Ergens hoop het dat het deze bank wordtquote:
Jammer zal ze wakker schudden als ze er nu op komenquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:25 schreef Harry het volgende:
Glenn vindt het nog te vroeg. Hij wil dat pas bij de laatste 8.
Vandaar dat hij af en toe van die hints geeft dat je denkt voor wie ben je nu??quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:25 schreef kiki2024 het volgende:
geweldig dit. vanaf nu is danny mijn favoriet als ze dit doen
idd zoals danny zei ze hebben elkaar nog. gewoon doen het is een spelquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:28 schreef Dotteke het volgende:
het is toch jammer dat ze bang zijn voor een zure tijd als de Ashley, Tom en Alice op de bank zullen zetten
Wel logisch, dan heb je alle twee de groepen tegen je, en de kijkers ook waarschijnlijk. Dan gooi je dus gewoon je eigen glazen in.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:28 schreef Dotteke het volgende:
het is toch jammer dat ze bang zijn voor een zure tijd als de Ashley, Tom en Alice op de bank zullen zetten
Neequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:31 schreef mazaru het volgende:
Danny mag het toch ook niet in zijn eentje beslissen?
Dan zijn ze zelf ook afgeschreven.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Ja dat is een spannende bankquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley, Tom en Alice. Nou dan kan het toch nog spannend worden zaterdag
Neequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat is een spannende bank
Bye Ashley dan hoop ik
Grote kans dat we dan Ashley uit kunnen zwaaien.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat is een spannende bank
Bye Ashley dan hoop ik
Nee die wint van Alicequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grote kans dat we dan Ashley uit kunnen zwaaien.
Ro wint niet van Ty die staat als laatst bijnaquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef marky het volgende:
Ty, Ro en Alice. Er moet een man uit dus Ty gaat dan.
Dat is waar, maar ze is volgens mij nog steeds veel populairder dan Alicequote:
Denk het niet, maar ik denk ook niet dat deze bank nu al gaat komen, eerst Randy er maar uit deze weekquote:
Ja maar de boel loopt volledig scheef in verhouding.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ro wint niet van Ty die staat als laatst bijna
misschien komt er nog een staartjequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar de boel loopt volledig scheef in verhouding.
uiteindelijk gaat Ash er binnenkort wel uit , dat is iets wat vaststaatquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
Echt ik snap echt die mannen niet dat die Ashley maar laten begaan met alles.
Randy niet. Ze willen Ty want Ro moet er uit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
wie hebben ze nou Randy en welke 2 nog meer?
ze hadden 3 namen 2 waren al klaar en als laatste voor ze opstonden kozen ze randy erbij maar die andere namen weet ik niet dacht ook alice maar weetn niet zekerquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef marky het volgende:
[..]
Randy niet. Ze willen Ty want Ro moet er uit.
dat wil danny, maar glenn durft nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:40 schreef Witborst het volgende:
Dat ze naar die plastic pop luisteren die mannen.
Zet die as er lekker op bank.
Is wat die Belgen zullen toch niet zo dom zijn 🤦♂️
Binnen nu en 2 weken denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat Ash er binnenkort wel uit , dat is iets wat vaststaat
Wat is Ty op je lijstje gestegen 😉quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef Cupfighter het volgende:
Weer eens een nieuw lijstje
1.Alice
2. Tom
3. Glen
4. Danny
5. Ronahi
6. Tyron
7. Jimmy
8. Karen
9. Ashley
10. Randy
11. Dilano
Hoop het zo want ze is een te bepalende stempel op de sfeer in huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat Ash er binnenkort wel uit , dat is iets wat vaststaat
Ashley is wel spraakmakend en daar kijken de mensen toch voor.quote:
Nou.meer asociaal aan het worden en wat ik begreep van dochter zijn mensen op fb haar zat aan het woorden vooral om haar grote egoïstische gedoequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley is wel spraakmakend en daar kijken de mensen toch voor.
Eens, met Ashley gebeurt er nog eens wat..quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut eens dat ze bepalend is , niet alleen voor het spel maar mbt alle bewoners.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop het zo want ze is een te bepalende stempel op de sfeer in huis
Ja is ze ook maar ze is ook bepalend . ik denk over een paar weken is het voor haar klaar daarquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt ach we zien het morgen wel. Danny lult wel stoer maar toen hij genomineerd was bibberde hij als een zenuwachtig puppyquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:45 schreef Joyce-43 het volgende:
En ze hebt toch de namen haha Ro Ty en als 3 namen moet zijn komt Alice erbij zegt danny
te laatquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:24 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Danny en Glenn nominatietalk
Danny wil buiten niet bekend staan als de meeloper.
Ja, helaas. Wel spraakmakend op een aso manier...Sommige houden daarvan iddquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Tyron is gestegen omdat hij nu ook wat positievere kanten laat zien terwijl de dames Karen en Ashley me steeds meer gaan tegen staan, soms kan ik er om lachen maar soms is het ook gewoon asociaal gedrag zoals met het gourmetten, daar knap ik echt op afquote:
Dit was zijn voorstel. Die heeft geen kracht nodig. Glenn is gewoon slappe hap.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:48 schreef kiki2024 het volgende:
ik zie Glenn nadenken...hoop dat hij de kracht krijgt dit te doen
Ach ze doen hun best maar, maar Danny praat stoer maar weet zeker dat hij dan op de bank gaat komen dus durft dat niet. Na zijn enige nominatie scheet hij 7 kleuren en was hij depri.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
We gaan het morgen zien , kan maar zo weer anders zijn .
Ja Adriana en Lenie waren ook spraakmakend maar niet positief, negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, helaas. Wel spraakmakend op een aso manier...Sommige houden daarvan idd
danny kan hem nog wel even bewerken het te doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:50 schreef marky het volgende:
[..]
Dit was zijn voorstel. Die heeft geen kracht nodig. Glenn is gewoon slappe hap.
Zelfs als je er niet van houdt dan praat je erover. Als er alleen Glennen, Randy's of Dilano's in dat huis zouden zitten dan zouden de kijkcijfers een afgrond in vallen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Danny nu alles aan het vertellen tegen de generaal
Ik vind het nog steeds wel een leuk mensquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar lijkt het voorlopig nog niet op.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:50 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
danny kan hem nog wel even bewerken het te doen
dan heeft het geen zin want dan gaat de 4equote:Op woensdag 6 maart 2024 15:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat BB nu ook niet Alice Tom of Ashley laat gaan.
Dan zorgen ze wel voor een 4e erbij.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel een leuk mensBeetje luidruchtig misschien, maar verder een leuke speler.
Doen ze niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze Tom, Ashley en alice nou eens op de bank zetten dan is alles weer anders
Tja maar ze bepalen wel het verloop van het spel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:55 schreef Donna1000 het volgende:
Ik erger me ook steeds meer aan Ashley, maar toch moet ik er niet aan denken dat een Danny of een Glenn BB zou winnen zoals brave Bart vorig jaar, voor zulke saaie types kijk ik niet naar BB. Ik heb eigenlijk geen favoriet dit jaar.
Ash hoeft van mij ook niet te winnen , liever iemand anders zoals Jimmyquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:55 schreef Donna1000 het volgende:
Ik erger me ook steeds meer aan Ashley, maar toch moet ik er niet aan denken dat een Danny of een Glenn BB zou winnen zoals brave Bart vorig jaar, voor zulke saaie types kijk ik niet naar BB. Ik heb eigenlijk geen favoriet dit jaar.
Daar kan ik mee akkoord zijn, in the end.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash hoeft van mij ook niet te winnen , liever iemand anders zoals Jimmy
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan ik mee akkoord zijn, in the end.
die gun ik het wel jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die andere groep is echt vele malen prettiger om naar te luisteren. Dit is altijd stiekem.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ronahi loopt binnen. Ik vind eigenlijk de personen die andere mensen nodig hebben om daar te konkelen heel zwak. Wat dat betreft heb ik meer op met iemand die het aandurft om voorzich zelf te kiezen ipv te laten beïnvloeden door een ander
Ik zie ook best goede kanten in haar hoor. Ze ziet dingen eerder dan de rest daar in ieder geval.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel een leuk mensBeetje luidruchtig misschien, maar verder een leuke speler.
Komt ook niet in hun op om de andere groep constant lastig te vallen . Om de tien minuten zodat ze steeds onderbroken worden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ronahi loopt binnen. Ik vind eigenlijk de personen die andere mensen nodig hebben om daar te konkelen heel zwak. Wat dat betreft heb ik meer op met iemand die het aandurft om voorzich zelf te kiezen ipv te laten beïnvloeden door een ander
Jimmy is ook een naloperquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is overal het eerste bij ja..quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie ook best goede kanten in haar hoor. Ze ziet dingen eerder dan de rest daar in ieder geval.
Net als alle anderen speelt ook hij zijn spel en mij gaat het voornamelijk om zijn persoonlijkheid en zijn alter egoquote:
We weten nu feitelijk al wie er morgen op gaan staan. Dat is opzich raar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef zodeju het volgende:
Sinds wanneer is dit toch toegestaan het hele spel bespreken zodat ze weten wat iedereen stemt....dat was toch nooit zo mogelijk als nu.....Hoorde je constant zendercheck.....
Grapje denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:03 schreef kiki2024 het volgende:
wat bedoelt BB met een platencontract ?
Jimmy heeft hele leuke humor maar dat meepraten met ashley vind ik teken van geen mening hebben. Trouwens allemaal die een groepje nodig heeft om te overleven een beetje zwak. Daarom krijg ik steeds meer respect voor alice die met haar 19 jaar gewoon voor haar eigen mening blijft opkomen en zich niet laat beïnvloeden door wie dan. Dan heb je karakter ook al ben je dan saai.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net als alle anderen speelt ook hij zijn spel en mij gaat het voornamelijk om zijn persoonlijkheid en zijn alter ego
Ze hebben al genomineerd, het is nu aan de PON's.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:06 schreef kiki2024 het volgende:
moeten ze nou vandaag of morgen nomineren ?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dan heeft het geen zin want dan gaat de 4e
de bewoners hebben al genomineerd ? ik bedoelde wanneer moeten danny en glennquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben al genomineerd, het is nu aan de PON's.
Mij gaat het om verder kijken dan BB , en voor mij springt Jimmy daar met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy heeft hele leuke humor maar dat meepraten met ashley vind ik teken van geen mening hebben. Trouwens allemaal die een groepje nodig heeft om te overleven een beetje zwak. Daarom krijg ik steeds meer respect voor alice die met haar 19 jaar gewoon voor haar eigen mening blijft opkomen en zich niet laat beïnvloeden door wie dan. Dan heb je karakter ook al ben je dan saai.
Elk moment denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de bewoners hebben al genomineerd ? ik bedoelde wanneer moeten danny en glenn
Dat zou dan de enige verrassing zijn.......quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:03 schreef kiki2024 het volgende:
wat bedoelt BB met een platencontract ?
Nou die anderen konden ook vreselijk kletsen over anderen. Iedereen die in een groep zat of zit doet dat. Doe groep van tyron en die van ashley. Nogmaals Alice nooit achterbaks zien doen. Vorige week ook gewoon gelijk met jimmy gaan praten toen ze diverse dingen hoorde, en tuurlijk praat ze ook wel eens over een ander maar nooit vals. En nee ik wil niet dat ze wint.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Die andere groep is echt vele malen prettiger om naar te luisteren. Dit is altijd stiekem.
Tom vaart ook zijn eigen koers.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy heeft hele leuke humor maar dat meepraten met ashley vind ik teken van geen mening hebben. Trouwens allemaal die een groepje nodig heeft om te overleven een beetje zwak. Daarom krijg ik steeds meer respect voor alice die met haar 19 jaar gewoon voor haar eigen mening blijft opkomen en zich niet laat beïnvloeden door wie dan. Dan heb je karakter ook al ben je dan saai.
Inderdaad dus die staat bij voor nu op 1 gevolgd door Glenn en alicequote:Op woensdag 6 maart 2024 16:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom vaart ook zijn eigen koers.
Praat niet veel over het spel. Gaat om met wie hij het leuk heeft.
Als ze dom zijn dan kiezen ze voor die 3. Dan zijn ze de volgende keer zelf aan de beurt. Ongeacht wie er gaat stemmen. Dat groepje van Tyrone blijft altijd bij elkaar en daar zullen Danny en Glenn nooit bijkomen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze slim zijn dan kiezen ze voor die 3....mooie beelden van woeste Ash
De uitslag komt morgenochtend/begin van de middag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ah ok want soms is het ook donderdagochtend
die zijn nog maar met 3. dilano, alice staan er een beetje buiten...en ze kunnen aan tom uitleggen dat het tactisch wasquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dom zijn dan kiezen ze voor die 3. Dan zijn ze de volgende keer zelf aan de beurt. Ongeacht wie er gaat stemmen. Dat groepje van Tyrone blijft altijd bij elkaar en daar zullen Danny en Glenn nooit bijkomen.
Die andere groep kan relativeren dat ontbreekt bij die andere volledig. Alice is het midden maar daar heeft ze uiteindelijk ook verloren. Ik had graag gezien dat Alice op de een of andere manier de verbinding tussen Ty en Tom had kunnen maken en zo Ashley buiten spel te zetten. Maargoed deze BB is speltechnisch volledig dood.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die anderen konden ook vreselijk kletsen over anderen. Iedereen die in een groep zat of zit doet dat. Doe groep van tyron en die van ashley. Nogmaals Alice nooit achterbaks zien doen. Vorige week ook gewoon gelijk met jimmy gaan praten toen ze diverse dingen hoorde, en tuurlijk praat ze ook wel eens over een ander maar nooit vals. En nee ik wil niet dat ze wint.
Dan krijgen ze van Tom een dikke vingerquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die zijn nog maar met 3. dilano, alice staan er een beetje buiten...en ze kunnen aan tom uitleggen dat het tactisch was
huh waar hoorde je dat ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt tegen ronahi en tyron dat hij tom en ashley erop gaat zetten. Dilano gelijk dat moet je Alice erbij zetten
Moet er een Belg uit en geen Nederlanders.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
uiteindelijk wil Danny graag zijn eigen ass zo lang mogelijk in het spel
en daar was hij vorige week al mee bezig
bij Ty chillen
etc
die kiest wat hem op dat moment het beste lijkt
wil je in de finale komen moet je ergens vals zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
Vals wat Danny doet. Totdat hij er zelf weer op komt dan is hij weer aan het jammeren als een puppy.
er gaat geen belg uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet er een Belg uit en geen Nederlanders.
En Dylano zegt het weer tegen Jimmy en zo komt het weer bij Ashley....dus geloof er geen woord van.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt tegen ronahi en tyron dat hij tom en ashley erop gaat zetten. Dilano gelijk dat moet je Alice erbij zetten
Hij wil even polsen bij Ashley hoe het zou vallen denk ook stiekemquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
Vals wat Danny doet. Totdat hij er zelf weer op komt dan is hij weer aan het jammeren als een puppy.
Zou maar zo kunnen iddquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:19 schreef marky het volgende:
Twijfel er niet aan datvhet gewoon Ty, Ro en Alice gaat zijn hij safed zijn ass bij de andere kant. Als het dus anders is dan zegt hij ik heb het geprobeerd...
Tv momentjes maken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:19 schreef marky het volgende:
Twijfel er niet aan datvhet gewoon Ty, Ro en Alice gaat zijn hij safed zijn ass bij de andere kant. Als het dus anders is dan zegt hij ik heb het geprobeerd...
En als hij dit gewoon doet omdat hij het leuk vindt ze zand in de ogen te strooien en dan de klap uitdelen hoeft hij van mij niet te winnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ja die zag ik daarna ook wijzen en fluisteren.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die zag ik daarna ook wijzen en fluisteren.
Jimmy zat erbij en die weet ook wat Danny wel wil doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:22 schreef greysbones het volgende:
Jim moet het maar niet delen
anders heeft Dyllie het weer gedaan
niemand weet wat danny wilquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy zat erbij en die weet ook wat Danny wel wil doen.
ergens is het niet zo stomquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:25 schreef mazaru het volgende:
Zelfs Dilano ziet dat het stom van ze zou zijn om de eigen groep op de bank te zetten
danny heeft meerdere optiesquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt tegen dilano dat ronahi erbij komt te staan. Dat is Alice toch
Alleen als BB nog bepaald dat het er 4 zijn dan komt Randy er nog bij en gaat die naar huis.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:21 schreef BB-King het volgende:
Begrijpelijke theorie met nomineren van Danny maar niet echt handig.
Je lult echt enorm mee met het groepje die voor hem de PoN heeft gewonnen.
En dan ze voor de bus gooien. Dat zou dan best wel een matennaaierstreek zijn.
Buiten dat om ook jammer dat Randy straks weer de dans ontspringt.
Maar ze hebben binnen ook al door dat deze rocker niet bepaald sterk staat.
ik denk nuquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:27 schreef mazaru het volgende:
Dilano zou Tom, Ashley en Alice erop zetten.
Dan vertrekt Alice denk ik
Alice is wel populair volgens mijquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:27 schreef mazaru het volgende:
Dat zie ik niet gebeuren. Die heeft best wel een sterke achterban. Dat zag je ook met die Halloweenkostuums. Daar kwam ze als tweede uit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk nu
deze week als ze dat zouden doen
ashley
het is een spelquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:28 schreef Puzzie het volgende:
maar wel duidelijk is dat Den Danny totaal niet te vertrouwen is
Ik weet het niet maar dat denk ik welquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk je ?
Vind haar zelf niet echt opvallen daar net zo als Randy.
Alice ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Die heeft best wel een sterke achterban. Dat zag je ook met die Halloweenkostuums. Daar kwam ze als tweede uit.
Als dat zo is dan wordt het nog spannend. Het maakt mij niet zo veel uit. Van mij mag Ashley erin blijven omdat het anders saai wordt. Alice is nou niet echt spraakmakend ... op haar kont na danquote:
Alice vind ik mega saai , die had al eerder weg mogen gaan wmbquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat zo is dan wordt het nog spannend. Het maakt mij niet zo veel uit. Van mij mag Ashley erin blijven omdat het anders saai wordt. Alice is nou niet echt spraakmakend ... op haar kont na dan
Dat is maar de vraag. Als Ty erop staat stem ik voor Ty. Staat die er niet op en het is Alice dan gaat mijn stem naar Alice.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:27 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice vind ik mega saai , die had al eerder weg gemogen wmb
Kan maar sterk want laat zich niet beïnvloeden door gekonkel en gestook doet lekker alles zelf. En zoals gisteravond was ze lekker aanwezig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice vind ik mega saai , die had al eerder weg mogen gaan wmb
Randy doet niks, kijk wat Alice gisteren deed met de Halloween opdracht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk je ?
Vind haar zelf niet echt opvallen daar net zo als Randy.
En ook met ronahi die lol die ze hadden ernaquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Randy doet niks, kijk wat Alice gisteren deed met de Halloween opdracht bijvoorbeeld
Ja die wil ik er zo graag uit hebben, ik vind hem echt om te kotsenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
echt ik hoop deze week een enkele nominatie/vertrek
en volgende week een dubbele
en laat dan in vredesnaam Dylano op de bank belanden
Ook zo'n draaikontquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
Lol, yup, iedereen ziet Dilano als dreiging... Aldus Dilano
Ik weet echt niet wat ik van hem moet denkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou hem voor geen meter vertrouwen
Danny vind de macht te leuk nu gaat ook tegen hem kerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik van hem moet denken
Jimmy stond er zelf bij. En Jimmy doet dat ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
dylano lult alles door
wat jimmy hem verteld
anders om doet Jimmy dat dus niet
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Danny vind de macht te leuk nu gaat ook tegen hem keren
quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:43 schreef Puzzie het volgende:
Ik zie het morgen nog wel gebeuren dat Tom , Ash en Al er op gaan staan
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie danny overal voor aan
maar vindt het net iets te toevallig dat danny dit nu plots bedenkt
Ik trek dat niet om daar te luisteren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
Nog steeds top gekonkel in de groene kamer
Ik schakel elke keer weg dat negatieve gestook ben ik zo zatquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ik trek dat niet om daar te luisteren.
huh, dat is toch de hoofdzaak van het hele spel BigBrother ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Dat nominatie gezeik. Hoop toch zo op gewoon zelf nomineren ipv vrijstellingen en pon. In feite door het gunnen van vanmorgen is de groep van de generaal bevooroordeeld
quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh, dat is toch de hoofdzaak van het hele spel BigBrother ?
Ja stemmen wel maar als 1 groep groter is dan de ander is het toch ongelijkquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh, dat is toch de hoofdzaak van het hele spel BigBrother ?
Dat wist Big Brother natuurlijk ook dus de opzet is Nederlandse man eruit. Gister hebben ze even een popipoll op insta gehouden om te kijken of ze Ty kunnen laten verliezen van Ronahi. Dan kunnen ze hem dit weekend laten gaan want daar stonden ze dicht bijelkaar. Het enige vreemde is wel dat ze de op een na populaiste man opofferen om een Dilano en Randy erin te houden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Dat nominatie gezeik. Hoop toch zo op gewoon zelf nomineren ipv vrijstellingen en pon. In feite door het gunnen van vanmorgen is de groep van de generaal bevooroordeeld
het is pas oneerlijk als BB gaat ingrijpenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja stemmen wel maar als 1 groep groter is dan de ander is het toch ongelijk
Een paar weken geleden was het precies andersomquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar hopen de makers van het spel juist op!! dit vinden ze geweldig, dit is voor de makers van het spel een droomsenarioquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hoe is voorspelbaarheid geweldig ? het is saai en voorspelbaar op deze manier...weinig spanning of sensatiequote:Op woensdag 6 maart 2024 16:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Daar hopen de makers van het spel juist op!! dit vinden ze geweldig, dit is voor de makers van het spel een droomsenario
Dat is nooit zo geweest. Die andere groep had de macht maar verloor een bondgenoot in Bas. Ze hebben eigenlijk altijd verloren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een paar weken geleden wat het precies andersom
Nu praat je zo , een paar weken geleden gebeurde precies hetzelfdequote:Op woensdag 6 maart 2024 16:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe is voorspelbaarheid geweldig ? het is saai en voorspelbaar op deze manier...weinig spanning of sensatie
er komt altijd een twistquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe is voorspelbaarheid geweldig ? het is saai en voorspelbaar op deze manier...weinig spanning of sensatie
Jawelquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is nooit zo geweest. Die andere groep had de macht maar verloor een bondgenoot in Bas. Ze hebben eigenlijk altijd verloren.
dit is al weken gaande toch..eerst Dori dan Sabeau...en spel loopt nu af..we kunnen allemaal voorspellen wat er gaat gebeuren als er geen twist komt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu praat je zo , een paar weken geleden gebeurde precies hetzelfde
En dat het dan ineens heel anders loopt omdat de bewoners totaal niet weten wie er favoriet is en wie nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt altijd een twist
iemand die denkt de sterkste weg te moeten spelen
om meer kans te maken
Ligt er maar net aan wat iedereen als 'twist' interpreteertquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dit is al weken gaande toch..eerst Dori dan Sabeau...en spel loopt nu af..we kunnen allemaal voorspellen wat er gaat gebeuren als er geen twist komt.
ze weten inmiddels wel wie favorieten zijn hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dat het dan ineens heel anders loopt omdat de bewoners totaal niet weten wie er favoriet is en wie niet
volgende week zijn de duo's compleet gehusseldquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dat het dan ineens heel anders loopt omdat de bewoners totaal niet weten wie er favoriet is en wie niet
een twist als in een draai..iets wat niemand zou verwachtenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat iedereen als 'twist' interpreteert
Dat blijkt inderdaad wel. En dan volgende week Fan Week, kans dat ze dan ook weer meer een idee krijgen van wie waar staat. Van mij hoeft die onzin allemaal niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze weten inmiddels wel wie favorieten zijn hoor
Doh , dat weet iedereen , maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
een twist als in een draai..iets wat niemand zou verwachten
ja op zich wel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad wel. En dan volgende week Fan Week, kans dat ze dan ook weer meer een idee krijgen van wie waar staat. Van mij hoeft die onzin allemaal niet.
Tsja dat van Bas hebben ze toch echt zelf gedaan. Gewoon niet zo heel slim.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is nooit zo geweest. Die andere groep had de macht maar verloor een bondgenoot in Bas. Ze hebben eigenlijk altijd verloren.
vond die wie moet bij wiequote:Op woensdag 6 maart 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad wel. En dan volgende week Fan Week, kans dat ze dan ook weer meer een idee krijgen van wie waar staat. Van mij hoeft die onzin allemaal niet.
Jij bedoelde dat dansje he?quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doh , dat weet iedereen , maar dat bedoelde ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jij bedoelde dat dansje he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |