Goed gevonden, was ff bang dat ie te lastig wasquote:
Makkelijk was-ie niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Goed gevonden, was ff bang dat ie te lastig was
Ik moet nog ff wennen aan deze game. Ik vind 't heel leuk, maar moet nog ff wennen aan wat acceptabel isquote:
Allereerst welkomquote:Op zondag 28 januari 2024 01:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wennen aan deze game. Ik vind 't heel leuk, maar moet nog ff wennen aan wat acceptabel is![]()
Feedback is welkom
Check, dankjewelquote:Op zondag 28 januari 2024 02:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Allereerst welkom![]()
Les 1: als je een nieuwe plaatst, copy-paste dan de laatste tussenstand en plus jezelf een puntje erbij (heb ik nu even voor jou gedaan).
Les 2: zorg dat er iets herkenbaars te zien is (in jouw geval de strandweg en bouwput)
Les 3: na 24 uur mag er wel een hint komen
Les 4: have fun![]()
Ruwweg is niet goed genoeg maar wel een mooi startpunt om verder te zoeken.quote:Op zondag 28 januari 2024 02:02 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik weet ruwweg waar jouw image zich bevindt, maar kan het ff niet vinden
Nee hoorquote:Op zondag 28 januari 2024 17:35 schreef Speklap3000 het volgende:
De locatie staat linksboven. Misschien een poging 2?
Dat zal best maar waar niet?!quote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef eenjongen... het volgende:
[ afbeelding ]
Het was hier prachtig vandaag
Ik zat al op de Brunsummerheide te zoekenquote:Op zondag 28 januari 2024 23:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat zal best maar waar niet?!
Of zie ik behalve "Op de grote stille heide" iets kenmerkends over het hoofd![]()
Die "paarse bloemen" heet 'heide' en heide bloeit eind augustus, niet eind januariquote:Op zondag 28 januari 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mooie omgeving, maar die paarse bloemen + een boom heb ik ook hier in de omgeving. Errug lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |