https://speedskating-events.de/quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Is er al een volledig tijdschema ergens? live.isuresults geeft nog dezelfde starttijd voor alle afstanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:59 schreef hhh38 het volgende:
Shinhama is helaas geblesseerd.Volgens mij was hij dat al sinds de eerste 500 meter in Quebec waar hij na 100 meter opeens inhield.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het gek dat ie op de entrylist stond. Het is niet alsof Japan een tekort heeft aan sprinters.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat al sinds de eerste 500 meter in Quebec waar hij na 100 meter opeens inhield.
Op 80% kunnen winnen omdat ze vorig jaar op 1 afstand met 1,3 seconden verschil wonquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:54 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ren-denk-dat-het-kan
Goed interview weer Bert.
Hij had z'n knie gebroken tijdens een val bij een training begreep ik.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat al sinds de eerste 500 meter in Quebec waar hij na 100 meter opeens inhield.
Ze hadden maar 2 plekken (te weinig schaatsers die zowel een 500 als een 1000m hebben gereden in de WB) en Shinhama is uitgevallen. Geen reserve meegenomen dus die plek is nu naar een ander land gegaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:53 schreef Slobeend het volgende:
Waarom doet alleen Kojima mee voor Japan? Morishige moet dit toch ook wel kunnen?
Zonde. Tikje gedevalueerd toernooi.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hadden maar 2 plekken (te weinig schaatsers die zowel een 500 als een 1000m hebben gereden in de WB) en Shinhama is uitgevallen. Geen reserve meegenomen dus die plek is nu naar een ander land gegaan.
Zurek is ook geblesseerd geraakt.
80% van de Japanse sprinters is al moe na 100 meter. Kojima en Shinhama was een prima duo als je maar 2 plekken hebt (wat op zich voor Japan wel karig is, maar dat is hun eigen schuld). Snap ook dat je geen reserve meeneemt voor 1 wedstrijd in Europa.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 1 Jap bij de heren is echt karig. Daar doen er veel niet mee
Die 80% moet je niet letterlijk nemen, als een schaatser zegt dat die op 80% schaatst is dat eerder 98%.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op 80% kunnen winnen omdat ze vorig jaar op 1 afstand met 1,3 seconden verschil won
Iets andere blessure is het, maar spijtig van de geblokte Japanner.quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij had z'n knie gebroken tijdens een val bij een training begreep ik.
Niederlande über alles!quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:49 schreef golfer het volgende:
Even lekker dwars door een volkslied heen lullen.
Als het maar geen zwabbervoet wordtquote:
Allicht beter dan een zwabberbeen.quote:
Die zijn daar inmiddels helemaal immuun voor neem ik aan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Keiharde fluit dat ze gaan beginnen, 0 reactie bij de NOS.
"Een oneven aantal deelnemers, eigenlijk is het toernooi onthoofd met Lea Sophie Scholz die alleen moet rijden."quote:
Moet volgens de wet toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:02 schreef golfer het volgende:
Viel me nog mee dat ze ook de eerste ritten uitzenden en niet gewoon bleven doorkletsen.
Als je de 500 meter in 12 seconden zou rijden hoef je de rest niet meer te rijden anders.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig zijn tijden bij een WK-sprint niet zo relevant
Ze hebben het vaak genoeg niet gedaan en pas na een paar ritten ons livebeelden getoond.quote:
Als het wielrennen begonnen is, dan is het schaatsen afgelopen. Althans, in mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef pietkanarie het volgende:
Wordt een leuk toernooi denk ik. Vind de toernooien in maart altijd wel een beetje laat, het is dan vaak al bijna lente.
Samsonen?quote:
Tegenwoordig begint het wielrennen al in januariquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het wielrennen begonnen is, dan is het schaatsen afgelopen. Althans, in mijn hoofd.
Ja, de voorjaarsklassiekers! Ook leuk om te kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het wielrennen begonnen is, dan is het schaatsen afgelopen. Althans, in mijn hoofd.
Nee, het wielrennen begint met de Omloop.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig begint het wielrennen al in januari
Er mistte een s.quote:
Je zou toch zeggen dat Friesinger-Postma jr. goede schaatsgenen zou moeten hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we ooit nog een Duitse schaatser iets zien winnen op mondiaal niveau?
Is het niet zo dat die alleen op het WK geldt, of moeten ze bij wereldbekers er ook aan houden?quote:
WKs, EKs en OS dacht ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die alleen op het WK geldt, of moeten ze bij wereldbekers er ook aan houden?
Ja, die tijd van staatsdoping is wel een beetje geweest he?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
Die Poolse schaatssters zien er wel wat anders uit dan de Poolsen uit de jaren '80.
EK en WK's sprint/allround/afstanden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die alleen op het WK geldt, of moeten ze bij wereldbekers er ook aan houden?
Lekker testen voor Mercedes.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Seizoen duurt een week te lang voor Kimi.
Straks weer huilen bij Bert.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lachwekkend trouwens dat Martin zei dat Leerdam een goede laatste bocht reed terwijl ze duidelijk een slag oversloeg
Een kast vol met moekeskleren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Krijgt dat kind in de buik van Annette Gerritsen straks ook zo'n wrat op de wang? #dtv
quote:
Bernie van Joppen en ik hebben hier een stevige mening over.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef Felagund het volgende:
Jan Smeekens, speciaal voor @:wimderon
Vertel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Bernie van Joppen en ik hebben hier een stevige mening over.
Hij oogt zelf een tikje geagiteerd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Nuis is dit gewoon goed toch?
Het is Nuis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij oogt zelf een tikje geagiteerd.
Of Kjeld’s tijd is gewoon niets, ijs is snel vandaagquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:48 schreef Starflyer het volgende:
Ning stelt zich kandidaat voor de titel
Jakkes.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had deze rit minstens een Koo-Ning grapje verwacht. Matig.
Jenning die een insect isquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Wat als Jenning in Korea was geboren?
Jenning de Ko
Sinds 1958.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sinds wanneer is het journaal heilig in Nederland?
Jenning die het steeds over Bokkema heeft:quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jenning die een insect is
Jenning de Vlo
Jenning de Toad.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is jullie favoriete personage in de Super Mario-reeks?
Orie krijgt er een kaal hoofd van.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:58 schreef Aguero het volgende:
Joep opent alsof het nog in de buitenlucht is.
Die rijdt al sinds covid als een toerist rond jaquote:
De Jets gingen aanquote:
Dat is niet goed voor de circulatie anders.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef Jason22 het volgende:
Die Smeekens is wel van de open deuren of niet?
Wel als er buiten een windje waait en je aan beide kanten de deuren open zet!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de circulatie anders.
Rintje Ritsma hield ook niet van open deurenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef Jason22 het volgende:
Die Smeekens is wel van de open deuren of niet?
Gelukkig rijden ze niet in Hamarquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rintje Ritsma hield ook niet van open deuren
Sjinkie Knegt dan weer juist wél.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rintje Ritsma hield ook niet van open deuren
Die speelde met vuurquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjinkie Knegt dan weer juist wél.
Ik kan het gifje helaas niet meer vindenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjinkie Knegt dan weer juist wél.
Alsof die de bocht zou houden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
“Dacht je niet dat Hij hier harder zou rijden?”
De Rem is even over voor een paar rondjes schaatsen?
SPOILER: 1st 500m Women SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ladies SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1st 500m Men SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Men SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Kjeld is Viesmad
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Dierenlotted[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan het gifje helaas niet meer vinden
Wel een filmpje (vanaf 0:48):
https://nos.nl/video/599773-sjinkie-knegt-vaker-over-de-schreef![]()
![]()
Mooi, Ajax klaar, nu volle focus hier[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ChuteOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat doet ze nu?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ach hahaha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach Lea
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
toevallig dat ik op nos keek, was vergeten dat het vandaag al begon en niet op vrijdagWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Van der Poel komt even enthousiast worden voor een comeback denk ik
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Zou jij dit topic willen verplaatsen naar schaatsen? Staat nu in Sport overige.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Blijft jammer dat de vrouwentop zo smal is. Je kijkt lang naar niks.
Zipportal in SPT / Schaatsen #28: Exit Schouten
Mods reageren niet.![]()
Afgehandeld.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou jij dit topic willen verplaatsen naar schaatsen? Staat nu in Sport overige.
Zipportal in SPT / Schaatsen #28: Exit Schouten
Mods reageren niet.![]()
Op een WK sprint zou dat wel vrij hilarisch zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:50 schreef pietkanarie het volgende:
Van der Poel komt even enthousiast worden voor een comeback denk ikOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Voor haar doen was het best aardigquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:57 schreef wimderon het volgende:
Herbert vindt dit wel heel bijzonder van Grevelt.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Haha, zo kun je de post ook opvatten eigenlijk ja. Zou een mooie stunt zijn 👍🏼quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op een WK sprint zou dat wel vrij hilarisch zijn.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Kok rijdt met Lef!Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Takagi krijgt zo een cadeautje bij de kruising[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Takagi
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat is een betere typering inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor haar doen was het best aardig![]()
Takagi heeft de DRS open gezetNo Dyson Barrier is going to stop me!
een enkeltje?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou, dit toernooi is wel klaar. In elk geval voor plek 1.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hup hup hupOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Takagi.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Bowe en Richardson waren er nog beter inquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef wimderon het volgende:
Takagi is toch altijd wel goed in het gebruik maken van een tegenstanderAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Dit is gespeeld
No Dyson Barrier is going to stop me!
Te lang.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blijft idioot hoe traag het eruit ziet bij Leerdam![]()
Gaat Takagi ook het WK Allround rijden???quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Takagi kan morgen al krachten gaan sparen voor het weekend![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaat Takagi ook het WK Allround rijden???![]()
SPOILER: 1st 1000m Women SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ladies SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dat wordt na morgen bekeken. Als je dit zo ziet dan zal het wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaat Takagi ook het WK Allround rijden???![]()
"Joep Wennemars is Joep Wennemars"You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
‘We moeten als NOS stoppen met het vergelijken van Joep met z’n vader’
3 minuten later:
Joep Wennemars 21 jaar
‘Zijn vader won 2 wereldtitels’
NOS volksmenners
U MAD?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: