1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TARAraboemdijee op 22-01-2024 00:16:20 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Nou ja, niet 'zomaar'.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Stand bijgewerkt en ik sta zomaar op de tweede plek
Goed gevonden, was ff bang dat ie te lastig wasquote:
Makkelijk was-ie niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Goed gevonden, was ff bang dat ie te lastig was
Ik moet nog ff wennen aan deze game. Ik vind 't heel leuk, maar moet nog ff wennen aan wat acceptabel isquote:
Allereerst welkomquote:Op zondag 28 januari 2024 01:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wennen aan deze game. Ik vind 't heel leuk, maar moet nog ff wennen aan wat acceptabel is![]()
Feedback is welkom
Check, dankjewelquote:Op zondag 28 januari 2024 02:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Allereerst welkom![]()
Les 1: als je een nieuwe plaatst, copy-paste dan de laatste tussenstand en plus jezelf een puntje erbij (heb ik nu even voor jou gedaan).
Les 2: zorg dat er iets herkenbaars te zien is (in jouw geval de strandweg en bouwput)
Les 3: na 24 uur mag er wel een hint komen
Les 4: have fun![]()
Ruwweg is niet goed genoeg maar wel een mooi startpunt om verder te zoeken.quote:Op zondag 28 januari 2024 02:02 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik weet ruwweg waar jouw image zich bevindt, maar kan het ff niet vinden
Nee hoorquote:Op zondag 28 januari 2024 17:35 schreef Speklap3000 het volgende:
De locatie staat linksboven. Misschien een poging 2?
Dat zal best maar waar niet?!quote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef eenjongen... het volgende:
[ afbeelding ]
Het was hier prachtig vandaag
Ik zat al op de Brunsummerheide te zoekenquote:Op zondag 28 januari 2024 23:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat zal best maar waar niet?!
Of zie ik behalve "Op de grote stille heide" iets kenmerkends over het hoofd![]()
Die "paarse bloemen" heet 'heide' en heide bloeit eind augustus, niet eind januariquote:Op zondag 28 januari 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mooie omgeving, maar die paarse bloemen + een boom heb ik ook hier in de omgeving. Errug lastig
Is het StreetView of een PhotoSphere?quote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef eenjongen... het volgende:
[ afbeelding ]
Het was hier prachtig vandaag
Tussenstand topic #105:
r_one 12
TARAraboemdijee 11
alpeko 4
_jass 3
Speklap3000 3
eenjongen... 3
Rockfire 2
DikDikkie 2
PSM 1
FrankRicard 1
Oh ja ik noemde het al de Brunsummerheide, ik nam aan dat dat wel duidelijk genoeg was om aan te geven dat ik weet wat een heide is Harryquote:Op maandag 29 januari 2024 02:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Die "paarse bloemen" heet 'heide' en heide bloeit eind augustus, niet eind januari![]()
Dus waar dat 'prachtig' op slaat?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2024 10:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh ja ik noemde het al de Brunsummerheide, ik nam aan dat dat wel duidelijk genoeg was om aan te geven dat ik weet wat een heide is Harry
Groetjes, Harryquote:Betekenis 'heide'
Je hebt gezocht op het woord: heide.
hei·de , hei (de; v(m); meervoud: heiden)
1 plant met paarse bloempjes
2 met heide begroeid terrein: (figuurlijk) de hei opgaan buiten het eigen kantoor vergaderen in een informele sfeer
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 29 januari 2024 08:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is het StreetView of een PhotoSphere?
Het is streetview, op de kaart is het alleen zo'n rond bolletje en niet een weg die je af kan. Er was laatst een spannend beest gevangen en nee, dat was geen wolfquote:Op maandag 29 januari 2024 08:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is het StreetView of een PhotoSphere?
Die plek is gelukkig niet alleen mooi in volle bloeiquote:Op maandag 29 januari 2024 02:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Die "paarse bloemen" heet 'heide' en heide bloeit eind augustus, niet eind januari![]()
Dus waar dat 'prachtig' op slaat?![]()
Dat bolletje geeft eigenlijk al weg dat het geen streetview is, maar photosphere. En het feit dat er linksboven een naam van iemand staat in plaats van een adres geeft je 100% zekerheid dat het photosphere is:quote:Op maandag 29 januari 2024 18:47 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Het is streetview, op de kaart is het alleen zo'n rond bolletje en niet een weg die je af kan. Er was laatst een spannend beest gevangen en nee, dat was geen wolf
quote:Op maandag 29 januari 2024 18:49 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Die plek is gelukkig niet alleen mooi in volle bloei
quote:
Nou ben ik toch wel reuze benieuwd .... HOE heb je deze gevonden?quote:
Door de hint:quote:Op maandag 29 januari 2024 20:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel reuze benieuwd .... HOE heb je deze gevonden?
Vervolgens had ik een nieuwsbericht gevonden over een serval op de Gooische heide. En toen ben ik daar in de buurt gaan zoeken.quote:Er was laatst een spannend beest gevangen en nee, dat was geen wolf
En ik maar denken dat er een cryptische clue verborgen zat in dat 'prachtig'quote:
Aah oke, weer wat geleerd. Dank!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat bolletje geeft eigenlijk al weg dat het geen streetview is, maar photosphere. En het feit dat er linksboven een naam van iemand staat in plaats van een adres geeft je 100% zekerheid dat het photosphere is:
[ afbeelding ]
Fout!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door r_one op 06-02-2024 18:18:52 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Moet je jezelf niet nog een puntje gevenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:58 schreef r_one het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #105:
r_one 25
TARAraboemdijee 25
alpeko 13
Rockfire 9
_jass 7
Speklap3000 5
DikDikkie 4
eenjongen... 3
PSM 2
FrankRicard 1
qajariaq 1
Oh chips, jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Moet je jezelf niet nog een puntje geven
GMTAquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Grapjas
Landgoed Vilsteren
Had die eerst in gedachten om te plaatsen
Stichtse strand Huizenquote:
Net te laatquote:Op zaterdag 10 februari 2024 03:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Stichtse strand Huizen
Tussenstand topic #105:
r_one 30
TARAraboemdijee 27
alpeko 19
_jass 12
Rockfire 10
Speklap3000 5
DikDikkie 5
PSM 4
eenjongen... 3
FrankRicard 1
qajariaq 1
KaheemSaid 1
[ link | afbeelding ]
Nou nee, maar ik had nét een Google hit op "Art. 2.47A APV strand"quote:
Die flats erachter herkende ik maar dan wel veel te laat en ik vraag me af of ik de exacte positie had kunnen vinden.quote:
Haha, excuses. Ik dacht meteen dit is Huizen zoals ik dat ken van het zicht erop vanaf de stichtse brug.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 03:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik had nét een Google hit op "Art. 2.47A APV strand"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |