Niet alleen zichzelf, maar ook elkaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:05 schreef DjVero het volgende:
De tijd van het jaar waarin we onze 7-jarigen leren zichzelf te vingeren of aan de piel te sjorren is ook weer aangekomen, zie ik?
Die tijd van het jaar is het nog nooit geweest, dus die kan niet 'weer' aanbreken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:05 schreef DjVero het volgende:
De tijd van het jaar waarin we onze 7-jarigen leren zichzelf te vingeren of aan de piel te sjorren is ook weer aangekomen, zie ik?
Fok!. Waar N = 1 anekdotes de mening van honderden experts kunnen overrulenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Raar, dan heb ik het mij verbeeld dat ik 3 jaar geleden een gesprek had met het zoontje van een vriendin van mij die dacht dat hij homo was, want de lerares had hem dat verteld. Lang verhaal kort, hij vond een jongetje leuk, dat was zijn beste vriendje, maar kinderen snappen gevoelens nog niet, of vergeten dat wij ook ooit eens die leeftijd hadden en totaal niet bezig waren met sex of geslacht? Nja, het was dus zijn beste vriendje, maar hij was niet verliefd, of wilde later "trouwen", nee dat wilde hij wel met een meisje in de klas wat hij verlegen vertelde, iets wat natuurlijk niet in de klas besproken is want vertel jij maar eens als 9 jarig jongetje in een klas dat je je klasgenootje leuk vindt. Conclusie lerares: je bent homo. Het kind wist nog niet eens wat homo zijn betekende, en dat is dus het niveau pabo zeikwijven die kinderen hierover moet inlichten?
Euh, dat doen ze. Het is per wet opgenomen in de lesstof.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
Leraren en leraressen dienen zich te houden aan de lesstof.
Mooi verhaal, vruchtbare duim.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Raar, dan heb ik het mij verbeeld dat ik 3 jaar geleden een gesprek had met het zoontje van een vriendin van mij die dacht dat hij homo was, want de lerares had hem dat verteld. Lang verhaal kort, hij vond een jongetje leuk, dat was zijn beste vriendje, maar kinderen snappen gevoelens nog niet, of vergeten dat wij ook ooit eens die leeftijd hadden en totaal niet bezig waren met sex of geslacht? Nja, het was dus zijn beste vriendje, maar hij was niet verliefd, of wilde later "trouwen", nee dat wilde hij wel met een meisje in de klas wat hij verlegen vertelde, iets wat natuurlijk niet in de klas besproken is want vertel jij maar eens als 9 jarig jongetje in een klas dat je je klasgenootje leuk vindt. Conclusie lerares: je bent homo. Het kind wist nog niet eens wat homo zijn betekende, en dat is dus het niveau pabo zeikwijven, die nog te dom zijn voor basisschool wiskunde, die kinderen hierover moeten inlichten?
Leraren en leraressen dienen zich te houden aan de lesstof, alle andere zaken zijn de taak voor de ouders. Willen ze dit gaan geven op school, geen probleem, dan wordt er lesmateriaal samengesteld, goedgekeurd en blijven de persoonlijke verhalen en fetisjen van de leraressen achterwege.
Totaal geen probleem trouwens dat ze kinderen dit uitleggen, dat er meerdere geslachten zijn en waarom mensen zich een ander geslacht voelen. Wat homo/lesbisch zijn betekend, dat je respect voor die mensen dient te hebben, dat je ten alle tijden je seksuele partner respecteert en de vragen van kinderen beantwoord. Ik juich het allemaal toe. Maar zodra zo'n muts wat zich lerares noemt labeltje begint te plakken op kinderen en ze met die boodschap naar huis stuurt dan gaat het te ver. Informeer ze, en laat ze het allemaal zelf ontdekken, hebben wij ook moeten doen, maar push ze niet in een hokje omdat het nu de hype is, het zijn kinderen die alles aannemen wat volwassen zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi verhaal, vruchtbare duim.
Laatste alinea: dat is de Week van de Lentekriebels. Goed geregeld wel.
Mocht het al waar zijn, je verhaaltje, dan nog zou dit één enkele leerkracht betekenen die zich wat heeft laten meeslepen. Niet goed, geen drama. En al helemaal geen reden om tegen Lentekriebels te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:10 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Totaal geen probleem trouwens dat ze kinderen dit uitleggen, dat er meerdere geslachten zijn en waarom mensen zich een ander geslacht voelen. Wat homo/lesbisch zijn betekend, dat je respect voor die mensen dient te hebben, dat je ten alle tijden je seksuele partner respecteert en de vragen van kinderen beantwoord. Ik juich het allemaal toe. Maar zodra zo'n muts wat zich lerares noemt labeltje begint te plakken op kinderen en ze met die boodschap naar huis stuurt dan gaat het te ver. Informeer ze, en laat ze het allemaal zelf ontdekken, hebben wij ook moeten doen, maar push ze niet in een hokje omdat het nu de hype is, het zijn kinderen die alles aannemen wat volwassen zeggen.
Nu is dit maar één geval wat ik weet, maar het is wel weer megatoevallig dit ik wederom iemand ken, of in dit geval zelfs te maken heb gehad met een uiterste.
Leuke, verder niet controleerbare, anekdote. Maar komt dat rechtstreeks uit de Lentekriebels-lesstof?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Raar, dan heb ik het mij verbeeld dat ik 3 jaar geleden een gesprek had met het zoontje van een vriendin van mij die dacht dat hij homo was, want de lerares had hem dat verteld. Lang verhaal kort, hij vond een jongetje leuk, dat was zijn beste vriendje, maar kinderen snappen gevoelens nog niet, of vergeten dat wij ook ooit eens die leeftijd hadden en totaal niet bezig waren met sex of geslacht? Nja, het was dus zijn beste vriendje, maar hij was niet verliefd, of wilde later "trouwen", nee dat wilde hij wel met een meisje in de klas wat hij verlegen vertelde, iets wat natuurlijk niet in de klas besproken is want vertel jij maar eens als 9 jarig jongetje in een klas dat je je klasgenootje leuk vindt. Conclusie lerares: je bent homo. Het kind wist nog niet eens wat homo zijn betekende, en dat is dus het niveau pabo zeikwijven, die nog te dom zijn voor basisschool wiskunde, die kinderen hierover moeten inlichten?
Leraren en leraressen dienen zich te houden aan de lesstof, alle andere zaken zijn de taak voor de ouders. Willen ze dit gaan geven op school, geen probleem, dan wordt er lesmateriaal samengesteld, goedgekeurd en blijven de persoonlijke verhalen en fetisjen van de leraressen achterwege.
Ben je bekend met de omgekeerde gokkersmisvatting, dat je uit het voordoen van een onwaarschijnlijke uitkomst geen logische inferentie kunt maken dat er daardoor heel veel van dit soort gevallen moeten zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:10 schreef Tekaschi het volgende:
Nu is dit maar één geval wat ik weet, maar het is wel weer megatoevallig dit ik wederom iemand ken, of in dit geval zelfs te maken heb gehad met een uiterste.
Vanuit welke hoek geef jij voorlichting? Homo's aan de hoogste boom?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
We weten allemaal wat een walgelijke organisatie die Rutgersstichting is op basis van de boekjes die ze uitgeven. En welke dubbele moraal ze daarin aanhangen. Zogenaamd om kinderen vooruit te helpen maar in werkelijkheid om ze te indoctrineren met gif uit de extreemlinkse hoek.
Allereerst, waar of niet waar, keer op keer in dit soort discussies willen mensen verhalen of argumenten niet geloven als ze niet in hun straatje passen, ik verzin die onzin niet, dit verhaal heb ik de laatste jaren ook meermaals verteld in verschillende topics waar seksuele voorlichting voor basisschool kinderen het onderwerp was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mocht het al waar zijn, je verhaaltje, dan nog zou dit één enkele leerkracht betekenen die zich wat heeft laten meeslepen. Niet goed, geen drama. En al helemaal geen reden om tegen Lentekriebels te zijn.
Ik zou überhaupt problemen hebben met docenten als ze mentaal gestoord zijn. Kun je dan überhaupt een VOG krijgen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:19 schreef Tekaschi het volgende:
Waar ik voor wil waken is dat gestoorde leraren of leraressen hun eigen labeltjes gaan plakken.
Kranten werken niet in dienst van de overheid Hans.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, uitgevers gooien altijd gewoon de inhoud van hun lesmateriaal open en bloot online. Handig, want dan hoef je het niet meer te kopen en kun je het gewoon kopiëren.
Kranten doen dit trouwens ook.En het dan vreemd vinden dat mensen sceptisch of bezorgd zijn
Maar het is 100% goed voor de burgers hoor, ondanks dat we de inhoud niet precies kennen
Alle ouders zijn klant van de uitgever, het hele project is volledig gefinancierd door de belastingbetaler namelijk. Te krankzinnig voor woorden dat het vervolgens niet gewoon ingezien kan worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Oh, ben jij een klant van de uitgever. Zeg dat dan.
Wat heeft de pvv nou weer te maken met deze discussie?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt problemen hebben met docenten als ze mentaal gestoord zijn. Kun je dan überhaupt een VOG krijgen?
En de wens dat docenten hun eigen visie niet propageren is, wel, een tikkeltje naïef. Maar zoals ik zei: stem PVV en het komt allemaal goed. Misschien moet je dan wel ff in de ijskast kijken voor hun opvattingen over onderwijs.
Ik ken tientallen zo niet honderden mensen met kinderen ik heb nog nooit een fatsoenlijk mens het hier over horen hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Omdat mensen hier zelf ouder zijn merken ze dat op domoor.
Ah, daarom hoef ik nooit een kaartje te kopen voor de bus, trein, musea, gesubsidieerde concerten of instellingsgeld te betalen voor universiteiten en hoge scholen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:00 schreef Elan het volgende:
Alle ouders zijn klant van de uitgever, het hele project is volledig gefinancierd door de belastingbetaler namelijk.
De PVV had dit expliciet in hun verkiezingsprogramma staan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat heeft de pvv nou weer te maken met deze discussie?
Iets delen staat niet gelijk aan verdiepen of dat het relevant is in je leven. Het is relevant in deze discussie omdat het laat zien dat seksualiteit niet pas begint op het moment dat je je eerste natte droom hebt als 13-jarige puber.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen merken ter loops even op dat het bestaat. En waarom zou je je daar überhaupt in verdiepen als je niet een wetenschapper bent? Hoe is het relevant in je leven?![]()
En jou vertrouw ik al helemaal voor geen centimeter.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
De voorbeelden die jij noemt ontvangen rijkssubsidie, die zijn niet volledig gesubsidieerd voor hetgeen ze doen zoals Rutgers.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ah, daarom hoef ik nooit een kaartje te kopen voor de bus, trein, musea, gesubsidieerde concerten of instellingsgeld te betalen voor universiteiten en hoge scholen.
Dit is precies de tendens waarom er zoveel gedoe is.quote:
Waarom zou iemand onfatsoenlijk zijn als je dit als ouder gewoon constateert?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ken tientallen zo niet honderden mensen met kinderen ik heb nog nooit een fatsoenlijk mens het hier over horen hebben![]()
![]()
Jezus wat erg.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:19 schreef Filosoofert het volgende:
Vorig jaar op "onze bassischool" ook een hoop commotie. Uiteindelijk was er toestemming voor een handjevol klasgenoten om deze lessen buiten het klaslokaal iets anders te doen.
Ik vond het overdreven en vond het het "gebruikelijke geschreeuw". Tot mijn dochter van 6 thuiskwam met de vraag waarom het eigenlijk lekker kon zijn om er iets in te duwen.
Dit jaar doet de school gelukkig niet meer mee met de lentekriebels.
Leren dat iedereen met iedereen mag trouwen, +1
Leren dat het normaal is om doktertje te spelen en er dingen in te stoppen, -100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |