1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TARAraboemdijee op 06-03-2024 17:14:03 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Dat waren de 800 punten halen en ...? Mij inhalen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Helaas, mijn 2 doelen die ik wilde behalen komen niet in dit topic, maar vrij snel achter elkaar in deel 107
800 inderdaad, de andere zul je ook binnenkort zien. Jou inhalen zie ik voorlopig nog niet gebeuren, hahaquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat waren de 800 punten halen en ...? Mij inhalen?
Alle molens van Nederland staan in die databasequote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:52 schreef Rockfire het volgende:
Deze ronde molen is toch wel te vinden? Hij staat gewoon in de molendatabase...
Maar niet alle molens zijn in rolluiken country.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alle molens van Nederland staan in die database
Ik zal eens kijken
Molen de Toekomst, Hoevenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:33 schreef Rockfire het volgende:
Nog maar een molen dan?
Nummer 239:
[ afbeelding ]
Houd je van alles statistieken bij?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #107:
Rockfire 1
KaheemSaid 1
TARAraboemdijee 1
En met deze opgave heb ik uit iedere gemeente van Nederland tenminste 1 opgave geplaatst!
Nee hoor. Op een gegeven moment was ik een beetje inspiratie kwijt voor nieuwe opgaves. Toen heb ik mij voorgenomen iedere gemeente van Nederland bij langs te gaan. Ik heb de gemeentes afgestreept dmv een kaart op regioatlas.nl. 342 en een beetje meer opgaves later en voilaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Houd je van alles statistieken bij?
@Rockfire werkt volgens mij ook met lijstjes (alleen geen flauw benul wélke lijstjes).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Houd je van alles statistieken bij?
Er zijn "slechts" 366 ronde molensquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alle molens van Nederland staan in die database
Ik zal eens kijken
Ah dat was het andere dusquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En met deze opgave heb ik uit iedere gemeente van Nederland tenminste 1 opgave geplaatst!
Geen statistieken hoor, gewoon een lijst waarin gemeentes staan gesorteerd op basis van een bepaald gegeven. Ik heb 1 kolom al helemaal gehad, ben nu aan een andere kolom bezig, in totaal zijn er 8 kolommen dus zolang niemand mijn lijstje weet te ontcijferen kan ik nog wel even verderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:13 schreef r_one het volgende:
[..]
@:Rockfire werkt volgens mij ook met lijstjes (alleen geen flauw benul wélke lijstjes).
Best bijzonder twee van die spoorwegovergangen vlak na elkaar ogenschijnlijk buiten de bebouwde kom.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:06 schreef FrankRicard het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #107:
Rockfire 1
KaheemSaid 1
TARAraboemdijee 1
FrankRicard 1
Botanische tuin Jochumshof in Steylquote:
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best bijzonder twee van die spoorwegovergangen vlak na elkaar ogenschijnlijk buiten de bebouwde kom.
Toch kom ik er niet uit…
Dennenoord Zuidlarenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
En dat was puntje 800!![]()
![]()
![]()
![]()
(Noorder Sanatorium)quote:Op maandag 11 maart 2024 22:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dennenoord Zuidlaren
Tussenstand topic #107:
TARAraboemdijee 3
KaheemSaid 3
r_one 2
Rockfire 1
FrankRicard 1
PSM 1
Neequote:
Bezoekerscentrum de Groote Peel.quote:
Je zit wel erg koud, al lijkt het op elkaar!quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verbazend hoeveel dit op de opgave lijkt
(maar is het dus niet)
Grote Sloot in Zijpersluisquote:
Molen de Hoop bij het Bottermuseum Harderwijkquote:
De Dikke schoorsteen Enka in Edequote:
TU Eindhovenquote:
Ik woon in Drenthe inderdaad (importquote:Op maandag 25 maart 2024 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kom je uit de omgeving wimbo? Je herkende Zuidlaren zo snel (ik zag het ook direct, maarja, was al geraden)
En nu plaats je Eext
(Ik ben opgegroeid in Annen)
Ik kom uit Twente en herkende beide ogenblikkelijk.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kom je uit de omgeving wimbo? Je herkende Zuidlaren zo snel (ik zag het ook direct, maarja, was al geraden)
En nu plaats je Eext
(Ik ben opgegroeid in Annen)
Kan niet tippen aan Kudelstaart.quote:
Dit soort wegdek vind ik op bijvoorbeeld de n48 in Overijssel, maar verder kom ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:48 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #107:
TARAraboemdijee 12
r_one 12
KaheemSaid 9
wimbo 6
_jass 6
Rockfire 5
FrankRicard 4
PSM 2
alpeko 2
Mangoworks2002 1
qajariaq 1
N266?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:50 schreef DikDikkie het volgende:
Nog maar een N weg:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #107:
TARAraboemdijee 12
r_one 12
KaheemSaid 9
wimbo 6
_jass 6
Rockfire 5
FrankRicard 4
PSM 2
alpeko 2
Mangoworks2002 1
qajariaq 1
DikDikkie 1
Ik kon in Drenthe nergens deze belijning vinden en nam aan dat het iets typisch Overijssels was, al verwachte ik eerst ook dat dit in Drenthe zou zijn. Maar we blijven leren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Meer wegen in het noorden hoor, zoals de N381, N33 en de N34, in dit geval nabij Borger
Huh? Bij mij slechts 2MBquote:Op woensdag 3 april 2024 08:49 schreef alpeko het volgende:
@:wimbo kun je je plaatjes als jpg uploaden? Die laatste is 25 MB
Burcht van Voornequote:
Dan doe ik er één:quote:Op donderdag 4 april 2024 09:59 schreef alpeko het volgende:
Jacobuskerk Renesse
Nieuwe kan even duren.
Ik fietste altijd bij die kerk langs van de kroeg naar huis, hadden ze bij de pastoriewoning ineens een trampoline ingegraven (hij stak zo’n 10 cm boven de stenen uit). In het donker ben ik daar overheen gestuiterd, geen idee hoe maar ik ben niet gevallen. Was wel gelijk weer nuchter!quote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het was vooral even de goede hoek zoeken
Nieuwe Kerk, Groningen
Haha, degenen die in de pastorie wonen is een nicht van mijn vrouw met haar gezinquote:Op donderdag 4 april 2024 11:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik fietste altijd bij die kerk langs van de kroeg naar huis, hadden ze bij de pastoriewoning ineens een trampoline ingegraven (hij stak zo’n 10 cm boven de stenen uit). In het donker ben ik daar overheen gestuiterd, geen idee hoe maar ik ben niet gevallen. Was wel gelijk weer nuchter!
Volgens mij heb ik nu bijna alle Touristische overstappunten wel gehadquote:Op donderdag 4 april 2024 10:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #107:
TARAraboemdijee 18
r_one 12
KaheemSaid 10
_jass 8
wimbo 8
alpeko 8
Rockfire 5
FrankRicard 4
PSM 2
DikDikkie 2
Mangoworks2002 2
qajariaq 1
Er is geen enkele meer over? zero?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nu bijna alle Touristische overstappunten wel gehad
https://maps.app.goo.gl/dGgbNSJeQLkhNoHg9quote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er is geen enkele meer over? zero?
Ik ook, alle fietsveren afgezocht, maar had toch de hint nodig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben te laat, vond dit een leuke opdracht!
Graag gedaan! Had hem met geluk gevonden omdat er daar een blinde vlek op de kaart met alle locaties zat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben te laat, vond dit een leuke opdracht!
Waarom weet ik niet, maar wist 95% zeker dat het in Friesland was.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:31 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
Graag gedaan! Had hem met geluk gevonden omdat er daar een blinde vlek op de kaart met alle locaties zat.
Dacht dat ie te doen moest zijn. Hadden jullie door dat het in Friesland was door de stijl van de boerderij? Of zag ik dat alleen maar omdat ik het wist?
Middenweg Heerhugowaardquote:
Met mijn dochter (van 3) vorig jaar zo’n combi gedaan, met de boot van Enkhuizen naar Medemblik en dan met de stoomtram van Medemblik naar Hoorn. Leume dag uit!quote:Op woensdag 10 april 2024 19:20 schreef qajariaq het volgende:
Station Medenblik
https://www.google.nl/map(...)384!8i8192?entry=ttu
De spoorlijn had ik direct maar begon aan de verkeerde kant met zoeken.
Ik hou wel van die plekken voor een leuke dag uit. Zeker als je er ook met een boot heen kan.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Met mijn dochter (van 3) vorig jaar zo’n combi gedaan, met de boot van Enkhuizen naar Medemblik en dan met de stoomtram van Medemblik naar Hoorn. Leume dag uit!
Zoals naar Marken bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 11 april 2024 12:41 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zeker als je er ook met een boot heen kan.
quote:Op donderdag 11 april 2024 12:41 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zeker als je er ook met een boot heen kan.
Veel zand, veel water, veel gras, veel lucht.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:07 schreef qajariaq het volgende:
Eerder was ik dus hier aan het zoeken maar bleek er iets te ver van af te zitten.
[ link | afbeelding ]
Tussenstand topic #107:
TARAraboemdijee 22
r_one 19
alpeko 11
KaheemSaid 11
_jass 10
wimbo 9
PSM 6
DikDikkie 6
Rockfire 5
FrankRicard 4
qajariaq 4
Mangoworks2002 2
Joh, ik ga harder dan ooit. Maar of dat een goed teken is....
Is toch een bijzondere gemeente van Nederland? Ik haal niet uit de regels dat het niet zou mogen. We zijn ook wel eens op Saba en St. Eustatius geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Klein Bonaire
Maar Caraibisch Nederland mag eigenlijk niet
Verhip, je hebt gelijk. Ik was in de veronderstelling dat in de regels stond dat Caraïbisch Nederland niet mocht, maar ik zie het inderdaad nergens terugquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
Is toch een bijzondere gemeente van Nederland? Ik haal niet uit de regels dat het niet zou mogen. We zijn ook wel eens op Saba en St. Eustatius geweest.
Ik heb de vlag -denk ik- kunnen ontcijferen en veel t-splitsingen in dat gebied afgezocht, maar nog geen resultaat.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het lijkt in eerste instantie alsof het overal kan zijn, maar er zijn aanwijzingen en details die het zoekveld aardig kunnen versmallen
Dat is een oprit volgens mijquote:Op donderdag 18 april 2024 11:48 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik heb de vlag -denk ik- kunnen ontcijferen en veel t-splitsingen in dat gebied afgezocht, maar nog geen resultaat.
Ik kom uit in Hellendoornquote:Op donderdag 18 april 2024 11:48 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik heb de vlag -denk ik- kunnen ontcijferen
Dan kom ik uit in 5363quote:Op donderdag 18 april 2024 10:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daarnaast is er een patroon te vinden in mijn eerdere opgaves
2x verkeerde provincie. Geen idee hoe je bij 5363 komtquote:Op donderdag 18 april 2024 15:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik kom uit in Hellendoorn
[..]
Dan kom ik uit in 5363
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
2x verkeerde provincie. Geen idee hoe je bij 5363 komt
1 | De Elft 5363–5363 Land van Cuijk Noord-Brabant |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |