maar iets leuk gevonden wat met het songfestival te maken heeft.
Maar hiervan zei hij, ik vind dit gewoon zo'n gezellig liedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |