Hey wel juist citeren hé! Voel je je geconfronteerd ofzo? Omdat je tanden tegen de binnenkant van je bovenlip plakken? Wel goed poetsen en typen he Mootie hahaha.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef mootie het volgende:
Gelukkig is Sam bijzonder hygiënisch in alle aspecten van haar leven.
Zoals ze het teruglegde leek het alsof het los lag. Maar zelf haal ik nooit de "klepjes" van een aangebroken doos, waardoor het er nog redelijk als een doos uit blijft zien. Dat herkende ik hier niet, vandaar mijn opmerking.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zitten net zoals frikandellen/kroketten gewoon los in een doos. De inhoud van zo'n aangebroken doos werd door de tong van Sam aangevallen.
Terwijl Robert rustig een mes aflikt en terug in de strooppot duwt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Sam krijgt geel omdat ze aan een hamburger van anderen heeft gelikt in een recalcitrante bui.
wedden??
Of beide niet dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Gieren hebben deze cyclus altijd punten, of zelf en zo niet dan 20% van de Haaien, of beide.
Het leek er inderdaad wat op ja. Ik doe hetzelfde als jij, en als ik weer eens te lomp ben geweest met openen, vouw ik die doos alsnog zo goed mogelijk dicht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:45 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zoals ze het teruglegde leek het alsof het los lag. Maar zelf haal ik nooit de "klepjes" van een aangebroken doos, waardoor het er nog redelijk als een doos uit blijft zien. Dat herkende ik hier niet, vandaar mijn opmerking.
Haar manier om hem aan haar te binden, en hij speelt het nogal smerige spelletje van aantrekken en afstoten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:47 schreef Gia het volgende:
Vond dat moment van Mel en Beau ook wel awkward. Een beetje op TV gaan zitten zeuren om geneukt te worden, minstens om de dag! Hoe moet dit voor haar arme oma overkomen.
Ehm, nou dus niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:51 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik hou toch een bijzonder zwak voor Sam.
Hoe tomboy en lomp ze ook is, ze lijkt me bijzonder hygienisch in alle aspecten van haar leven. Zo ben je of zo ben je niet.
Ja ja, daar ben ik op terug gekomen in vorige reactie. Compliment was van korte duur, hoe krijgt ze het ook voor elkaar hahahhahahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ehm, nou dus niet.Lekker sabbelen aan de burger van een ander. Geen normen en waarden, geen respect. Terecht een gele kaart. Rood had ook wel gemogen. Nick of wie het was die met dat idee kwam, mocht ook wel een gele kaart krijgen.
En Robert heeft geen recht van spreken want hij is zo vies om afgelikte bestek terug in smeerbeleg te steken. Stukken onhygiënischer.
Dit was het stoute likje.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:01 schreef mootie het volgende:
Er zijn dus meerdere manieren om aan een hamburger te likken.
Het voorzichtige likje.
De agressieve lebber.
De vraatzuchtige slurp.
De liefdevolle streling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Beetje respect voor Mel he, die arme meid heeft al 3 dagen geen sex gehad dus volkomen begrijpelijk dat ze zich gefrustreerd gedraagt.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Mel trouwens met haar grote bek, waar bemoeit ze zich mee.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien dat Mary nog wat 'pure hagelslag' voor Eduardo kan vinden bij de volgende schoonmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |