abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 maart 2024 @ 08:39:37 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212724339
quote:
Ze moeten de social media accounts van die gast ook maar eens binnenstebuitenkeren. Grote kans dat hij ook tegen lentekriebels liep te krijsen.
  donderdag 7 maart 2024 @ 08:52:38 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_212724450
quote:
Slechte zaak. Die horen daar pas op veel latere leeftijd over te kunnen praten. /s
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 7 maart 2024 @ 09:11:53 #153
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_212724595
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 06:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waarom hebben we vanuit jou dan nog geen linkjes gezien van de zogenaamde lgbhtq propaganda die in de lesstof staat?
Ik wil als BEZORGDE ouder wel eens weten aan wat voor PROPAGANDA hij mijn kind later gaat blootstellen ja. Waar kan ik de voorlichtingsmethode en lesstof terugvinden?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_212724959
De propaganda waar kinderen op streng gelovige scholen worden blootgesteld zijn beschikbaar in alle talen van de wereld waarbij kinderen aan o.a aan verhalen over Sodom en Gomorra, dat de aarde maar 6000 jaar oud is, enz worden blootgesteld. :+
pi_212725069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 09:49 schreef Basp1 het volgende:
De propaganda waar kinderen op streng gelovige scholen worden blootgesteld zijn beschikbaar in alle talen van de wereld waarbij kinderen aan o.a aan verhalen over Sodom en Gomorra, dat de aarde maar 6000 jaar oud is, enz worden blootgesteld. :+
Ja, en vergeet niet dat Lot met alcohol verleid werd door zijn eigen dochters tot incest en beide zwanger werden. Die dochters hadden overduidelijk wat teveel Lentekriebels opgesnoven. :Y

"School van de bijbel. Inclusief incestueuze dochters die hun vader verleidden. Amen." :7
pi_212725089
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 09:11 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Ik wil als BEZORGDE ouder wel eens weten aan wat voor PROPAGANDA hij mijn kind later gaat blootstellen ja. Waar kan ik de voorlichtingsmethode en lesstof terugvinden?
Heb je al GEGOOGELD naar de site van de RUTGERS STICHTING?!
  donderdag 7 maart 2024 @ 10:06:01 #157
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_212725156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:00 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Nee, is dat WAAR Elan zijn vrijwilligerswerk mbt REGENBOOGPROPAGANDA bezigt?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  donderdag 7 maart 2024 @ 10:08:44 #158
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_212725192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:00 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ik zou Feesboek proberen :')
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_212725436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 09:11 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Achter de betaalmuur. En het dan vreemd vinden dat mensen sceptisch of bezorgd zijn _O-

Maar het is 100% goed voor de kinderen hoor, ondanks dat we de inhoud niet precies kennen :D
blablablabla
pi_212725483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Achter de betaalmuur. En het dan vreemd vinden dat mensen sceptisch of bezorgd zijn _O-

Maar het is 100% goed voor de kinderen hoor, ondanks dat we de inhoud niet precies kennen :D
https://seksuelevorming.nl/onderwerpen/week-van-de-lentekriebels/

Hier staat veel uitleg. En als dat teveel is om te lezen, zou je ook eens een leerkracht kunnen aanschieten voor wat info.
  donderdag 7 maart 2024 @ 10:35:47 #161
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_212725532
quote:

[..]

Ik bedoel de propaganda waar jij de jeugd aan komt blootstellen. Doe dat lekker thuis bij je eigen kinderen. Ik bepaal zelf wel of en wanneer ik mijn kind in aanraking wil laten komen met die seksuele indoctrinatie van je.
pi_212725606
quote:

[..]

Dus je weet eigenlijk totaal niet wat erin staat maar roept dan wel als een kip zonder kop LGBTHQ propaganda. :')

Vreemd he dat mensen skeptisch tegenover jou gebrul staan. :D
pi_212725723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
https://seksuelevorming.nl/onderwerpen/week-van-de-lentekriebels/

Hier staat veel uitleg. En als dat teveel is om te lezen, zou je ook eens een leerkracht kunnen aanschieten voor wat info.
Niemand zit te wachten op uitleg en duiding. Ouders willen die lesmodule gewoon in kunnen zien. Het hele programma is gesponsord door de belastingbetaler nota bene.
blablablabla
pi_212725747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus je weet eigenlijk totaal niet wat erin staat maar roept dan wel als een kip zonder kop LGBTHQ propaganda. :')

Vreemd he dat mensen skeptisch tegenover jou gebrul staan. :D
We weten allemaal wat een walgelijke organisatie die Rutgersstichting is op basis van de boekjes die ze uitgeven. En welke dubbele moraal ze daarin aanhangen. Zogenaamd om kinderen vooruit te helpen maar in werkelijkheid om ze te indoctrineren met gif uit de extreemlinkse hoek.
blablablabla
pi_212725755
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:35 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Ik bedoel de propaganda waar jij de jeugd aan komt blootstellen. Doe dat lekker thuis bij je eigen kinderen. Ik bepaal zelf wel of en wanneer ik mijn kind in aanraking wil laten komen met die seksuele indoctrinatie van je.
Dan moet je bij je school zijn die nodigen ons uit haha
blablablabla
pi_212725775
Wat je hier ook van vindt, zodra een 9 jarig kind thuiskomt die denkt dat hij homo is omdat de lerares hem dat verteld heeft omdat hij een vriendje leuk vindt dan is het niet raar dat er kritiek en vragen komen.

Begrip kweken en uitleg geven totaal geen problemen mee, een lerares die zich bemoeit met het leven van een kind, de keuzes van een kind en het kind probeert te indoctrineren met haar eigen (gestoorde) opvattingen is gewoon fout.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212725783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:06 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Nee, is dat WAAR Elan zijn vrijwilligerswerk mbt REGENBOOGPROPAGANDA bezigt?
IK DENK HET!!!!
  donderdag 7 maart 2024 @ 11:00:17 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212725789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]
We weten allemaal wat een walgelijke organisatie die Rutgersstichting is op basis van de boekjes die ze uitgeven. En welke dubbele moraal ze daarin aanhangen. Zogenaamd om kinderen vooruit te helpen maar in werkelijkheid om ze te indoctrineren met gif uit de extreemlinkse hoek.
Welk gif precies? Dat kinderen weten welk gedrag ze niet moeten tolereren? Of dat ze normaal moeten doen tegen homo's en transgenders?
  donderdag 7 maart 2024 @ 11:00:47 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212725793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:59 schreef Tekaschi het volgende:
Wat je hier ook van vindt, zodra een 9 jarig kind thuiskomt die denkt dat hij homo is omdat de lerares hem dat verteld heeft omdat hij een vriendje leuk vindt dan is het niet raar dat er kritiek en vragen komen.

Dat gebeurt ook niet.
pi_212725797
quote:

[..]

Ja, uitgevers gooien altijd gewoon de inhoud van hun lesmateriaal open en bloot online. Handig, want dan hoef je het niet meer te kopen en kun je het gewoon kopiëren.

Kranten doen dit trouwens ook. :Y En het dan vreemd vinden dat mensen sceptisch of bezorgd zijn _O-

Maar het is 100% goed voor de burgers hoor, ondanks dat we de inhoud niet precies kennen :D
pi_212725813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze aangesloten zitten bij QAnon en een pedofielennetwerk bezigen met gif uit de joodse hoek :Y
pi_212725837
quote:
Begrip kweken en uitleg geven totaal geen problemen mee, een lerares die zich bemoeit met het leven van een kind, de keuzes van een kind en het kind probeert te indoctrineren met haar eigen (gestoorde) opvattingen is gewoon fout.
Daarom stem ik ook PVV, zodat alle docenten hun idealen en opvattingen als een jas aan de kapstop moeten ophangen zodra ze het klaslokaal binnenstappen. Werkt ook als een tierelier tegen het lerarentekort :Y

Laatst werd mijn dochter bij de kinderopvang nog geïndoctrineerd met het idee dat ananas op een pizza ok is. ;(
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 11:05:06 #173
5428 crew  miss_sly
pi_212725849
quote:

En wanneer is dat precies gebeurd?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212725850
De tijd van het jaar waarin we onze 7-jarigen leren zichzelf te vingeren of aan de piel te sjorren is ook weer aangekomen, zie ik?
pi_212725853
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 11:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat gebeurt ook niet.
Raar, dan heb ik het mij verbeeld dat ik 3 jaar geleden een gesprek had met het zoontje van een vriendin van mij die dacht dat hij homo was, want de lerares had hem dat verteld. Lang verhaal kort, hij vond een jongetje leuk, dat was zijn beste vriendje, maar kinderen snappen gevoelens nog niet, of vergeten dat wij ook ooit eens die leeftijd hadden en totaal niet bezig waren met sex of geslacht? Nja, het was dus zijn beste vriendje, maar hij was niet verliefd, of wilde later "trouwen", nee dat wilde hij wel met een meisje in de klas wat hij verlegen vertelde, iets wat natuurlijk niet in de klas besproken is want vertel jij maar eens als 9 jarig jongetje in een klas dat je je klasgenootje leuk vindt. Conclusie lerares: je bent homo. Het kind wist nog niet eens wat homo zijn betekende, en dat is dus het niveau pabo zeikwijven, die nog te dom zijn voor basisschool wiskunde, die kinderen hierover moeten inlichten?

Leraren en leraressen dienen zich te houden aan de lesstof, alle andere zaken zijn de taak voor de ouders. Willen ze dit gaan geven op school, geen probleem, dan wordt er lesmateriaal samengesteld, goedgekeurd en blijven de persoonlijke verhalen en fetisjen van de leraressen achterwege.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')